Lucardi Juwelier Hoofddorp

193 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden262 beoordelingen in totaal

Ik ben heel fijn geholpen om voor mijn lieve vriendin en mijzelf twee FF armbandjes uit te zoeken. En ook vond ik het heel fijn dat er gelijk werd gezegd, dat mocht de maat voor mijn vriendin niet goed zijn, wij deze kunnen ruilen voor een andere maat. Fijne en lieve medewerkers! P.s. Foto heb ik nog niet, want het is voor de verjaardag van mijn vriendin, en die is zaterdag.
JZ
Joke Z.
Haarlemmermeer

Helaas zal ik geen aankopen meer doen bij Lucardi Hoofddorp. Hele onbeleefde medewerkers. Ik had via de email een kortingscode gekregen van €10 die ik wilde verzilveren. Toen werd er eerst gezegd dit is niet geldig op Disney artikelen (terwijl er geen uitzonderingen in de email stonden, behalve bij besteding vanaf €30). Toen dat was opgehelderd, konden ze me niet in het systeem vinden en wilden ze de korting niet toekennen. Er is geen bereik in de winkel. Dus ik de winkel uit, inloggen via mijn account en mijn klantnummer erbij gezocht. Toen werd hier moeilijk over gedaan, het moest middels een barcode. Uiteindelijk toch handmatig ingevoerd en de korting toegekend. Daarna gevraagd of ze het kunnen inpakken, dit kost iets extra's, wat uiteraard prima is. Maar ze gooit het Disney doosje in het cadeautasje in plaats van netjes te verpakken in een Lucardi verpakking. Na ook hier wat van gezegd te hebben, was ik er wel klaar mee. Tijd voor een opfris-cursus klantvriendelijkheid!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hoofddorp

De medewerker stopte haar bezigheid meteen om mij te helpen. Ze was zeer vriendelijke. Super goed geslaagd. Helaas waren er geen cadeauverpakkingen voor armbandjes.

Top 👍

Ik heb binnenkort een bruiloft. En kreeg heel fijn advies van de verkoopster. Een mooi kettinkje en oorbellen welke prachtig staan bij de jurk! Dank je wel!
13 apr 2024
Ben heel goed geholpen door de gene die de naam erin gegraveerd heeft en ze heeft het zo netjes gemaakt dank je wel
Vriendelijk personeel netjes geholpen, zouden alleen wel mogen helpen bij een kettinkje omdoen.
Goede kwaliteit en de winkel Hoofddorp vriendelijke medewerker
Vriendelijk en heel netjes geholpen door een jonge dame 👍
Ik heb een mooi horloge gehaald die goed werkt
DD
D d.
Velserbroek
Goed en snel geholpen Vriendelijk personeel
Vriendelijke verkoopster, leuke spullen
Goede service en een goed advies
14 apr 2024
Vriendelijk geholpen
Super!

Als je niet al te dure sieraden zoekt prima.

Je moet echt naar de kassa lopen om hulp te vragen. Dames zijn druk met praten en komen niet zelf naar je toe. Het aanbod aan sieraden is wat sumier en goedkoop, prima als je budget niet zo hoog is, zoals bij mijn zoon. Uiteindelijk wel netjes en fijn geholpen.
Jammer dat je in de winkel niet 20 % krijgt. Wist niet dat het goedkoper is online 20% en geen verzend kosten. Vind dit niet leuk
24 mrt 2024
Beviel me wel dat er leuke sale aanbiedingen waren🤗dan is het altijd leuk shoppen! Wat jammer was dat er maar 1 persoon was die kassa draaide en hielp in winkel waardoor je best lang moest wachten!
Lief personeel, en behulpzaam. Ik denk dat er een verbeterpunt ligt dat mensen sneller geholpen kunnen worden.