Lucardi Juwelier Hilversum

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden185 beoordelingen in totaal

ijn vrouw en ik werden keurig geholpen bij het kiezen van een ring voor mijn vrouw. De gekozen ring was niet aanwezig in de juiste maat, maar kon wel worden besteld. De ring was binnen 2 dagen aanwezig en we werden keurig telefonisch op de hoogte gebracht. De dame attendeerde ons nog op 10% extra korting na het aanmelden voor jullie lidmaatschapkaart . Hier komen we graag nog eens terug. Wij zijn zeer tevreden

21 aug 2023
Verkoopster inspiratie loos. Verpakking €2 maar geen verdere uitleg dat je een leuk tasje erbij kan doen voor €0.10. Doet het mooie doosje in een stom tasje. Geen leuke verkoop. Zo standaard. Snap dat niet. Ik koop in 5 min iets van €50 . Doe gewoon vriendelijk!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hilversum

Super leuk geholpen

Vandaag in de Lucardi Hilversum geweest met onze bijna jarige zoon. Hij had een horloge op zijn wenslijst staan. We werden super leuk geholpen en daardoor is zijn wens in vervulling gegaan. Al moet hij nog wel een paar dagen wachten voor hij jarig is

Vriendelijke medewerkers en goede acties!

Vriendelijke medewerkers. Ook als het druk is maken ze tijd om je persoonlijk te helpen. Ik word blij van de goede acties op de producten.
Lieve, behulpzame en geduldige verkoopster waardoor ik voor mijn 1 jarig leuke oorbellen kon uitkiezen en gelijk in kon doen.
Ben goed geholpen. Heb een ketting gekocht voor bij mijn hangertje. Goede service, vind het mooi en ben er blij mee.
Uitstekende service en hulp bij reparatie en selectie van sieraden. Geweldige klantenservice, behulpzaam team.

prima service

Een on line bestelling viel tegen maar kon in de winkel makkelijk geruild worden.prima service
Dachten mee met het kado voor mijn vriend. Goede tips gegeven.
Vriendelijk personeel en Mooie kwaliteit sieraden
Vriendelijk personeel, behulpzaam, goede service.
30 mrt 2024
Fijne verkoopster die precies wist wat ik zocht.
EV
Behulpzaame.dames. Vriendelijk en mee denkend.
Verkoopster nam alle tijd en gaf fijn advies.
Snel geholpen en vriendelijke medewerkers!!
Fijn geholpen, mooi kadootje van gemaakt.
Plezierig en met kennis van zaken geholpen
Ik ben goed en vriendelijk geholpen
Aardige medewerkers, goed geholpen

Goede keuze