thejewellershop.com/nl

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden47 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 feb 2023
thejewellershop.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jan 2024
Pakje werd snel bezorgd. Wat ik wel als feedback wil geven is dat het een heel klein doosje was wat in een envelop had gepast. Zat nu verpakt in een groter doosje wat niet door brievenbus past. Kleine doosje zat in het vulpapier gewikkeld wat ik bijna had weggegooid. Dacht eerst dat ze vergeten waren mijn bestelling, een heel klein kettinkje, er in te doen.
MK
Marga K.
Volendam

16 dec 2023
6 december 23 email ontvangen dat mijn bestelling is verzonden en t 2a3 dagen duurt dat ik het zal ontvangen. Zitten nu al op 16 december en nog steeds niks ontvangen wat ik zelfs met verzekering heb laten verzenden. Dit bedrijf geeft zelfs geen antwoord op mijn emails. Hoe kan ik dan een tevreden klant worden. Mocht ik mijn pakket alsnog mogen ontvangen, zal ik hier nooit meer iets kopen!!!!

Beoordelingen voor thejewellershop.com/nl

JA
J.J.L.M. A.
Naaldwijk
Sierraad zag er keurig uit, en staat mooi om mijn pols. Een aanrader om bij The jewellershop te kopen.

Prima service

Pakket bleef steken in Nederland maar is keurig opgepakt door de verzender Super blij mee

Altijd goed erop tijd geholpen en de verzendingen op tijd en netjes!
Heel mooi ben er heel blij mee
LV
Lode V.
Tienen (Belgien)
Uitermate tevredenç!
14 apr 2024
19 mrt 2024
Goed verpakt en netjes op tijd bezorgd
23 mrt 2024
prima producten / goede prijzen
16 mrt 2024
Vlotte levering en mooi product
Top!
24 mrt 2024
BA

Fijne webshop

Snelle verzending. Producten netjes verpakt. Vriendelijk begeleidend kaartje. Top!
Snelle en correcte levering alleen betalen vooretour is een min
17 feb 2024
Mooie website, snelle levering.
FK
Frans K.
Den Haag
Netjes afgeleverd produkt.
Mijn bestelling heb ik nog niet gehad!
Ik heb op 03-01-2024 bestelling geplaatst + betaald. Kreeg op 10-01-2024 een betalingsherrinnering? Wilde eerst de bestelling annuleren maar kreeg op 11-01-24 ineens bericht, dat mijn betaling was binnen gekomen? Waarom ging daar zoveel tijd overheen? Nu maar weer afwachten hoelang het gaat duren, voor ik mijn bestelling in huis heb. Vr.gr. J.C.L. van der Touw
MK
Revana S.
Vlissingen
13 jan 2024

De 1e keer dat ik iets bestel en het gaat fout

De 1e keer dat ik iets bestel, en het pakje is kwijt. De communicatie tussen de verkoper is redelijk, maar traag. Gelukkig dat er achter af betalen bestaat.