samstone.nl- Logo - Beoordelingen

samstone.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 jan. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
samstone.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij samstone.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 jan. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor samstone.nl

47 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor samstone.nl

We hebben met het gezin een hele leuke workshop gedaan in een heerlijk ontspannen sfeer en met goede begeleiding van Simone en haar team. De lunch was zeer uitgebreid en lekker en aan het eind van de dag zijn we als beginners zowaar met vier kunstwerken huiswaarts gegaan. Een aanrader!
13 nov. 2022
Mooie stenen beeldjes die nog verder bewerkt moeten worden. Groter dan ik dacht. Ook een zak met losse stenen gekocht, die vielen ook erg in de smaak. Snelle levering en goede uitleg erbij. Filmpjes hebben we nog niet bekeken maar fijn dat ze er zijn
9 nov. 2022
Mooie en duidelijke website, makkelijk te bestellen. Snel verzonden en top kwaliteit spullen.
2 nov. 2022
Snelle levering. Juiste voorlichting
3 okt. 2022
Begrijpelijke keus van drie herkenbare dino's maar niet heel woke. Minority dino groepen nu ondervertegenwoordigd
1 okt. 2022
Snelle reactie, heel goed geholpen
16 okt. 2022
20 okt. 2022
9 sep. 2022
Duidelijke site . Alles wat ik nodig had en super snel in huis .en als er wat is wordt er even gebeld voor de duidelijkheid ! Super !
19 sep. 2022
Goede service! Vriendelijk en snelle verzending. Makkelijk bereikbaar, snel antwoord.
3 sep. 2022
Workshop online besteld, volgende ga ik beginnen
9 sep. 2022
Aardige mensen. Behulpzaam!
18 aug. 2022
Fijn contact en snelle levering!
19 aug. 2022
31 jul. 2022
26 jan. 2022
Het is een plezier om de winkel in het atelier en de verzorgde webshop van Samstone te bezoeken. Voor je hobby is er een grote keuze aan beeldhouwpaketten, spekstenen, beeldhouwmaterialen en sokkels, maar ook mooie woonartikelen en sieraden. Daarnaast krijg je deskundig persoonlijk advies en uitleg en word je creatief uitgedaagd in de lessen die je kunt volgen in het atelier.
6 mrt. 2022
Nooit geweten dat dit zo leuk zou zijn. Fijne set om te beginnen en fijn dat je de materialen kan hergebruiken. Heel blij met zoveel keus. Dacht eerst dat de handleiding niet genoeg zou uitleggen omdat het een beetje algemeen is, maar vond het juist wel fijn om het op mijn eigen manier aan te pakken en het geeft je net genoeg info om te weten hoe je moet beginnen.
28 jan. 2022
De combinatie van een beeldhouwwinkel/webshop en een beeldhouwacademie is subliem gekozen. Je raakt vanzelf geinspireerd. Simone is een professional die met passie de zaak runt. De beeldhouwlessen verlopen in een prettige sfeer. Je krijgt deskundige adviezen. Er is veel keuze in de 'stenenwinkel'. Ik ben blij dat ik Samstone ontdekt heb.
26 jan. 2022
In het beeldhouwatelier van Simone van Olst krijg ik prima uitleg en ondersteuning bij mijn werk. Gezellige ambiance en mooie werkruimte. Beginners en gevorderden voelen zich er thuis. Mooie artikelen van Samstone en mooie beeldhouwstenen en goed gereedschap te koop. Ik vind het geen bezwaar om daarvoor ongeveer een uur te reizen.
26 jan. 2022
hallo Simone, omdat ik het altijd heel fijn bij je vindt en ik het dus erg naar mijn zin heb vind ik dat je de maximale sterren heb verdient. en verder wens ik je heel veel succes met de sam stone winkel. en uit ervaring weet ik dat beeldhouwen erg leuk is