Lucardi Juwelier Uden

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden569 beoordelingen in totaal

Mijn horloge was "dood" batterij leeg en dat op een drukke zaterdagmiddag. Maar bij Lucardi werd ik geholpen ondanks een drukke winkel, alsof ik daar een duur sieraad kwam kopen. Heel vriendelijk en rustig en ook nog tijd om mij een klantenkaart aan te bieden. Meteen ook nog 10% korting op mijn aankoop van € 10.00. En thuis op mijn pc. een korting voor bij mijn volgende aankoop. Nou dat gaat volgende week gebeuren. Mij beviel de rustige manier van helpen door mevrouw ??? in het bijzonder en de buitengewone vriendelijkheid bij mijn kleine aankoop bij 1 batterij !!
JS
johanna s.
Zeeland(N.Brabant)

30 aug 2023
Nou wij waren Lucardi in Oss gewend, maar een dagje shoppen in Uden leek ons wel leuk...... Maar in Uden was de vriendelijkheid ver te zoeken,wij vroegen om hulp maar ze moest eerst snel iets afmaken waar ze mee bezig was, en met een snel een ogenblik ik kom zo, en daarna snel oorbellen uit de vitrine gehaald en met haar woorden dat was het?? We moesten zelfs vragen of wij ze eerst even mochten zien. Nou snel afrekenen dan maar, maar verder een fijne dag gewenst was er al helemaal niet bij, ik had al gezegd tot ziens, waarna eerst mijn zoon ook nog gedag zei, kwam er met moeite een dag uit. Dus wij blijven dan voortaan liever in Oss. Dus mijn advies heel snel ANDER personeel zoeken, die het WEL leuk vind om klanten van dienst te zijn, want dit is personeel dat het niet uitmaakt of de klanten de deur uit lopen met of zonder aankoop.
MV
Mieke v.
Oisterwijk

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Uden

Fijne shopervaring!

Wat een fijne shopervaring met mijn dochter! Hele lieve, geduldige verkoopster die meedacht bij de aankoop van mijn dochters eerste horloge. Top! Nu kijken hoe de kwaliteit van het horloge zich houdt.
Geen idee wat jullie kunnen verbeteren . Een nieuw batterij werd in een korte tijd professioneel in mijn horloge gezet . Erg fijn dat dit meteen kon en vriendelijk personeel
17 apr 2024
Heel kindvriendelijk, ze namen echt de tijd voor mijn dochtertje van 3 om oorbellen te schieten. Ook nog een diploma en een beertje gekregen.
MP
M P.
Heesch
20 apr 2024
Ondanks de drukte in de winkel nam de vriendelijke verkoopster de tijd om mij te helpen en ging ik weg met super leuke oorbellen.
Heel goed advies gehad hoe ik mijn dochters oor kan herstellen door ingegroeide sluiting van oorbel. Echt top
De medewerkers zijn altijd aardig en als ze zien dat je hulp nodig hebt helpen ze meteen
PV
Peter v.
Utrecht
Ze nemen gewoon de tijd voor je om alles te laten zien en een goed advies te geven. TOP
Altijd vriendelijk personeel en supper mooie / leuke sieraden voor een leuk prijsje..
Super fijne benadering als je iets vraagt en veel tijd voor aankoop en meedenken
Fijne overzichtelijke winkel. Aardig personeel en lekker dichtbij.
Fijn geholpen door de medewerkster. Eerlijk advies en meedenkend
Eigenlijk niks . Vriendelijke verkoopster netjes geholpen
Altijd super fijne hulp, en ze nemen echt de tijd voor je
GR
Gerrie R.
Schaijk
18 apr 2024
Behulpzaam, vriendelijk en redelijke prijs
Vriendelijk personeel en fijn geholpen
20 apr 2024
Netjes geholpen en geduldig personeel
Snep geholpen en goed geadviseerd!
19 apr 2024

Wat een fijn personeel in Uden!

Wat een fijn personeel in uden!
Snel en vriendelijk geholpen
Vriendelijke medewerkster.