Lucardi Juwelier Breda Ginnekenstraat

160 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden281 beoordelingen in totaal

Al ong.18 jaar kom ik met enige regelmaat in jullie winkel. Soms alleen kijken naar al het moois maar ook vaak kopen. Wij hebben 6 kl.kinderen dus is er regelmatig iemand jarig en vooral de meisjes neem ik dan mee. Maar ook voor 'n nieuw horlogebandje of batterij. De dames in jullie winkel in Breda zijn altijd zeer vriendelijk en denken ook mee. met zeer vriendelijke groet.Mevr. Frijters-David

De medewerker deed kortaf tegen mij en kwam niet heel erg klantvriendelijk over, waardoor ik me eerst niet fijn geholpen voelde. Ik vond uiteindelijk wel wat ik zocht en kreeg het artikel voor de beste prijs mee naar huis.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Breda Ginnekenstraat

Goede service

Medewerker had mij heel goed geholpen al was wat ik zocht niet in voorraad, gaf ze mij nieuwe opties en had ik uiteindelijk mijn cadeautjes voor familie gekocht. Heel blij mee zoals gewend altijd iets moois voor ieder.

Perfecte service!

Ik vind Lucardi Breda een heel prettige winkel met fijne medewerkers. Deze keer had ik na aankoop een probleem met een gouden ring, maar dat is zeer vriendelijk, zeer behulpzaam, zeer snel en dus zeer prettig opgelost!
25 apr 2024
De medewerkster die ons hielp was ontzettend vriendelijk! Het was heel druk, maar toch hield ze alle aandacht voor mijn zoon die zijn eerste horloge ging kopen. Verder heeft de winkel een fijn aanbod.
1 mei 2024
Een zeer aardige verkoopster, met hart voor de klant. Ze gaf zeer goede adviezen. Zeker een aanwinst voor uw bedrijf
Wij zijn vriendelijk en behulpzaam geholpen was weer blij verrast door de mooie collectie en ben weer goed geslaagd
17 apr 2024
Vriendelijk en goed geholpen Er werd goed meegedacht t.a.v. de sluiting van de armband Goed geslaagd
Super vriendelijk en snel geholpen, mijn dochter is super blij met haar aankoop!
19 apr 2024
De tijd die werd genomen om mij te helpen aan een sieraad naar mijn wens!
28 apr 2024
Ik ben heel goed geholpen en uitleg gehad en ze waren heel vriendelijk
Lief geholpen , dus in deze tijd veel waard ! Kan ik waarderen
Goede service.... Aardige en behulpzaam personeel.
28 apr 2024
Zeer vriendelijk geholpen, nette schone winkel.
De klanten worden goed behandeld
Het is heel mooi en past goed
Wordt altijd netjes behandeld
30 apr 2024
Zoals altijd goede service.
Behulpzaam personeel