horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 19 feb. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
horloge.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij horloge.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 19 feb. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor horloge.nl

1.713 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

29 nov. 2021
Dit horloge is het resultaat van een lange, intensieve zoektocht met verschillende wendingen van prioriteiten, keuzes en voorkeuren. Wat een 2021 avontuur! De voorpret is inderdaad ook heel leuk, vooral als er zoveel te kiezen valt in CASIO land. De stalen case, carbon core, reversed LCD, lichtknop voorop en het analoge display met secondenwijzer, gaven uiteindelijk dit horloge zijn voordeel. De Tough Solar is eigenlijk een must voor elk horloge en ik ben blij dat het bij deze is ingebouwd. De kleurencombinatie van staal, wit, zwart met die kleine oranje accenten, is elke keer erg prettig om naar te kijken. Erg blij met dit horloge. Verbeterpunten: - De Find-Me-functie werkt bijna nooit - Ik wil ook weeknummers Het zou mooi zijn als deze punten bij de volgende app update erbij zijn.

26 jul. 2022
Seiko snj033 p-1besteld. Lang op gewacht en eindelijk gekomen. Ook aangegeven op bestelling dat ik graag bandje aangepast wilde hebben. Dit, omdat naar mijn idee Seiko metalen bandjes een crime zijn om passend te maken. Horloge binnen twee dagen ontvangen. Dat ging prima en werkelijk schitterend horloge. Maar naar mijn idee was bandje niet aangepast. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik het niet nagemeten heb maar ik ken mijn maat aardig. Was nu nog iets te groot. Dus toch maar weer gaan klooien om schakel eruit te krijgen. Nu is het vervelende dat er in Seiko bandjes een soort kleine pinhoudertjes zitten die zo minuskuul klein zijn dat het zonder miscroscoop eigenlijk onhandelbaar is. Zo ook nu. Wat een hel dat bandje. Bijna tegen de muur gegooid van woede. Uiteindelijk 3 uur !!! verder bandje weer in elkaar. Maar of t goed zit.... vertrouwen doe ik het nog niet. Valt dus heel vies tegen. Dat moet toch niet meer mogen tegenwoordig. Dus als je dit horloge wilt aanschaffen: doe jezelf een hele grote lol en laat het op de juiste maat maken !

Beoordelingen voor horloge.nl

11 sep. 2022
Ik ben erg gesteld op mijn Fossil horloge. Dus niet zomaar wegdoen toen bandje na 3 jaar versleten was. Super simpel besteld. Serienummer ingevoerd en meteen juiste bandje. Binnen 24 uur geleverd. Binnen 20 seconden gemonteerd dankzij het handige veermechaniek. Top!
13 sep. 2022
Beste heer, mevrouw, Dank voor de fijne beoordeling. We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop en zien u graag snel weer terug! Groet, Team Horloge.nl
Het horloge wat ik had gezien was niet voorradig maar ik zou een bericht ontvangen wanneer hij weer beschikbaar zou zijn. Ik kreeg netjes hierover een mail en nadat ik horloge besteld had werd deze ook zeer snel geleverd.
30 aug. 2022
Handig dat je het modelnummer van je horloge op kon geven en dan alle horlogebandjes die erop pasten voorgesteld kreeg, dat was makkelijk uitzoeken! Super snelle verzending, diezelfde avond had ik het nog in huis.
1 sep. 2022
Beste heer, mevrouw ,Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij willen onze klanten altijd een zo duidelijk en eenvoudige mogelijke manier van bestellen aanbieden. Geniet ervan en heel graag tot de volgende keer! Groet, HWG Serviceteam
Keurig zoals het is geregeld. Batterij zat al in het horloge en deze liep ook gelijk. Garantiebewijs ingevuld én gestempeld. Kortom zonder zorgen genieten van mijn mooie horloge!
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. Heel veel plezier met uw aankoop :) Groet, Team Horloge.nl
30 aug. 2022
De service is uitstekend. Mijn bestelde horlogebandje ging binnen 4 maanden stuk. Het werd zonder enige aarzeling direct vervangen.
1 sep. 2022
Beste heer, mevrouw ,Dat is prettig om te horen! Fijn dat u positieve ervaring heeft met onze service Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
12 sep. 2022
van Jan v.
Product overeenkomstig de omschrijving en afbeelding die bepaalde verwachtingen opwekken. ''s Morgens besteld 's avonds in huis.
13 sep. 2022
Beste heer, mevrouw ,Dat is prettig om te horen! Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
7 sep. 2022
Bij fossil Rotterdam wordt er gezegd dat een horlogeband 6 weken duurt om te bestellen, bij horloge.nl dieet het hoogstens 1 dag
8 sep. 2022
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review! Wij streven er altijd naar om alles zo snel mogelijk te verzenden! We zien u graag weer terug! Groet, Team Horloge.nl
14 sep. 2022
Ik vind dat je een horlogebandje gewoon in een enveloppe kunt doen.om zoiets met de auto te brengen vind ik belachelijk
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Wij sturen de horlogebandje inderdaad als een brievenbus pakketje. Dit wordt dan vervolgens bij u bezorgd doos ons koerier! Omdat ze meerdere pakketjes moeten bezorgen, wordt dit daarom met een auto gedaan. Groet, Team Horloge.nl
De eerste keer dat ik iets heb besteld en zal vaker bestellen. Voor deze keer een goede ervaring! Cijfer 9
30 aug. 2022
Fantastische snelle service en ook super op tijd aan huis bezorgd. En ook fantastisch mooie horloges.
1 sep. 2022
Goedemiddag, Dank u voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u het pakket in goede orde heeft ontvangen en dat u positieve ervaring heeft met onze service. Groet, Serviceteam Horloge.nl
11 sep. 2022
Product kwam zeer snel binnen en was precies zoals beschreven. Top kwaliteit en gigantisch blij mee!
13 sep. 2022
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve feedback. We leveren graag kwalitatieve producten voor een scherpe prijs. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Groet HWG Serviceteam
Grote collectie maar gebruikt verschillende transport bedrijven met zeer uiteenlopende levertijd.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Heel veel plezier met uw aankoop :) Groet, Team Horloge.nl
Goede prijzen,Telefonisch contact gehad horloge bandje gratis op maat gemaakt.Snelle verzending.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw positieve beoordeling! We doen altijd ons best om alles naar wens te leveren. Het doet ons goed om te weten dat u tevreden bent. Heel veel plezier met uw aankoop :) Groet, HWG serviceteam
De bezorging was echt super. Binnen 24 uur had ik het horloge in huis. Hele goede service. Top
15 sep. 2022
Juwelier zei dat horloge niet te maken was. Zelf een bandje besteld en hij werkt weer perfect.
8 sep. 2022
Precies zoals ik dacht. En mooi verzonden. De toekomst weet ik niet. Danke en groeten Ben
10 sep. 2022
12 sep. 2022
Makkelijk om het juiste horlogebandje te vinden, goeie prijs en hele snelle levering!
13 sep. 2022
Charmex of Zwitserland. Het is een prachtig horloge. Certificaat erbij. Alles klopt.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw ,Bedankt voor uw positieve review. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
6 sep. 2022
Goed advies over een bepaald horlogebandje, besteld en zelfde dag nog bezorgd! Top!
7 sep. 2022
Fijne website om juiste keuze te kunnen maken, snelle levering, allesgoed verpakt.
7 sep. 2022
Beste heer/mevrouw, bedankt voor de positieve beoordeling. Wij blijven altijd bezig om de site zo prettig mogelijk te maken voor de gebruiker. Fijn om te horen dat u hier goed gebruik van heeft kunnen maken. Groet, Serviceteam Horloge.nl