horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.258 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.034 beoordelingen in totaal

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

Het op maat maken, is te verbeteren. De maat was goed maar, het horloge zelf schuift steeds naar boven op de pols. ( Vermoedelijk omdat mijn pols klein is. 18 cm. ) Dit wordt veroorzaakt door de sluiting. ( de lange beugel. ) Deze zit nu niet goed in het midden. Verder was alles top.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en voor uw feedback! We hopen dat u veel plezier van het horloge heeft, maar mocht u nog vragen hebben dan horen we dit graag! Groetjes, Team Horloge.nl
5 okt 2024
Fantastisch mooi horloge in een sierlijke verpakking. Alleen jammer dat de vervoerder alleen laat in de avond op de stoep staat . Trunk!!! De tijd kan men niet instellen zoals bij DHL/ PostNL. Dus ik zal geen horloges meer bestellen bij Horloge.nl
8 okt 2024
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat het horloge naar uw zin is. Voor de volgende keer willen we u adviseren om te kiezen voor DHL Parcel dit is een dag levering tussen 08:00-18:30 Trunkrs is een avond levering, hier communiceren we ook over wanneer u de vervoerder selecteert. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, dan horen we het graag! Groetjes, Team Horloge.nl
6 okt 2024
De snelle en goede services je word goed op de hoogte gehouden waar het pakket zich bevind en voor je het pakket in handen krijgt moet je een nr. Doorgeven aan de pakketbezorger die je per mail gehad heb. Echt top services!!
8 okt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
AD
Aldevino D.
Rotterdam
3 okt 2024
Service was top, in Rotterdam mijn horloge opgehaald. Daar opmaat laten zetten. En een andere horloge het batterij laten vervangen. Daar niets voor betaalt omdat ik een horloge bij hun had gekocht!!
3 okt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat prettig om te horen dat u tevreden bent over onze servcie. We hopen dat u lang veel plezier heeft van uw aankoop, en we kijken er naar uit om u bij ons terug te zien. Groetjes, Team horloge.nl
MK
M.J. K.
Zevenbergen
Mooi horloge zoals afgebeeld. De bezorgaflevering kan beter. Het pakket werd s avonds laat bij de buren afgeleverd terwijl ik gewoon thuis was. Kon hierover bij de bezorgdienst geen klacht indienen.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de vervoerder het pakket verkeerd bezorg is! We zullen deze feedback meenemen en bespreken met de vervoerder. We hopen dat u veel plezier van het horloge heeft. Groetjes, Team Horloge.nl
28 sep 2024

Top service.

Snelle levering (1 werkdag) en het bestelde item was goed verpakt met degelijke verpakkingsmaterialen. Zeer positieve ervaring met deze site.
30 sep 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat alles naar wens is. Groetjes, Team Horloge.nl
6 okt 2024
het duurde lang voordat ik een mail kreeg met track en trace code. Wellicht duidelijker aangeven wanneer die mail verwacht kan worden.
8 okt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling en de feedback. We zullen dit intern bespreken hoe we hier voor in de toekomst duidelijkher over kunnen communiceren. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
Perfect, ´s ochtends om 10 uur besteld en dezelfde avond al in huis. Prachtig horloge, perfect cadeau voor mijn partners verjaardag
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat u tevreden bent over onze service. Groetjes, Team Horloge.nl

Netjes afgehandeld

Verzending netjes zoals beschreven, retourproces ook geen probleem. Het horloge viel helaas tegen maar de winkelervaring niet!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Jammer dat het horloge tegenviel, als we u nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag! Groetjes, Team Horloge.nl
Mooi horloge, precies als op de foto en goed op maat gemaakt en perfect op tijd geleverd. Helemaal blij mee
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
AD
Aldevino D.
Rotterdam
Wederom een mooi horloge gekocht bij horloge.nl. En de service was weer top bij het afhalen in Rotterdam.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is. We kijken ernaar uit om u een volgende keer terug bij ons te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
Goede service. We hadden een vraag dus we hebben gebeld en de vraag werd snel en duidelijk beantwoord.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service. Groet, Team Horloge.nl
27 sep 2024
Alles verliep perfect, alleen vond ik de verpakking wat groot uitgevallen voor het bestelde artikel.
30 sep 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback! We hopen dat u lang veel plezier heeft van uw aankoop. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groetjes, Team Horloge.nl
23 sep 2024

Heel goede service!

Ik had gevraagd om het in een neutrale verpakking te versturen en dat deden ze! Echt top!
23 sep 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Prettig om te horen dat alles naar wens is. Groetjes, Team Horloge.nl
29 sep 2024

Was eerst niet leverbaar

Was niet leverbaar. Zijn snel gaan handelen en niet veel later beschikbaar en verzonden
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
BT
B. T.
Apeldoorn
29 sep 2024
Prima op tijd geleverd, alles volgens afspraak. Datum en tijd correct ingesteld.
30 sep 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
HH
Henk H.
Houten
Bestelprocedure ging erg soepel, levering was heel snel, complimenten!
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl

Snel en makkelijk

Alles ging snel, zonder een probleem. Ik heb heel tevreden.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
JV
Jan v.
Laarbeek
28 sep 2024
Snel en correct geleverd en de extra garantie van een jaar
30 sep 2024
Dank voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u lang veel plezier heeft van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
Horloge is snel geleverd en voldeed aan de verwachting
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling Veel plezier van uw aankoop! Groetjes, Team Horloge.nl