horloge.nlBeoordelingen

horloge.nl - Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Horloge.nl is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.nl heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel. Of u kunt langskomen in een van onze winkels in Rotterdam en Breda.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.nl

4.75/5.00

2.111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over horloge.nl

Horloge is naar verwachting.Bandje is niet erg soepel.Verandert misschien door het dragen.Product is precies als afbeelding.(Daar bestel je het tenslotte op) Bedankt
 Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Het klopt inderdaad dat het wat soepeler wordt naar mate u het vaker draagt! In ieder geval blijkt hier wel uit dat het helemaal nieuw is. Mochten wij u verder van dienst kunnen zijn, we staan altijd voor u klaar. Groet, HWG Service-Team
Het bestellen ging makkelijk, ik tikte het nr van het horloge in en kon gelijk een bijpassend bandje vinden. Bestellen ging ook super en het bandje zit heerlijk.
 Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Kijk dat is de bedoeling! Heel veel plezier ermee gewenst, en graag tot ziens. Groet, HWG Service-Team
Snelle levering en exact het juiste bandje met hulpgereedschap
 Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Veel dank voor de positieve review. Fijn dat u tevreden bent! Mochten we u verder van dienst kunnen zijn, we staan altijd met plezier voor u klaar. Groet, HWG Service-Team
Dag later dan beloofd geleverd verder geen klachten.
 Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw review. We zien inderdaad dat er een vertraging is geweest in de levering, onze excuses voor het ongemak. We zijn afhankelijk van de bezorgdienst en zullen dit zeker terugkoppelen. Mochten we u verder van dienst kunnen zijn, we staan voor u klaar! Groet, HWG Service-Team
No instructions, instruments offered to buy on top broke
 Antwoord van horloge.nl
Goodday, If you did not receive instructions we are happy to provide them with you! Regarding the instruments, we are not completely sure what you are referring to. We will contact you to make sure everything is in order and otherwise solve the issue. Have a nice day, HWG Service-Team
Nvt
 Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Geen commentaar lijkt me positief :) Geniet van uw aankoop en mocht u ons nodig hebben dan zijn we er voor u. Groet, HWG Service-Team
prima! 8
 Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Mooi cijfer, veel dank. Mocht u nog feedback hebben zodat we daar een 10 van kunnen maken, staan we daar altijd voor open. Groet, HWG Service-Team
Perfect
Goedemiddag, Perfect, geniet ervan! Groet, HWG Service-Team
Goeie site, aantrekkelijk geprijsd, snelle levering!
 Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Heel fijn dit te lezen. Dat u er maar heel lang plezier van mag beleven. Groet, HWG Service-Team
alles net je op tijd en het goede bandje
 Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Precies zoals het hoort. Veel dank voor de fijne feedback. Geniet ervan en een mooie dag verder gewenst. Groet, HWG Service-Team
goede informatie en snelle levering
 Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Veel dank voor de positieve review. We hopen dat u er lang van mag genieten. Groet, HWG Service-Team
kleur is anders en ook leek op site bandje geen profiel te hebben, maar is helaas wel zo. Past daardoor niet heel goed bij het klokje nu : (
 Wordt beoordeeld|
 Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Wat jammer dat het niet goed past bij uw klokje! Uiteraard lossen we dit graag voor u op, we nemen contact met u op. Het zou kunnen dat u wellicht per ongeluk een verkeerd bandje heeft ontvangen, dat zetten we natuurlijk graag meteen recht. Groet, HWG Service-Team
snelle levering , top!
Goedemiddag, Top om te lezen! Heel veel plezier ermee, HWG Service-Team
Snelle levering. Goede service en goed verpakt.
 Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Veel dank voor de fijne review. Geniet ervan en een mooie dag verder gewenst, HWG Service-Team
Snel verzonden Mooie band, alleen wel lang, hoewel er wel staat aangegeven dat deze band past De inkt was denk ik op, de factuur is slecht leesbaar
 Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dat is niet de bedoeling, ik zet de feedback meteen door zodat de toner vervangen wordt. Veel dank voor de terugkoppeling! Mocht u de band te lang vinden kunnen we altijd kijken naar een alternatieve band. We nemen contact met u op om het met u op te lossen. Groet, HWG Service-Team
Veilig verpakt en supersnel werd de bestelling geleverd.
 Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dat is precies de bedoeling. We hopen dat u er heel lang plezier van mag hebben. Groet, HWG Service-Team
Super tevreden over het horloge
 Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Als u tevreden bent zijn wij dat ook. Geniet ervan! Groetjes, HWG Service-Team
Goede service en een goed product.
 Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. We hopen dat u er lang plezier van mag hebben. Groet, HWG Service-Team
Snelle service, goed product
 Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Veel dank voor uw compliment, daar worden we blij van. We hopen dat u net zo blij wordt van de aankoop, heel veel plezier ermee gewenst. Groet, HWG Service-Team
Vriendelijk personeel en goede service
 Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Wat leuk om te lezen, bedankt! Graag tot ziens bij horloge.nl Goet, HWG Service-Team