horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.504 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.329 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mrt 2023
Enkele jaren geleden hier al een Citizen Radio Controlled horloge voor mijn vrouw gekocht. Helaas ging het op maat maken van de band niet door. Maar ze hebben ons geholpen door de kosten die wij hiervoor moesten maken te vergoeden. Omdat wij dus uiteindelijk heel tevreden waren, heb ik nu mijn Citizen Radio Controlled CB0010-88E horloge hier ook gekocht. Op maat maken, is deze keer perfect verzorgd. Eén dag na bestelling was het horloge in mijn bezit. Omdat ik na de bestelling me aanmeldde voor de Nieuwsbrief ontving ik een kortingscode van € 5. Helaas was bestelling al gedaan maar na contact werd mij gezegd dat de korting alsnog op mijn rekening gestort zal worden. Heb hier ook alle vertrouwen in. Horloge.nl heeft een groot assortiment van verschillende fabrikaten en komt afspraken ook echt na. Top!

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

Bestelling snel en correct geleverd, maar DHL.........

Bestelling snel en correct geleverd. DHL iets minder betrouwbaar, sturen op één dag 3 aankondigingen met verschillende tijdstippen. Eerst wordt bezorgd morgen om xx uur. De dag erna om 7:00h: uw zending is het verkeerde district aangekomen, dus 1 a 2 dagen vertraagd. dan namiddag, zelfde dag: wordt bezorgd vandaag tussen 17:40 en 18:40. Inderdaad aangekomen om circa 18:15. Heb zoiets nog niet meegemaakt, o.a. bij KPN Keuze voor DHL niet zo geweldig. Één horlogebanje in een dikke DHL envelop grootte A4. Had gemakkelijk een veel kleinere envelop kunnen zijn. Die kan dan eventueel ook door de brievenbus
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw review en voor de feedback We waarderen de feedback enorm, en zullen ons best doen hierin te verbeteren. Mocht u verder nog vragen hebben hierover dan vernemen we dit graag. We hopen dat het item goed bevalt en dat u er veel plezier van heeft. Groetjes, Team Horloge.nl
Alles is gewoon goed verlopen en fijne communicatie via automatisering. Ik Chris top. Ik weet nu niet hoe ze handelen als er iets kapot gaat of iets fout gaat. Ik verwacht dat dit ook netjes en snel opgelost wordt. Niet dat ik dit graag test, maar als ze dit snel en adequaat zouden boblossen,, dan krijgen ze voor mij 5 sterren!
Antwoord van horloge.nl
Beste Bob, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Fijn om te horen dat alles goed verlopen is. U mag uiteraard altijd contact met ons opnemen voor meer informatie over een reparatie, we helpen u hier graag verder mee. Groetjes, Team Horloge.nl
Meerdere malen een horloge gekocht hier, altijd de voordeligste prijs, (tientjes goedkoper dan elders),een waanzinnig grote collectie en de bestelling binnen 24 uur gratis in huis met achteraf betaalmogelijkheden!!Kan niet beter dus!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent, we hopen dat u veel plezier heeft van de aankoop en we kijken ernaar uit u bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl

Snel en keurig

Supersnel geleverd en keurig verpakt. Ook goed dat ze bij de bestelling aangeven welke tools en extra onderdelen je er kunt bij bestellen, zodat je het horlogebandje op een vakkundige manier netjes kunt monteren.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Prettig om te horen dat u goed gebruik heeft kunnen maken van de aanbevelingen op de website! Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl

Prachtige presage met rode wijzerplaat van uitstekende webwinkel

Ik heb voor de derde keer een horloge bij horloge.nl en weer was dit een prettige koopervaring. Op de website staan de specificaties duidelijk vermeld, de levering is snel, en het horloge was helemaal top.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat het horloge goed in de smaak valt. Veel plezier ervan! Groetjes, Team Horloge.nl
18 feb 2024

Horlogebandje was op voorraad en werd de volgende dag al geleverd. Beschrijving op de website klopte niet helemaal qua afmetingen… artikelnummer even gegoogled en bleek dus wel de juiste te zijn.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Bandje staat mooi bij uw horloge! veel plezier van de band :). Groetjes, Team Horloge.nl

Uniek aanbod op website

Verzending was zeer professioneel en aanbod op website is zeer uitgebreid. Jullie bieden zaken aan die geen enkele andere website heeft. Zoals veel originele horloge bandjes van bekende merken.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat u tevreden bent en heeft kunnen vinden waar u naar opzoek was. Veel plezier er van, en we kijken ernaar uit u bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
Danish Design gekocht met prima prijs. Snel geleverd. Het kostte mij moeite om de sluitong te openen die bij deze horlogeband past. Vie Google er achter gekomen. Uitleg meesturen een idee?
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling We zijn blij om te horen dat het horloge goed bevalt, ook stellen we uw feedback zeer op prijs en we zullen hiermee aan de slag gaan. Groetjes, Team Horloge.nl
Prima. Koop mijn horloges vaak via deze site. Veel keuze, snelle levering. Alleen een bandje vervangen, staat ook duidelijke uitleg bij de horloge welk bandje erbij past/hoort.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Heel veel plezier weer van uw bestelling. Tot de volgende keer. Groetjes, Team Horloge.nl

Van reclamatie naar kans

Van de meegeleverde pushpins had 1 exemplaar een afwijkende maat. Het was verrassend hoe snel en mt open communicatie de terugkoppeling is opgepakt.
Antwoord van horloge.nl
Beste Willem, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij om te horen dat we dit goed voor u hebben kunnen oplossen! Veel plezier van uw nieuwe horloge band. Groetjes, Team Horloge.nl
Een mooi horloge voor een redelijke prijs. Originele en luxe cadeauverpakking . Supersnel bij mij thuis bezorgd. Ik ben een zeer tevreden klant!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is :) Veel plezier van uw aankoop, en we kijken er naar uit u een volgende keer bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl

Voorbeeldwinkel.

Keurig netjes een mail gekregen dat het artikel weer beschikbaar was. Besteld en de volgende dag al binnen. Beter kan niet. Houden zo.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
Goede en snelle bezorging, het horloge 'liep' al en groter dan de casio die ik al zo'n 20-30 jaar had en het onlangs pas begaf
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw nieuwe horloge. Groetjes, Team Horloge.nl
Snelle levering van wat late bestelling van een verjaardagskado, het fraaie horloge kwam toch nog mooi op tijd!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat het op tijd aangekomen is. We hopen dat het horloge goed in de smaak valt. Groetjes, Team Horloge.nl
Nog nooit meegemaakt. Dezelfde dag, zonder extra kosten, bezorgd. Goed verpakt, goede prijs. Netjes hoor.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Prettig om te horen dat u tevreden bent! Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
SH
Sieb H.
Akersloot
Nette prijzen voor originele horloge bandjes, snel bezorgd en kon gewoon door de brievenbus.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent. Groetjes, Team Horloge.nl
Horloge.nl; duidelijke communicatie, snelle en punctuele verzending , perfecte afhandeling.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling Prettig om te horen dat alles naar wens is. Groetjes, Team Horloge.nl
24 feb 2024

Snelle bezorgservice

Hele goede service! Het horlogebandje wat ik nodig had was dezelfde dag nog in huis.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat alles naar wens is, we hopen dat u lang veel plezier van dit nieuwe horloge bandje zult hebben. Groetjes, Team Horloge.nl

Horlogeband

Ik heb horlogeband besteld en ik kreeg het snel. Ik ben tevreden met mijn bestelling!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling Goed om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier er van! Groetjes, Team Horloge.nl
Stond wel vandaag stil Knopje voor bijzetten tijd beetje aangedruktenlooptalweer
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, Mocht u hier nog vragen over hebben, dan helpen we u hier graag verder mee! Groetjes, Team Horloge.nl