horloge.nlBeoordelingen

horloge.nl - Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Horloge.nl is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.nl heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel. Of u kunt langskomen in een van onze winkels in Rotterdam en Breda.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.nl

4.75/5.00

2.132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over horloge.nl

Bestelling goed verlopen
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Zoals het hoort, fijn dat we u naar wens konden helpen. We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop. Groet, HWG Service-Team
No comment
Antwoord van horloge.nl
Dear sir/madam, No comment is a good comment :) Enjoy and all the best, HWG Service-Team
Goede contacten en zeer snelle levering
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Precies zoals het hoort, altijd tot uw dienst. Geniet ervan en graag tot ziens, HWG Service-Team
Second buy. And happy with it looking for many more.
Antwoord van horloge.nl
Goodmorning, Wonderful to read, your kind review is much appreciated. We are looking forward to assist you again in our next encounter! Take care and all the best, HWG Service-Team
Tot op heden nog geen problemen. Horloge is geschenk en moet nog worden gegeven.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve feedback, fijn dat het probleemloos is verlopen. Mocht zich toch een probleem voordoen zijn we er altijd om het voor u op te lossen. Heel veel geefplezier gewenst. Groet, HWG Service-Team
Alles netjes verlopen
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor de fijne feedback. We doen hier hard ons best voor. Heel fijn om te lezen dat het is gelukt. We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop. Groet, HWG Service-Team
service kan ik nu nog niet beoordelen
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Dat de producten en levering naar wens zijn is een goed begin. Mocht u gebruik willen maken van onze service zullen we met plezier voor u klaarstaan! Groet, HWG Service-Team
Zeer vriendelijk en servicegericht bij ophalen. Blij mijn zeldzame horlogebandje hier te hebben kunnen kopen!
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Namens onze vriendelijke collega's in de winkel, bedankt voor uw leuke review! We hopen dat u heel lang plezier heeft van de nieuwe aanwinst en zien u heel graag weer eens terug bij horloge.nl! Groet, HWG Service-Team
Hoe beoordeel je een product als een horloge na één dag? Op de service heb ik geen beroep gedaan, dus daar heb ik geen oordeel over. De levering (door PostNL) was snel en correct.
 Wordt beoordeeld|
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw bericht. We hopen dat de eerste indruk goed is. Mocht u gebruik willen maken van de service, ons team staat altijd voor u klaar! Groet, HWG Service-Team
Top!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Top om te lezen, heel veel dank voor de uiterst positieve beoordeling. Geniet ervan en heel graag tot de volgende keer. Groet, HWG Service-Team
Zeer tevreden
Goedemiddag, Als u dat bent zijn wij dat ook! Geniet ervan, HWG Service-Team
gewoon doen wat beloofd wordt . Goede Site
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, We zetten alles op alles om onze beloftes waar te maken. Bedankt voor uw vertrouwen, heel graag tot ziens bij horloge.nl Groet, HWG Service-Team
Snelle levering, band zit alweer om pols
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Super om te lezen dat u al met plezier gebruik kunt maken van uw aankoop. We hopen dat het lang zo blijft. Voor vragen kunt u altijd bij ons aankloppen! Groet, HWG Service-Team
Heel snel en netjes verpakt thuis bezorgd
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag Wat goed om te lezen dat het naar wens is verlopen. Geniet van uw aankoop en graag tot een volgende keer, HWG Service-Team
Als er niets mis gaat is alles dus uitstekend.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor de uitstekende beoordeling! We doen hard ons best, geweldig om te zien dat het lukt. Groet, HWG Service-Team
Duidelijke site, snelle levering
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Veel dank voor uw positieve beoordeling. Mocht u gebruik willen maken van onze service, we staan altijd voor u klaar. Een fijne dag verder gewenst, HWG Service-Team
Snel geleverd!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Fijn om te lezen dat de levering naar wens was. We hopen dat hetzelfde geldt voor uw aankoop, veel plezier ermee! Groet, HWG Service-Team
Snelle levering en mooi horlogebandje
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor de fijne feedback. Geniet ervan en graag tot de volgende keer. Groet, HWG Service-Team
Het is een goed horloge, de levering was wat later dan wat er op de website was aangeven. Verder was het goed verpakt.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Veel dank voor de positieve beoordeling. We hopen dat u er lang plezier van heeft. Groet, HWG Service-Team
prima geregeld
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dat is de bedoeling, fijn dat alles naar wens is verlopen. Geniet ervan en graag tot ziens! Groet, HWG Service-Team