horloge.nlBeoordelingen

horloge.nl - Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Horloge.nl is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.nl heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel. Of u kunt langskomen in een van onze winkels in Rotterdam en Breda.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.nl

4.75/5.00

2.075 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over horloge.nl

Top

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Top om te lezen, hier doen we het voor! Geniet ervan en een hele mooie dag verder gewenst. Groet, HWG Service-Team
Mooi horloge voor goede prijs

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze prijs-kwaliteitverhouding. Geniet ervan! Vriendelijke groeten, HWG Service-Team
Ik kreeg mijn horloge netjes binnen een dag toegestuurd

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw feedback. We hopen dat u er lang veel plezier van mag hebben! Een fijne dag gewenst, HWG Service-Team
Netjes en snel geleverd!

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor de fijne feedback. Mochten er verdere vragen bestaan, ons team staat voor u klaar! Vriendelijke groetjes, HWG Service-Team
keurig net in een mooi doosje en snel bezorgd.

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Geniet van uw aankoop en een fijne dag verder gewenst! Vriendelijke groeten, HWG Service-Team
Mooi en een prettig zittend horloge dat binnen een dag is geleverd. Service en garantie zijn duidelijk.

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Geniet van uw aankoop en een fijne dag verder gewenst! Vriendelijke groeten, HWG Service-Team

Antwoord van horloge.nl
Goede snelle levering, en het bestelde artikel voldeed 100% aan de verwachting. Goede service... Ik mag wel zeggen een prima zaak.

Good

Dear sir/madam, Great to reach, much appreciated! Best, HWG Service-Team
Horloge is op tijd bezorgd, ziet er goed uit en het is nu afwachten of het horloge wel een tijd goed blijft, maar ga daar wel van uit.

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor de positieve review. Alle producten zijn voor verzending op kwaliteit gecontroleerd. Mocht er toch iets mis blijken te zijn, kunt u altijd aanspraak maken op de twee jaar wereldwijde garantie, plus het extra jaar garantie via ons! Groet, HWG Service-Team
1 dag geleden
In 1 woord:top!

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Dat is nog eens top om te lezen, geniet ervan! Vriendelijke groeten, HWG Service-Team
Duidelijk website met flink assortiment. Veel keuze in betaling en bezorging. Snel en netjes verzonden met veel info bijgevoegd. Kortom, helemaal top!

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor de positieve review. Super om te lezen dat u er zo blij mee bent, dan zijn wij dat ook! We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop. Vriendelijke groeten, HWG Service-Team
goede informatie op de website en vlotte levering

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor de fijne feedback. Geniet van uw aankoop en een fijne dag verder gewenst! Vriendelijke groeten, HWG Service-Team
Batterij en gereedschapje om bandjes te verstellen zijn prima. Het originele rubberachtige horlogebandje van Casio is slecht, want na ong. een jaar wordt het bandje bros en knapt. Jammer, want het horloge is uitstekend. Een ander bandje staat niet bij mijn Casio horloge dus koop ik steeds het origineel. Service en levering zijn uitstekend.

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor de fijne review. Wat vervelend dat het bandje zo gevoelig is voor gebruikschade! Uw feedback is zeer waardevol, ons team neemt contact met u op. Zo kunnen we het voor u op correcte wijze oplossen, en onze leverancier terugkoppeling geven om dit product voor in de toekomst te verbeteren. Vriendelijke groeten, HWG Service-Team
top en heel snel geleverd

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor de fijne feedback. We doen altijd ons best om bestellingen zo snel mogelijk bij u te bezorgen. Geniet van uw aankoop en een fijne dag verder gewenst! Vriendelijke groeten, HWG Service-Team

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor de positieve review. We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop. Vriendelijke groeten, HWG Service-Team
prima bandje snelle levering

Antwoord van horloge.nl
dit bedrijf doet wat het beloofd !!

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Dank voor de positieve feedback. We doen altijd ons uiterste best onze beloftes waar te maken. Geniet van uw aankoop en een hele mooie dag gewenst, HWG Service-Team
Heel tevreden over mijn aankoop Netjes verpakt en snel bezorgd

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Heel fijn te lezen dat u tevreden bent! Dan zijn wij dat ook. Geniet van uw aankoop en een hele mooie dag gewenst, HWG Service-Team
Snelle levering en de bandjes passen.

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor de positieve review. Dat is precies de dienstverlening die we willen leveren. We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop. Vriendelijke groeten, HWG Service-Team