horloge.nlBeoordelingen

horloge.nl - Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Horloge.nl is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.nl heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel. Of u kunt langskomen in een van onze winkels in Rotterdam en Breda.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.nl

4.75/5.00

2.412 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over horloge.nl

Prima service ook per telefoon vriendelijk te woord gestaan.....
Zojuist
Beste heer, mevrouw, Heel graag gedaan. We hopen dat u lang mag genieten van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Ik weet dat jullie er niks aan kunnen doen maar tot nu toe zit ik de hele avond te wachten en nog niemand gezien en nog niks gekregen
Zojuist
Goedemorgen, We schrikken ervan deze review aan te treffen, volgens de bezorgdienst is het pakket diezelfde avond om 18.07 nog geleverd. We nemen direct contact met u op om uit te zoeken wat er aan de hand is en dit op te lossen. Groet, HWG Serviceteam
Snelle levering, zeer positief.
Zojuist
Beste heer, mevrouw, Graag gedaan natuurlijk en als u nog eens wat nodig heeft, dan horen wij dat graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Tevreden
Zojuist
Beste heer, mevrouw, Dat is prettig om te horen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Levering netjes op de afgesproken tijd product zat netjes ingepakt
Zojuist
Snelle levering, duidelijke site, duidelijke product omschrijving
Zojuist
Beste heer, mevrouw, Dank! En neemt u gerust contact met ons op als u nog verdere vragen heeft. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Gewoon super, in de ochtend besteld, in de avond geleverd.
Zojuist
snel en makkelijk bestellen voor een mooie prijs
Snelle bezorging
Zojuist
snelle en betrouwbare levering, redelijk assortiment met mooie aanbiedingen
Zojuist
Snel geleverd, alles ziet er goed uit!
Zojuist
Goedemiddag, Dank voor deze fijne review. Geniet ervan en graag tot de volgende keer! Groet, HWG Serviceteam
Ik ben zeer teleurgesteld in de 150 euro Scuderia Ferrari niet bijzonder doet het auto merk ook geen eer aan de horloge is ook niet luminescent of lichtgevent in het donker over prijst voor zijn merk ik wil hem retourneren maar ik heb geen printer wat nu.
Antwoord van horloge.nl
Beste meneer, Wat ontzettend vervelend dat u zo teleurgesteld bent. We hebben u al gebeld maar krijgen u niet te pakken. Hopelijk vindt u onze mail spoedig. We gaan direct een gratis retourlabel per post toesturen en hopen spoedig contact te kunnen krijgen om dit op correcte wijze op te kunnen lossen met u. Groet, HWG Serviceteam
Heldere communicatie en snelle levering.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve review. We hopen dat u veel plezier beleeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Ruime keuze, scherpe prijzen en belachelijk snel binnen. s'avonds bestelt de volgende dag in huis.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Ruime keuze, fijne prijzen en pijlsnelle levering. Top
Antwoord van horloge.nl
Ik vind het heel jammer dat er geen Nederlandse handleiding bij zat en op internet kan ik er ook geen vinden.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw bericht. We begrijpen dat dit moeilijk kan zijn, het is een keuze van Casio om de handleidingen niet in het Nederlands te vertalen. We nemen contact met u op om u een op een begeleiding te bieden bij het instellen van het horloge. Groet, HWG Serviceteam
Alles geheel naar wens.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve feedback. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Prachtig klokje-Levering klasse Alleen echt weer Nederland en dat zie je bij veel producten. Handleiding meertalig alleen geen Nederlands
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Casio biedt helaas geen Nederlandstalige handleidingen, maar mocht u hier hulp bij nodig hebben staat ons serviceteam áltijd voor u klaar! We hopen dat u lang mag genieten van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Een fijne ervaring met Uw bedrijf.
Top