horloge.nl

Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Beschrijving
Horloge.nl is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.nl heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel. Of u kunt langskomen in een van onze winkels in Rotterdam en Breda.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TRRotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.nl

4.75 / 5.00

2.123 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over horloge.nl

Goede service, snelle levering.

Perfect

Bliksemsnelle levering en wat een prachtig horloge #earlybirthdaygift

Zeer snel, keurig verzorgd

Zeer goed 8

Verzoek ingediend om een mailtje te sturen indien een onderdeel weer te verkrijgen was, hetgeen ook gebeurde. Bij telefonische vraag of dit wel zou gaan passen een prompt antwoord, perfecte service dus. En eindelijk weer eens een shop die waarmaakt dat de volgende dag je bestelde reeds in huis is. Spullen allemaal in orde, erg blij mee en kan deze shop aan een ieder aanraden

1 dag geleden
Snel en naar verwachting. Top

De bestelling was super snel geleverd. over de service kan ik eigenlijk nog niet echt oordelen dat moet eventueel in de toekomst blijken. Ik ben heel blij met het horloge, ik houd van vierkant of rechthoekige modellen, en deze zijn regulier niet te koop , meestal alleen in klassieke uitvoering. Dit model vind ik tijdloos maar vooral erg strak design

Mooi en goed horloge. Alleen zijn bij het inkorten van de band door jullie een paar schakels aan de zijkant wel een beetje beschadigd.

Efficiente zoekfunctie op de site (op skagen type nr). Supper snelle levering. Zelfs een tooltje om het bandje te monteren. Dit tooltje hoort echter niet bij het schroefjes systeem van Skagen. Vandaag één puntje eraf. Super tevreden

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, veel dank voor uw review. Ons tooltje is inderdaad bedoeld voor banden op basis van pushpins We hebben uw bestelling bekeken, en we zien het tooltje er ook niet bij staan. Onze klantenservice neemt contact met u op. We wensen u veel draagplezier en een goed weekend HWG Service-Team
De bezorgkosten te hoog het pakket kon door de brievenbus

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Jammer dat u niet tevreden bent over de verzendkosten die in rekening werden gebracht. Een tip voor in de toekomst, u kunt de verzendkosten naar beneden brengen door te kiezen voor een levering die iets langer duurt, of het bandje af te halen in de winkel. De horloges vanaf 50 euro worden gratis verzonden. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop Service-Team HWG
Bijna alles goed. Het beloofde mailtje inzake niet leverbaar artikel volgde niet. Voor verzending was een verkeerd huisnummer ongevoerd.

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, dank voor uw review. Wij zien in uw bestelling niets terug over een artikel dat niet leverbaar zou zijn, dus onze klantenservice neemt direct contact met u op om enige onduidelijkheid op te helderen. Wat betreft het huisnummer, dit vult u als ontvanger in. Wij vullen geen bezorggegevens in. Gelukkig is het toch goed aangekomen, veel draagplezier gewenst HWG Service-Team
levering door Post.nl traag, Goed actie ondernomen door Horloge.nl

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, veel dank voor de terugkoppeling. We zijn blij dat we hebben kunnen helpen, we doen altijd ons uiterste best om de beste producten zo snel mogelijk bij u thuis te krijgen Een heel goed weekend gewenst en vriendelijke groeten, HWG Service-Team
Top geleverd snel en helemaal goed

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Geniet ervan en een goed weekend gewenst, HWG Service-Team
Snelle levering en service

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Heel veel dank voor uw positieve feedback. We wensen u alle plezier met uw aankoop en alvast een heel mooi weekend gewenst Groet, HWG Service-Team
Prima bedrijf. Duidelijke website, prima levering, goede prijzen.

Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve feedback. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Jaja

Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, we vertrouwen erop dat alles naar wens is verlopen. Mocht dit niet het geval zijn staan wij graag voor u klaar Een goede dag verder gewenst, HWG Service-Team
Zeer groot assortiment.Met gemak een bepaald product zoeken.

alles goed geregeld