horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nlReviews

horloge.nl- Logo - Beoordelingen

Details over horloge.nl

horloge.nl - Beschrijving

Horloge.nl is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.nl heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel. Of u kunt langskomen in een van onze winkels in Rotterdam en Breda.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.nl

1.946 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Heel blij met de Maserati Epoca! Veel keuze bij Horloge.nl. Ik koos dit horloge vanwege de 10atm (zonder de uitstraling van een 'zwemhorloge'). De wijzerplaat is groter dan ik gewend was (34 vs 28 mm), maar door de smalle band is het horloge toch niet te groot om een smallere pols. Het bandje is makkelijk verstelbaar (met een pijltje aangegeven hoe los te klikken). De goudkleur is mooi, evenals de wijzerplaat. De levering vanuit Horloge.nl ging heel snel (precies op de aangegeven tijd) en het horloge was reeds ingesteld op de goede datum/tijd. Er zit een voucher bij voor een jaar extra garantie. Al met al vijf sterren dus!

Ik heb mijn horloge op 12/1 besteld en het zou op 13/1 binnenkomen. Helaas is het 16/1 en er is nog niets binnen. Als ik op de site kijk van horloge.nl dan is ook de hele verzendgeschiedenis op het moment van het schrijven van de review verdwenen. Het moge duidelijk zijn dat ik niet tevreden ben en daar niet meer ga kopen. Mocht de horloge ooit binnen komen, dan gaat hij direct retour.

Beoordelingen voor horloge.nl

ik ga liever vertellen over het feit, dat ik werd gevraagd over mijn aardige buren, ik zei dat ik er geen heb en er werd geantwoord leuk, dat is geen antwoord. Ik wil absoluut niet dat de pakketten naar de buren gaan, omdat wij pakketten niet hebben gekregen en de vervoerder ons geen briefje heeft gegeven en hij niet meer wist waar het pakket gebracht is en wij zorgen wel thuis te zijn.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag Dank voor uw bericht. Het ons niet helemaal duidelijk wat er precies is gebeurd, dus we nemen contact met u op om te controleren of er behoefte is aan ondersteuning. In ieder geval wensen we u een hele fijne dag! Groetjes, Team horloge.nl
Citizen bandje voor mijn horloge gekocht samen met tool om te veertjes los te kunnen klikken en uiteraard nieuwe veertjes er ook bij. Het bandje is wel een tint donkerder dan wat ik nu heb, maar geeft niet. Supersnelle levering en idd origineel met merknaam in gespje op bandje.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw , Dat is prettig om te horen! Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Horlogebandje gekocht. Via website kun je gemakkelijk selecteren wat je precies zoekt, informatievoorziening is goed tijdens en gedurende de aflevering en de andere dag geleverd. Precies zoals je hoopt en verwacht dat het zou moeten gaan. Ik ben heel tevreden.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor de fijne beoordeling. We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop en zien u graag snel weer terug! Groet, Team Horloge.nl
Goede prijs, snelle levering. Er wordt geadviseerd om een gereedschap bij te bestellen voor het vervangen van het horlogebandje dat ik besteld heb. Kost slechts €1,95 en is eigenlijk gewoon noodzakelijk.! Super dus dat dit aangegeven wordt.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve feedback. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Alles keurig in stevige verpakking. Mooie doos. De tijd en datum op het horloge waren al goed ingesteld. Ik hoefde hem alleen nog om te doen. Geen minpuntje te verzinnen. Dank.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Kijk, dat ziet er nog eens mooi uit! Heel veel plezier met uw aankoop gewenst. Groetjes, Team horloge.nl
Bestellen is makkelijk. Nog contact gehad met medewerker die goed haar werk heeft gedaan. De bestelling is op de afgesproken tijd gekomen. Ga zo door, zou ik zeggen.
Uitstekend product (originele Garmin horlogeband), moeilijk te krijgen met zilveren gesp dus fijn dat het op voorraad was en zeer snel geleverd. Wel aan de prijs
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor de fijne review :) We proberen altijd de beste prijs-kwaliteitverhouding te bieden, en houden in het geval van Garmin de geadviseerde winkelverkoopprijs aan! Mochten er vragen over bestaan, stel ze gerust. Geniet van de aankoop en graag tot ziens! Groetjes, Team horloge.nl
Vlugge levering naar Spanje Bandje helemaal naar wens Alleen iets te kort maar er zouden Schakeltje nagezonden worden Prima service !!!
Artikel was niet wat wij bedoelden. Terug gestuurd en binnen enkele dagen geld terug op onze rekening. Klasse service.
Telefonische ondersteuning bij retourname was prima. Hebben no gezocht naar een eventueel goedkoper alternatief.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor de fijne review :) Fijn om te lezen dat onze medewerkers u telefonisch goed konden helpen. Geniet van de aankoop en graag tot ziens! Groetjes, Team horloge.nl
Uitstekende service met bezorgen. Batterij en extra schakels in doosje. Goed op maat gemaakt!!! Top winkel...
Alles was zeer snel en netjes geleverd. Dus voor mij een dikke prima en geen verbeter punten. Groeten Robert
Veel keus en snelle levering. Ook nog eens een goede prijs. Elders was hetzelfde horloge veel duurder.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat het helemaal naar wens is verlopen! Vriendelijke groeten, HWG Serviceteam
Heel snelle levering! Top horloge in ontvangst mogen nemen. Fijn dat ze de polsband voor je inkorten 😀
Keuze en bezorging uitstekend. Uiteraard nog geen ervaring met het gebruik van het h horloge.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor de fijne review :) Geniet van de aankoop en graag tot ziens! Groetjes, Team horloge.nl
Uitstraling, elegant, trendy en super snelle levering. Gebaseerd en aangename gewicht.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve feedback. We leveren graag kwalitatieve producten voor een scherpe prijs. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Groet HWG Serviceteam.
Alles top geregeld, verpakking/verzending👍 Ik kan het weten als kwaliteit medewerker 😂
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank voor de fijne beoordeling. We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop en zien u graag snel weer terug! Groet, Team Horloge.nl
zeer snel, eenvoudig en alles naar wens Zelfde dag geleverd, helemaal top
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service en producten :) Geniet ervan en we hopen u een volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Groet, Team horloge.nl
Afhandeling en snelle levering. En ik zou niet weten wat er beter moet.
prima producten, veel keuze, reële prijzen en conform afspraak geleverd