horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 19 feb. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
horloge.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij horloge.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 19 feb. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor horloge.nl

1.444 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

23 mrt. 2022
Heel blij met de Maserati Epoca! Veel keuze bij Horloge.nl. Ik koos dit horloge vanwege de 10atm (zonder de uitstraling van een 'zwemhorloge'). De wijzerplaat is groter dan ik gewend was (34 vs 28 mm), maar door de smalle band is het horloge toch niet te groot om een smallere pols. Het bandje is makkelijk verstelbaar (met een pijltje aangegeven hoe los te klikken). De goudkleur is mooi, evenals de wijzerplaat. De levering vanuit Horloge.nl ging heel snel (precies op de aangegeven tijd) en het horloge was reeds ingesteld op de goede datum/tijd. Er zit een voucher bij voor een jaar extra garantie. Al met al vijf sterren dus!

26 jul. 2022

Seiko snj033 p-1besteld. Lang op gewacht en eindelijk gekomen. Ook aangegeven op bestelling dat ik graag bandje aangepast wilde hebben. Dit, omdat naar mijn idee Seiko metalen bandjes een crime zijn om passend te maken. Horloge binnen twee dagen ontvangen. Dat ging prima en werkelijk schitterend horloge. Maar naar mijn idee was bandje niet aangepast. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik het niet nagemeten heb maar ik ken mijn maat aardig. Was nu nog iets te groot. Dus toch maar weer gaan klooien om schakel eruit te krijgen. Nu is het vervelende dat er in Seiko bandjes een soort kleine pinhoudertjes zitten die zo minuskuul klein zijn dat het zonder miscroscoop eigenlijk onhandelbaar is. Zo ook nu. Wat een hel dat bandje. Bijna tegen de muur gegooid van woede. Uiteindelijk 3 uur !!! verder bandje weer in elkaar. Maar of t goed zit.... vertrouwen doe ik het nog niet. Valt dus heel vies tegen. Dat moet toch niet meer mogen tegenwoordig. Dus als je dit horloge wilt aanschaffen: doe jezelf een hele grote lol en laat het op de juiste maat maken !

Beoordelingen voor horloge.nl

12 jan. 2023
Zeer groot assortiment en dat zij de band meteen al op maat maken voor je is helemaal super! Voor 11 uur besteld en dezelfde dag nog in huis is ook een uitstekende service! Helaas was mijn eigen horloge niet naar mijn zin, maar retourneren is gratis, wat ook een groot pluspunt is. Mijn moeder vond haar horloge wel helemaal naar het zin. Voor mij zelf heb ik jammer genoeg geen ander horloge kunnen vinden. Maar een volgende keer kijk ik zeker eerst hier!
21 jan. 2023
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw fijne feedback. We staan graag klaar voor onze klanten en zien u graag snel weer terug. Groet, Team Horloge.nl
Toen ik een mail stuurde hadden zij mij precies uitgelegd over hoe en wat er aan de hand is met mijn besteling. Daarnaast zijn ze erg hulpvol. Ik dacht echt dat het niet zou aan komen omdat ik veel slechte reviews had gelezen over deze shop maar mijn horloge kwam gewoon netjes aan en zelfs vroeger dan aangegeven! Erg bedankt voor de klantvriendelijkheid!
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw fijne feedback. We staan graag klaar voor onze klanten en zien u graag snel weer terug. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop. Groet, Team Horloge.nl
Had ook echt m’n bestelling dezelfde dag nog thuis haha nog nooit meegemaakt dit! Bandje is gewoon van Tissot dus is natuurlijk van kwaliteit. Het is zelfs nog goedkoper dan van de site van Tissot zelf! Het horloge heb ik gekocht met stalen band en heb de leren band er nu bij gekocht. Aanrader! Meteen een andere nettere look!
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. Heel veel plezier met uw aankoop :) Groet, Team Horloge.nl
Ik heb vorig jaar mijn bering horloge gekocht omdat het een mooie verfijne uitstraling heeft en door de gekleurde wijzers goed zichtbaar is om te zien hoe laat het is , wat ik wel jammer vind is dat ze in de winkel weinig keuze hebben in bandjes voor dit merk horloge . Verder ben ik er zeer tevreden over .
40 minuten geleden
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review Uw horloge ziet er weer als nieuw uit. Voor een volgende keer kunt u altijd een selectie op de website maken met de horloge banden die u mooi vind, deze kunt u als afhaal order plaatsen in de winkel waar u graag terrecht wilt. Dan zullen alle bandjes die u wilt zien op voorraad zijn. Graag tot de volgende keer! Groet, Team Horloge.nl
10 jan. 2023

De sneller levering was erg prettig, dat het niet mogelijk was te bestellen als er geen voorraad is, is vervelend en vereist snelle reactie als het mailtje binnenkomt dat er weer voorraad is. Ook jammer dat het niet mogelijk is telefonisch informatie te krijgen wat mogelijke herstel kosten kunnen zijn.
11 jan. 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw positieve review en voor uw feedback. Helaas hebben wij niet van al onze items een grote voorraad, fijn dat u inmiddels de order heeft kunnen plaatsen. Wij zijn telefonisch bereikbaar op telefoonnummer: 085 489 2010 Groet, Team Horloge.nl
10 jan. 2023
Ik was op zoek naar een originele, vervangende laadkabel voor mijn smartwatch. Deze was bijna nergens leverbaar, ook niet bij webshop fabrikant. Hier wel voor de reguliere prijs. Besteld en een dag later in huis. Hier een tevreden klant!
10 jan. 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw prettige review! Fijn om te horen dat u bij ons de laadkabel gevonden heeft waar u naar op zoek was. Hopelijk heeft u weer veel plezier van uw horloge. Groet, Team Horloge.nl
13 jan. 2023

Snelle levering maar ik had aangegeven dat ik niet in Nederland vertoeft en dat ik mijn horlogebandje eind februari wil laten inkorten in Rotterdam, vroeg om reactie maar nog niet gekregen Mvg A. van der Meij
16 jan. 2023
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw positieve review, en excuses dat u van ons nog geen reactie heeft ontvangen. Het is uiteraard mogelijk uw horloge bij ons te laten inkorten in Rotterdam wanneer u eind Februari in Nederland bent. Wij zijn van ma t/m vrij geopend van 08:00-18:00 en op zaterdag zijn wij geopend van 09:00-17:00 uur. Graag tot dan! Groet, Team Horloge.nl
Verzending was in eerste instantie niet goed geleverd en zoekgeraakt. Nieuwe bestelling geplaatst en na contact met de klantenservice heb ik bij voorbaat de 1e bestelling terug gestort gekregen.
Antwoord van horloge.nl
Beste Oscar, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat het uiteindelijk voor u is opgelost! Veel plezier van uw nieuwe aankoop. Wij hopen u in de toekomst weer terug te zien. Groet, Team Horloge.nl
Alles klopte , de kleur, breedte en past goed bij de horloge Ook de benodigdheden om het oude versleten bandje eraf te halen en de nieuwe er weer op te zetten. Ben er heel blij mee
43 minuten geleden
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Heel veel plezier van uw aankoop, en hopelijk tot snel! Groet, Team Horloge.nl
Zelfde dag bezorging Er was voor 11 uur in de ochtend besteld en het product was inderdaad nog dezelfde dag ontvangen. Goede kwaliteit en verpakking.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Groet, Team Horloge.nl

van Jo v.
Na bestelling is eigenlijk alles goed gegaan. Direct een mail over mijn bestelling, en je word ook op de hoogte ge houden over de bezorging.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! We doen altijd ons best om alles naar wens te leveren. Het doet ons goed om te weten dat u tevreden bent. Heel veel plezier met uw aankoop :) Groet, Horloge.nl
6 jan. 2023
Persoonlijk vind ik het fijn om on-line te shoppen en het product in de winkel te Rotterdam op te kunnen halen.
6 jan. 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Team Horloge.nl
Products as described and presented on the website, delivery was arrange in 2 days. All excellent until now.
Antwoord van horloge.nl
Good afternoon, Thank you for your review! Glad to hear that everything was completed to your liking. We hope to see you again in the future! Sincerely, Team Horloge.nl
Goede snelle service horloge net binnen maar erg mooi en lijkt van goede kwaliteiten 3 jaar garantie 👍🏻
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Dank voor de fijne beoordeling. We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop en zien u graag snel weer terug! Groet, Team Horloge.nl
13 jan. 2023
Hoe tof om je favoriete horloge met een fantastische korting te kunnen kopen. Plus supersnel geleverd.
16 jan. 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer. Groet, Team Horloge.nl
Snelle, zorgvuldige verzending en vriendelijke toon in brieven en mails. Niets op aan te merken!
12 jan. 2023
Heel tevreden met mijn bestelde Armani horloge. Tevens een zeer snelle levering. Top product
12 jan. 2023
Goedemorgen, bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. Heel veel plezier met uw aankoop :) Groet, Team Horloge.nl
Fijn dat het horloge al compleet was ingesteld... Ook snel geleverd dus alles prima..
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer. Groet, Team Horloge.nl
Zeer dnelle en correcte levering door een zeer vriendelijke bezorger! Kon niet beter!
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Veel dank voor uw prettige review. Geniet ervan en graag tot de volgende keer. Groetjes, Team horloge.nl
17 jan. 2023
Maat aanduiding was erg duidelijk op de site en snelle levering waarvoor mijn dank.
17 jan. 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen. Heel veel plezier met uw aankoop :) Groet, Team Horloge.nl