horloge.nl

Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Beschrijving
Horloge.nl is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.nl heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel. Of u kunt langskomen in een van onze winkels in Rotterdam en Breda.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR  Rotterdam

Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.nl

4.76 / 5.00

2.153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster
In totaal zijn er 9.594 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over horloge.nl

Service uitstekend. Duurde lang voordat bestelling arriveerde.

Helemaal top

Alles ok: vlotte bestelling en volgen zending, stipte en vlugge levering. Alles top

Helaas ga ik het retour sturen . Degene waar het horloge voor bestemt is ziet het slecht. Ik heb een nieuwe order met analoge horloge besteld . MVG H.Ottenhof

scherp geprijsd, snel geleverd en nog op maat gemaakt ook

Levering perfect

Netjes gestuurd

Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve feedback. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Super snelle levering 9+

1 dag geleden
Duidelijke website, snelle levering.

Goes service

goede service en levering

Goede service

Antwoord van horloge.nl
Snelle levering van een mooi horloge

Antwoord van horloge.nl
Snelle levering. Polsband op maat gemaakt en tijd/ datum stonden al gelijk goed.

Top

Antwoord van horloge.nl
Prachtige horloge en dat nog in de aanbieding Ik ben er blij mee Goed in gepakt en snel geleverd Top

Excelent products

Antwoord van horloge.nl
Mooie producten, veel keuze, snelle levering.

was helemaal goed

Antwoord van horloge.nl
Alles was uitstekend geregeld en snel, alleen jammer dat behalve met ideal de ander opties van betalen niet werkte.

Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve feedback. Mocht u in de toekomst nog eens betalingsproblemen ondervinden, ons service-team staat voor u klaar Groet, Serviceteam Horloge.nl