horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.719 beoordelingen in totaal

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

8 jan 2024
I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

22 jun 2024
Mooi uitgebreid assortiment, goede service met 1 jaar extra garantie bovenop de standaard 2 jaar, vele betaalmogelijkheden, ‘s ochtends besteld en ‘s avonds al in huis! Wat beter kan; Prijzen vind ik soms wel wat aan de hoge kant in vergelijking met andere bedrijven (met vergelijkbare service)
1 jul 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u veel plezier heeft van uw bestelling. Groetjes, Team Horloge.nl
Super geregeld, het bestellen ging super eenvoudig, de levering sneller dan verwacht en omdat het bandje te ruim was een bezoek gebracht aan de winkel in Rotterdam waar het bandje gelijk passend is gemaakt door zeer vriendelijke mensen. Uitermate tevreden!
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is :) We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop, en we kijken ernaar uit om u bij ons terug te zien. Groet, Team Horloge.nl
5 jul 2024
Het is een mooi en prettig in gebruik horloge. Keurig verzorgd en snel toegezonden. Prijs/kwaliteitverhouding goed. Kortom: voor iedereen die op korte termijn een mooi en goed uurwerk zoekt, adviseer ik eerst bij Horloge.nl te kijken.
Antwoord van horloge.nl
Dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop en hopen u bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
6 jul 2024
Horloge ontving ik 3 dagen eerder na een fijn gesprek met een medewerker. De extra jaar garantie wat ik ontvang voor het aanschaffen via horloge.nl is ook een mooi gebaar en heeft mij het bedrijf meer laten waarderen. Goed werk!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We hopen dat u lang veel plezier van uw aankoop heeft, en we kijken ernaar uit om u bij ons terug te zien. Groet, Team Horloge.nl
4 jul 2024

Horlogeband voldeed aan de omschrijving

Horlogeband voldeed aan de specificaties, netjes op tijd geleverd en prima prijs/kwaliteitsverhouding
23 jun 2024
Besteld en volgende dag mooi optijd Bezorgd, mooi horloge, erg blij mee En mooie prijs ⌚️👍
1 jul 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat het horloge goed bevalt. Veel plezier ervan! Groetjes, Team Horloge.nl
22 jun 2024

Goede informatie en goede levering

Goed geïnformeerd dat het artikel weer op voorraad was. Daarna snel en correct geleverd.
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
Snelle bezorging en uitstekende kwaliteit horloge. Echt een aanrader om hier te kopen
goede beschrijving artikelen - goede verzendinstrukties- levering op tijd en corerct
26 jun 2024
Levering snel. Zondag besteld en maandag al in huis. Ik had dat niet verwacht.
Dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
23 jun 2024
Horloge.nl op zich is prima. DHL waar ze zaken mee doen is verschrikkelijk.
1 jul 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u veel plezier heeft van uw bestelling, mocht u verder nog vragen hebben laat het ons gerust weten! Groetjes, Team Horloge.nl
Prima ervaring. Horloge band past perfect en ben er erg blij mee
Mooi horloge, snelle levering, goed verpakt en keurig bezorgd
Antwoord van horloge.nl
Dag eerder dan verwacht geleverd! Das ook wel eens mooi :-)!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Wat prettig dat het artikel sneller bezorgd is dan verwacht. Heel veel plezier van uw aankoop! Groetjes, Team Horloge.nl
29 jun 2024
Leuke aanbiedingen, betaalbare horloges en snel geleverd
1 jul 2024
Dank voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw bestelling :) Groetjes, Team Horloge.nl
4 jul 2024

Sales

Mooie horloges voor een lage prijs in de sales afdeling
Dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
28 jun 2024
Eenvoudig bestellen Zorgvuldige en snelle levering
1 jul 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop, en we kijken ernaar uit om u een volgende keer terug te zien Groetjes, Team Horloge.nl
Het gemak van het bestellen en de geleverde tijd.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl

Heel blij met de aankoop

horloge ziet er mooi uit, past goed bij mijn pols
Antwoord van horloge.nl
Goede snelle levering, beter alsde vorige keer.
Dank voor uw positieve beoordeling! Veel plezier ervan. Groet, Team Horloge.nl