horloge.nlBeoordelingen

horloge.nl - Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Horloge.nl is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.nl heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel. Of u kunt langskomen in een van onze winkels in Rotterdam en Breda.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.nl

4.75/5.00

2.150 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over horloge.nl

Driemaal UITSTEKEND zegt genoeg.
snel en goed!
Bij telefonisch contact zeer vriendelijk en deskundig geholpen door uw medewerker!
Thank you
Op woensdag besteld op donderdag in huis en via mail op de hoogte gehouden over de zending
geen
Pakketje keurig op de juiste dag ontvangen.
Leuk horloge,blij mee.
 Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dat is prettig om te horen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Prima kwaliteit. Levering na1dag ,,
 Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Graag gedaan natuurlijk en als u nog eens wat nodig heeft, dan horen wij dat graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Alles prima in orde.
 Antwoord van horloge.nl
Very fast delivery. They have a large variety of products ( the only shop where I could find was I was looking for) .
 Antwoord van horloge.nl
Dear sir, madam, Thank you for the compliment, we are always trying to improve our website and services, so we can help you even better in the future. Kind regards, Service team Horloge.nl
alles is snel en volgens genoemde afspraken geleverd.
 Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve feedback. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Prima webshop met zeer aantrekkelijke prijzen. Komen hun afspraken perfect na.
 Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank u. Wij blijven altijd bezig om de site en de bestellingen nog verder te optimaliseren en het zo prettig mogelijk te maken voor de gebruiker. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Zocht een bandje voor mijn zeer oude Baby G en deze was nog op voorraad. 's Avonds besteld en binnen 2 dagen in de brieven. Top!
Alles was prima
 Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank! En neemt u gerust contact met ons op als u nog verdere vragen heeft. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Snelle levering. Wat is beloofd, wordt waargemaakt.
 Antwoord van horloge.nl
De levering was snel. De horloge bandjes zijn hartstikke mooi, goeden kwaliteit en hartstikke fijn om om m,n arm te hebben
 Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Heel graag gedaan. We hopen dat u lang mag genieten van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Mooi klokje, zit fijn om de pols! Op maat gemaakt, prima service!
Geen gelul,
Top
 Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl