Lucardi Juwelier Beek

192 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden339 beoordelingen in totaal

Het winkelpersoneel was erg vriendelijk in Beek in tegenstelling tot filiaal Heerlen. Zaterdag in Heerlen geweest en zo onbeschoft geholpen. Wilde ringentjes passen, ik moest eerst 5 min wachten tot een privé gesprek klaar was ik wilde graag ringen passen. Mw haalde ringen uit de vitrine. Mocht het doosje en de ringen niet aanraken en moest de ringen maar van “ver af bekijken” toen het prijskaartje van een ring iets omhoog wilde halen om de ring te kunnen bekijken trok Mw weer de ringenbox weg, het ten slotte fluweel! De ringen die ik wilde passen kreeg ik niet want was mijn maat niet en de rest was niet op voorraad zoals online wel aangegeven stond. Na een aantal minuten discussiëren zijn we weg gelopen en kregen we de opmerking “nou lekker dan ben ik al die tijd bezig met jullie en jullie kopen niet eens iets” het was vernederend en écht onbeschoft! In Beek zijn we meer dan goed geholpen, mw zelfs geholpen met een klantenkaart, erg vriendelijk dus Beek krijgt wel een dikke 10 van mij! De beoordeling zal ik ook invullen naar de service van Beek en niet Heerlen!

24 feb 2024
Professioneler personeel, die niet tussendoor met andere dingen/klanten bezig zijn..we hadden bijna de verkeerde ringen gekregen, hopelijk dat we over 4 weken de juiste , passende ringen ontvangen. Laat ons menner worden om 10% korting te krijgen en blijkt dan niet te gelden op trouwringen, slogan is altijd 10% ! Dus niet !

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Beek

Mooie combinatie ketting met armband voor redelijke prijs, te combineren met ander merk armbanden. Goed advies!
13 apr 2024
De winkel ziet er mooi uit. Meer advies geven over de sieraden wat bij elkaar mooi staat.
Fijne bediening, mevr nam de tijd en gaf duidelijke uitleg!
Hele vriendelijke medewerkster die zich alle moeite deed!

Fijne juwelen

Vriendelijke bediening, leuke sieraden.
Aardige dame, heeft me goed geholpen
Vriendelijk
16 apr 2024
Te weinig personeel. Dus te lange wachttijd
Zeer uitgebreid assortiment voor elke beurs keuze genoeg..en de verkoopsterasjte geen onderscheid in het benaderen en bedienen naar wat er besteed werd .of je nu alleen voor het vervangen van een batterij in je horloge kwam of voor het uitzoeken van een sierraad..
Prachtige sieraden tegen een super lage prijs. Vriendelijk personeel. Was nog nooit bij Lucardi geweest maar weet vanaf nu mijn weg naar jullie te vinden👏♥️
LP
Lilian P.
Eschweiler

Mijn beoordeling

Heel vriendelijk personeel, en goede sevice. Ook heel mooie sierraden. Ik ga daar vast en zeker vaker naar toe.
De medewerkster was erg vriendelijk en behulpzaam en heeft de gekochte armbandjes mooi ingepakt.
Goede klantenservice. Geholpen door aardige mevrouw die goed haar best deed om mee te denken :)
Bieden hulp aan maar laten u rustig kijken totdat je u keuze gemaakt heb
16 mrt 2024
Vriendelijke bediening en prijsvriendelijk voor kinderjuwelen, super👏.