Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.286 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.050 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 apr 2023
Watchbandjes-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Overzichtelijke website met veel keuze en duidelijk te kiezen volgens model van Smartwatch. Ik had de pech dat één van de twee sets van bandjes die ik kocht niet goed kon aangebracht of nog minder kon verwijderd worden waardoor het eigenlijk niet bruikbaar werd. Gezien de lage kostprijs van het bandje dacht ik eerst hiervoor geen mailtje te versturen. Maar niet geschoten is altijd mis en dus riskeerde ik het toch maar om a.d.h.v. enkele foto's aan te tonen dat het slotje te hard spande in mijn iWatch. Tot mijn verbazing kreeg ik vlotjes antwoord waarbij de vriendelijke dame zich vooreerst excuseerde en een nieuw setje zou opsturen. Ze ging het alvorens op te sturen ook persoonlijk eerst even testen op haar eigen iWatch om te zien of daar geen probleem mee was. Enkele dagen later kreeg ik inderdaad een nieuw bandje en paste dit wel perfect. En het bandje met de klemmende aansluiting? Dat hoefde niet eens te worden teruggestuurd (alweer wegens te lage waarde t.o.v. transportkosten voor klant of verkoper)! Ik geef dan ook op alles de maximale score behalve voor "producten". En niet omwille van de keuzes die ze aanbieden en de kwaliteit op zich; maar gewoon doordat er een klein probleem in kwaliteit zich voor deed. Had ik daar een score van 4,5 op kunnen geven deed ik het. Daar kan ik alleen maar blij mee zijn en heb bij deze mijn favoriete webshop voor mijn iWatch accessoires. Nogmaals DANK JE Kristianne ; you're simply THE BEST !

6 jul 2023
WatchbandjesShop.nl vraagt mij om een review te plaatsen voor goederen die het nooit geleverd heeft... Knap... Bestelling zou 10 dagen geleden verzonden zijn, maar ik moet de koerier nog altijd zien verschijnen. Staking bij BPost, beweren ze. Alleen, zelf Belg zijnde, heb ik geen weet van regionale stakingen. Lijkt mij goedkoop excuus. Een refund lijkt mij goed idee...

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

13 mei 2024
We hadden een bandje besteld maar die ging steeds los waardoor het horloge afviel . We kregen nieuwe pinnetjes en een pen toegestuurd om dit zo snel mogelijk op te lossen . Met een filmpje erbij hoe het moest . Dus goede uitleg erbij
Ik geef watchbandjes 5 sterren. Mijn bandje was Kapot. Werkte niet! Contact opgenomen en foto gestuurd. 2 dagen later kreeg ik een nieuwe toegestuurd. Perfecte service. Mijn dank! Ik geef dit door aan andere
GT
Gea T.
Hasselt

Goede service

Ik had een bandje besteld en die paste niet op mijn fibitt, terug gestuurd en nog geen 2 dagen later lag er een andere bandje in de brievenbus. Top service
Eenvoudig besteld en snel opgestuurd. Echter de postNL deed er langer over dan gewoon. Dus het vandaag besteld morgen in huis gaat niet op door postNL
6 mei 2024

Goede service

Verkeerde bestelling gedaan die na een e-mail direct werd geannuleerd. De levering na de juiste bestelling was snel en het bandje was goed verpakt.
5 mei 2024

Top klantenservice!

Ik had een bandje besteld dat niet goed bleek te passen. Ik kreeg daarop gelijk een nieuwe aangeboden en deze past perfect. Top klantenservice!
2 mei 2024
Probleem met late levering post nl goed opgepakt en gelijk een nieuw bandje opgestuurd. Kortom, goede service en bovendien een prima bandje!
15 mei 2024

Prima webshop

Alles perfect 👌 , webshop, communicatie en afhandeling. Kan menig bedrijf nog iets van leren . Heb bandjes besteld voor mijn Apple Watch
AN
7 mei 2024
Een bandje dat na een paar uur dragen kapot was werd na versturen van een foto zonder moeilijk doen vervangen door een nieuw bandje.
Mooie bandjes, veel keuze. Kreeg een extra tool voor te bevestigen aan klok ( had mss wel een handleiding bij mogen zitten 😉)

Perect smartwatch bandje

Bestelde smartwatch bandje is ideaal. Uitstraling van klassiek leren band met het draagcomfort van een silicone bandje.
12 mei 2024
Snel antwoord na aangeven bestelling niet geleverd, 2e verzending binnen 3 dagen. Meer dan goede klacht afhandeling
Bandje was niet ok, retour gestuurd om te vervangen en zonder problemen een bandje toegestuurd gekregen dat ik is.
SH
Sylvia H.
Leeuwarden

Leuke,overzichtelijke website voor elk wat wils!

Leuke website-heel duidelijk om uit te zoeken en heel veel verschillende bandjes,kon bijna geen keuze maken haha.
15 mei 2024
Snelle levering en product heeft goede prijs-kwaliteit verhouding. Bandje is net zo goed als origineel van Garmin
Snel bezorgd, makkelijk te monteren, ziet er goed uit, alleen het is al mn 4e of 5e bandje, is vrij snel kapot
Bandjes zitten perfect. Met een beetje zeepsop goed schoon te houden en gekocht in 3 kleuren. Aanrader.
Ik had reeds meerdere malen een bestelling geplaatst en steeds met volledige voldoening. Zéér korrekt.
13 mei 2024
Wordt beoordeeld
Goede en snelle levering. Op site stond soepel bandje, maar is vrij stug. Voor de rest een mooi bandje.
DA
Diane A.
Enschede
14 mei 2024
Goede website, gemakkelijk bestelproces, prima prijs. De levering duurde iets langer dan gebruikelijk.