Watchbandjes-shop.nl- Logo - Beoordelingen

Watchbandjes-shop.nl

2.440 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.500 beoordelingen in totaal

1 sep 2023
Overzichtelijke website met veel keuze en duidelijk te kiezen volgens model van Smartwatch. Ik had de pech dat één van de twee sets van bandjes die ik kocht niet goed kon aangebracht of nog minder kon verwijderd worden waardoor het eigenlijk niet bruikbaar werd. Gezien de lage kostprijs van het bandje dacht ik eerst hiervoor geen mailtje te versturen. Maar niet geschoten is altijd mis en dus riskeerde ik het toch maar om a.d.h.v. enkele foto's aan te tonen dat het slotje te hard spande in mijn iWatch. Tot mijn verbazing kreeg ik vlotjes antwoord waarbij de vriendelijke dame zich vooreerst excuseerde en een nieuw setje zou opsturen. Ze ging het alvorens op te sturen ook persoonlijk eerst even testen op haar eigen iWatch om te zien of daar geen probleem mee was. Enkele dagen later kreeg ik inderdaad een nieuw bandje en paste dit wel perfect. En het bandje met de klemmende aansluiting? Dat hoefde niet eens te worden teruggestuurd (alweer wegens te lage waarde t.o.v. transportkosten voor klant of verkoper)! Ik geef dan ook op alles de maximale score behalve voor "producten". En niet omwille van de keuzes die ze aanbieden en de kwaliteit op zich; maar gewoon doordat er een klein probleem in kwaliteit zich voor deed. Had ik daar een score van 4,5 op kunnen geven deed ik het. Daar kan ik alleen maar blij mee zijn en heb bij deze mijn favoriete webshop voor mijn iWatch accessoires. Nogmaals DANK JE Kristianne ; you're simply THE BEST !

30 apr 2024
2 bandjes besteld, snel geleverd, top. Alleen bij het bevestigen, bleek, bij beide bandjes dat de gaatjes in de bandjes niet over een kwamen. De schroefjes kunnen dus niet worden aangedraaid. Waardeloos dus. Beide bandjes terug gestuurd en gelukkig erg snel wel mijn geld terug. Kreeg alleen daarna een mail met de vraag of ik wel de juiste bandjes gekocht had, want zij hadden beide bandjes gecontroleerd en zij hadden geen problemen. Bij het lezen van reviews, bleek alleen dat ik niet de enige was, waarbij de bandjes niet goed bevestigd konden worden. Ik ben er dan ook bang voor dat "mijn" bandjes gewoon weer doorgestuurd worden naar de volgende klant, maar dat is een aanname.

Beoordelingen voor Watchbandjes-shop.nl

Na enkele dagen kreeg ik een mailtje met de vraag wat ik vond van het bestelde artikel. Ik had mijn bestelling nog niet ontvangen en melde dit in mijn terugschrijven. De dag nadien had ik al een antwoordt met de mededeling als mijn artikel niet binnen was tegen het einde van de week dat ik dacht moest melden en ze dadelijk een nieuw order gingen plaatsen. De dag nadien kon ik zelf positief antwoorden dat de bestelde goederen geleverd waren 😀 Dus deze shop is echt wel met zijn klanten bezig. Doe zo verder. Mvg Peter paul Ertvelde

Perfecte service!

Ik had een Milanese horlogebandje besteld, wat in gebruik scherpe randjes had en aan mijn kleding bleef haken. Ik had hier een negatieve review over geschreven, maar dit werd zeer adequaat opgepakt. Ik mocht gratis een nieuw bandje uitzoeken en het oude bandje houden. Ik had nog twijfels over de kleur, maar ook dit werd perfect opgelost. Kristianne is voor mij foto's gaan maken in het magazijn, zodat ik goed de kleur kon zien. Echt een topservice! Eigenlijk verdient dit 6 sterren ******

Prima Service

Het nieuw gekochte bandje voor de Garmin Venu 2 schoot zeer regelmatig los. Na dit probleem bij de winkel te hebben neergelegd werd er zeer snel gereageerd en iets langere pinnetjes toegestuurd. Schijnt een bekend probleem te zijn met Garmin. De benodigde 22 mm pinnetjes blijven niet zitten. Nu pinnetjes van 23 mm toegestuurd gekregen, Hiermee is het probleem binnen een dag opgelost.
2 jul 2024

Scherpe rand aan milanese bandje

Het bandje voor mijn smartwatch werd snel nadat ik besteld had verstuurd. Ik was daar erg blij mee. Nu ik het bandje een tijdje gebruik merk ik dat ik vaak blijf 'hangen' aan kleding die ik draag. Daarvan krijg ik allemaal van die uithangende draden. Daar ben ik niet zo blij mee.
3 jul 2024
Goede en snelle service. In omschrijving staat siliconen en leer maar is echt geen leer/ geen echt leer . Dus daarin mag er wel meer duidelijkheid/eerlijkheid zijn. Bandje echter wel mooie en goede kwaliteit en prijs kwaliteit top!
6 jul 2024

Kwalitatieve bandjes voor een faire prijs

Ik bestel al mijn bandjes bij Watchbandjesshop.nl en vind ze geweldig. Veel variatie, een goede prijs en snelle levering. Een aanrader voor iedereen die een goede kwaliteit zoekt tegen een faire prijs.
10 jul 2024
Bij het metalen bandje gaat de rode lak er op de band zelf al op meerdere plaatsen aan de buitenkant van de band af na 10 dagen dragen wat vrij snel is . Wel mooie bandjes die comfortabel zitten

Fitbit bandjes

Had twee bandjes besteld en had per ongeluk voor een de verkeerde maat ingevuld. De klantenservice hielp me direct met het veranderen naar de juiste en beide bandjes vielen goed in de smaak.
3 jul 2024
De eerste keer mijn bestelling niet ontvangen. Contact met klantenservice verliep snel en prettig en er is direct een nieuwe bestelling toegestuurd. Goede klantenservice dus!
28 jun 2024
Hele goede service Het door mij bestelde bandje klikte aan een kan niet vast aan het horloge. Ik heb erover gebeld en kreeg gratis een ander gestuurd, die wel goe was. Top!

Super service

Goods dispatched the same day that order was placed. Arrived the next day. I am very happy with my watch band in terms of price/ quality and service.
Vlotte levering en berichtgeving. Ook retour zenden kan, maar dan betaal je wel een vermogen aan verzendkosten. Dat geeft een iets wat bittere nasmaak
Antwoord van Watchbandjes-shop.nl
Beste Nathalie, Bedankt voor je beoordeling en wat jammer dat onze retourvoorwaarden je ervaring hebben beïnvloed. Wist je dat je als klant altijd betaald voor een retourzending? Alleen bij sommige webshops wordt dit (verborgen) berekend in de productprijs of ben je verplicht een retourlabel aan te schaffen. Wij kiezen ervoor om de retourkosten volledig bij de klant neer te leggen, zodat wij onze productprijzen als een van de goedkoopste kunnen houden. En daar profiteren klanten weer van die niet hoeven te retourneren! Ik zie dat je bij ons een screen protector hebt besteld, dat heeft een gewicht van onder de 20 gram. Een postzegel voor een retourzending komt dan neer op €1,14. Helaas kunnen wij deze kosten niet voor je vergoeden, maar hopelijk neemt de uitleg voor de situatie wel een beetje de bittere nasmaak bij je weg. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, neem dan gerust contact met ons op!

1 bandje terug gestuurd.

2 van de 3 bestelde bandjes waren super. 1 voldeed niet aan mijn wensen, heb ik terug gestuurd en heel snel geld ontvangen. Super service.
13 jul 2024

Goed bandje voor een leuke prijs

Goede kwaliteit bandje voor een veel lagere prijs dan het originele Apple-bandje. En bij Apple was het bandje niet meer in rood te koop
Ik had een bescherming besteld voor mijn smartwatch. Deze was even niet op voorraad maar binnen enkele dagen werd het toch geleverd
3 jul 2024
Snelle verzending en mooi bandje. Past goed op mijn garmin vivoactive 5. Bij contact met de webshop, werd er ook snel gereageerd.
2 jul 2024

Een top winkel

Het bedrijf is helemaal top de bandjes worden goed verzonden en zijn van goede kwaliteit ik raad deze shop aan iedereen aan
Zeer mooi bandje voor aantrekkelijke prijs. Het titanium bandje is niet alleen ligt maar ziet er prima en degelijk uit.
Snel geleverd, mooi bandje en prima prijs. Ik dacht dat het langer zou duren omdat ik geen verzendbevestiging kreeg.

Goed product

Het bestelde bandje voldoet aan alle verwachtingen. Geen last meer van uitslag van het oorspronkelijke bandje