Lucardi Juwelier Etten-Leur

453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden658 beoordelingen in totaal

27 okt 2023
Goed geholpen bij de aanschaf van een mooi horloge. Tevens direct op maat gemaakt. Vriendelijk personeel in de vestiging Etten-Leur.

Vond ze niet echt klantvriendelijk. Was aan het kijken voor een kettinkje en ze stonden met 2 man aan de balie.moest zelf gaan vragen of iemand me kon helpen terwijl ik al een tijdje vragend naar ze stond te kijken.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Etten-Leur

Goede service

Goed en geduldig geholpen bij het schieten van mijn extra gaatjes, ondanks dat ik twee kleine kinderen bij had. Prima advies over de verzorging. Kan niet wachten tot de zweerknopjes eruit mogen en ik verder kan gaan shoppen!
Dankbaar voor de verkoopsters die mij op een nette en proffesionele manier hartelijk hebben geholpen met een klacht. Al vaker in andere filialen geweest maar dit filiaal komt er wat oplossingen en kundig en vriendelijk verkopend personeel toch ver boven uit! Dankjewel lieve verkoopsters voor jullie fijne hulp!
Eerlijke en goede uitleg gehad bij een tweede gaatje prikken. Besloten om na de zomer terug te komen voor een helix. Super bedankt voor de waarschuwing met een half jaar niet zwemmen anders had onze dochter misschien ontstekingen gekregen. We komen zeker terug!

beoordeling winkel Lindsey

Ik vind het een nette schone winkel, met natuurlijk veel en mooie verschillende sieraden. Wat ik wel heel jammer vind is dat jullie alleen het platte gedeelte uit het oor piercen en niet het gehele oor mogen piercen.
Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Ik zocht een eenvoudig horloge met grote cijfers om tijdens sporten (zonder bril) makkelijk te kunnen zien. En die was er (voor een lage prijs en nog met korting ook🙂)
Klantvriendelijk personeel Helpen je goed Leggen dingen redelijk aan de goede kant op Klanten vertellen dat ze zo bij je komen als ze bezig zijn met andere klanten en niet klanten lang laten wachten
Ik vroeg om informatie en was gelijk geholpen alles kan hier meneer ook kreeg ik gelijk 10 procent korting als ik lid zou worden nou dat hoef je niet tedoen maar ze doen het wel heel netjes
Ik heb hier sieraden gekocht en laten graferen met de naam van me overleden partner erop. Ik ben lucardi super dankbaar want het is super mooi en het blijft ook heel mooi.
14 apr 2024
Goede ervaring met de aanschaf van een polshorloge. We werden prettig geholpen en de verkoopster nam er alle tijd voor om een keuze te laten maken en advies te geven.
CD
Cinderella d.
Noord-Brabant
De verkoopster was ontzettend aardig en kundig. Helaas was het heel druk en hebben we lang op ons beurt moeten wachten maar de verkoopster maakte alles goed 🙂
31 mrt 2024
Er werd een paar keer door verschillende dames gevraagd of ze konden helpen en toen ik vraag had werd ik prima geholpen en geen moeite was teveel
Vandaag gaatjes gaan schieten voor mijn dochtertje. Dames in de winkel hebben erg hun best gedaan, omdat mijn dochtertje het erg spannend vond.

Klant aanspreken door stagiaire

De stagiaire sprak ons minder netjes aan.Gelukkig nam een vaste medewerkster het over en werden we netjes en vriendelijk geholpen.
Een zeer vriendelijke, behulpzame dame die met kennis van zaken ons verder hielp en goed informeerde.
Werd vriendelijk geholpen door een medewerker dat is fijn in deze tijd waar iedereen het druk heeft

Babyarmband met naam

Wij zijn keurig geholpen met een goede voorlichting en een correcte afhandeling toppie
Wij komen graag bij luchrdi en ook betaalbaar zoals in r daal of etten-leur grt martin
Netjes geholpen alleen jammer dat je de verpakking moet betalen als het een kado is
Super lief en goed geholpen. Ze nam de tijd voor ons om iets moois uit te kiezen.
Fijn personeel, je wordt meteen goed geholpen en ze nemen de tijd voor je :)