Lucardi Juwelier Meppel

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden203 beoordelingen in totaal

25 aug 2023
Ik werd vriendelijk geholpen en geadviseerd. Ik werd er gewezen op het membranen en was dit snel geregeld. Wat (veel) beter kan is de voorraad in de winkel en de vindbaarheid van de productcodes voor de medewerker in het kassasysteem en op de geprinte lijst. Die was niet volledig. Uiteindelijk is het gelukt maar het was voor de wachtende klanten niet fijn. De medewerker deed haar uiterste best.

Wanneer je op internet leuke hangers ziet en die niet in de winkel te krijgen zijn. En ik had telefonische aan gegeven dat ik te weinig betaald had. Jammer dat dit niet even via internet bankieren kon worden overgemaakt. Of een tikkie .Ik heb het recht moeten zetten, door weer 20 kilometer heen en 20 kilometer terug te rijden. Voor 17, 00 euro. Ik kwam er zelf achter dat er te weinig was betaald. Nog blij dat de parkeermeter defect was.....

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Meppel

19 apr 2024

Duidelijke uitleg over retourneren/adviseren

Duidelijke uitleg over retourneren, snelle service en goed advies bij het uitkiezen van sieraden en het aanbieden van meerdere opties die aansluiten bij de wensen.
Super goed geholpen door de 2 dames. Ze hebben zelfs even mijn oorringetjes vast gemaakt want was zelf een beetje lastig
Vandaag mijn kleindochter oorbelletjes geschoten maar heel fijn geholpen en haar ook gerustgesteld was heel fijn
13 apr 2024
Prachtige ontwerpen van accessoires en leuke behandeling van de verkopers
MP

Fijn geholpen

De medewerker in de winkel was erg behulpzaam. We zijn goed geholpen.
Ik werd gelijk geholpen. Aardige mensen in de winkel
Ik werd direct geholpen en verliet tevreden de winkel
netjes klant vriendelijke betaaldag producten
20 apr 2024
Betrokken verkoopster op een positieve manier.
Heel goed geholpen door vriendelijk personeel
Service
20 apr 2024
Ik heb een horloge gekocht. Er moesten wat schakeltjes uit en dat scheen een tijdrovend werkje te zijn. Dat is natuurlijk geen probleem, fijn dat het op maat gemaakt kon worden. Wat ik nog fijner had gevonden is als ze het horloge ook op de goede tijd hadden gezet. Ik dacht nu echt dat het een uur later was. Het is een kleine service wat de klant extra zal waarderen.
Goed geholpen, mooie oorbellen en ring voor mijn dochter gekocht. Verkoopster nam de tijd om de juiste maat ring te zoeken en gaf goed advies voor het verwisselen van de oorbellen. Ringoorbellen sluiten ook erg goed, fijn met dochter van 5j.
16 mrt 2024

Goede service

Vanochtend werd ik heel vriendelijk geholpen door de Lucardi medewerster in Meppel. Het assortiment is mooi maar de keus zou wat groter mogen zijn. Ik ben wel goed geslaagd!
Heel vriendelijk en vlot personeel. Maakt niet uit wst of hoe duur je koopt ze nemen de tijd voor je.
Super leuk personeel! Helemaal niks aan veranderen ook super leuke sieraden