Lucardi Juwelier Hoogvliet

130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden188 beoordelingen in totaal

Wij hadden op een woensdagochtend een ring in de winkel besteld. De voorraad in de winkel betreft kleine maten. Deze ring maat 19.5 zou ik de volgende dag ophalen in de winkel. Omdat het een verjaardagscadeau was niet gekozen voor thuislevering. Wij dachten dat op deze manier meer garantie van tijdige levering zou zijn en wij niet afhankelijk zouden zijn van dhl. Maar helaas ring was donderdag niet in de winkel aangekomen ondanks dat bij thuislevering wordt gezegd dat deze de volgende dag beschikbaar is. Nu bijna een week later kwam de melding dat de ring opgehaald kon worden. Dus helaas een verlaat verjaardagscadeau !
AK
Angelique K.
Rizenburg

3 dec 2023
Jullie zijn grote oplichters, door goedkopere prijzen in de etalage te zetten en vervolgens een hogere prijs aan de kassa te rekenen en dan zeggen dat de prijs in de kassa leidend is zo kan ik ook reclames maken!!! I de volksmond heet dit oplichterij!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hoogvliet

Vriendelijk, snel geholpen. Super leuk echt netjes en schoon..
Vriendelijk geholpen, dat vind ik wel heel belangrijk
Klantenservice Klantvriendelijkheid Behulpzaam
MD
Marianne D.
Poortugaal
Mooie vitrines en goed en persoonlijk geholpen.
Vriendelijk personeel, fijn geholpen.
Netjes geholpen door de medewerkster
Vriendelijke mevrouw,goed geholpen
Ik vindt het een goeie zaak.
Fijne behulpzame dames
Super goed geholpen
Goed geholpen

Wisselende ervaring.

Vorige keer oorbellen laten prikken en bij mij en mijn moeder 1 van de 2 gaatjes scheef. M'n vader vandaag een horloge gekocht. Dit ging prima. Nadat ze vorige week een nieuwe batterij in z'n horloge hebben gezet en het horloge het nu niet meer doet.

Oorstekertjes voor een kleindochter.

Eerst op Beurs oorstekertjes gekocht voor m'n kleindochter. Maar deze had zij al. Gelukkig kon dot in Hoogvliet geruild worden. Het werd met zorg ingepakt! Dus niet het gevoel van ruilen maar gewoon weer een nieuw cadeautje voor ons meisje. Helemaal top!
Wordt vriendelijk geholpen!! Er is altijd wel iets wat ik leuk vind. En ik gebruik mijn kaart van Lucardi die korting is ook mooi meegenomen.
FD
Frans D.
Hoogvliet
We kwamen voor een nieuwe batterij en nieuw horlogebandje voor mijn vrouw. We zijn aardig geholpen en de prijs viel mee.
23 mrt 2024
Fijn personeel in de winkel ,die de tijd nemen om te helpen bij aankoop van sieraden.
20 mrt 2024
Ik vond het heel gezellig je wordt goed geholpen ben er heel blij mee
ET
Elisabeth T.
Rozenburg
19 mrt 2024
Erg behulpzame verkoopster heeft me leuk en heel vriendelijk geholpen
24 mrt 2024
Zeer vriendelijke dame, kennis van zaken!! Prettige winkel ervaring