Abrazi.com/nl

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden73 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Abrazi.com/nl

Fijne klantenservice Mijn bestelling kwam te laat ivm een probleem met de voorraad, maar echt heel blij met mijn oorbellen en de klantenservice was echt super.
Eindelijk de oorringen gevonden die ik wou bij Abrazi. Duidelijke website. Snelle levering. Heel mooie verpakking.

Super!

Onwijs fijn geholpen! Meer dan tevreden. Snelle service, fijn contact en super producten!
Ik had ze op de trouwbeurs in Utrecht gezien, besteld via internet en op 1 dag geleverd
Antwoord van Abrazi.com/nl
Hi Lisa, Mocht je je review nader toe willen lichten, kijken we heel graag nog met je of we je ergens mee kunnen helpen? Groet, Bieke, Team Abrazi

Fijne ervaring

Bestelling werd snel verwerkt. Bevestigingsmail was duidelijk. Het contact met de klantenservice was snel, vriendelijk en ging zonder problemen.
SV
Stephanie V.
Harelbeke
Zeer snelle levering, mooie producten, zit mooi in een stoffen zakje en doosje. Zorgvuldig verpakt.
Goede communicatie, snelle verzending
Super goed
10 mei 2023
Top! Ik had een vraag over een oorbel in het zilver, die stond niet op de site. Meteen nadat ik daarover had geappt met ze, kreeg ik bericht terug. Het bleek dat deze oorbel er wel was, maar per abuis niet op de site was gekomen. Dit hebben ze gelijk aangepast en me de link gedeeld via WhatsApp. Ook toen ik vroeg of er binnenkort nog een kortingscode aan kwam, kreeg ik te horen dat die er binnenkort aan kwam en zelfs op welke datum. Zodat ik de socials in de gaten kon houden! Kortom: topservice. Bestelling was ook snel binnen, nadat ik (met kortingscode) had besteld!
24 mei 2023

Wat een prachtig en behulpzaam bedrijf!

Via tiktok ben ik bij jullie terecht gekomen. Wat een fijne behulpzame filmpjes plaatsen jullie altijd! Wat een prachtige sieraden hebben jullie, ik voel me helemaal een prinses als ik ze aan heb! Wat zal ik stralen 23 juni 2023! Dankjewel voor jullie adviezen! Je kan bij jullie altijd terecht met al je vragen!

Fantastisch

Wat werken er toch vriendelijke mensen bij abrazi. Ik wilde toch nog oorbellen bij mijn armband en ketting. Dus heb ik ze benaderd via whatsapp. Wederom kreeg ik filmpje doorgestuurd en fantastisch advies. Zo blij mee. Ik ben echt goed geholpen en super blij met mijn prachtige oorbellen. Dankjewel weer
10 mei 2023

Fijne winkel en mooie items

Mijn bestelling was super snel in huis. Een artikel wilde ik terug sturen omdat k beide had besteld zodat ik kon vergelijken. Ook dat ging allemaal erg soepel. De mooiste heb ik natuurlijk gehouden. Een prachtige rugketting. Zo blij mee
3 aug 2023

Geweldige video

Omdat ik twijfelde of mijn gekozen sierraden bij elkaar pasten, heb ik contact gezocht via WhatsApp. Ik kreeg een hele duidelijke video opgestuurd, waardoor ik een mooie keuze heb kunnen maken voor mijn bruidssierraden.
4 aug 2023

Zeer tevreden

Ik had vooraleer ik mijn aankoop deed een gesprek gehad via Whatsapp. Op die manier heb ik de voor mij best passende oorbellen kunnen kiezen. Snelle levering met een leuk handgeschreven briefje bij!
3 aug 2023

Top service!

Zooo blij met de sieraden voor mijn bruiloft van Abrazi. Ik straalde er helemaal in. Ze hebben mij ontzettend goed advies gegeven via de WhatsApp dienst, echt een toevoeging.
NH
Nelly H.
Apeldoorn
Prachtige collectie en snelle afhandeling van het bestelde product. Het overtrof mijn verwachtingen zelfs en ik zal zeker in de toekomst nog eens bestellen

Prachtige ketting!

DHL had geen briefje achter gelaten, dus het was even een zoektocht. Maar zo blij met mijn gouden ketting, draag hem al een tijdje en blijft super mooi♥️
4 aug 2023
Prachtige sierraden, retourneren is heel eenvoudig en klantenservice reageert snel. Ideaal om een keuze te maken voor bruidssierraden.