Lucardi Juwelier Venlo

316 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden478 beoordelingen in totaal

Verkoopster was heel erg behulpzaam, had geduld en bleef vanaf het eerste contact vriendelijk totdat we afgerekend hadden aan de kassa. Tijdens de verkoop hield ze overzicht in de winkel en zorgde dat ook andere klanten zich op hun gemak voelde. Echt heel goed! Mevr. wees ons ook bij het afrekenen van de producten op de voordelen van een klantenkaart. In ons geval kregen we nog eens € 7,- extra korting op onze aankopen. Erg blij mee! Al het geheel, vanaf het eerste contact, de juiste verkoop beleving, de vriendelijkheid, is het zeker de moeite waard om de volgende keer weer een bezoekje te brengen aan Lucardi Venlo.

25 sep 2023
3 horloges aangeboden om batterij te laten vervangen. Bij 2 lukte dat niet. Bij 1 wel gelukt maar instellen tijd, datum e.t.c. niet mogelijk. Kennelijk onvoldoende kennis/vaardigheid.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Venlo

Ik ben blij met het geheel. De armband maar ook de klantenservice bij Lucardi. De dames die er werken zijn erg aardig en beleefd, ze adviseren je graag als je iets nodig hebt.De armband is mooi en subtiel. Ik kocht veel sieraden in vergelijkbare winkels, maar soms verschilden de werkelijke items aanzienlijk van die op de foto's. Dit geldt niet voor deze winkel. De foto's van de sieraden die op de website te vinden zijn, zijn identiek aan de sieraden in de winkel. Materialen van de hoogste kwaliteit. Hartelijk dank en ik raad het van harte aan.
Ik word altijd goed geholpen en geadviseerd. De mensen zijn vriendelijk en nemen, ondanks dat het soms druk is, wel de tijd voor iedere klant.
Super goede medewerking, uitleg en veel geduld van de medewerker zorgde ervoor dat ik met een lach op mijn gezicht de deur uitliep. Ik verontschuldigde mij voor mijn keuzestress maar de medewerker benadrukte wanneer de klant happy is dat zij dit ook is.
Vriendelijke service helpen met alles, komen vragen of ze je kunnen helpen. Helpen je met het omdoen van de ketting of armband of het niet lukt. SUPER SERVICE
Heel fijn geholpen, had online iets gekocht, maar was niet wat ik wilde. Ze stuurden het terug en in de winkel iets anders uitgezocht.

Ketting uitzoeken

Werd goed geholpen bij het passen van de ketting die ik wilde en gaven me opties welke maat ik kon kiezen

Oorschieten

Aardige medewerkers, uitgebreide uitleg over oorschieten, snelle service, goede kwaliteit. Top!
30 mrt 2024
Super goed geholpen in Venlo door een super aardig dame. Geslaagd en 2 armbanden gekocht

sierraden

je kon de sierraden om doen om ze fatsoenlijk te kunnen bekijken
goed geholpen. er werd goede uitleg gegeven van het product .
ze waren heel vriendelijk in venlo en direkt geholpen
werknemers heel behulpzaam en kundig waren.

Aardig

Ze waren heel klantvriendelijk en namen de tijd
We werden heel goed en vriendelijk geholpen.
Keurige uitleg en eerlijke behandeling
Klantvriendelijkheid, behulpzaamheid
13 apr 2024