Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nlReviews

Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Details over Smartwatchbanden.nl

Smartwatchbanden.nl - Beschrijving

Veilig bestellen bij Smartwatchbanden.nl; ✔️ Gratis verzending op alle bestellingen ✔️ 100 dagen bedenktijd, gratis retourneren ✔️ Voor 20.00 besteld, dezelfde werkdag verzonden ✔️ Snelle bezorging via PostNL of Bpost ✔️ Duizenden tevreden klanten ✔️ Ruim 8 jaar een specialist in smartwatchbandjes
BWJ E-Commerce B.V.
Naaldwijkseweg 18
2291PA Wateringen
KVK 85014575
J.W. van der Knoop, J. van Battum, B. Latenstein

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

2.388 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Al enige tijd op zoek naar een bandje voor garmin dat me past. Aangezien ik allergisch ben voor de silicone bandjes is de keuze beperkt. Ik heb dan ook nog eens dunne polsen waardoor dit nog een beetje moeilijker wordt. Ondertussen heb ik al een stuk of 5 modellen gehad en geen ervan was goed. Bij jullie uitgekomen en eindelijk gevonden wat ik zocht, en het past! De vlotte communicatie en de snelle verzending zijn enkel nog meer pluspunten die ik kan bedenken.

M'n 1ste bestelling was niet in de kleur die ik had gevraagd. Dit werd relatief snel opgelost, en er werd me zonder problemen de juiste kleur opgestuurd. Deze past, maar is aan de aansluiting met de horloge even breed als de rest van de armband. Normaal gezien is die daar, net iets breder. Voor de retour zending, van de foute armband, kreeg ik een link om de retourbond af te drukken. Voor ik deze bon kon afdrukken moest ik 1st nog 11,50€ bestalen, voor ik de bon kon afdrukken. Voor een fout die de leverancier zelf maakte.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Informatie op site ivm retourneren aanpassen en aan telefoon correcte informatie geven
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag, Wat jammer dat je niet naar behoren bent geholpen. Ik ben even de mails terug gaan lezen en kan gelukkig zien dat je bestelling in goede orde is ontvangen en vergoed is. Voor ons is het een goede tip en gaan dat zeker meenemen om te bekijken of er een aanpassing nodig zal zijn. Fijne dag!
Had 44mm glas voor Iwach besteld is veel te groot steekt aan iedere zijde over scherpen randen. Ook het 2 glas was te groot na goed overleg geld terug betaald. Jammer van get glas maar goede afhandeling en Servise van dit bedrijf
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Eric, Wij vinden het vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik ga ervoor zorgen dat mijn collega van de klantenservice contact met je opneemt. Fijne dag!
Snelle levering, product voldoet aan verwachting. Enige verwarrende was dat ik een bandje van een Venu 2S had besteld maar op het zakje een ander model stond--echter maakte dit gelukkig niet uit en paste het alsnog goed.
Bandje loste meteen van de horloge. Na het schrijven van de review contacteerde smartwatchbanden mij meteen en hebben ze een nieuw bandje gestuurd. Dat past wel. Prima service dus!
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag,. Bedankt voor de toelichting in je review. Wij willen je graag helpen. Ik ga ervoor zorgen dat mijn collega's van de klantenservice contact met je opnemen. Fijne dag!
Ik heb een Garmin Venu 2.Het bandje wat ik bij jullie besteld heb is net iets te smal voor het horloge. Dat is minder mooi en minder stabiel dus een kans om los te gaan.
Snelle levering en top kwaliteit. Heb hele dunne polsjes, was bang dat ze te groot waren maar ze zijn makkelijk te stellen en passen perfect! Erg blij mee!
Bandje ziet er goed uit maar is veel te groot. Het verwijderen van schakels lukt alleen met speciaal materiaal. Dat had bij het product moeten vermeld worden.
Perfecte pasvorm met identieke sluiting als op het originele bandje. Is aan de lange kant en materiaal is wat dikker maar voldoet prima, zeker voor de prijs.
Bestellen gaat supervlot en de levering komt heel snel. Uiterst gemakkelijk dat het pakketje in de brievenbus past. Heel tevreden over het product. Super!
Wat beter kan is de communicatie als het pakketje verstuurd is. Wel op tijd binnen, maar na plaatsen bestelling geen bericht meer ontvangen
Paniek mijn horlogebandje kapot. Model invoeren en alle beschikbare bandjes te vinden op 1 site. Besteld en de volgende bezorgdag geleverd.
Ontzettend fijn bedrijf! Ik had per ongeluk het verkeerde product besteld en ze hebben mij meteen geholpen. Zou hier zeker weer bestellen
Ik had per ongeluk de verkeerde kleur besteld. Gelijk gebeld en de volgende dag kwam mijn bestelling al mét de juiste kleur band. Top!
Er staat dat je in België 3 dagen moet wachten voor de levering,ik had bestelt de donderdag en volgende woensdag pas geleverd
snelle levering, netjes verpakt en goede communicatie betreft het voortgang van de bestelling. zou zo weer daar bestellen
De verkeerde werd verstuurd. Gemaildcen binnen 10 minuten antwoord. De volgende dag de goede in de brievenbus 👍👍👍top!
De bandjes zijn mooi en sterk. Ik kreeg een verkeerd bandje toegestuurd, maar dat is snel en goed opgelost.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Colinda, Ik zie dat onze klantenservice je hebben geholpen. Gelukkig hebben wij uit kunnen leggen wat het probleem was. Mocht je nog vragen hebben dan staat onze klantenservice elke werkdag voor je klaar. Fijne dag!
Super service, alles snel geregeld meerdere bestellingen gedaan. Is een voorbeeld voor de webshop. Super
De snelle levering en het artikel is precies vlgs verwachting en niet duur ook 👍
Snel geleverd en product was volgens beschrijving. Prima kwaliteit