Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
Smartwatchbanden.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Smartwatchbanden.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

2.290 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

24 jul. 2022
groot assortiment, heb goede keuzes kunnen maken. bij de smartwachband van apple mag wel een handleiding worden toegevoegd over hoe je het bandje moet verwisselen, moest het nu opzoeken op internet hoe het moest. Snelle levering en goede kwaliteit, behalve van de screenprotector. Teruggestuurd met de vraag om advies voor een beter product, niet gekregen. wel netjes aankoopbedrag teruggestort gekregen. al met al een goede ervaring en bij een volgend apple-watch bandje kom ik hier zeker terug.

25 aug. 2022
Ik vind dat de bandjes vaak niet hetzelfde zijn als op de foto. Vaak komen de kleuren helemaal biet overeen en is het plastiek dat zich aan het einde van de bandjes en het horloge zelf begint gewoon wit. 🤔 zie foto van het bandje dat ik ontvangen heb en hoe jullie het verkopen nadien. Het betreft nylon bandje pink pomelo... Ook vind ik jullie retourbeleid een ramp. Je krijgt je geld dan niet terug, ofwel compenseren ze dit door een bon te geven. Ik heb nu een bandje geretourneerd hoe jullie het moet. Dit was een week terug. Intussen heb ik nog steeds mijn geld niet mogen ontvangen. Overigens had ik ook naar jullie klantendienst gebeld, daar zei men mij dat ik het gewoon in de postbus mocht droppen. Dat deed ik dus maar blijkbaar is mijn retour nooit aangekomen m.a.g. dat ik een bon heb ontvangen ter compensatie terwijl ik enkel mijn geld terug wilde. Erg jammer.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

10 jan. 2023
Twee bandjes besteld voor de goede horloge en beide bandjes zijn losgeschoten waardoor mijn horloge op de grond is gevallen.
8 jan. 2023
het fitbitbandje was na 1 week al stuk
15 dec. 2022
2 nov. 2022
prima
3 okt. 2022
Ik had de keuze uit verschillende moddelen en matrealen bandjes voor mijn horloge. Daarbij ook nog eens verschillende kleuren. Het originele bandje vond ik goed en confortabel. Dus ik heb dat besteld die er het meest op lijkte. Ik moet zeggen het is heel goed nagemaakt. Je ziet amper verschil maar het voelt steviger aan dan het origineel dat na 1 jaar begon te scheuren. Ook de het juiste gereedschap om het bandje te wisselen zat er bij. Prijs is ok. Aanrader!
17 okt. 2022
Na een wat slechtere beoordeling, kwam ik snel in contact met de klantenservice en zijn we samen tot een oplossing gekomen! Snel contact, reageert direct en een vriendelijke vrouw! Ik krijg nu een nieuw bandje opgestuurd en ik hoop daar langer plezier van te hebben. Bedankt Smartwatchbanden!
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
20 okt. 2022
Hey Marit, Super jammer om te horen dat je bestelling na een korte tijd al kapot is gegaan. Dat is uiteraard niet te bedoeling. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Zij staan altijd voor onze klanten klaar om te helpen met vragen of klachten. Er zal vandaag nog contact met je opgenomen worden om het probleem voor je op te lossen. Ik wens je een hele fijne dag vandaag!
15 okt. 2022
Na me eerste aankoop had ik een slechte ervaring met het product (screen protector) die ik bestelde. Ik was niet tevreden met de kwaliteit maar kort hierna heeft de klantenservice een alternatief aangeboden die ik keurig hebt ontvangen. Hierdoor ben ik weer een tevreden klant!
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
20 okt. 2022
Hi Marcelino, Wat jammer om te horen dat je ontevreden bent over de kwaliteit. Ik zie dat je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice. Zij staan altijd klaar om onze klanten te helpen met vragen en klachten. Ik zal mijn collega vragen vandaag nog contact met je op te nemen zodat wij kunnen achterhalen wat het probleem is en dit voor je op kunnen lossen. Ik wens je een hele fijne dag vandaag!
4 okt. 2022
van Jan P.
Goed bandje voor goede prijs, 22 mm zwart voor Amazfit Xiaomi Watch GTR , 9,95 euro siliconen. Bandje zit perfect, licht gewicht maar sterk, mogelijk heb ik dit voor 2 a 3 jaar(mijn bandjes blijven soms maar een jaar goed wegens heavy work
11 okt. 2022
Mijn bandje was jammer genoeg kapot na 1 dag dragen, dankzij een uitstekende klantenservice kreeg ik direct een nieuw exemplaar opgestuurd. Nu ben ik heel tevreden over mijn bandje. Leuk model,- mooie kleur en stevig.
21 okt. 2022
Normale horloge banden kan ik niet hebben om mijn dunne pols maar deze zijn perfect, doen geen pijn of knelt. Deze kan je op maat stellen en das helemaal geweldig. Eindelijk na jaren een horloge nu. Bedankt
3 okt. 2022
Ik was op zoek naar een bandje specifiek voor smalle polsen (<14cm). Deze vraag heb ik dan ook op mail gezet en ze hebben dit bandje aangeraden. Ik ben er zeer tevreden over.
13 okt. 2022
Geweldig goede service! PostNL heeft waarschijnlijk mijn bestelling verkeerd bezorgd! Contact met smartwatchbanden.nl opgenomen en sturen netjes opnieuw mijn bestelling! Top!
15 okt. 2022
Het titanium bandje voor de galaxy 4 classic past heel mooi.De kwaliteit is geweldig en er gaan geen Arm haartjes tussen klemmen daar was ik bang voor.Dit is een aanrader
10 okt. 2022
1e keer iets besteld en zeer tevreden over het geleverde product. Zelfs de pinnetjes waarmee het bandje aan het horloge wordt vastgemaakt zijn beter dan de originele.
25 okt. 2022
De kwaliteit van het bandje is goed. De kwaliteit van de kunststof sluiting was minder. Binnen 4 maanden gebroken met gewoon gebruik. Toch een nieuwe besteld
6 okt. 2022
Snelle verzending en de bandjes bevallen heel erg goed! Kleur vergaat niet, magneet blijft na een jaar nog steeds top werken. Zeer tevreden!
14 okt. 2022
Goed aanbod aan producten, supersnelle verzending. Vrijdagmiddag besteld en zaterdag al via brievenbuspakketje bezorgd. Alles prima.
11 okt. 2022
Helaas bleek het bandje niet geschikt voor mijn TT sporthorloge. Na melding en retourzenden vlot het aankoop bedrag terug gekregen.
3 okt. 2022
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen heb vorige week woensdag gebeld moest 2 dagen extra wachten en ik wacht nog steeds
5 okt. 2022
Ik heb de laatste maanden 8 bandjes gekocht waarvan er al twee stuk zijn. Dat is jammer. Verder prima shop, snelle verzending ook.