Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

6.387 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.970 beoordelingen in totaal

22 aug 2023
Prima website. Kon gemakkelijk een bestelling plaatsen en de horlogebanden waren de volgende dag in huis. Twee minpunten waren dat je je kon aanmelden voor een kortingscode, maar deze kon ik nergens invullen want ik maakte automatisch al gebruik van korting op de website.. en daarnaast moest ik 2 euro betalen om de bestelling retour te sturen. PS. retour kwam omdat ik het horloge retour deed en had niks met smartwatchbanden.nl te maken

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Bedrijf komt wat amateuristisch over...

Positief > Gunstige prijzen > Snelle levering > Groot aanbod > Bij retour snelle afwikkeling en terugbetaling Verbeterpunten > Bedrijf komt helaas amateuristisch over in hun benadering en werkwijze > Reageren amper op E-mails, bellen gaat sneller maar beide keren kreeg ik geen positief gevoel van het gesprek > Een van de horlogebandjes leek al geopend en gebruikt te zijn, zat nml niet meer in de originele plastic verpakking (wel in een plastic afsluitbaar zakje) en het bandje zag er niet nieuw meer uit, maar wordt nog wel gewoon als nieuw verkocht. > Retourformulier is via een reguliere browser niet te lezen; pas als je hem opent in een mobiele browser (via je smartphone) kan je het veel beter lezen, en bepaalde opties aanvinken. Vermoed dat het bedrijf teveel gericht is op verkopen via smartphone of tablet, dan via reguliere browsers. Al met al, niet een hele positieve ervaring en ik zal geen terugkerende klant zijn.

Snelle levering, kwaliteit twijfel ik nog een beetje

Voor mijn galaxy watch 6 classic twee identieke horlogebandjes besteld, alleen verschillend in kleur. De levering was snel en de bandjes zien er netjes uit. So far so good. Binnen enkele dagen had van een van de nieuwe bandjes al een verbogen pinnetje, waardoor deze iedere keer los schoot en mijn horloge niet te dragen was. Nu heb ik met het pinnetje van het andere bandje het eerste bandje gerepareerd. Ik ben benieuwd of deze langer goed blijft. Voor alle zekerheid het horloge maar iets losser rond de pols gehangen.
BP

Prima bedrijf, perfecte sevice

Ik had twee artikelen besteld, een horlogebandje en een toolfix om schakels tussen het bandje vandaan te halen, om het passend te maken. Over het titaniumbandje niks dan lof! Staat stoer, perfecte look voor mijn smartwatch. Over de toolkit was ik beduidend minder te spreken, die was al binnen 5 minuten defect, het pinnetje van de tool brak af. Een mailtje naar smartwatchbanden.nl was voldoende, ik kreeg per direkt het bedrag voor de toolkit retour! Klasse. Prima bedrijf, goede service
BZ
Bea Z.
Schoonebeek

Mooi en sierlijk

Wat mij echt goed bevalt dat er zulke mooie horloge banden voor mijn Samsung 6 te vinden zijn. Ze zien er echt mooi uit, makkelijk te wisselen, en passend bij setjes kleding dus. Ben er echt heel tevreden mee. Ze werden ook netjes op tijd geleverd, netjes verpakt om beschadiging te voor komen, en zal zeker nog vaker even op de site te kijken.

Perfecte vervanging van mijn versleten armbandje

De metalen armband voor mijn Garmin Fenix voldoet volledig aan mijn verwachtingen. De armband voelt stevig aan en geeft extra uitstraling aan het sporthorloge. Ik kon de overbodige schakels makkelijk verwijderen met het meegeleverder toestelletje. Ook het monteren op het horloge verliep vlekkeloos.
13 jul 2024
Een van de 2 bestelde horlogebanden kwam kapot uit de verpakking. Minpunt! Ik vond het lastig dat ik per se een foto van de kapotte band mee moest sturen, maar daar stond tegenover dat ik hem niet terug hoefde sturen. PRETTIG, scheelt mij werk en is goed voor het milieu. 2 pluspunten!
1 jul 2024
Het bandje werd supersnel geleverd. Er stond alleen nergens bij vermeld dat je ook nog een speciaal setje nodig had om de band te kunnen verstellen. Gelukkig had ik dat bij iemand anders in de reviews gelezen. Het korter maken van het bandje is wel een heel gedoe!
30 jun 2024

Netjes geregeld allemaal

Snelle afhandeling van de bestelling, schappelijke prijzen en heel fijn is de klantenservice. Een van de bestelde bandjes was letterlijk binnen een dag kapot, maar binnen 2 dagen had ik gewoon een nieuwe in huis. Hopelijk houdt deze het langer vol 😉.
17 juli horlogeband besteld om 7u45 . Wordt, volgens de website, dezelfde dag verstuurd. Pas 23 juli geleverd. Moet voor mij niet 's anderendaags geleverd worden, maar dan mogen ze het ook niet beloven.
CP
Claudia P.
Koog aan de Zaan

Goede bandjes.

Voor het eerst besteld, maar zeer tevreden. Had bandjes besteld voor mijn nieuwe smartwatch en zijn goede en leuke bandjes en goede kwaliteit. Ga hier zeker vaker bestellen als ik bandjes nodig heb.
28 jun 2024
Top website, verkeerd bandje besteld en binnen 1 week de nieuwe binnen. Wel coupon code gekregen ipv geld terug. Maar ik had zelf aangegeven een ander te willen bestellen. Was super snel binnen!
11 jul 2024

Top experience!

Ordered in the evening before 22:00, package arrived the next day before noon. Products were well protected in the package, great quality, I'll definitely order from smartwatchbanden.nl again!
WH
Willem H.
Hoofddorp
9 jul 2024

Horlogeband Tbv Espire 3

In het bandje dat geleverd werd, zat een productiefout. Ondanks het feit dat ik de orginele verpakking niet meer had, werd o.b.v. een foto een heel nieuw bandje toegestuurd. Topservice!!
Bandjes sluiten niet goed aan. Is echt een verschil met originele bandjes. Daarnaast is grijs net paars. Helaas een miskoop. Hele bestelproces en verzending liepen wel gesmeerd.
8 jul 2024
snelle levering.goed verpakt. wist alleen niet dat het geen originele bandjes warenl. Deze is dunner materiaal. past verder prima, benieuwd hoelang het meegaat
BV
Bert V.
BOOISCHOT
8 jul 2024
Ik kan slechts oordelen over de afhandeling van de aankoop dewelke ok was. Een product kan men slechts beoordelen als het versleten is, niet na ėėn week.

bescherm scherm samsung watch 4

Ik gebruik altijd de bescherm scherm voor mij smartwatch 4; inmiddels al oud, maar door de scherm is mijn watch nog mooi. Bestelling was snel geleverd.
7 jul 2024

Uitstekende service

Ben erg blij met het product en de service achteraf was uitstekend. Er was iets niet goed gegaan en het is naar alle tevredenheid snel afgehandeld.
27 jun 2024
Fijne band maar bij de sluiting zitten aan weerszijden scherpe randjes waardoor je wel eens langs kleding gaat met als gevolg halen in de kleding.
12 jul 2024

Snelle service

Na contact krijg ik een nieuw bandje. Het bandje wat ik had gekocht vertoonde mankementen. Binnen 1 uur met email contact geregeld. Top service