Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
Smartwatchbanden.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Smartwatchbanden.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

3.095 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

24 jul. 2022
groot assortiment, heb goede keuzes kunnen maken. bij de smartwachband van apple mag wel een handleiding worden toegevoegd over hoe je het bandje moet verwisselen, moest het nu opzoeken op internet hoe het moest. Snelle levering en goede kwaliteit, behalve van de screenprotector. Teruggestuurd met de vraag om advies voor een beter product, niet gekregen. wel netjes aankoopbedrag teruggestort gekregen. al met al een goede ervaring en bij een volgend apple-watch bandje kom ik hier zeker terug.

25 aug. 2022
Ik vind dat de bandjes vaak niet hetzelfde zijn als op de foto. Vaak komen de kleuren helemaal biet overeen en is het plastiek dat zich aan het einde van de bandjes en het horloge zelf begint gewoon wit. 🤔 zie foto van het bandje dat ik ontvangen heb en hoe jullie het verkopen nadien. Het betreft nylon bandje pink pomelo... Ook vind ik jullie retourbeleid een ramp. Je krijgt je geld dan niet terug, ofwel compenseren ze dit door een bon te geven. Ik heb nu een bandje geretourneerd hoe jullie het moet. Dit was een week terug. Intussen heb ik nog steeds mijn geld niet mogen ontvangen. Overigens had ik ook naar jullie klantendienst gebeld, daar zei men mij dat ik het gewoon in de postbus mocht droppen. Dat deed ik dus maar blijkbaar is mijn retour nooit aangekomen m.a.g. dat ik een bon heb ontvangen ter compensatie terwijl ik enkel mijn geld terug wilde. Erg jammer.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

13 sep. 2022
Snelle bestelling, verzending. Het bandje wordt goed een degelijk verpakt. De informatie die je krijgt is prima in orde. Oftewel zeer tevreden en raad het bedrijf daarom ook aan!
4 sep. 2022
Na een totaal verkeerd bandje te hebben ontvangen is dit ruimschoots goedgemaakt met een vriendelijke mailwisseling. Echter was het nieuwe bandje al gauw stuk (zelfde dag). Het pinnetje dat je gebruikt om het bandje vast te zetten aan mijn Galaxy Watch 5 brak af tijdens het bevestigen. Dat is dan weer jammer!
18 sep. 2022
Al meerdere keren hier besteld. Snelle levering en goede service als een product defect is. Het thans gekochte product, een Apple Watch lederen loop band, voldoet helaas niet aan de verwachtingen aangezien de magneten in de band te zwak zijn en je daardoor te makkelijk je horloge verliest.
12 sep. 2022
Makkelijk te vinden op de website. bestelling gedaan en snel geleverd. Eerst had ik verkeerd besteld. Omruilen was geen probleem. Allen het prijs verschil niet retour gekregen en moest zelf de kosten van de retour betalen.
Betrouwbare partij, goede kwaliteit en prijs en je krijgt je spullen geleverd. Ik heb al 4 keer iets besteld, ging altijd goed. Dus ik shop graag voor mijn mobiel accessoires bij Smartwatchbanden of Phone Factory.
16 sep. 2022
Mooi leren basic bandje: Om aan een fitnesshorloge het bandje steveig en strak t houden om op de langere dur te kunnen beoordelen, is 2 weken tekort, maar de kwaliteit geeft mij wel vertrouwen in de levensduur
Ik had een bandje besteld voor mijn Apple Watch, maar zelf niet goed gekeken. Zonder problemen wordt het omgeruild voor een ander bandje. Goede service. Retourzending is gratis .
Dit bedrijf doet ook echt wat ze zeggen. Heb een bantje om 20:00 besteld en de volgende dag lag die al in de brievenbus top bedrijf dank je wel voor de goede service
Er was wat gedoe vanwege late levering door post.nl, uiteindelijk opgelost. Ben erg tevreden over hun klantvriendelijkheid en ben heel blij met mijn nieuwe bandjes
Product is degelijk en goede kwaliteit. Het aan en afdoen is echter wat minder makkelijk omdat het bandje iets te dik is en het slotje erin valt als je hem afdoet.
10 sep. 2022
goed bedrijf maar niet teveel van deze enquete's blijven sturen als mensen iets bestellen, je krijgt een soort agressie tegen een bedrijf en ga je elders bestellen
Snel en efficiënt Maar bandje past niet op de Garmin vivostyle. De pinnetjes zijn te lang. Heb het bandje zelf aan moeten passen met andere pinnetjes
5 sep. 2022
Ik ontving een verkeer product. Ik heb de bestelling nogmaals gedaan en dat ging goed en snel. Andere retour gestuurd, nog afwachten hoe dat verloopt.
5 sep. 2022
Kreeg bij mijn eerste bestelling een kapot bandje toegestuurd, contact gehad en snelle en top service gehad en gelijk een nieuwe toegestuurd gekregen!
Ik heb in mijn vorige review gezet dat het magneetje wat sterker zou mogen zijn... kom er afgelopen week achter dat er nog een plastic folie op zat...
Snelle levering en bij een retour snel je geld terug op je rekening. Ruilen vond ik wat ingewikkeld dus na geld retour nieuwe bestelling gedaan.
2 sep. 2022
Slecht,het bandje laat steeds los ,meteen een mail gestuurd en kregen direct een ander bandje. Hartelijk bedankt voor de goede service .
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
7 sep. 2022
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij staan klaar om je verder te helpen om vragen of problemen op te lossen. Mijn collega zal contact met je opnemen! Fijne dag :)
8 sep. 2022
Even nog contact gehad met een medewerkster over een bandje, en werdt vriendelijk te woord gestaan met goed advies. en snelle levering
Bandjes zijn van prima kwaliteit. Verwacht er niet te veel van voor de prijs die je betaalt. Maar kan verder niet klagen
12 sep. 2022
Zeer snelle levering. Jammer dat post nl wat minder goede service geeft. Kunnen ze bij smartwatch niks aan doen.