Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

6.400 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.416 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

31 jul 2023
Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Ik wacht nog even

Mijn artikelen uitgezocht op de duidelijke website. Helaas ging bestellen en betalen niet, maar na een mailtje kon ik bestellen. Snelle reactie! Een paar dagen later was mn pakket binnen, maar helaas. Eén vd artikelen kwam niet overeen met de afbeelding op de website (en paste dus niet op mijn smartwatch) Maar geen probleem: retourneren/ruilen is makkelijk te vinden en te doen Maar ook hier wat problemen, dus weer een mailtje. Weer snel antwoord gekregen! Top! Pakket opgestuurd, maar voor nu nog niets vernomen.
9 jun 2024

Vervanging van banden.

Een week geleden heb ik een smartwatch band bij jullie gekocht. Helaas is de band na slechts enkele dagen dragen gescheurd bij de bevestiging. Dit vind ik erg zonde en een teken van lage kwaliteit. Ik had verwacht dat de band langer mee zou gaan en ben teleurgesteld in de kwaliteit. Ik heb foto’s van de gescheurde band bijgevoegd, evenals mijn aankoopbewijs. Bovendien zijn de andere banden te klein voor mannenpolsen. Graag zou ik een nieuwe band willen ontvangen of een terugbetaling voor het product.
3 jun 2024

Goed opgelost

Mijn bestelling kwam niet. Ik heb contact opgenomen maar het probleem lag bij Post NL, daar was mijn bestelling blijven hangen. Er werd me verteld dat ze de bestelling opnieuw zouden versturen. Deze bestelling ontving ik goed en snel. Twaalf dagen later kwam alsnog de weggeraakte bestelling aan, deze kon ik kosteloos retourneren. Top opgelost ondanks dat het probleem niet bij jullie lag.
28 mei 2024

Retour na 4 werkdagen nog niet als ontvangen geregistreerd!

Woensdag product retourgestuurd, de dinsdag daarna was het artikel nog niet ontvangen. Gelukkig heb ik nu wel een coupon ontvangen, waarna ik direct een nieuwe bestelling (goedkoper) heb gedaan. Deze is op tijd en correct geleverd. Het restant bedrag wat ik niet heb gebruikt wordt terug betaal. Hiervoor hebt netjes een mail ontvangen. BEDANKT VOOR HET CORRECT AFHANDELING!
29 mei 2024
Hele leuke webshop, veel keuze. Prijs is zeker goed. Zeer tevreden over de Samsung watch bandjes. Degelijke kwaliteit en verkleinen ging met de tool ook heel gemakkelijk. Een minpuntje was dat ik er 7 dagen heb moeten op wachten terwijl deze door jullie de dezelfde dag al verzonden waren. Nog voor 22u besteld, dezelfde dag verzonden, dus beetje raar van die 7 dagen

Service is top

Service is goed, defect ontvangen horlogebandje is zonder moeilijk doen opnieuw verstuurd. De leren bandjes die ik besteld heb zijn behoorlijk stug in het begin. Ik heb ze nog niet lang, dus over de kwaliteit is nog niet veel te zeggen. Wel zijn ze qua pols omtrek duidelijk kleiner dan de originele bandjes van Polar, maar nog net groot genoeg voor mij
ND
Neo d.
Den Haag
Smartwatch banden voor mijn Galaxy Watch 6 gekocht. Die online er heel anders uitzagen en niet te de quick release bevestiging bleken te bezitten. Die heb je voor dit type horloge en bandjes wel nodig anders zijn deze niet te bevestigen. Daarop de bandjes teruggestuurd om vervolgens niks meer te horen over de verdere afhandeling.
2 jun 2024
Snelle levering en fijne bandjes! Actie 2+1 ook leuk. Dus leuk om te kunnen wisselen. Champagne stalen band past perfect op de Garmin Lily en zit fijn, wat groter en massiever. En de kunstof bandjes, wat subtieler, ook. Was even pielen met loshalen maar gelukt met bijgeleverde draaisleuteltjes. Blij mee!!
Beste klantenservice , ik vind deze Fitbit Sense bandje leer en die ziet er ook goed uit en die ziet ook beter en die is ook stuk groter bandje en die andre oud en die heb ik ook fibit sense bandje en die was erg klein eruit ziet . Met Vriendelijke , Ashok ,

Milanese bandjes

Mijn dochter koopt elke keer weer een milanese bandje voor haar samsung smart watch omdat ze dit een ideaal bandje vind, alleen zonde dat zo'n bandje in de kappersbranche maar een klein jaar meegaat en dan gaat hij rafelen aan de zijkanten en raken je kleren beschadigd.
GV
Horloge bandje met klittenband besteld omdat ik niet tegen siliconen bandjes kan. Echter een super fijn bandje, en ..... Geen last van uitslag aan mijn pols. Alleen de kleur waar niet helemaal hetzelfde als mijn horloge.De levering was ook heel snel.
24 mei 2024

Vlot contact

Mijn 1ste bestelling had ik na 2 weken nog steeds niet. Na mail aan de klantenservice , werd er mij beloofd van een nieuwe op te sturen , omdat de 1ste waarschijnlijk verloren werd gegaan. En zoals beloofd kreeg ik die vandaag in de bus. Bedankt!

Vlotte levering en goed product

De levering was erg vlot, het bandje zat snel in mijn brievenbus (ook handig dat het in de brievenbus past). Van het bandje zelf ben ik ook erg tevreden. Past op de aangegeven smartwatch en de kwaliteit lijkt tot nu toe goed. Ik ben erg tevreden.
4 jun 2024
Goede service! Het eerste bandje dat ik bestelde bleef helaas niet vastzitten. Dit kan gebeuren. Na het sturen van een e-mail werd dit goed en snel opgelost. Er werd een nieuw bandje opgestuurd. Deze is perfect. Bedankt voor de goede service!!
26 mei 2024
Prima website. Ergens tussen bestellen en uitlevering ging er iets mis dat ik geen bevestiging kreeg wanneer ik wat kon verwachten. Via klantenservice netjes te horen gekregen wanneer ik wat kon verwachten en dat was volgens de afspraak.
Goede service . Na een mailtje van mij heb ik direct antwoord gekregen.Het oplaadkabeltje kwam na 4 dagen binnen en het geld van het kabeltje wat ik in dec had gekocht en het nu niet meer deed was na 2 dagen op mijn rekening gestort
MK
M K.
Elst
24 mei 2024
Zeer snelle levering. Binnen 10 minuten n a betaling kreeg ik al de track and trace code. Volgende dag lag het in de brievenbus. Kwaliteit van het bandje moet nog blijken. Daar heb ik hem te kort voor. Maar eerste indruk is goed.
27 mei 2024
De levertijd was vrij lang (5 werkdagen), wat op zich niet zo'n probleem is als er niet duidelijk zou vermeld worden dat de leveringen meestal binnen de 24u gebeurt. Dat schept dan wel andere verwachtingen. Voor de rest wel ok.
1 jun 2024
Er werd oer mail aangegeven dat ik een volgende mail zou krijgen wanneer het pakje zou vertrekken, deze heb ik niet gekregen. Het was echter geen probleem daar het pakje in de brievenbus kon. Voor de rest alles vlot verlopen.
Vlotte levering en stalen bandjes zijn goed/mooi. 1 min-puntje. 2 Bandjes besteld (afgezien van derde gratis) ieder inclusief tool om band in te korten (Een was als cadeau bedoeld). Helaas slechts een(1) tool meegeleverd.