Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.713 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Mooie Milanese band.

Het was een supermooie band met een stevige magneet waardoor hij heel makkelijk in te stellen was op de juiste maat. Echter heb ik toch gekozen voor een retour zending. Ik draag altijd truien/sjaals en dit bleef in het passen continu aan elkaar vastzitten waardoor ik pluisjes trok. Ik wist dat ik mezelf daaraan zou irriteren en om deze reden niet voor gebruik gekozen. Kan een moment opname zijn geweest natuurlijk, maar het is of gebruik of retour en ik koos uit voorzorg toch voor retour.
Bestelling afgeleverd bij buren om 22u savonds op nummer 38 ipv 40 in brievenbus. Buren zijn heel onvriendelijke mensen en meestal communiceren ze niet met andere mensen. Gelukkig hebben ze onze pakketje gebracht. Maar tot dan moesten wij aan post en jullie bedrijf aanmelden dat hun status "afgeleverd " klopt niet omdat we hebben niets gevonden in brievenbus... dan weer onnodige mails + mails oproep... Gewoon tijd verliezen. Producten zijn top zoals verwacht, goede prijzen.

Zoek je een smartwatch bandje, koop hier gerust!

5 weken geleden een mooi geweven bandje gekocht voor mijn vrouw haar Galaxy Watch 3. Helaas zat er een productie foutje in waardoor de lijmlaag los liet bij de gesp van het bandje. Contact opgenomen met smartwatch banden.nl en ben super vriendelijk geholpen en kwamen ze gelijk met de oplossing. We hebben een nieuwe opgestuurd gekregen en kan mijn vrouw weer de Blitz maken op straat met haar bandje!

bandje Fitbit ace 3

Eind december een bandje vr Fitbit ace 3 besteld voor de kleindochter. Na 2 maanden was dit verkleurd. Kwam dit door de kledij, geen idee. Klantenservice heeft ons prima geholpen en zonder enig probleem werd er een nieuw bandje opgezonden. Kleindochter blij, wij heel tevreden. Een service waar normaal gezien alleen maar van kunnen dromen. Maar dit was echt. DANKJEWEL
Prima bezorging volgende dag geleverd. Alleen bandje is na een weekje is de sluiting al al gebroken Na het plaatsen van de review kreeg ik gelijk een mailtje van smartwatchbanden.nl dat ze de review gelezen hadden en dat ze direct een nieuw horlogebandje op sturen . Wat een service wou dat iedere webshop service gaf een dikke tien plus .

Het horloge bandje prima kwaliteit

Het horloge bandje al eens eerder besteld gebruikte deze nog steeds goede kwaliteit alleen 1 maar de 2 lusjes waar het bandje mee op zijn plaats moet blijven zitten deze zijn wel slecht van kwaliteit beide lusjes zijn stuk gegaan gescheurd waardoor ik een nieuwe moest besteĺlen helaas de bandjes zelf zijn nog steeds goed.
Mooi bandje met een diepe bruine kleur, staat mooi maar voor mij waarschijnlijk in de Zomer te klein. Als ik het ruimer moet zetten haalt het einde van het bandje de zekering niet die onder het bandje geduwd moet worden. Iemand met een smallere pols zal daar geen last van hebben en zal blij zijn met zo'n mooi bandje.
Het heeft veel tijd gekost maar mijn horlogebandje is gisteren toch geleverd. Ondertussen gemonteerd: past perfect (metalen bandje ter vervanging van gel). Heb gisteren nog negatieve commentaar gestuurd. Het bandje zat in de bus (ik kijk alleen vroeg ´smorgens in de bus). Sorry en dankjewel. Louis
Ik zou niet weten wat jullie nog kunnen verbeteren. Ik heb s,avonds de bestelling gedaan en de volgende dag s,middags 12 uur lag het pakketje in de gang. Het is helemaal naar wens, wat zou je dan nog moeten verbeteren. Zo houden. Ik heb een ervaring eerder gehad bij een ander dat duurde 2 maanden.
Super snelle bezorging, zelfs rondom kerst! Het bandje wat ik besteld had was een cadeautje, maar was niet helemaal de stijl van die persoon. Ik heb het bandje zelfs na ruim 2 maanden (!) Nog retour kunnnen sturen, mijn geld teruggekregen en weer een nieuw bandje besteld die net zo snel binnen was.

Koninklijke service

Recent diverse producten gekocht. Mooi en van goede kwaliteit tegen een goede prijs. Helaas was een oplader tijdens het transport beschadigd. Direct contact opgenomen en zelfs een dag later had ik weer een nieuw exemplaar. Dit schept veel vertrouwen voor het doen van nieuwe bestellingen.
RV
Renáta V.
Capelle aan den IJssel

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goede prijs - kwaliteit verhouding. Ik ben blij met mijn Milanese Applewatch bandje. Levering was snel ivm brievenbuspakje. Enige minpunt is dat je de kleur niet zo goed kan inschatten. Misschien meer foto's van dichtbij Maureen om te kunnen vergelijken. Verder top.

Fantastische klantenservice

Zelden maakte ik zo’n snelle, toegankelijke en vriendelijke klantendienst mee. Het bandje dat ik kocht klikte heel de tijd los, zij waren erg behulpzaam, reageerden binnen de dag en besloten me meteen een nieuw te sturen. Dat maak je niet vaak meer mee tegenwoordig.

Wij zijn er blij mee

Wij zijn er blij! Mee,en waarom ik dat zeg is omdat ik zelf geen AirPods heb, maar me dochter wel! Ik geniet van het gemak me IPhone plus appel watch tegelijk te kunnen laden en me meisie die gebruikt hem voor haar AirPods, kindje blij mama blij :)
Werd meteen verliefd op mijn metalen rainbowbandje. Hij is heel mooi en zit zo lekker dat ik mijn horloge zelfs in bed aan laat en zo mijn slaap kan bijhouden. De bestelling ging makkelijk en werd snel bezorgd. Het was ook heel keurig verpackt! Top!

Toch gezorgd voor een oplossing

Ik bestelde een metalen bandje, heel mooi maar de sluiting kwam steeds los. Ik stuurde er een mailtje over en mocht 2 silicone bandjes kiezen. Jammer van dat bandje, maar wel tevreden dat ze naar me luisterden en toch voor een oplossing zorgden.
De geweldige service. De snelheid van afhandelen. Het is prima zowel telefonisch als per e-mail. De band ziet er goed uit de sluiting is prima, alleen jammer dat de sluiting niet te vestellen is. Het teveel aan schakels gaat er gemakkelijk uit.
Goede kwaliteit bandje, goede beschrijving, goed op maat te maken, en het belangrijkste een sluiting die niet scherp is en niet in polsen snijd/drukt. Verder ben ik goed op de hoogte gehouden over de verzending en wanneer het aan zou komen.
Volgende dag in huis zoals beloofd. Is ook echt zo. 2 x besteld en alles top. Echter was beetje jammer dat bij de omruiling ik zelf moest bellen waarom mijn bestelling nog niet geleverd was. Na 1 belletje was mijn bestelling alweer bezorgd.