Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

4.660 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.057 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr. 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun. 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

31 jul. 2023
Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

6 feb. 2024
Review op uitnodiging. Ik had per abuis een bandje voor een Garmin Vivo Active 4s besteld, dit moest voor een Vivo Active 4 zijn. Na levering direct telefonisch contact opgenomen met Smartwatchbanden.nl. Mij werd toegezegd dat men mij direct een juist bandje zou toesturen met daarin de instructies over hoe ik het verkeerd bestelde bandje retour kon sturen. Deze vlieger ging helaas niet op, ik moest eerst het verkeerd bestelde bandje terugsturen alvorens ik het juiste bandje toegestuurd zou krijgen. Ik heb het juiste bandje nog niet ontvangen dus een review schrijven kan ik nog niet omdat ik tot nu toe alleen het betaalde bedrag kwijt ben, maar nog niks heb. Ik wacht maar rustig af.

Veel keuze en snelle verzending

Veel keuze, snelle verzending en meedenkende medewerkers ( bij telefonisch contact). Het enige is dat op de website ( bij het smartwatchbandje van je keuze) duidelijk staat ' gratis retourneren'. Maar dat blijkt, als je een bandje wilt retourneren, toch niet gratis te zijn maar €2,- te kosten! Wil je er een ander bandje voor in de plaats dan is retourneren wél gratis
3 feb. 2024
Bandje is zoals omschreven en erg mooi. Heel happy mee! Snelle service ook. Tip: Misschien handig om ook tijdens de koop ergens beter mee te geven dat ik speciale tools nodig had om het bandje op maat te maken. Nu heb ik die achteraf moeten regelen. Had voorkomen kunnen worden. En bij zo een duur bandje had ik die service erg gewaardeerd.

Bandje met schakels, maar geen tool om bandje te verkleinen.

Ik bestelde een bandje met schakels, zonder een tool om het bandje kleiner te maken (schakel ertussenuit halen) Ik moest in tweede instantie dus de tool erbij aanschaffen voor een extra 7,50. Gezien de prijs verwacht ik dit in een ‘all in pakket’ Het bandje zelf is mooi afgewerkt en uitstekend van kwaliteit.
6 feb. 2024
Snelle levering en kwaliteit van de horlogeband is super. Proffesionele uitstraling en kwaliteit. Wat handig zou zijn is een instructie over hoe je het bandje kan verstellen. Nu zelf op Youtube uitgezocht en zelf met eigen pintooltje en kleine schroevendraaier als hulpmiddel band kleiner gemaakt

Fantastische klantenservice

Zelden maakte ik zo’n snelle, toegankelijke en vriendelijke klantendienst mee. Het bandje dat ik kocht klikte heel de tijd los, zij waren erg behulpzaam, reageerden binnen de dag en besloten me meteen een nieuw te sturen. Dat maak je niet vaak meer mee tegenwoordig.
Winkel werkt goed en verzending en levering is snel. Verwerken van retouren vind ik te langzaam, dat moet bij binnenkomst van de retourzending binnen 2-3 dagen verwerkt zijn en als je een account hebt moet het binnen deze omgeving zichtbaar zijn.
30 jan. 2024
Lekker snel geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden waar het product zich bevindt. Helaas paste het bandje niet goed dus heb ik het weer terug gestuurd. Prima instructie over hoe dat moet. Hoop dat de terug betaling net zo snel gaat :-)
Een bandje gekocht wat niet paste, geretourneerd en ze hebben keurig een alternatief opgestuurd waarbij de kosten volledig waren gedekt. Keurige klantvriendelijke oplossing die me werd aangeboden en ben er heel tevreden mee!
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag, Wat fijn om te kunnen zien dat onze klantenservice jou goed hebben geholpen. Ga je compliment met ons team delen. Veel plezier met je bestelling. Groeten namens het smartwatchbanden.nl team!
7 feb. 2024
La qualite du produit, la protection de ce meme produit et le delet de livraison. Pour moi,garder la qualite de Vos services actuel. Sur tout ne changer rien,on ne peux que recomander les services de votres Société
30 jan. 2024

Smartwatch bandje

Zeer goede service (telefonisch) Kwaliteit van het product matig (afwerking uiteinde smartwatch bandje is net iets breder dan de Apple watch horloge zelf, de twee uiteinden zijn ook niet precies even breed)

Chique lederenband Iwatch 9 45mm

Zocht naast de standaard sportband een lederen band voor naar kantoor. Deze krokodillen lederen look band gevonden en besteld. Snel geleverd en is makkelijk te verwisselen.

Service

Heb al diverse bandjes besteld. Ging altijd goed. Laatste keer kreeg ik verkeerd bandje. Heb dat gemaild en het was volgende dag al opgelost. Prima service dus.
1 feb. 2024
Bandje past maar net. Uurwerk zit niet 100% goed vast, het springt eruit als je het niet goed controleert als je het aandoet. Dit gaat over polar A360.
TB
tom B.
Amsterdam

Het eerste bandje beugeltje te zwak

Het eerste bandje is de sleuf waar het bandje door schuift gebroken bij het tweede bandje willen de blokjes op het bandje moeilijk door het beugeltje
JS
Jos S.
Papendrecht
24 jan. 2024
De website is duidelijk, overzichtelijk en informatief. Er is veel keuze door de grote collectie en de foto's en de detailinformatie zijn fijn.
IB
28 jan. 2024

Top ervaring

Produkt is perfect op tijd en in goede staat ontvangen. Is niet de eerste bestelling bij dit bedrijf. Altijd snelle en correcte levering gehad
23 jan. 2024
hun zeer snelle (re)actie toen bleek dat er op hun website artikel dat ik besteld had in voorraad was, maar achteraf bleek dat niet zo te zijn

Snelle levering / goede afhandeling

Snelle levering, bij openen bleek dat de screenprotector gebarsten was. Gemeld, en binnen twee dagen lag er een nieuwe op de mat. Topservice!
2 feb. 2024
mooi horlogeband en tookit ontvangen en leuk om cadeau te geven . Helaas ontbrak 1 pinnetje van de toolkit. dit gaat spoedig geleverd worden.