Lucardi Juwelier Hellevoetsluis

130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden220 beoordelingen in totaal

Mijn dochter zat te twijfelen met een 3de gaatje in der oren en over een helix ..al maanden! In de kruidvat begon ze er weer over ..ik kon het niet aanhoren meer en besloot spontaan haar mee te nemen naar Lucardie Hellevoetsluis. En niks was te gek het kon 3de gaatje geschoten en de felix er achteraan. De dame hielp ons goed en met humor.. En ze gaf de nodige info over de verzorging. Dus ik heb een blije dochter..en ik weet war ik moet geven met de feestdagen😉

30 mrt 2024
Sieraden uitzoeken met je kleindochter van 8 moet normaal gezien erg leuk zijn!! De dame die ons deze keer hielp hoorde zeker weten niet thuis in ons winkelbezoekje nors, onvriendelijk, en zeker niet de leukste verkoopsters. Na het afrekenen werden mijn kleindochter haar sieraden een mooie zilveren ring en nieuwe zilveren oorbellen in een zakje bij elkaar gestopt en op de toonbank gelegd. Veel plezier met je aankoop kon er niet af waarop mijn kleindochter buiten zei oma wat een niet lieve mevrouw hè! Jammer hoor verpeste het wel.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hellevoetsluis

Dat het personeel heel geduldig uitleg geeft over een artikel en alles heel netjes inpakt ..TOP !!!
Ze zijn altijd heel vriendelijk als je binnenkomt.En mooie aanbıedıngen👍🤩
Vriendelijk personeel en altijd goed advies

Snel geholpen

Mooie artikelen en snel geholpen
Fijn geholpen
17 apr 2024
14 apr 2024
Heel vriendelijk geholpen, ik zoekte een kado voor onze kleindochter. Zo leuk geslaagd, en onze kleindochter heel blij met haar kado. Dankejewel Lucardi
23 mrt 2024
We zijn leuk geslaagd,met een vlotte medewerkster. Ga zo door,want het is een fijne winkel en ook nog betaalbaar!! Mvg R.van Groningen.
16 mrt 2024
Ik werd vriendelijk begroet en naar een vraag heel netjes geholpen. Niks op aan te merken.
ik vind het een fijne winkel met leuke mensen die je helpen
19 mrt 2024

Wordt altijd goed en vriendelijk grholpe

Wordt altijd goed en vriendelijk geholpen
10 mrt 2024
Geduldig heid en vriendelijkheid