Lucardi Juwelier Amsterdam Osdorp

78 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden132 beoordelingen in totaal

4 nov 2023
Geweldige winkel en superleuk personeel. Ik kan online shoppen bij Lucardi maar doe dat nooit en ga altijd naar de winkel toe. Door de jaren heen van alles gekocht daar en gaatjes in mijn oren laten schieten. Mijn schoondochter wilde al jaren een 2e gaatje maar durfde niet. Samen met haar naar de winkel gegaan en het was super gegaan. Personeel was lief en geduldig, ze is nu superblij met haar 2e gaatje en nieuwe oorbellen. Als Lucardi Osdorpplein ooit dicht zou gaan, zou ik dat vreselijk jammer vinden!!

6 mei 2023
De prijs op het kaartje was lager dan aan de kassa. Hoger bedrag aan de kassa betaald. Geen 10% ledenkorting gekregen echter de volgende dag wel een mail waar dit product met 10% ledenkorting in staat. Product op zich prima maar gevoel dat ik teveel heb betaald.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Amsterdam Osdorp

De dame die mij hielp was erg aardig en mede door haar ben ik over gegaan tot kopen wat zij mij aanrade.
De beprijzing van de artikelen is onduidelijk vooral bij aktie artikelen

Een tip

Je betaalt voor het kado doosje dan zou het tasje gratis moeten zijn.
Goed geholpen, alleen jammer dat er weinig voorraad aanwezig is
Wordt mèt plezier benaderd om geholpen te worden
Behulpzaam en advies waren prettig
Super helpful and Lovely staff
MB
M B.
Badhoevedoro
Netjes geholpen ruime keuze.
18 apr 2024
De medewerker was erg vriendelijk en ze gaf het gevoel dat ze het leuk vondt om me te helpen. Dat geeft je een fijn gevoel en ook een fijne indruk om volgende keer weer terug te komen

Top service!

Vandaag super goed geholpen door een medewerker van lucardi. Ik zocht een gouden ring en ze heeft me echt geholpen met de goede keuze maken en nam ook de tijd ervoor! Heel blij mee :)
Ik koop altijd als klant sieraden bij jullie en de medewerkers zijn aardig en helpen je wat je nodig hebt goede service én betaalbaar kwa prijzen
16 mrt 2024
Zo fijn en goed geholpen voor een kado voor mijn kleindochter.
Lieve medewerkers mooie ring gescoord