Lucardi Juwelier Veldhoven

194 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden318 beoordelingen in totaal

Personeel neemt echt de tijd voor je ( filiaal veldhoven),hoe druk het ook is ,De collectie sieraden is mooi en zeer uitgebreid.Ook de service al iets kapot gaat is uitstekend en geen praatjes om het niet te hoeven betalen maarnjuist vallen heel veel dingen onder garantie Ook de aanbiedingen en kortingen zijn super .Zolang als ik me kan herinneren kopen wij al onze sieraden bij jullie ,mijn man en ik en ook onze kinderen zijn vaste klant bij jullie ,dus.......... jullie zijn de beste van de beste 👍😁

16 nov 2023
Ik heb 3 x dezelfde gouden oorhangers gekocht 2 keer snel kapot Daar geweest voor reparatie werd indicatie gegeven van 40 euro voor goud las Maar door mijn verhaal en een bon zei ze kan het laten maken onder de garantie Ik dacht das lief 🥰 Maar na weken werd ik gebeld dat het 125 euro koste ipv 40 Ik zei maar het zou garantie zijn Moest ze uitzoeken bij de mevr die het met mij geregeld had Daarna weer gebeld dat het voor jullie beter was dat ik andere zou uitzoeken Ook prima zei ik Sta ik na een week in de winkel Was de oorbel nog niet terug van de goud smid . Kon in weer half uur rijden terug naar huis Uur onderweg Daarna melding dat de oorbel er was Ik vandaag met m’n bonnetje terug En andere uitgezocht nieuwe collectie en 70 euro bij betaald In de hoop dat deze van betere kwaliteit zijn Ze zijn mooi maar heeft me veel vrije tijd gekost 3 x 1 uur om bij jullie winkel te komen
BV
Ben V.
Reusel

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Veldhoven

18 apr 2024
De vriendelijke bediening, alles aan gedaan om mijn reparatie te verhelpen, geduldig en bereidwillig om mij opnieuw het membership van mij te activeren.
23 apr 2024
Luisterde naar wat ik wilde en dacht hierin mee. gaf goed advies.
Goede zorg.Wel kleine maar netten winkel , goede prijs kwaliteit.
25 apr 2024

Snel en fijn geholpen

Ik werd snel en fijn geholpen door een vriendelijke medewerkster
17 apr 2024

Leuke sieraden!

Je wordt goed geholpen en ze hebben leuke, betaalbare sieraden.
18 apr 2024
Goed geholpen en extra gevraagd naar klantenkaart.

In deze tijd Xtra korting is mooi…

In deze tijd Xtra korting is mooi meegenomen.
Heel vriendelijk geholpen en erg behulpzaam
Vriendelijk personeel, niet. Opdringerig.

Ring kopen

De snelle hulp en vriendelijkheid
30 apr 2024
Mooie artikelen
19 apr 2024
30 mrt 2024

Mooie prijs!

Flinke korting door Pasen en nog eens dankzij membership. Mijn maat was niet aanwezig voor een ring, toen maar een andere gekozen.
13 apr 2024
super service zelden mee gemaakt zo fijn service Kwam qat ruilen geen probleem en weer heel veel tijd aan me besteedt