Lucardi Juwelier Purmerend

164 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden221 beoordelingen in totaal

6 okt 2023
Bij mijn vorig bezoek ben ik fijn en uitgebreid geholpen. Vandaag zijn we terug gekomen om de rest op te halen maar vond ik de persoonlijke aandacht ver te zoeken. Met moeite kwam ze uit haar persoonlijk gesprek met haar collega. Eigenlijk ging het gesprek en hulp daarna erg moeilijk.

23 dec 2023
Telkens als ik kom heb ik het gevoel dat ik teveel ben. Daarnaast heb ik een armbandje besteld en die zou ik mogen laten graveren als ik hem binnen had. Vandaag werd mij vertelt dat zij hem niet meer zouden graveren en om ergens terug in januari terug te komen na alle drukte en vooral niet volgende week. Vervolgens heb ik andere sieraden uitgekozen en wilde ik het armbandje retourneren. De mevrouw liet mij het bedrag afrekenen van mijn nieuwe gekozen sieraden en toen ik bijna wilde weggaan en naar het bonnetje keek zag ik dat zij mijn geld niet terug had gegeven. Ik gaf dit aan en toen zij ze oja ik zal het voor je pakken en met moeite pakte zij het geld uit de kassa. Alles is gehaast en er is helaas geen liefde voelbaar voor de klant..

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Purmerend

Super lief en geduldig geholpen. Met de kleinkinderen die maar geen keus konden maken welke ringetje nu de leukste was
Leuke producten, goede prijs en erg vriendelijk geholpen in de winkel in Purmerend.
Verkoopster had de tijd en liet mij meer mogelijkheden zien. Was fijn.
Super lieve meiden. Kwam zelfs van de lunch terug om mij te helpen!

Leuk personeel

Leuke dames die je op een fijne nette manier helpen.
Fijne winkel en super vriendelijk personeel p
Vriendelijk winkel personeel, goed geholpen
Veel keuze, goede service
Vriendelijk geholpen
Goed geholpen

Kettinkje voor m’n kleindochter

Heb een kettinkje voor m’n klein dochter gekocht. Ik wilde haar naam daar in laten graveren. Jammer dat dit niet meteen kon en ik daar morgen voor terug moet komen.
23 mrt 2024

Helemaal leuk.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie winkel en mooie artikelen. Ik werd goed geholpen en kreeg alle tijd en ruimte om te kijken en artikelen te passen. Erg leuk en heel blij met de dingen die ik gekocht heb.
10 mrt 2024

Attente verkoopster

Ondanks dat er maar 1 verkoopster aanwezig was, toch snel geholpen, doordat deze goede prioriteiten stelde. Snel en nejes geholpen
Alles ie mooi en leuk en de winkel is ook schoon en netjes maar alleen jammer dat het een beetje aan de deuren kant is.
Vriendelijk geholpen. Ik ging een armbandje kopen voor mijn dochter. Goed geadviseerd en tevreden naar huis.
Vriendelijk personeel! Meer personeel in de winkel waardoor je niet zo lang hoeft te wachten!