Lucardi Juwelier Winschoten

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden165 beoordelingen in totaal

Het is echt een hele nette overzichtelijke winkel. persoonlijk voelde ik mij vandaag niet gezien door het personeel, kwam amper hallo vanaf etc, verder bij het afrekenen werd niet gevraagd om mijn kaart van Lucardi (heb dit zelf benoemd naar haar toe), aangegeven dat het om een cadeautje ging en helaas zat bij thuiskomt het prijsje er nog op. Normaal gesproken een veel warmer welkom en vriendelijker personeel. Maar door 1 mindere ervaring geef ik ze nog steeds 4 sterren!

8 mei 2023
Super vriendelijk geholpen hoor,maar weer een horloge waarvan ik thuis erachter kwam dat de batterij leeg is. Tip.doe er bij elke horloge pas een batterij in als je hem verkoopt.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Winschoten

Vriendelijke verkoopsters, het gevraagde wat ik op internet zag, was gewoon in de winkel op voorraad. (Ik kijk liever op internet en koop het uit een fysieke winkel, zo zorg ik ervoor dat iemand zijn baan kan behouden!) verder heeft Lucardi altijd leuke kortingen op speciale dagen.
Vriendelijk klantgericht hart voor de zaak ondanks de hoge werkdruk alle tijd voor dekkend
18 apr 2024
Klantvriendelijk
18 apr 2024
Erg vriendelijk personeel, werdt snel en goed geholpen!
16 mrt 2024
Super klantvriendelijk en een leuke winkel om te zijn! Goede producten van goeie kwaliteit!
23 mrt 2024
Altijd vriendelijk en gaan leuk met kinderen om.
Hele vriendelijk en behulpzaam personeel
Vlotte bediening

Aankoop

Vriendelijke verkoopster nam alle tijd om het horlogebandje in te korten.
11 feb 2024
super vriendelijk ontvangen door het personeel, goede adviezen
Altijd aardig personeel .Ze nemen de tijd voor je .Om een mooi sierraad uit te zoeken.

Goede service

Leuke spullen en goede service staat direct voor je klaar
De verkoopster was onkundig, ongeïnteresseerd en onaangenaam. Het sieraad is wel erg mooi
20 jan 2024
Vandag oorbellen gekocht voor onze dochter die ze graag wou. Ze scoord altijd bij lucardi. Leuke nette winkel en je wordt goed geholpen. Vriendelijke personeel.
ik Vind super winkel ga altyd heen als ik wat hebben wil ben ik liever daar en je wordt goed geholpen hoop dat zo blij die winkel