Lucardi Juwelier Hoogeveen

253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden383 beoordelingen in totaal

24 jun 2023
Voor mijn kleinzoon die geslaagd is, samen op zoek naar een schakelarmband. De stalen armbanden waren favoriet en de armband gekozen was die met black nog gekleurd was. De hulp van de medewerkster was top. ( mijn kleinzoon heeft een verstandelijke beperking). Ze had veel geduld en liet armbanden zien en passen. Ze was vriendelijk en sloot aan bij het niveau van mijn kleinzoon. Hij ging superblij en tevreden de winkel uit. Bij het verlaten van de winkel bleek het bijna sluitingstijd , maar hiervan hadden niets gemerkt mbt de hulp van de medewerkster. Top ervaring.

23 aug 2023
Het is vreselijk warm in de winkel. Echt respect voor de verkopers. Die proberen hun hoofd koel te houden maar zonder airco is dat echt niet te doen. Zorg goed voor je personeel en maak die airco kom op man dat verdienen die meiden...en als klant is ook niet fijn als je poosje moet wachten.
JM
Jo M.
Hoogeveen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hoogeveen

30 mrt 2024
Dit is echt een super product, mijn favoriete ketting ooit. De lucardi is ook mijn favo winkel, en super mooi ingepakt. Mijn oma noemt het een levens boom en ze heeft ook gelijk deze bewaar ik voor mijn leven, ik ga zorgen dat dit in mijn familie blijft.
Vriendelijke verkoopster, die bereid was van alles uit te zoeken over ringen. Leuke niet al te dure ringen, die mooi staan
Prettig geholpen, helemaal geslaagd met mijn inkopen! Ondanjs drukte in de winkel nam de verkoopster alle tijd voor me!
Ik ben goed en vriendelijk geholpen. Hadden alle tijd voor me. In Hoogeveen op maandag middag
Een ontzettend leuke benadering en advies. Erg gezellig en leuke prijzen.
Ik ben geweldig geholpen door de verkoopster van lucardi Hoogeveen.
30 mrt 2024

Positieve ervaring

Fijne eerlijke hulp gekregen van een vriendelijke medewerkster.
Overzichtelijk, prijzen staan duidelijk aangegeven
Heel fijn personeel en super snelle levering
Persoonlijk, kennis van zaken
Het rustig rond kunnen kijken
Fijne hulp en goed advies.
13 apr 2024
Een hele fijne verkoopster
De grote keuze was super
Vriendelijk geholpen
Goed geholpen
Warm welkom door medewerkster. Meegedacht qua combinatie voor 3 oorbellen. Ook kwamen er nog verschillende oorbellen te voorschijn uit de kastenwand,zodat je nog meer keuze had. Nam de tijd voor je,ook na de aankoop een poosje gepraat. Ja, kan zeker Lucardi Hoogeveen aanbevelen. Ik kom zeker weer terug.

De sfeer in de winkel is prettig en vriendelijk

De sfeer in de winkel was prettig en vriendelijk . Hoefde niet lang te wachten en werd zo snel mogelijk geholpen. Alles werd goed opgenomen en er word altijd gekeken na een oplossing!! De producten zijn ook geweldig je hebt van goedkoop tot duur voor iedereen zit wat bij. Ik kom graag in de lucardj

Top

Werden goed geholpen Uitleg was prima (eerste gaatje laten schieten) Genoeg keuze uit sierraad Vriendelijk, gastvrij, en goede prijs kwaliteit