Lucardi Juwelier Roosendaal

176 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden274 beoordelingen in totaal

23 dec 2023
We werden snel geholpen in de winkel. We kwamen voor oorbellen voor onze dochter en hadden hier een afbeelding van. De medewerkster vond ze direct. Daarnaast waren we op zoek naar een goude ring met een steentje welke we hadden gezien op de website. Helaas vonden we deze niet in de winkel. De medewerkster gaf aan dat dit mogelijk een web only product is. Dat werd ook bevestigd toen we weer op de site keken. Bij de kassa werden we door een andere vriendelijke medewerkster geholpen. Ook dit ging snel en op een fijne manier. De oorbellen voor onze dochter werd mooi verpakt in de sfeer van kerst (in een kerstbal): het zag er heel leuk uit.

24 dec 2023
Jullie herenarmbanden lagen in de vitrine voor 39 en €49 . Made bij de kassa moest ik €59 per armband afrekenen. Dat is wel een tegenvaller. Ik had er 3 en ondanks de member korting van 10 % was het wel flink wat meer en dat was een tegenvaller, erg jammer.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Roosendaal

Behulpzaam personeel en aardig personeel

Ze hielpen mij goed en kunnen ook al mijn vragen beantwoorden. Ze hebben mij ook goed geholpen met een keuze maken om het lettertype bij het graveren van een ketting die voor mij veel waarde heeft.
Heel aardig in Roosendaal en erg behulpzaam En mooie artikelen 🫶 Vul het wel in maar win nooit iets Hahaha maar ja wie niets doet is ook niet goed En er zijn zoveel mooie sieraden Mvg cm
Hele aardige medewerkster. Heeft mij goed geholpen, en netjes advies gegeven hoe ik het sieraad het beste mooi kan houden. Al bij al een hele goede service
Zeer vriendelijk en correct geholpen. Ze bood meteen aan om een klantenkaart te activeren, zodat ik meteen de korting kreeg.
Heel vriendelijk personeel.Geduldig en informatief. Je hebt niet het ''je moet kopen ''gevoel.
De verkoopster was erg vriendelijk en behulpzaam. Heel erg tevreden over de verkoopster
Een mooie casio horloge gekocht, helaas zonder gebruiksaanwijzing.

Super vriendelijke bediening...vlot en…

Super vriendelijke bediening...vlot en behulpzaam. Top
Zeer vriendelijke en gezellige dame
Prima persoonlijke behandeling
vriendelijke medewerkster
altijd goed behulpzaam
Gewoon goed geholpen
Super geholpen.
De vriendelijkheid...
24 mrt 2024

Goede service

We keken met onze dochter rond voor nieuwe oorbellen. Diegenen die we online zagen vonden we niet meteen dus keken we voor een alternatief. De verkoopster wist meteen welke we wel bedoelden en kon ons deze aanwijzen. Exact diegenen die we wilden, dochter blij!
Altijd vriendelijk en behulpzaam Ik weet niet of het aan de Lucardi zelf ligt, of aan de filiaal in Roosendaal, maar ze zijn allemaal heel vriendelijk, heel behulpzaam en ook geduldig. Ik voel me altijd op mijn gemak in de Lucardi