quickjewels.nlBeoordelingen

quickjewels.nl- Logo - Beoordelingen

quickjewels.nl - Vind jouw horloge of sieraad bij Quickjewels.

Het zoeken eindigt bij Quickjewels. Deze webwinkel staat bekend vanwege de brede keus in horloges en sieraden. Was jij opzoek naar dat ene gouden armbandje? je vond het natuurlijk op Quickjewels. Samen maken we jou blij!
Juwelier Romkes V.O.F
Klifweg 5
8321EH Urk
Juriaan Romkes

Beoordelingen voor quickjewels.nl

4.52/5.00

310 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over quickjewels.nl

Gewoon top service daar!
ik had een ring besteld die niet meer leverbaar was.
Zeer goede service en leuke spontane verkopers. Echt de moeite waard om hier wat te kopen. zeer grote collectie online of in de winkel
Top
Uitstekende afhandeling van het horloge.
Goede service
Levering was drie dagen te laat en ik moest horloge afhalen zonder dat er eerder iemand aan de deur was geweest.
Antwoord van quickjewels.nl
Beste Cees Ik heb het nagekeken en inderdaad is er bij DHL een sorteerfout geweest waardoor de zending vertraging heeft opgelopen, onze excuses hiervoor. Aldus de tracking is de chauffeur aan de deur geweest en trof niemand thuis waarna hij je pakket bij het servicepunt heeft afgegeven. Veel plezier met je nieuwe horloge :)
snelle en correcte levering
Voorraad op website blijkbaar niet op orde. Bestel een ring en krijg twee dagen later bericht dat deze er niet is.
Antwoord van quickjewels.nl
Beste Joris De ring stond op de site ook vermeld als niet op voorraad.Wij hebben deze in bestelling gezet bij de levrancier en blijkt pas eind October leverbaar te zijn,om deze reden hebben we je order geannuleerd en het betaalverzoek stop gezet.
goed
Meer dan de helft van mijn bestelling was niet meer leverbaar, maar de rest wordt toch verstuurd zonder dit te overleggen. Verder duurt de retourverwerking erg lang. Hopelijk krijg ik spoedig bericht.
Antwoord van quickjewels.nl
Beste Natascha Je hebt 3 paar oorbellen besteld waarvan er 2 niet meer of later geleverd kunnen worden. We hebben geprobeerd contact met je op te nemen hierover, dit is echter niet gelukt. Vandaar besloten het ene paar op te sturen en de andere 2 uit afterpay te halen. Het verzonden paar hebben we (nog) niet van je retour ontvangen.
Alles prima
Prima!
Mooie producten. Snelle levering en goede service!
Prima service, snel geleverd en mooie ketting.
Perfect
Onmiddellijk contact na verkeerde nestelling(door mijn persoon) goed opgelost.. Super... Leuk contact..
de 5 sterren onderstrepen de perfecte leverantie en aflevering van het Seiko product. Prima price/quality verhouding, snelle levering, vlekkeloze verpakking en repair tool voor aanpassing van de schakelband.
De armband werd snel geleverd.
Het juiste product zeer snel toegestuurd gekregen. Ook via mail goed op de hoogte gehouden waar product zich bevind en wanneer de bezorging plaatsvind.