quickjewels.nlBeoordelingen

quickjewels.nl - Vind jouw horloge of sieraad bij Quickjewels.

Het zoeken eindigt bij Quickjewels. Deze webwinkel staat bekend vanwege de brede keus in horloges en sieraden. Was jij opzoek naar dat ene gouden armbandje? je vond het natuurlijk op Quickjewels. Samen maken we jou blij!
Juwelier Romkes V.O.F
Klifweg 5
8321EH Urk
Juriaan Romkes

Beoordelingen voor quickjewels.nl

4.57/5.00

251 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over quickjewels.nl

Vandaag besteld, morgen geleverd! Top!
Perfect
Goed verpakt, op tijd geleverd. Hoop er veel plezier van te hebben
Mooie ketting voor prima prijs. Snelle levering
Snel levering en betrouwbaar. Zeer tevreden.
Precies wst ik bedoelde
Uitstekend!
1 week geleden
Goede communicatie en kwaliteit. Zeer tevreden, geen aanmerkingen.
1 week geleden
Hartstikke blij mee! Snel geleverd!
1 week geleden
Prima, hele snelle verzending.
1 week geleden
Vlot besteld en geleverd. Tevreden met het produkt.
Goede service. Snel indien voorradig
1 week geleden
Goede service. Direct telefonisch contact bij evt wijziging van de bestelling !!! Ook snelle levering !!!
Zeer fijne winkel
1 week geleden
Ik had wat besteld, maar op de webshop stond niet vermeld dat het niet op voorraad was.. wel eerst betalen, maar het positieve is wel dat de communicatie naderhand via de mail keurig verliep en dat ik op de hoogte werd gehouden. Mijn geld stond ook wel snel op mijn rekening. Dus dat was heel netjes. Tip is wel: geen voorraad: vermelden op de webshop.. Vr gr J Doppenberg
Helemaal goed!
Wij hebben bij dit bedrijf een hanger gekocht voor mijn dochter,waarin wij de naam van ons kleinkind hebben laten graveren. De naam is met hoofdletters op het miniscule hangertje geschreven, (MARIA ipv de door ons aangegeven naam "Maria" en de naam staat niet eens in het midden van de hanger). Het is geen gezicht. Hierop volgde een mailwisseling met de eigenaresse, mevrouw Romkes, die op geen enke
 Antwoord van quickjewels.nl
1 week geleden
Beste Annelien Erg spijtig dat de gravure zoals wij die gedaan hebben niet naar wens is. Wij hebben op het plaatje van 6mm gekozen om de letters, voor zover dat mogelijk was, er zo duidelijk mogelijk op te graveren. Dit is,naar onze mening, goed en precies in het midden gelukt. Helaas is het niet mogelijk de gravure te verwijderen omdat het een bewerkt plaatje is.
1 week geleden
Online heb ik een zilveren armband besteld bij Quickjewels (in de sale). Deze heb ik nooit ontvangen. Ze hadden de armband de dag ervoor al verkocht en vergeten van hun website te halen. Daarna logen ze dat ze 'm niet opnieuw konden bestellen en leveren. Want toen ik bezwaar maakte dat ze verplicht waren te leveren boden ze een nieuwe aan, maar met maar de helft van de korting. Niet bij kopen dus!
 Antwoord van quickjewels.nl
1 week geleden
Na het excuses hebben we je aangeboden de armband in een grotere maat te laten komen (dit omdat deze maat bij de fabrikant ook uit de collectie was) te verkleinen en hier een korting bij aan te bieden welke lager is dan zoals hij in eerste instantie aangeboden werd. Jammer dat deze oplossing als niet prettig ervaren is.
2 weken geleden
Alles prima gegaan. Geloof dat het cadeautje goed is bevonden
2 weken geleden
Hele goede service en snelle levering!