quickjewels.nlBeoordelingen

quickjewels.nl- Logo - Beoordelingen
quickjewels.nl- Logo - Beoordelingen

quickjewels.nl - Vind jouw horloge of sieraad bij Quickjewels.

Het zoeken eindigt bij Quickjewels. Deze webwinkel staat bekend vanwege de brede keus in horloges en sieraden. Was jij opzoek naar dat ene gouden armbandje? je vond het natuurlijk op Quickjewels. Samen maken we jou blij!
Juwelier Romkes V.O.F
Klifweg 5
8321EH Urk
Juriaan Romkes

Beoordelingen voor quickjewels.nl

4.55/5.00

301 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over quickjewels.nl

De levering is door jullie geannuleerd ivm geen levering vanuit de leverancier. Dus kan geen beoordeling geven.
De levering was mis gegaan. Contact gehad en netjes opgelost!! Super tevreden met de producten en service.
Snelle en goede levering! Product zat netjes verpakt. Ook de cadeau verpakking was erg netjes! Kortom, helemaal tevreden! Bedankt!
Top service
Too!!
Hoe kan ik ergens een oordeling over geven als ik het product nog niet binnen heb. Deze mail hoor je te krijgen als je product geleverd is lijkt mij. Wel snelle reactie terug.
Leuk horloge snelle afwikkeling
Goede service en niet moeilijk doen over ruilen. Fijn zou zijn als de doosjes kleiner waren dan zijn de verzendkosten lager.
Prima webshop, ruime keuze in kindersierraden. Het 13 cm armbandje wat ik kocht, was alleen krap 12 cm. Gelukkig kon het geruild worden.
Levering eind augustus
het bestellen was makkelijk en het horloge was er op tijd
Vriendelijke medewerkster telefonisch gesproken, ik had een hartje besteld van €19. Hoorde later dat de prijs niet klopte op de site, dus heeft het bedrijf het hartje van de site gehaald. Ik ben benaderd of ik iets anders wilde, anders geld terug. Ik heb een ander hartje besteld en was €20 duurder. Ik had een klein beetje gehoopt op tegemoetkoming in kosten. Kreeg het bedeltje mooi verpakt thuis.
Vorige week vrijdag horloge besteld en zaterdag aan het eind van de morgen al in huis! Dank voor de snelle levering. Horloge voldoet volledig aan mijn verwachting! Mijn persoonlijke cijfer is een 9.
was goed
Snel en zorgvuldig afgehandeld.
Mijn bestelling was er niet/uitverkocht, maar de communicatie en afhandeling was erg netjes
Vlotte levering
Alles netjes en bezorgt en snel
Mooi op tijd geleverd. Leuk ingepakt. Dochter blij met haar Buddha to Buddha armband.
Alles goed en netjes verstuurd en snel