quickjewels.nl

Vind jouw horloge of sieraad bij Quickjewels.

Beschrijving
Het zoeken eindigt bij Quickjewels. Deze webwinkel staat bekend vanwege de brede keus in horloges en sieraden. Was jij opzoek naar dat ene gouden armbandje? je vond het natuurlijk op Quickjewels. Samen maken we jou blij!
Juwelier Romkes V.O.F
Klifweg 5
8321EHUrk
Juriaan Romkes

Beoordelingen voor quickjewels.nl

4.59 / 5.00

213 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over quickjewels.nl

1 dag geleden
Perfect

Heb de oorbellen nog steeds niet gekregen Al bijna een week te laat Ook op mijn melding bij de klantendienst is niet gereageerd geweest.

Suppergoed en netjes, Prijs is ook netjes Top

1 week geleden
Snelle en goede levering. Mooi verpakt.

1 week geleden
1 van mijn oorbellen waren defect, het zirkonia steentje zat los van de houder.

Antwoord van quickjewels.nl
1 week geleden
Als dat zo is mag je natuurlijk gewoon contact met ons opnemen zodat we het samen kunnen oplossen ;)

2 weken geleden
Top Super snel verzonden en goed verpakt. Echt een aanrader.

2 weken geleden
Ik had een bestelling gedaan die ik na 2 dagen zou ontvangen. Ik kreeg een mail dat ik deze bijna 4 wkn later zou ontvangen omdat hij besteld moest worden. En dat kan maar ik vond dat te lang duren dus heb ik mijn bestelling geannuleerd. Door een bericht van afterpay kwam ik er achter dat mijn bestelling daadwerkelijk was geannullerd, van quickjewels heb ik totaal niets gehoord, beetje apart

Antwoord van quickjewels.nl
1 week geleden
Ai, dat is jammer. De order werd namelijk meteen geannuleerd en automatisch ontvangt u daarover een mail waarin precies staat hoe en wanneer het geld retour komt. Het klopt dat deze mail wordt onderschreven door buckaroo en we begrijpen dat dit verwarrend kan zijn. Quickjewels wordt overigens wel duidelijk genoemd in deze melding.
Alles is top

2 weken geleden
Product was goed en mooi verpakt en goede service

2 weken geleden
Ik ben zeer goed geholpen

2 weken geleden
Iedere keer als ik een bestelling plaats verloopt alles perfect zie beoordeling

super

Door de feestdagen heeft de levering te lang geduurd maar daar kunnen jullie niets aan doen. De persoonlijke goede feestdagen wens op het kaartje geschreven vond ik heel attent, bedankt Het product is prima

Snelle en perfecte bezorging

Super Zelfs voor de feestdagen dat je weet dat er geen haast bij kan zijn, wordt het sieraad toch binnen 24 uur geleverd

Denk dat jullie rond de kerst even moeten nadenken of het op tijd aankomt. Als je zaterdag bestelt mag je in de tijd toch verwachten dat je het dinsdags in huis hebt. Maar omdat het pas maandags s middags wordt opgehaald bij jullie. Was het dinsdags natuurlijk niet bij mij thuis. Met het gevolg dat het kerst kado na kerst aan kwam. Vind dit jammer.

Super product... snelle levering

Snelle service, mooi ingepakt