twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nl

483 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.196 beoordelingen in totaal

Bestelling via de website geplaatst. Ik werd gebeld toen de bestelling in de winkel lag en ik deze kon ophalen. Top!

Na 5dgn nog steeds niets ontvangen,bericht gestuurd,er was iets mis gegaan,wordt alsnog opgestuurd,ben benieuwd,7dgn verder inmiddels

Beoordelingen voor twinkels.nl

Snelle levering. En buitengewoon snelle retourverwerking. De broek was een maatje te groot dus ik wilde deze een maatje kleiner. Donderdag retour gestuurd voor omruiling en zaterdag had ik al de nieuwe (juiste maat) binnen. Zeer tevreden. Bedankt. Mag ook weleens vermeld worden.
Product van goede kwaliteit. Alleen minpuntje voor bezorging met DHL. Pakket was afgeleverd op ander adres terwijl ik thuis was en er stond niet duidelijk vermeld waar. Paar dagen moeten zoeken naar het pakket.
Bestelde broeken zijn super. Levering ging redelijk vlot. Alleen even onduidelijk wanneer geleverd zou worden door gebrek aan communicatie. Maar dat kan als er een zondag tussen zit.
JV
Josja v.
Klein Zundert
Zeer goede kleding en super mooi en ook betaalbare mode. Super blij dat ik deze webshop heb gevonden! Zeer snelle en nette verzending.
Snelle reactie op mail. Heel fijn. Met de Samsung galaxy vond ik het soms even puzzelen, en versprong het beeldscherm soms.
24 feb 2024

Top!

Er was een probleem met de bezorging (niet hun fout) en daar werd onmiddellijk op geanticipeerd. Dus perfecte service!
Bestellen, leveren in de winkel en ophalen allemaal keurig netjes. Personeel altijd heel vriendelijk.
18 feb 2024

Serieus mooie goedzittende laarzen

Laarzen zijn echt zoals omschreven, zitten heerlijk, en snel geleverd. Was mijn eerste bestelling
JP
Joyce P.
Leiden
Mooie prijs super snelle verzending! En product is perfect goeie foto’s en kwaliteit voor dat geld

Fijne webshop...

Het merk dat ik graag draag. Snelle reactie na bestelling.en snelle levering.Dus voor mij Top!!!!
Assortiment is zeer uitgebreid, bij vragen wordt er zeer snel geantwoord. Zeer klantvriendelijk

Snelle levering, mooie mode

Snelle levering en artikelen zijn zoals ze beschreven en gefotografeerd zijn op de website.
Super fijne winkel, leuk en vriendelijk personeel. Helpen super. Kan het iedereen aanraden.
Snelle verzending, kleding prijs kwaliteit super, vriendelijke hulp bij vragen op de chat
IP
Ilonka P.
Wierden

Prachtige laarzen tegen een mooie prijs

Duidelijke website, prachtige laarzen tegen een mooie prijs en super snelle levertijd

Perfecr

Duidelijke website, mooie laarzen met een mooi prijsje en een supersnelle levering

Goede prijs-kwaliteit

Snelheid van leveren, goede prijs-kwaliteit en snelle respons ivm retour sturen
Ik heb het heel snel ontvangen. En het ziet er precies zo uit als op internet
Precies zoals beschreven ! Perfecte maat en stevige stof + snelle levering.
IP
Ilonka P.
Wierden
24 feb 2024

Zeker een aanrader

Duidelijke website, mooie laarzen, mooie prijzen en super snelle levering