twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nl

944 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.658 beoordelingen in totaal

Bestelling via de website geplaatst. Ik werd gebeld toen de bestelling in de winkel lag en ik deze kon ophalen. Top!

Na 5dgn nog steeds niets ontvangen,bericht gestuurd,er was iets mis gegaan,wordt alsnog opgestuurd,ben benieuwd,7dgn verder inmiddels

Beoordelingen voor twinkels.nl

Goed bedrijf raad ik aan

Noubik nog nooit wat besteld bij Twinkels en dan ben ik een beetje wantrouwend. Dus ik had een bestelling geplaatst en er gelijk achter aan gebeld om te vragen of ze bestelling ontvangen hadden. Gelukkig hadden ze die goed onvangen en de volgende dag kreeg ik al binnen echt super gedaan Ik ga hier nog een keer wat bestellen
Antwoord van twinkels.nl
Wauw wat een lieve review, dankjewel! Het doet ons super goed om te lezen dat je zo tevreden bent en we verwelkomen je graag snel weer op onze webshop of in een van onze winkels!
11 jul 2024
Snelle levering! De volgende werkdag mijn bestelling ontvangen en de laarzen zijn exact als op de foto’s. Gelukkig geen fake webwinkel. Want dat weet je tegenwoordig niet meer zo op het eerste oog.
Antwoord van twinkels.nl
Dankjewel voor de super lieve review! We vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en wensen je heel veel plezier van de bestelling.
1 jul 2024
Laarzen besteld informatie op site is accuraat, laarzen ziijn er precies zo uit zoals op foto staat Keurig netjes konform afspraak geleverd
11 jul 2024
Dankjewel voor de super lieve review! Veel plezier van de laarzen en hopelijk tot een volgende keer.
JN
Joyce N.
Purmerend
30 jun 2024

Leuke winkel

Makkelijk retourneren ,fijn je tegoedcode kan krijgen.Zo kan je makkelijk je product omruilen voor wat anders.Leuke betaalbare producten.
11 jul 2024
Dankjewel voor de lieve review! Super om te lezen dat je tevreden bent over onze service en hopelijk tot een volgende keer!
9 jul 2024

goede kwaliteit en ziet er leuk uit!

ik heb zwarte cowboylaarsjes besteld en een goudkleurig hartjesvormig tasje. beide super fijne kwaliteit en echt heeel blij mee.
11 jul 2024
Wauw wat een mooie review! Dankjewel! Het doet ons heel erg goed om te lezen dat je zo tevreden bent en we wensen je heel veel plezier van je nieuwe items.
Alles prima..zou nog fijner zijn wanneer je direct een service punt van dhl kunt invullen. Nu is 't of aan huis of een winkel.
Antwoord van twinkels.nl
Dankjewel voor de lieve review en de tip!
27 jun 2024
Alles is prima verlopen! Laarsjes zijn precies zoals op de foto, ingepakt in een stevige kartonnen doos. Zeer tevreden !
28 jun 2024
Super om te lezen dat je zo tevreden bent. Dankjewel voor deze lieve review, het doet ons erg goed!
29 jun 2024

Prima

Besteld, snel verzonden en ontvangen. Alles keurig ingepakt. Ik heb het pas net maar kwaliteit lijkt goed te voelen!
11 jul 2024
Dankjewel voor de mooie review! Veel plezier gewenst van je bestelling en hopelijk tot een volgende keer.
27 jun 2024
Snelle levering,door de brievenbus,prima. Jeans past goed,ben er blij mee. Wel de kreukels er uit gestreken.
28 jun 2024
Dankjewel voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en hopelijk tot een volgende keer!

Snelle service en goede kwaliteit!

4 paar verschillende kleuren dames loafers gekocht de dag erna al ontvangen en ze zitten echt heerlijk!
Antwoord van twinkels.nl
Wauw wat een lieve review, dankjewel! Heel veel plezier gewenst van de loafers en hopelijk tot een volgende keer.
11 jul 2024
vandaag besteld morgen in huis ,het wordt wel vaker gezegd maar klopt niet altijd ,maar bij twinkels wel
11 jul 2024
Wat een lieve review, dankjewel! Het doet ons super goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer!
27 jun 2024
Snelle levering, netjes verpakt, gunstige prijs. Laarzen kloppen met de foto heel mooi en maat is goed.
28 jun 2024
Wauw wat een lieve review, dankjewel! Het doet ons super goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Hopelijk tot een volgende keer!

Sioert

Nu voor 3de keer broek besteld super snel geleverd heel leuk assortiment met betaalbare prijzen
Ik had gebeld over de maat van de boord en ze belde snel terug. Daarna snelle verzending
Antwoord van twinkels.nl
Dankjewel voor deze super lieve review! Heel veel plezier gewenst van de bestelling en hopelijk tot een volgende keer.
7 jul 2024
Mooie spullen, Snelle verzending, duidelijk berichtgeving over pakket,
11 jul 2024
Super om te lezen dat je zo tevreden bent. Dankjewel voor de lieve review en hopelijk tot een volgende keer!
5 jul 2024

Prachtige kwaliteit, maat is perfect. En ook nog eens snel geleverd. 👍
11 jul 2024
Super om te horen dat je zo tevreden bent. Dankjewel voor de mooie review!
Leuke trendy winkel met vriendelijk personeel goede snelle service .
Antwoord van twinkels.nl
Dankjewel voor de lieve review! Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent.

Fijne Jogg broek

Fijne broek, perfecte pasvorm van Zac&zoe. Snelle levering!
Antwoord van twinkels.nl
Dankjewel voor de lieve review! Heel veel plezier gewenst van de broek.
Snelle levering en kwaliteit van de laars is als verwacht.
TG
De klantenservice heeft me goed geholpen. Bedankt Lisa
28 jun 2024
Wat super om te lezen dat je zo tevreden bent. Namens Lisa, en de rest van het team, dankjewel voor de mooie review! 💜