twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nlReviews

Beoordelingen voor twinkels.nl

320 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 okt. 2022

Snelle service, alleen jammer dat wat ik besteld had niet meer leverbaar was, maar ik kon een ander gelijkwaardig artikel bestellen. En dat werd snel bezorgd, en netjes mijn geld terug ontvangen van het artikel wat niet meer leverbaar was.

31 aug. 2022

Had wat besteld online, betaald. Maar bleek er niet meer te zijn. Ik baalde had getwijfeld tussen 2, voor deze gekozen. De andere was er toen ik het te horen kreeg ook niet meer. Balen. Ik zei, wil meteen mijn geld terug. Er werd gezegd het is al terug naar je overgemaakt. Dat was 26-8 en 29- 8 pas op mijn rek. Dit gaat altijd meteen. Dus gelogen is mijn beleving

Beoordelingen voor twinkels.nl

17 jan. 2023

Betalen gaf steeds problemen. Na goed contact een andere betaalmethode gekozen en toen lukte het wel.
Antwoord van twinkels.nl
Wat fijn om te lezen dat je een goede en fijne ervaring bij ons hebt gehad, daar worden wij helemaal blij van! We hopen je gauw weer bij ons terug te zien. X van Candice
11 jan. 2023
Toffe winkel maar ze moeten wel de website up to date houden om teleurstelling te voorkomen.
Antwoord van twinkels.nl
Hi Raymond en Miranda, bedankt voor het grote compliment dat jullie onze winkel zo tof vinden! Wij hopen jullie gauw weer bij ons te zien! Liefs Candice
14 jan. 2023
Leuke kleding,voor een mooi prijsje. Bestelling op tijd geleverd. Prima service
Antwoord van twinkels.nl
Super bedankt voor het achterlaten van deze mooie review. Maar zo nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? X van Candice
9 jan. 2023

van H O.
Leuke en moderne kleding voor een schappelijke prijs!
Antwoord van twinkels.nl
Super bedankt voor het leuke compliment! Daar worden wij helemaal vrolijk van. We wensen je super veel plezier met de bestelling en hopen je gauw weer terug te zien! Liefs van Candice
12 jan. 2023
Prima producten ontvangen en snelle service . Top
Antwoord van twinkels.nl
Hi Anke, bedankt voor deze mooie woorden en fijn dat je leuke producten hebt ontvangen en de service snel is verlopen! Wij hopen je gauw weer bij ons te zien! Liefs Candice
11 jan. 2023
Snelle levering en héérlijk achteraf betalen!
Antwoord van twinkels.nl
Wat super leuk dat je zo enthousiast bent Sandy, daar worden wij ook helemaal blij van! Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot gauw. Liefs van Candice
Snelle levering Prachtige laarzen
Antwoord van twinkels.nl
Hi Angeline, super bedankt voor het achterlaten van deze 5-sterren review. Heel fijn dat je zo tevreden bent met onze service en we wensen je heel veel plezier met de toffe laarzen die je hebt besteld! X Candice
16 jan. 2023

van m v.
Snelle levering, mooie kwaliteit
Antwoord van twinkels.nl
Beste Marianne, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service en de kwaliteit van de items. Heel veel plezier ervan en hopelijk tot gauw! X Candice
Snelle service,niks te klagen
Antwoord van twinkels.nl
Hi Angelique, heel erg leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service! We hopen je gauw weer bij ons te zien. Liefs van Candice
Snelle levering,mooie boots!
Antwoord van twinkels.nl
Hi Frederica, super fijn om te lezen dat je zo blij bent met onze service en dat je zo blij bent met de boots! Wij wensen je heel veel draagplezier en hopen je gauw weer bij ons terug te zien. X Candice
Goede service
Antwoord van twinkels.nl
Beste Annemie, super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service, dat doet ons goed! Veel plezier met uw bestelling en hopelijk tot snel. X Candice
19 jan. 2023
Antwoord van twinkels.nl
Hi Manon, super tof dat je een review voor ons hebt achtergelaten! We hopen dat je snel weer bij ons komt shoppen. X Candice
Antwoord van twinkels.nl
Hi Jolanda, super leuk dat je 5 sterren voor ons hebt achtergelaten! We hopen je gauw weer bij ons te zien. Liefs Candice
17 jan. 2023
Antwoord van twinkels.nl
Super tof dat je 5 sterren voor ons hebt achtergelaten! Daar worden wij helemaal vrolijk van. Hopelijk tot gauw weer! Liefs Candice
Antwoord van twinkels.nl
Hi Henri en Dianne, wat tof dat jullie zo'n mooi 5-sterren review voor ons hebben achtergelaten. We hopen jullie gauw weer bij ons terug te zien! X Candice
Antwoord van twinkels.nl
Tof dat je 5 sterren voor ons hebt achtergelaten! Daar worden wij heel blij van. Liefs Candice
Antwoord van twinkels.nl
Beste Hanny, heel fijn dat je een 4-sterren review voor ons hebt achtergelaten. Maar zo nieuwsgierig als we zijn, hoe kunnen we de volgende keer voor 5 sterren zorgen? X van Candice
13 jan. 2023
Antwoord van twinkels.nl
Super bedankt voor het achterlaten van een 5-sterren review! Hopelijk zien we je snel weer bij ons terug! Liefs Candice
12 jan. 2023
Antwoord van twinkels.nl
Super bedankt voor deze 5 sterren Caroline! Hier worden wij helemaal blij van. Liefs van Candice
Antwoord van twinkels.nl
Super fijn dat je een positieve review voor ons hebt achtergelaten Monique! Hopelijk tot de volgende keer. Liefs Candice