twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nlReviews

twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

Details over twinkels.nl

twinkels.nl - Beschrijving

Bij Twinkels Fashion & Lifestyle shop je leuke dameskleding, damesschoenen & accessoires. In de damesmode Twinkels in Den Bosch, Uden, Oss & Rosmalen, of je kunt online dames kleren bestellen via de webshop. Naast de collectie van Twinkels, shop je ook goedkope dameskleding van Formidabel: Twinkels' nieuwste kledingwinkel in Den Bosch. En bewust winkel, geen Twinkel. Formidabel is iets nieuws. Iets anders. Een ander concept. Een andere collectie. De collectie wisselt echter net zo vaak, namelijk meerdere keren per week. Maar bij Formidabel kunnen we nóg meer dames helpen; we gaan van maat 34 tot en met maat 46/48. Naast de bredere maatvoering, hebben alle dameskleren lage prijzen. - Voor 17.00u besteld = Morgen in Huis - Niet goed? Geld terug - 100% Tevredenheidsgarantie - 14 dagen Bedanktijd - Gratis verzending vanaf € 75,- - Gratis ruilen
Twinkeltje B.V.
Helftheuvelpassage 78
5224 AP 's-Hertogenbosch
KVK 11018750
Debbie van Ham

Beoordelingen voor twinkels.nl

46 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Leuke en professionele winkels en webshop. Ik bezoek de winkel in Den Bosch regelmatig, en ditmaal iets besteld wat niet op voorraad bleek daar.. de volgende dag, netjes thuis. Leuk pakket dat door de brievenbus paste dus ik hoefde er ook niet voor thuis te blijven. Super!

Nadat ik zaterdags een appje stuurde met een vraag kreeg ik op maandag geen antwoord en heb toen nogmaals mijn vraag gesteld. Het antwoord was ook niet echt bevredigend. Ik vroeg nl wat het verschil in maat was tussen S/M en X/XL, en het antwoord was "meestal een aantal centimeters". Dat is natuurlijk een antwoord waar je niets aan hebt. Ik had verwacht dat jullie de twee verschillende maten wel even zouden kunnen opmeten om mij een exacter antwoord te geven. Toen ik vervolgens toch maar de grotere maat wilde bestellen was deze niet meer op voorraad en heb ik dus de kleine maat maar gehouden.

Beoordelingen voor twinkels.nl

Super service mooi kleding
Snelle levering en een mooie product
Antwoord van twinkels.nl
Hi Dewi, Ik wil je graag bedanken voor het achterlaten van deze review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons. Hopelijk tot de volgende keer! Liefs Daniek
Antwoord van twinkels.nl
Beste, Super bedankt voor het achterlaten van deze mooie 5-sterren review! Hopelijk zien we je snel weer. Groetjes Daniek
Top geregeld! - Mijn bestelling bleek niet compleet te zin bij aflevering. Via het contactformulier kwam ik snel in contact met Daniek. Zij maakte het direct in orde zodat ik mijn top de volgende dag in huis had. Super goede service!
Bedankt voor de fijne review, en hopelijk tot een volgende keer :) X van Daniek
Ik heb een bestelling geplaatst bij twinkels en de volgende dag was hij al in huis. De website heeft een ruim aanbod en voor ieder wat wils. Ik ga zeker vaker bestellen!
Antwoord van twinkels.nl
Hi Daniek, Wauw wat een super review, ik wil je hier graag voor bedanken. Hopelijk tot snel :) X van Debbie
Antwoord van twinkels.nl
Hi Debbie, Wat een super review en wat fijn om te horen dat je te spreken bent over ons! We hopen je snel weer te zien :) Liefs Daniek
Geïmporteerd
Top! - Altijd snelle levering en retouren handelen ze netjes af! Mooie producten voor betaalbare prijs!!
Antwoord van twinkels.nl
Super mooie review! Bedankt en hopelijk tot een volgende keer! Groetjes van Debbie
Goede communicatie en snelle verzending! Helaas is de kwaliteit van het broekje erg slecht… Ik heb meerdere broeken van dit merk dus had dezelfde kwaliteit verwacht. Helaas
Goede service leuk assortiment! Alleen mijn bloes is erg slecht afgewerkt en de knoopsgaten ingesneden op de stof dus niet gestikt. Verder hou ik van jullie Webshop
Antwoord van twinkels.nl
Hi Dinthje, Super bedankt voor deze review en je feedback. Van feedback kunnen we leren en ons bedrijf verbeteren! Hopelijk tot de volgende keer. Liefs Daniek
Zeer fijne winkel zowel persoonlijk als via de webshop. Verzending wel iets te laat maar na een keer gebeld te hebben was t opgelost.
Antwoord van twinkels.nl
Hi Willum, Bedankt voor deze review! Super om te horen dat je zo tevreden bent over ons. We hopen je snel weer te verwelkomen! Groetjes Daniek
Niet normaal hoe vaak er nieuwe items online komen, en alles wat ik bestel is supersnel in huis. Leukleuk!!
Antwoord van twinkels.nl
Hi Debbie, Wauw, wij worden blij van het lezen van zo'n mooie review. Dankjewel en hopelijk tot de volgende keer! X Daniek
goede beschijving van de maten , hoefde geen broeken terug te sturen
Hi, Wat fijn om te horen! Super bedankt voor deze mooie review. X van Daniek
Alles verloopt steeds prima nog nooit iets mis gegaan gelukkig
Antwoord van twinkels.nl
Hi, Super om te horen dat alles prima verloopt bij je bestellingen. Ik wil je bedanken voor deze mooie review! Groetjes Daniek
De pasvorm is goed, maar de pijpen zouden langer mogen zijn.
Antwoord van twinkels.nl
Hi Diana, Bedankt voor deze 5 sterren review. Mocht je in de toekomst advies nodig hebben over een bepaald artikel, neem dan gerust contact met ons op! Hopelijk tot snel. X van Daniek
Prettige site retour gaat geweldig wordt opgehaald
Antwoord van twinkels.nl
Hi Froukje, Wauw wat een super mooie review! Dankjewel. Hopelijk tot de volgende keer :) X van Daniek
Altijd optijd en ziet er goed uit voor mooie prijs
Super snelle verzending en top kwaliteit!
Antwoord van twinkels.nl
Hi, Wauw wat een super mooie review, dankjewel! Hopelijk tot de volgende keer. Groetjes van Daniek
Leuke kleding voor een betaalbare prijs
Antwoord van twinkels.nl
Hi, Wat een super mooie review, dankjewel. Heel fijn om te horen dat je zo te spreken bent over ons assortiment. X van Daniek
Geïmporteerd
Ons winkeltje - Ons winkeltje
Antwoord van twinkels.nl
Dankjewel, super leuk dat je Twinkels als "jullie winkeltje" ziet :) Hopelijk tot snel weer! Groetjes Debbie