holland-label.nlBeoordelingen

holland-label.nl- Logo - Beoordelingen
holland-label.nl- Logo - Beoordelingen

holland-label.nl - textiellabels, naamlabels en cadeaulint

DORTEX is uw professionele leverancier voor gepersonaliseerde textiellabels, professionele geweven kledinglabels en individuele cadeaulinten. Van een eenvoudig naamlabel tot een professionele label of kleurrijk bedrukte cadeaulint – wij vervullen elke labelwens. Ontwerp uw persoonlijke naamlabels in onze configurator of upload rechtstreeks uw afgewerkt labelmotief. Wij weven uw persoonlijke naambandjes of drukken uw kleurrijke satijnen lint al in kleine aantallen, met korte levertijden en tegen lage prijzen.
Dortex Werbung und Vertrieb mbH
Burkhard Dohmann

Beoordelingen voor holland-label.nl

4.50/5.00

152 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik bestelde kledinglabels met mijn eigen logo. Het is voor hobbymatige activiteiten, dus ik had maar een kleine oplage nodig. Dat is vooral prettig, dat je in kleine oplages kan bestellen, waardoor het ook heel betaalbaar is. De labels die ik ontvang zijn van goede kwaliteit, het materiaal (Satinera) is licht en sterk en heeft een mooi zacht glansje. Mijn logo staat er perfect op, het zwart in het logo is mooi diep van tint en de andere twee kleuren zijn exact zo als in het ontwerp. De labels zijn aan 'de knipranden van het lint' zo afgewerkt dat ze niet kunnen gaan rafelen, wat ik ook perfect vind. En wat me terzijde nog bijzonder goed bevalt is dat het product niet in plastic is verpakt, maar in biologisch materiaal.
Verder lezen

Na 3 weken wachten en een onbeantwoorde mail nog steeds geen reactie waar de bestelde en betaalde labels blijven.Na het invullen van een contactformulier wel de melding dat vragen over levertijd niet worden beantwoord, dat is niet zo klantvriendelijk. uiteindelijk gebeld met Duitsland. snelle reactie op mijn telefonische vraag. bleek een fout daar te zijn. gaan nu geproduceerd en verzonden worden. kreeg excuses en een voucher voor een volgende bestelling.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over holland-label.nl

Kan nog niet de levering beoordelen, omdat ik nog niets gehad heb, hetzelfde geld voor service. Beter om dit na de ontvangst van de goederen te doen. Maar veel keus.
Ik ben blij te zien dat u na mijn eerdere bestelling de website hebt aangepast!
Snel, betaalbaar, goed, mooi, degelijk verpakt, netjes afgehandeld. Perfect!
Kwaliteit is heel goed. Verzenden kan veel sneller ...
Snelle levering, altijd blij met mijn nieuwe labels
Eenvoudig na te bestellen. Snelle levering.
Alles was goed
Nothing special. Prices are as expected, some of the labels were printed crooked causing the tekst to be cut off. Not great, not bad, just average
Ik heb nu nog niets ontvangen en kan ook nog geen beoordeling geven over het product maar de service/gebruik vriendelijkheid van de site was 5 sterren.
Ik hoop dat ze optijd binnen komen. Levering kan misschien iets sneller. Maar ze zien er prachtig uit! En de prijs is ook goed
Ik bestel jaren lang mijn labels. Zeer tevreden met de uitvoering en ook de snelle levering.
Erg lange levertijd, verder prima producten.
Goede kwaliteit en vlotte bezorging
Lekker snel en netjes
Alles prima!