Certificaat voor www.holland-label.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 211 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 320 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Na twee weken nog niets gehoord of ontvangen.

super
5.00

Prima product, levertijd is best lang, maar goed dat weet je bij bestellen, dus geen verrassing, maar soms heb je iets onverwacht nodig en dan is enkele weken levertijd best lang. Mooie kwaliteit labels.
3.33
Redelijk

Ben super blij met mijn nieuwe kleding labels Beckiess
5.00

Ik ben uiterst tevreden Ik had een bestelling gedaan en daar was ik niet zo blij mee. Ik mocht de labels terugsturen en binnen no-time was de betaling + de verzendkosten teruggestort Prima service hoor. Inmiddels nieuwe labels ontvangen en die zijn helemaal ok.
5.00

Mooi labels had eerst kunstleer nu leder deze zijn wel een stuk mooier.

Ik heb nog helemaal niets ontvangen en wacht al vanaf 8 maart

www.holland-label.nl antwoordt: 18-04-2017
Bedankt voor de feedback. Helaas is er een misverstand hier. De labels werd op 24 maart bij ons besteld. In het algemeen is de productietijd ongeveer 1-2 weken. Over de productie vertraging, hebben we de klant per e-mail geïnformeerd op 07.04.2017. De labels zijn al naar de klant gestuurd.

Duidelijke site, altijd mogelijk om hulp of advies te vragen via mail of telefoon, erg vriendelijke reacties. En ik ben erg blij met het resultaat van de bestelling.
5.00

prettig en gemakkelijk te bestellen erg logische volgorde voor de vormgeving
5.00

Altijd supersnelle en nette levering En de producten zijn ook top
5.00

Snelle en correcte levering ziet er netjes uit
5.00

Super snel en correcte levering
5.00

De levering was sneller dan verwacht. Product en service OK.
Ik ben blij dat ik Holland label vond op het net.
5.00

De levering duurde wat langer dan gehoopt maar ruim binnen de marges vermeld op de site. Daarnaast kreeg ik gratis extra kopieën van het bestelde label.
4.67

Duidelijk in communicatie en goed kwaliteit geleverd.
4.00

Zoals ik had gehoopt, goed formaat.snelle levering en gemakkelijke betaling. Ga zo door Cijfer ,9
5.00

Geweldig, prachtig mooi labels.

alles prima
5.00

Ik vond het zeer spannend om een bestelling te plaatsen van 500 labels zonder eerst het echte resultaat te zien. Gelukkig valt het heel goed mee, maar wil ik de volgende toch een klein beetje aanpassen.

www.holland-label.nl antwoordt: 03-04-2017
Dank u voor de feedback. Onze voorbeeldafbeelding laat al exact zien hoe uw Flexinera worden geweven. De weergave van uw logo moet in de gewenste labelgrootte naar uw zin zijn. Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op.

Geweldige emblemen.
5.00

Deze labels vind ik iets minder mooi dan de vorige. Zelfde materiaal en grootte, maar label 'trekt' iets in het midden. Jammer...
Misschien komt dit omdat deze labels 'overnight' geproduceerd zijn? In dat geval wacht ik liever 2 weken op mooie labels.

www.holland-label.nl antwoordt: 27-03-2017
Dank u voor de feedback. Wij produceren Overnight-Label op de naald-high-speed weefgetouwen. De Overnight- Label zijn ontworpen voor snelle identificatie. Ze zijn een beetje ruwer op de structuur als onze Cottonera Classic. Cottonera Classic zijn klassiek geweven katoenen labels die wij met een speciale techniek op meer dan 100 jaar oude weefgetouwen weven.

Mooie labels Keurig op tijd geleverd.
4.33

Ik vindt jullie top heel handig en goeie en duidelijke side

Prima labels en zaak
4.33

De levering duurt een beetje lang, verder prima
4.67

duidelijke site snelle levering goed produkt zeer tevreden
4.67

Zowel de speciaal vervaardigde labels alsook de standaard labels voldoen geheel aan de verwachtingen. Er werd ook duidelijke informatie gegeven over zowel de procedure alsook over de leveringstermijn.

Perfect En snel
5.00

Het bestelde artiveerde vlot en correct

Zien er geweldig uit

De labels rafelen

www.holland-label.nl antwoordt: 17-03-2017
Onze Cottonera zijn geweven katoenen labels. Heet snijden van katoen is niet mogelijk, omdat katoen niet kan smelten maar zou verbranden. Bij onze Cottonera vervaardigen wij daarom aan beide kanten een extra innaairand van 8mm die bij het opnaaien kan worden omgevouwen of bij het innaaien in de naad geschoven kan worden.We zullen contact opnemen met de klant en vinden van een oplossing samen.

Labels mooi en verzorgd, maar eindproduct wijkt toch wat af van het voorbeeld: minder helder.
4.67

De kleur van het label zelf valt wat tegen in werkelijkheid. Kleur met kleur opdruk is minder mooi, dan verwacht helaas.
vr gr A. van der Bijl
3.33
Redelijk

www.holland-label.nl antwoordt: 09-03-2017
Bedankt voor uw bericht. Het is geweven labels. Aan onze klanten, die exacte kleurideeën hebben, sturen wij ter controle graag kleur- en materiaalmonsters van onze labels.

Labels zijn goed geborduurd en netjes afgewerkt. Verzending ontvangen op de 1e dag van het door de leverancier opgegeven blok.

Ziet er prachtig uit

Famtastische labels

5.00

In eerste instantie niets ontvangen. Na mijn vraag waar het blijft is het waarschijnlijk bij de post verloren gegaan en heb ik een nieuwe levering gekregen. Met een brief op de mail, de vertaling uit het duits naar Nederlands was bedroevend.
4.00

Jammer dat het niet sneller bezorgt kan worden, maar ach dan heb je ook wat moois.

www.holland-label.nl klantbeoordeling

www.holland-label.nl

textiellabels, naamlabels en cadeaulint

www.holland-label.nl werd op 28-10-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

DORTEX is uw professionele leverancier voor gepersonaliseerde textiellabels, professionele geweven kledinglabels en individuele cadeaulinten. Van een eenvoudig naamlabel tot een professionele label of kleurrijk bedrukte cadeaulint – wij vervullen elke labelwens. Ontwerp uw persoonlijke naamlabels in onze configurator of upload rechtstreeks uw afgewerkt labelmotief. Wij weven uw persoonlijke naambandjes of drukken uw kleurrijke satijnen lint al in kleine aantallen, met korte levertijden en tegen lage prijzen.

Am Schlosspark 66

Duitsland
Amtsgericht Dortmund HRB 7581
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Burkhard Dohmann
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met www.holland-label.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen