www.holland-label.nl

textiellabels, naamlabels en cadeaulint

Beschrijving
DORTEX is uw professionele leverancier voor gepersonaliseerde textiellabels, professionele geweven kledinglabels en individuele cadeaulinten. Van een eenvoudig naamlabel tot een professionele label of kleurrijk bedrukte cadeaulint – wij vervullen elke labelwens. Ontwerp uw persoonlijke naamlabels in onze configurator of upload rechtstreeks uw afgewerkt labelmotief. Wij weven uw persoonlijke naambandjes of drukken uw kleurrijke satijnen lint al in kleine aantallen, met korte levertijden en tegen lage prijzen.
Dortex Werbung und Vertrieb mbH

Beoordelingen voor www.holland-label.nl

4.66 / 5.00

259 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over www.holland-label.nl

Ik kan geen negatieve punten bedenken. Prachtige labels.

Snelle levering.

Al honderden labels besteld en altijd even goed.

1 week geleden
Was perfect.

1 week geleden
Perfect en snel geleverd , ziet er weer prima uit

Mooie kwaliteit, snelle levering

2 weken geleden
wij bestellen hier elk jaar de labels/insignes voor de winterhike van scouting Belfeld. lekker handig snel goedkoop en ruime keuze.

2 weken geleden
Zeer snelle levering, zeer tevreden

2 weken geleden
Duidelijke website Super gebruiksvriendelijk.

Erg blij mee

3 weken geleden
Perfecte service. Snelle levering. Zelfs een foutieve bestelling van mezelf werd snel rechtgezet door hun.

top kwaliteit

We zijn heel blij met de snelle levering en het geleverde product is totaal zoals verwacht.

Mooie labels, keurig verpakt, verzending vanuit Duitsland duurt logischerwijs iets langer, maar spullen kwam toch nog op tijd aan.

De Labels vallen mij een beetje tegen,omdat tekst minder goed te zien is dan gehoopt. Jammer dat ik.nu dit keer 100 stuks heb besteld.

Antwoord van www.holland-label.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Als uw etiketten niet overeenkomen met de voorvertoning in uw orderbevestiging, stuur ons dan een e-mail met een foto van de etiketten om de oorzaak vast te stellen. Wij maken dan graag een nieuw productie voor u op. Het is erg belangrijk voor ons dat u mooie en perfecte etiketten ontvangt, die u graag gebruikt.
Perfect te bestellen

Het uitzoeken wat je wilt en bestellen gaat prima, aankomst in huis precies wat er mede gedeeld wordt. Uitstekend bedrijf.

Super snelle levering. En er is veel keuze

Voor de eerste keer bij jullie labels besteld en ze zijn super mooi Zeer tevreden bestel zeker weer