Certificaat voor www.holland-label.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 220 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 340 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Snel en goed
5.00

mooie labels tegen een redelijke prijs
5.00

We zijn erg tevreden. Snelle levering en deze naamlabeltjes zijn heel goed om kleding te markeren voor een persoon.

Top
5.00

Snele geleverd en adequaat wat betreft aanpassingsmogelijkheden na foutief bestand.

Top

Alles top geregeld
5.00

Heb nu al 4 keer besteld en de kwaliteit is steeds goed.
4.33

Bestelling zonder problemen aangepast, mooi product
4.67

Een redelijk lange levertijd, maar dit is aangekondigd bij de bestelling dus niet onverwacht.
4.67

Snelle levering en dat wat besteld is ziet er ontzettend netjes uit
5.00

Bestellen ging vlot en duidelijk
5.00

erg blij met de nieuwe labels van katoen, prachtig ingeweven

Erg mooie etiketten, dank

perfect systeem
4.67

Hele mooie leren labels van goede kwaliteiten top service met goed contact

Overzichterlijke website
4.67

De bestelling is vlot en uitstekend verlopen. Had de bestelling sneller dan verwacht in huis.
5.00

Mijn bestelling was niet compleet verstuurd, heb extra moeten wachten op de 2e zending.
slordig.
3.67

www.holland-label.nl antwoordt: 04-05-2017
Heel bedankt voor uw beoordeling. We hebben de ontbrekende goederen onmiddellijk doorgestuurd.

Zoals altijd weer prima
5.00

De reden voor de lagere score is omdat ik labels besteld had met een lijmlaag. Bij aflevering bleek deze lijmlaag niet aanwezig te zijn.

Hier is wél voor betaald

"Uw bestelling van 12-04-2017 10:45 (bestelnr. "B4145420"):

Positie 1
Artikel nabestellen

Cottonera 10 mm:
Artikel-nr. 410, 200 stuks, 10 mm hoog, lengte 3,8 cm, om in te strijken,
Tekstkleur zwart, Lintkleur w
2.67
Redelijk

www.holland-label.nl antwoordt: 28-04-2017
De opstrijkbare film van onze Cottonera is te herkennen aan een lichte glans aan de achterkant van de labels. Van bijzonder belang zijn de temperatuur (drie punten), de perstijd van 10 seconden, een hoge persdruk en dat geen stoom wordt gebruikt. Wij zullen contact opnemen met de klant om te controleren naar de zorgen en om een oplossing te vinden.

super
5.00

Prima product, levertijd is best lang, maar goed dat weet je bij bestellen, dus geen verrassing, maar soms heb je iets onverwacht nodig en dan is enkele weken levertijd best lang. Mooie kwaliteit labels.
3.33
Redelijk

Ben super blij met mijn nieuwe kleding labels Beckiess
5.00

Ik ben uiterst tevreden Ik had een bestelling gedaan en daar was ik niet zo blij mee. Ik mocht de labels terugsturen en binnen no-time was de betaling + de verzendkosten teruggestort Prima service hoor. Inmiddels nieuwe labels ontvangen en die zijn helemaal ok.
5.00

Mooi labels had eerst kunstleer nu leder deze zijn wel een stuk mooier.
4.33

Ik heb nog helemaal niets ontvangen en wacht al vanaf 8 maart
1.00
Slecht

www.holland-label.nl antwoordt: 18-04-2017
Bedankt voor de feedback. Helaas is er een misverstand hier. De labels werd op 24 maart bij ons besteld. In het algemeen is de productietijd ongeveer 1-2 weken. Over de productie vertraging, hebben we de klant per e-mail geïnformeerd op 07.04.2017. De labels zijn al naar de klant gestuurd.

Duidelijke site, altijd mogelijk om hulp of advies te vragen via mail of telefoon, erg vriendelijke reacties. En ik ben erg blij met het resultaat van de bestelling.
5.00

prettig en gemakkelijk te bestellen erg logische volgorde voor de vormgeving
5.00

Altijd supersnelle en nette levering En de producten zijn ook top
5.00

Snelle en correcte levering ziet er netjes uit
5.00

Super snel en correcte levering
5.00

De levering was sneller dan verwacht. Product en service OK.
Ik ben blij dat ik Holland label vond op het net.
5.00

De levering duurde wat langer dan gehoopt maar ruim binnen de marges vermeld op de site. Daarnaast kreeg ik gratis extra kopieën van het bestelde label.
4.67

Duidelijk in communicatie en goed kwaliteit geleverd.
4.00

Zoals ik had gehoopt, goed formaat.snelle levering en gemakkelijke betaling. Ga zo door Cijfer ,9
5.00

Geweldig, prachtig mooi labels.

alles prima
5.00

Ik vond het zeer spannend om een bestelling te plaatsen van 500 labels zonder eerst het echte resultaat te zien. Gelukkig valt het heel goed mee, maar wil ik de volgende toch een klein beetje aanpassen.
4.00

www.holland-label.nl antwoordt: 03-04-2017
Dank u voor de feedback. Onze voorbeeldafbeelding laat al exact zien hoe uw Flexinera worden geweven. De weergave van uw logo moet in de gewenste labelgrootte naar uw zin zijn. Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op.

Geweldige emblemen.

www.holland-label.nl klantbeoordeling

www.holland-label.nl

textiellabels, naamlabels en cadeaulint

www.holland-label.nl werd op 28-10-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

DORTEX is uw professionele leverancier voor gepersonaliseerde textiellabels, professionele geweven kledinglabels en individuele cadeaulinten. Van een eenvoudig naamlabel tot een professionele label of kleurrijk bedrukte cadeaulint – wij vervullen elke labelwens. Ontwerp uw persoonlijke naamlabels in onze configurator of upload rechtstreeks uw afgewerkt labelmotief. Wij weven uw persoonlijke naambandjes of drukken uw kleurrijke satijnen lint al in kleine aantallen, met korte levertijden en tegen lage prijzen.

Am Schlosspark 66

Duitsland
Amtsgericht Dortmund HRB 7581
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Burkhard Dohmann
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met www.holland-label.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen