www.holland-label.nl

textiellabels, naamlabels en cadeaulint

Beschrijving
DORTEX is uw professionele leverancier voor gepersonaliseerde textiellabels, professionele geweven kledinglabels en individuele cadeaulinten. Van een eenvoudig naamlabel tot een professionele label of kleurrijk bedrukte cadeaulint – wij vervullen elke labelwens. Ontwerp uw persoonlijke naamlabels in onze configurator of upload rechtstreeks uw afgewerkt labelmotief. Wij weven uw persoonlijke naambandjes of drukken uw kleurrijke satijnen lint al in kleine aantallen, met korte levertijden en tegen lage prijzen.
Dortex Werbung und Vertrieb mbH

Beoordelingen voor www.holland-label.nl

4.66 / 5.00

270 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster
In totaal zijn er 936 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over www.holland-label.nl

Super snelle levering. En er is veel keuze

Voor de eerste keer bij jullie labels besteld en ze zijn super mooi Zeer tevreden bestel zeker weer

Het is duidelijk en goed.

Site werkt prima, duidelijk wat je moet doen om een bestelling te plaatsen

Mooie maatlabels.

1 week geleden
The labels I have ordered from Holland Label are of such high quality and precision that I am coming again to the website to order a new batch. Very recommended

1 week geleden
Ik vind het zeer lastig dat u telkens mijn winkelwagentje ledigt en dus ook mijn ontwerpen verwijdert, als ik niet meteen tot bestellen overga.

Antwoord van www.holland-label.nl
Om veiligheidsredenen wordt de inhoud van het mandje verwijderd in geval van langdurige afwezigheid. Als u ontwerpen wilt onthouden, raden we u aan screenshots te maken. Neem bij vragen gerust contact op met het team van Dortex.
1 week geleden
Op de betaalpagina waar de klant gevraagd wordt op welke manier hij/zij wil betalen, staat een grote taalfout. Er staat 'u betaald' terwijl het natuurlijk 'u betaalt' moet zijn. Het zou mij een enorm plezier doen mocht u dat willen veranderen.

Antwoord van www.holland-label.nl
Bedankt dat u daar op wijst. Wij zijn blij met elke tip om onze site te verbeteren.
Lederen labels zijn naar verwachting, erg mooi, volgende x bestellen we weer

Zeer tevreden over alles

Ik had de lengte van het label met tekst niet goed ingeschat en jullie hebben mij er op gewezen om het wat groter te maken. dit was een prima idee met een beter resultaat. bedankt hiervoor. mvg martine

Het gaat altijd goed en ik ben erg tevreden

geen commentaar

Prachtig labels voor totdemaanenterug.net

Precies zoals ik hoopte

2 weken geleden
De overnight-zending kwam na een week.

Ziet er mooi uit

3 weken geleden
Jammer dat de keuze van de basic cotton labels is komen te vervallen. Voorheen was de keuze zwart, rood of blauw. Nu jammergenoeg alleen maar rood.....

Prima product en ziet er geweldig uit met dat borduren

3 weken geleden
Product voldoet volkomen. Levering op tijd. 10