Certificaat voor www.holland-label.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 229 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 372 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Op 11 juli besteld, 24 juli gevraagd naar status. Statusopgave: Geen idee wanneer geleverd wordt (het zit in het proces). Uit het verleden weet ik dat men goede producten maakt. Echter de levering is Zeer slecht
2.33
Matig

www.holland-label.nl antwoordt: 26-07-2017
Hartelijk dank voor uw feedback.Het spijt ons dat u niet tevreden bent.De labels worden individueel gemaakt en geproduceerd op weefgetouwen. De productietijd bedraagt ongeveer 1-2 weken excl. verzendtijd. In de regel, denken we dat dit keer zeer goed. Voor bijzonder urgente projecten adviseren wij onze Overnight Label. Na het verzending van uw bestelling ontvangt u van ons een verzendbevestiging.

Ik heb t label precies zo ontvangen zoals op t voorbeeld van de site al werd aangegeven. Ook de levering is netjes verlopen.
4.67

Erg fijn dat ik niet 100 stuks hoefde te bestellen, ik heb nu 16 hele mooie scouting zomerkamp lintjes, bedankt.
5.00

ik ben heel tevreden over de levering ,product,en service.de eerste maal dat ik iets bestel.het is top
5.00

Prima en snel geholpen. Verzending was heel vlot gegaan en producten zijn kwalitatief netjes en goed.

Nog steeds niets ontvangen
1.00
Slecht

www.holland-label.nl antwoordt: 17-07-2017
Hartelijk dank voor uw bericht. Uit coulance hebben wij de verloren levering geannuleerd en produceren wij uw bestelling opnieuw.

snelle levering.
4.00

Ziet er allemaal goed uit. Prima service
5.00

Hallo in mij bestelling de lebels was niet duidelijk tekst zien .
1.67
Matig

www.holland-label.nl antwoordt: 07-07-2017
We zullen contact opnemen met de klant om een oplossing te vinden . Voor vragen, schrijf ons dan een e-mail en wij zullen u adviseren.

fijne snelle levering

Best
5.00

Snelle levering, mooie kwaliteit en service...

Je wordt precies op de hoogte gehouden in het proces van bestellen naar levering...super fijn...
5.00

Wij doen al jaren via holland-label onze insignes voor het zomerkamp bestellen. Zo ook dit jaar weer Snelle bestelling, goede verwerking en ook relatief snelle verzending.

Wij zijn tevreden
5.00

Ze zien er geweldig uit,door onze schuld staat er een verkeerde datum op 2007 inplaats van 2017 ,dus hebben we nieuwe besteld.hopend dat die er nog zijn voor 2 juli 2017.
Groet paula baak

www.holland-label.nl antwoordt: 22-06-2017
Thanks for the review. Voor het ongeluk permutatie van getallen kunnen we de klant bieden de Dortex Garantie: voor bestellingen met een goederenwaarde tot 30,00 € kan de klant, indien niet tevreden, binnen 10 werkdagen de goederen en factuur retourneren zonder een reden aan te geven.

Gewoon top een echte aanrader
5.00

De producten vielen tegen. Ik had daar een ander beeld bij.
3.33

Mooie afwerking. Snelle levering. 8

Super

Geen
5.00

De labels zien er erg mooi uit. De mail over bestelling en levering worden tijdig verstuurd. Niks op aan te merken dus

Prima en snelle service.
Heel mooie kwaliteit

alles verliep naar wens
5.00

Keurig netjes geleverd. Al meer dan 27 jaar labels via jullie.

Helemaal in orde

Alles prima
4.33

Snel en goed
5.00

mooie labels tegen een redelijke prijs
5.00

We zijn erg tevreden. Snelle levering en deze naamlabeltjes zijn heel goed om kleding te markeren voor een persoon.

Top
5.00

Snele geleverd en adequaat wat betreft aanpassingsmogelijkheden na foutief bestand.

Top

Alles top geregeld
5.00

Heb nu al 4 keer besteld en de kwaliteit is steeds goed.
4.33

www.holland-label.nl klantbeoordeling

www.holland-label.nl

textiellabels, naamlabels en cadeaulint

www.holland-label.nl werd op 28-10-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

DORTEX is uw professionele leverancier voor gepersonaliseerde textiellabels, professionele geweven kledinglabels en individuele cadeaulinten. Van een eenvoudig naamlabel tot een professionele label of kleurrijk bedrukte cadeaulint – wij vervullen elke labelwens. Ontwerp uw persoonlijke naamlabels in onze configurator of upload rechtstreeks uw afgewerkt labelmotief. Wij weven uw persoonlijke naambandjes of drukken uw kleurrijke satijnen lint al in kleine aantallen, met korte levertijden en tegen lage prijzen.

Am Schlosspark 66

Duitsland
Amtsgericht Dortmund HRB 7581
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Burkhard Dohmann
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met www.holland-label.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen