holland-label.nlBeoordelingen

holland-label.nl- Logo - Beoordelingen

holland-label.nl - textiellabels, naamlabels en cadeaulint

DORTEX is uw professionele leverancier voor gepersonaliseerde textiellabels, professionele geweven kledinglabels en individuele cadeaulinten. Van een eenvoudig naamlabel tot een professionele label of kleurrijk bedrukte cadeaulint – wij vervullen elke labelwens. Ontwerp uw persoonlijke naamlabels in onze configurator of upload rechtstreeks uw afgewerkt labelmotief. Wij weven uw persoonlijke naambandjes of drukken uw kleurrijke satijnen lint al in kleine aantallen, met korte levertijden en tegen lage prijzen.
Dortex Werbung und Vertrieb mbH
Burkhard Dohmann

Beoordelingen voor holland-label.nl

4.52/5.00

180 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Misschien is het wel 30 jaar geleden dat ik voor het eerst een bestelling bij jullie deed: 'especialy made for you by Oma Co'. Dit was voor mijn moeder die veel naaide en vooral voor haar kleinkinderen. Toen ik oma werd verzorgde de nieuwbakken moeder, soortgelijke labels voor mij en kortgeleden werden wij weer grootouders en liet ik labels maken voor 'de andere oma' van dit nieuwe kindje.
Verder lezen

Na 3 weken wachten en een onbeantwoorde mail nog steeds geen reactie waar de bestelde en betaalde labels blijven.Na het invullen van een contactformulier wel de melding dat vragen over levertijd niet worden beantwoord, dat is niet zo klantvriendelijk. uiteindelijk gebeld met Duitsland. snelle reactie op mijn telefonische vraag. bleek een fout daar te zijn. gaan nu geproduceerd en verzonden worden. kreeg excuses en een voucher voor een volgende bestelling.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over holland-label.nl

Sorteren relevantie
Snelle service en prachtig resultaat. Ook nog een goede informatievoorziening. Ik ben fan!
Goede klantenservice Redelijke prijzen Snelle levering
Het is n mooi label geworden, en precies wat ik wilde.
Makkelijk nabestellen.
Prettig dat meteen werd geantwoord op mijn vraag waar de bestelling bleef! Het zou fijn zijn als ik geweten had dat de bestelling zo lang op zich zou laten wachten Van 16 juni tot 2 juli is langer dan aangegeven. Dit is buiten uw schuld om schrijft u, maar toch... ik bestelde bij uw bedrijf en u wordt daar toch op aangesproken
perfect en eenvoudig werken bestel en betaal systeem. Eerste levering werd ook punctueel afgeleverd en het product voldeed voor 100% aan de verwachting,
Behulpzaam en méé denkend. Top product
Altijd keurig op tijd en snel geleverd.
Labels zijn niet geleverd, ik moet ze maar ophalen bij een postkantoor zonder adres
 Antwoord van holland-label.nl
Dank u wel voor uw feedback. In de regel worden de zendingen geleverd. Indien levering niet mogelijk is, kunt u meer informatie vinden via het trackingnummer op de volgende link: https://www.internationalparceltracking.com/#/search. Als u vragen heeft, zal uw DORTEX-team u ook graag helpen.
Ik vind het enige nadeel van Holland-label/ Dortex dat de productie relatief lang duurt. Verder ben in zeer tevreden. Nog wel een kleine tip: De ontwerpen om na te bestellen bewaren. Niet de order. Als ik graag een ander aantal wil bestellen om gebruik te maken van de korting op een groter aantal labels moet ik opnieuw een ontwerp maken. Dat vind ik jammer
Goede website, waarbij alle opties kunnen worden uitgeprobeerd om een product zo "customized" mogelijk te maken, top!
Uitvoering is wat ik verwachtte, zeer mooi. Kwaliteit/prijs = perfect. Leveringstijd zoals afgesproken.
Snelle service. Eindresultaat is jammer genoeg iets minder dan de kwaliteit van het ontwerp.
Uit eerdere ervaring is gebleken dat de labels van geweldige qualiteit zijn.
snelle en goede levering! prima materiaal, precies zoals verwacht!!