Certificaat voor www.holland-label.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 211 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 415 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Mooie labels geleverd precies zoals ik ze wilde

gewoon heel goed
5.00

Levertijd is best lang, maar het product is uitstekend
4.00

Fijne communicatie. Er was in eerste instantie iets mis gegaan bij het bestellen, ze hebben meteen de order geannuleerd zodat ik hem er opnieuw in kon zetten. Geleverd binnen de gestelde termijn en komt verzorgd binnen. Product is goede kwaliteit.

Mooie labels
5.00

zoals altijd op tijd geleverd en uitstekende kwaliteit. Ziet er prachtig uit
5.00

De bestelling word altijd vlot afgehandeld.
Ben zeer tevreden. DINY
5.00

Ik ben heel bij met deze labels, de kleuren en de maat dat ik zelf kon ontwerpen/kiezen, dat vind ik geweldig en zal ik binnenkort weer bestellen voor mij kinderen collectie Ik raad aan alle mijn studenten, vrienden en kennissen uitstekend
Nogmaals bedankt en fijne dag
Met vriendelijke groeten
Maria Broekkamp
5.00

ik ben heel blij met de mooie kwaliteit labels.
4.67

Men verwees in eerste instantie te snel naar de website en gaf geen direct antwoord op mijn vraag
3.33
Redelijk

Perfect uitgevoerd
5.00

Ken het bedrijf nog van een bestelling van misschien al wel 25 jaar geleden Nu labels besteld voor onze schoondochter, ze was er erg blij mee.
Gelukkig had ik op tijd besteld zodat ze er waren op haar verjaardag.
4.33

Alles is goed en volgens verwachting gelopen en ontvangen.
Ben tevreden.

Snel en netjes

goede labels
5.00

netjes een berichtje dat er iets fout was gegaan bij de afhandeling van de order, maar alles is goed gekomen. Labels zien er goed uit.
5.00

Alles was tip top in orde al duurt de levering langer dan bij andere website's maar dat weet je op voorhand want je wordt hiervan op de hoogte gebracht als je je bestelling doet.

Snel geleberd, goede kwaliteit
5.00

Mooie stickers goede levering.

Super

Mooie labels, prima kwaliteit
5.00

Netjes en precies zoals vermeld bij aankoop

Te lang levering
4.00

Handig ontwerp programma, maar zou nog wel graag een iets breder label kunnen maken (langer) Verder razendsnel en exact wat ik heb besteld

Alles naar wens . Geen opmerkingen
5.00

Het zijn mooie labels ben zeer tevreden klant.
5.00

Wij kopen al jaren hier onze naambandjes voor een scouting evenement. levering is altijd op tijd en product is goed. zeer tevreden.
5.00

Makkelijk te bestellen , goed zicht op ware grote van de labels ,snelle levering.
Mooie kwaliteit
5.00

Het inloggen met opgeslagen wachtwoord was niet mogelijk. Nieuw wachtwoord aangevraagd.

Het wijzigen van aantal labels bij nabestelling NIET mogelijk. Ik wilde er 50 in plaats van 20

www.holland-label.nl antwoordt: 30-08-2017
Bedankt voor uw feedback. We zouden het leuk vinden als u een grotere hoeveelheid bestelt. Het is ook mogelijk om grotere hoeveelheden te bestellen. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons team.

de levering en de service en de kwaliteit van uw product is goed.
4.00

Mooi kwaliteit, top service en snelle levering.
5.00

Ook deze hernieuwde kennismaking met Holland Label is mij uitstekend bevallen. Snelle levering bij afwijkende factuur en leveringsadressen.
5.00

Correcte levering van bestelde naamlabels
5.00

Duidelijke website en prettig om mee te werken. De levering is vlot en het product is precies zoals ik het graag wil hebben. Dit was al de 3de keer dat ik een bestelling heb gedaan van hetzelfde product.
5.00

Snelle levering, handig nabestellen.

alles in orde.
5.00

Netjes en mooi op tijd ontvangen, een prachtig product.
5.00

Mooi produkt en snelle levering
4.33

Super
5.00

Alles goed in orde volgens verwachting

www.holland-label.nl klantbeoordeling

www.holland-label.nl

textiellabels, naamlabels en cadeaulint

www.holland-label.nl werd op 28-10-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

DORTEX is uw professionele leverancier voor gepersonaliseerde textiellabels, professionele geweven kledinglabels en individuele cadeaulinten. Van een eenvoudig naamlabel tot een professionele label of kleurrijk bedrukte cadeaulint – wij vervullen elke labelwens. Ontwerp uw persoonlijke naamlabels in onze configurator of upload rechtstreeks uw afgewerkt labelmotief. Wij weven uw persoonlijke naambandjes of drukken uw kleurrijke satijnen lint al in kleine aantallen, met korte levertijden en tegen lage prijzen.

Am Schlosspark 66

Duitsland
Amtsgericht Dortmund HRB 7581
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Burkhard Dohmann
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met www.holland-label.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen