Certificaat voor www.holland-label.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 201 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 297 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Prima labels en zaak
4.33

De levering duurt een beetje lang, verder prima
4.67

duidelijke site snelle levering goed produkt zeer tevreden
4.67

Zowel de speciaal vervaardigde labels alsook de standaard labels voldoen geheel aan de verwachtingen. Er werd ook duidelijke informatie gegeven over zowel de procedure alsook over de leveringstermijn.

Perfect En snel
5.00

Het bestelde artiveerde vlot en correct

Zien er geweldig uit

De labels rafelen
1.00
Slecht

www.holland-label.nl antwoordt: 17-03-2017
Onze Cottonera zijn geweven katoenen labels. Heet snijden van katoen is niet mogelijk, omdat katoen niet kan smelten maar zou verbranden. Bij onze Cottonera vervaardigen wij daarom aan beide kanten een extra innaairand van 8mm die bij het opnaaien kan worden omgevouwen of bij het innaaien in de naad geschoven kan worden.We zullen contact opnemen met de klant en vinden van een oplossing samen.

Labels mooi en verzorgd, maar eindproduct wijkt toch wat af van het voorbeeld: minder helder.
4.67

De kleur van het label zelf valt wat tegen in werkelijkheid. Kleur met kleur opdruk is minder mooi, dan verwacht helaas.
vr gr A. van der Bijl
3.33
Redelijk

www.holland-label.nl antwoordt: 09-03-2017
Bedankt voor uw bericht. Het is geweven labels. Aan onze klanten, die exacte kleurideeën hebben, sturen wij ter controle graag kleur- en materiaalmonsters van onze labels.

Labels zijn goed geborduurd en netjes afgewerkt. Verzending ontvangen op de 1e dag van het door de leverancier opgegeven blok.

Ziet er prachtig uit

Famtastische labels

5.00

In eerste instantie niets ontvangen. Na mijn vraag waar het blijft is het waarschijnlijk bij de post verloren gegaan en heb ik een nieuwe levering gekregen. Met een brief op de mail, de vertaling uit het duits naar Nederlands was bedroevend.
4.00

Jammer dat het niet sneller bezorgt kan worden, maar ach dan heb je ook wat moois.

goed en snel als altijd
5.00

Met mijn bestelling ( leren naam labels) is alles goed verlopen. De labels hebben een mooie kwaliteit en zien goed uit. Een zeer tevreden klant dus
5.00

De bestelling is uitstekend verlopen
5.00

Veel te lang onderweg. Betaal liever iets meer en sneller in huis
3.67

Top
5.00

Een fijne en snelle plaatsing van bestelling en verzending is top

Erg tevreden
4.00

Erg mooie, strak gesneden labels in heldere kleuren. De levering liet op zich wachten, maar was verder prima in orde. Goede communicatie over de leverdatum en -tijd.

Snel en correct.
5.00

twee bestellingen waar van één bestelling geannuleerd werd door holland-label met een mail over het kwaliteit verlies en advies over het aanleveren van een nieuw ontwerp
De andere bestelling is prima ontvangen
5.00

Prima, binnen de beloofde tijd geleverd en erg tevreden over het product.
5.00

Zo als het behoort te zijn.
3.00
Redelijk

Super ervaring en kwaliteit
5.00

Bestelling naar volle tevredenheid ontvangen

Goede productkwaliteit.
4.33

Het label is nauwelijks te lezen...ik had graag gehad dat er in geval van twijfel even contact met me was opgenomen, dan had ik andere kleuren gekozen.
Hier kan ik dus niks mee en dus bijna 20 euro weggegooid geld.
1.00
Slecht

www.holland-label.nl antwoordt: 16-02-2017
Hartelijk dank voor uw bericht. We hebben contact met de klant opgenomen en wij vinden een oplossing samen.

Keurige levering

alles netjes afgehandeld perfect
dank u

4.00

bestelling liet wat op zich wachten en na 1 mailtje was de bestelling er enkele dagen later al.
4.33

Producten altijd snel in huis

Heel mooie naamlinten

www.holland-label.nl klantbeoordeling

www.holland-label.nl

textiellabels, naamlabels en cadeaulint

www.holland-label.nl werd op 28-10-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

DORTEX is uw professionele leverancier voor gepersonaliseerde textiellabels, professionele geweven kledinglabels en individuele cadeaulinten. Van een eenvoudig naamlabel tot een professionele label of kleurrijk bedrukte cadeaulint – wij vervullen elke labelwens. Ontwerp uw persoonlijke naamlabels in onze configurator of upload rechtstreeks uw afgewerkt labelmotief. Wij weven uw persoonlijke naambandjes of drukken uw kleurrijke satijnen lint al in kleine aantallen, met korte levertijden en tegen lage prijzen.

Am Schlosspark 66

Duitsland
Amtsgericht Dortmund HRB 7581
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Burkhard Dohmann
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met www.holland-label.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen