Certificaat voor holland-label.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 191 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 278 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

De bestelling is uitstekend verlopen
5.00

Veel te lang onderweg. Betaal liever iets meer en sneller in huis
3.67

Top
5.00

Een fijne en snelle plaatsing van bestelling en verzending is top

Erg tevreden
4.00

Erg mooie, strak gesneden labels in heldere kleuren. De levering liet op zich wachten, maar was verder prima in orde. Goede communicatie over de leverdatum en -tijd.

Snel en correct.
5.00

twee bestellingen waar van één bestelling geannuleerd werd door holland-label met een mail over het kwaliteit verlies en advies over het aanleveren van een nieuw ontwerp
De andere bestelling is prima ontvangen
5.00

Prima, binnen de beloofde tijd geleverd en erg tevreden over het product.
5.00

Zo als het behoort te zijn.
3.00
Redelijk

Super ervaring en kwaliteit
5.00

Bestelling naar volle tevredenheid ontvangen

Goede productkwaliteit.
4.33

Het label is nauwelijks te lezen...ik had graag gehad dat er in geval van twijfel even contact met me was opgenomen, dan had ik andere kleuren gekozen.
Hier kan ik dus niks mee en dus bijna 20 euro weggegooid geld.
1.00
Slecht

holland-label.nl antwoordt: 16-02-2017
Hartelijk dank voor uw bericht. We hebben contact met de klant opgenomen en wij vinden een oplossing samen.

Keurige levering

alles netjes afgehandeld perfect
dank u

4.00

bestelling liet wat op zich wachten en na 1 mailtje was de bestelling er enkele dagen later al.
4.33

Producten altijd snel in huis

Heel mooie naamlinten
5.00

Zag er zeer goed en verzorgd uit
5.00

Alles verliep zoals ik zou gewild hebben
5.00

Levering kan ik helaas nog niets over zeggen, net besteld

prima
5.00

Tekst was kleiner dan verwacht, voor de rest snelle sercice.
4.67

Ik heb ondertussen al 2 mailtjes ontvangen met wat ik vind van mijn bestelling. Jammer genoeg heb ik deze nog niet ontvangen..
1.33
Slecht

holland-label.nl antwoordt: 08-02-2017
Bedankt voor uw review. De bestelling is geannuleerd omdat er geen leesbaar resultaat met het logo van de klant op het geselecteerde label werd bereikt. We hebben contact met de klant opgenomen en wij vinden een oplossing samen.

Labels zien er prachtig uit

5.00

bestellen was lastig met inlog die sreeds niet werkte, maar uiteindelijk goede kwaliteit en tijdige levering.
4.00

Bestelling was makkelijk te plaatsen, alles was goed duidelijk, labels waren zo als verwacht, kwamen overeen met de afbelding en werden binnen de aangegeven tijd gestuurd, brief was onbeschadigd, labels goed verpakt in plastic.
5.00

Duurde een beetje lang voor pakket binnenkwam
4.00

Van het begin tot het eind is alles keurig netjes.
Super.
4.67

Telkens toch een lange wachttijd vind ik.
3.67

holland-label.nl antwoordt: 06-02-2017
Bedankt voor de positieve beoordeling. De productietijd bedraagt ongeveer 1-2 weken excl. verzendtijd. De bestelling werd gestuurd na 11 dagen.

Levering niet volgens afspraak. Enorme vertraging. Geen adequate customer support in de tussentijd.

Producten prima kwaliteit.
2.33
Matig

holland-label.nl antwoordt: 06-02-2017
We zijn blij met de positieve beoordeling van onze producten. De maatlabels zijn gelijk na de order binnenkomst verstuurd. Op het tijdstip van aflevering hebben wij echter geen controle. Voor het ongemak door deze verzending hebben wij de klant onze verontschuldigingen aangeboden en een schadevergoeding gestuurd.

Goed en wat besteld is ook zo geleverd.
5.00

Snelle levering en mooi gemaakt. Top bedrijf.
5.00

Snelle service en levering. Mooie uitvoering en materiaal.
5.00

N.a.v. een opmerking bij het plaatsen van de bestelling werd snel en adequaat gereageerd. Bestelling werd sneller dan verwacht bezorgd en de labels zijn van prima kwaliteit en de letters en cijfers zeer goed leesbaar.

Mooie kwaliteit/prijsverhouding

holland-label.nl klantbeoordeling

holland-label.nl

holland-label.nl werd op 28-10-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Schloßstr. 13

Duitsland
Amtsgericht Dortmund HRB 7581
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Burkhard Dohmann
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met holland-label.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen