Certificaat voor www.holland-label.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 218 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 394 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Netjes en precies zoals vermeld bij aankoop

Te lang levering
4.00

Handig ontwerp programma, maar zou nog wel graag een iets breder label kunnen maken (langer) Verder razendsnel en exact wat ik heb besteld

Alles naar wens . Geen opmerkingen
5.00

Het zijn mooie labels ben zeer tevreden klant.
5.00

Wij kopen al jaren hier onze naambandjes voor een scouting evenement. levering is altijd op tijd en product is goed. zeer tevreden.
5.00

Makkelijk te bestellen , goed zicht op ware grote van de labels ,snelle levering.
Mooie kwaliteit
5.00

Het inloggen met opgeslagen wachtwoord was niet mogelijk. Nieuw wachtwoord aangevraagd.

Het wijzigen van aantal labels bij nabestelling NIET mogelijk. Ik wilde er 50 in plaats van 20

www.holland-label.nl antwoordt: 30-08-2017
Bedankt voor uw feedback. We zouden het leuk vinden als u een grotere hoeveelheid bestelt. Het is ook mogelijk om grotere hoeveelheden te bestellen. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons team.

de levering en de service en de kwaliteit van uw product is goed.
4.00

Mooi kwaliteit, top service en snelle levering.
5.00

Ook deze hernieuwde kennismaking met Holland Label is mij uitstekend bevallen. Snelle levering bij afwijkende factuur en leveringsadressen.
5.00

Correcte levering van bestelde naamlabels
5.00

Duidelijke website en prettig om mee te werken. De levering is vlot en het product is precies zoals ik het graag wil hebben. Dit was al de 3de keer dat ik een bestelling heb gedaan van hetzelfde product.
5.00

Snelle levering, handig nabestellen.

alles in orde.
5.00

Netjes en mooi op tijd ontvangen, een prachtig product.
5.00

Mooi produkt en snelle levering
4.33

Super
5.00

Alles goed in orde volgens verwachting

Snelle levering, mooie labels

Goede en snelle service
5.00

Snelle levering en prima verpakt.
4.67

Op 11 juli besteld, 24 juli gevraagd naar status. Statusopgave: Geen idee wanneer geleverd wordt (het zit in het proces). Uit het verleden weet ik dat men goede producten maakt. Echter de levering is Zeer slecht
2.33
Matig

www.holland-label.nl antwoordt: 26-07-2017
Hartelijk dank voor uw feedback.Het spijt ons dat u niet tevreden bent.De labels worden individueel gemaakt en geproduceerd op weefgetouwen. De productietijd bedraagt ongeveer 1-2 weken excl. verzendtijd. In de regel, denken we dat dit keer zeer goed. Voor bijzonder urgente projecten adviseren wij onze Overnight Label. Na het verzending van uw bestelling ontvangt u van ons een verzendbevestiging.

Ik heb t label precies zo ontvangen zoals op t voorbeeld van de site al werd aangegeven. Ook de levering is netjes verlopen.
4.67

Erg fijn dat ik niet 100 stuks hoefde te bestellen, ik heb nu 16 hele mooie scouting zomerkamp lintjes, bedankt.
5.00

ik ben heel tevreden over de levering ,product,en service.de eerste maal dat ik iets bestel.het is top
5.00

Prima en snel geholpen. Verzending was heel vlot gegaan en producten zijn kwalitatief netjes en goed.

Nog steeds niets ontvangen
1.00
Slecht

www.holland-label.nl antwoordt: 17-07-2017
Hartelijk dank voor uw bericht. Uit coulance hebben wij de verloren levering geannuleerd en produceren wij uw bestelling opnieuw.

snelle levering.
4.00

Ziet er allemaal goed uit. Prima service
5.00

Hallo in mij bestelling de lebels was niet duidelijk tekst zien .
1.67
Matig

www.holland-label.nl antwoordt: 07-07-2017
We zullen contact opnemen met de klant om een oplossing te vinden . Voor vragen, schrijf ons dan een e-mail en wij zullen u adviseren.

fijne snelle levering

Best
5.00

Snelle levering, mooie kwaliteit en service...

Je wordt precies op de hoogte gehouden in het proces van bestellen naar levering...super fijn...
5.00

Wij doen al jaren via holland-label onze insignes voor het zomerkamp bestellen. Zo ook dit jaar weer Snelle bestelling, goede verwerking en ook relatief snelle verzending.

Wij zijn tevreden
5.00

Ze zien er geweldig uit,door onze schuld staat er een verkeerde datum op 2007 inplaats van 2017 ,dus hebben we nieuwe besteld.hopend dat die er nog zijn voor 2 juli 2017.
Groet paula baak

www.holland-label.nl antwoordt: 22-06-2017
Thanks for the review. Voor het ongeluk permutatie van getallen kunnen we de klant bieden de Dortex Garantie: voor bestellingen met een goederenwaarde tot 30,00 € kan de klant, indien niet tevreden, binnen 10 werkdagen de goederen en factuur retourneren zonder een reden aan te geven.

Gewoon top een echte aanrader
5.00

De producten vielen tegen. Ik had daar een ander beeld bij.
3.33

Redelijk

www.holland-label.nl klantbeoordeling

www.holland-label.nl

textiellabels, naamlabels en cadeaulint

www.holland-label.nl werd op 28-10-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

DORTEX is uw professionele leverancier voor gepersonaliseerde textiellabels, professionele geweven kledinglabels en individuele cadeaulinten. Van een eenvoudig naamlabel tot een professionele label of kleurrijk bedrukte cadeaulint – wij vervullen elke labelwens. Ontwerp uw persoonlijke naamlabels in onze configurator of upload rechtstreeks uw afgewerkt labelmotief. Wij weven uw persoonlijke naambandjes of drukken uw kleurrijke satijnen lint al in kleine aantallen, met korte levertijden en tegen lage prijzen.

Am Schlosspark 66

Duitsland
Amtsgericht Dortmund HRB 7581
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Burkhard Dohmann
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met www.holland-label.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen