Lucardi Juwelier Maarssen

206 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden360 beoordelingen in totaal

10 nov 2023
Fijn en vriendelijk geholpen. Batterij van horloge terplekke vervangen. Super service bij ruilen van ketting.

12 jul 2023
1.Bij aankoop van een horloge (merk Lotus) werd geen 10% korting gegeven terwijl er achterop de kassa bon staat dat overal 10% korting wordt gegeven als je bij de Memberclub behoord. (dat ben ik) 2. Het horloge stond geprijst op 87,99 euro bij het afrekenen moest ik 88,99 euro betalen. Dit zij twee misleidende punten waardoor mijn vertrouwen in het bedrijf volledig weg is. IK moet er goed over nadenken of ik nog bij Lucardi mijninkopen moet gaan doen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Maarssen

Verkoopster nam alle tijd voor me.

De verkoopster nam alle tijd voor mij, zeer behulpzaam en gaf goede toelichting omtrent de verschillende materialen- en soorten van de ringen waarnaar ik op zoek was. Het resultaat was dat ik met 3 ringen naar huis ging: de vriendschapringen waren 1+1 en op de zilveren ring 20% korting met de membercard. Ikben er heel blij mee.
19 apr 2024

Lieve, behulpzame verkoopster

Ik kwam voor oorbelletjes voor m’n dochtertje van 1, werd vriendelijk ontvangen in de winkel door de verkoopster. Gevonden waar we naar zochten en ook nog eens member geworden extra korting gekregen 🥰

Verjaardagskado zoon

Mijn zoon heeft voor zijn verjaardag een mooie set uitgekozen horloge armband en ring. De medewerker maakte hier alle tijd voor omdat ze zag dat mijn zoon de keus moeilijk vond. Dit was erg fijn!
7 apr 2024
Ik koop altijd mij sieraden bij jullie en ik vindt dat het zo goed en lang mooi blijft ook al zwem je er mee of van alles ik verkleurd niet en daar ben ik altijd super blij mee
13 apr 2024
Goed: Vriendelijk en behulpzaam personeel. Aandachtspunt: volgens website was artikel op voorraad in winkel, echter artikel bleek niet op voorraad te zijn.
Als klant bij Lucardi kom ik regelmatig langs! Goede en vriendelijke service en altijd de beste kwaliteit sieraden. Super blij mee!
Werd goed en vriendelijk geholpen. Goed advies gekregen. Mogelijkheid tot omruilen als maat niet goed was.
Ik ben super goed en vriendelijk geholpen
Veel keus in sieraden. Aardige verkoopster
Vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam.
De behulpzaamheid van de medewerker.
Heel aardige vrouw die mij hielp.
Medewerker was zeer behulpzaam
Personeel is lief en verzorgd
18 apr 2024
Vriendelijkheid en behulpzaam