Lucardi Juwelier Beverwijk

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden110 beoordelingen in totaal

20 aug 2023
Ze zijn professioneel en weten waar ze het over hebben en nemen echt de tijd voor je. Ik heb hier een ring voor mijn vriendin gekocht. Ze is er onwijs blij mee en zij ja!

12 sep 2023
Eerste armbandje kwijt geraakt na 1 dag Vandaag een nieuwe gekocht en schakeltje ook stuk dus bijna kwijt . Vind dat echt niet kunnen . De meiden hielpen me wel goed Moet nog terug voor een nieuwe

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Beverwijk

op Zaterdagochtend ( best druk ) op zoek naar een passend cadeau voor onze oudste kleindochter vriendelijk en prima geholpen in alle rust terwijl het best druk was , maar er was tijd voor iedereen en dat geeft de rust om een weloverwogen keuze te maken uit het behoorlijk uitgebreide assortiment .
Ruime keus, vriendelijke verkoopsters.
Dat weet ik niet ,wat je beter kunt doen maar het personeel is perfect!!!!!! Ik kom er regelmatig en woord zo goed geholpen .👍
Werd erg vriendelijk geholpen. Ook vriendelijk gevraagd of ik al member was en uitgelegd wat daar het voordeel van is.
Het is een goede winkel met aardige mensen. De webshop spreekt helemaal voor wat er in de winkel te vinden is

Ervaring

Werd goed geholpen en werd goed geluisterd. Heb nu twee leuke kettingen gekocjt
Je wordt netjes te woord gestaan en vriendelijk geholpen.
mooie helix piercing goede kwaliteit super mooi en aardige medewerkers
27 jan 2024
Vrolijke en vriendelijke service
GK
GA K.
Beverwijk

Goed geholpen

Goed contact met verkoopster
20 aug 2023
Ondanks dat de medewerkster alleen was, bleef ze rustig en nam ze alle tijd om mij te helpen. Dit terwijl andere klanten ongeduldig werden. Ze bleef kalm en bleef oog houden voor de persoon met wie ze bezig was te helpen. Zeker voor een jonge dame is dit zeer te prijzen.
26 mei 2023

De keuze is reuze!

Mijn vrouw heeft bij Lucardi te Beverwijk twee prachtige halskettingen gekocht. Daar zag ik ook heel mooie herenhorloges. Als mijn horloge naar de eeuwige jachtvelden gaat of minder wordt, ga ik op mijn witte ros in volle galop naar Lucardi. Want de keuze is echt reuze.

correct geholpen

We werden correct geholpen door de verkoopster,ook werd er geluisterd wat onze kleinzoons wilde hebben . Jammer dat bij het inpakken de prijsjes er aan bleven en er geen mooi doosje omging ,Ook mijn eigen fout dat ik daar niet opgelet had .
24 mei 2023
Top service! Armband gehad met de kerst. Vlak daarna een operatie gehad waardoor de armband te klein was en ik hem niet kon dragen. Zonder problem ruim 5 maandan na aanschaf om kunnen ruilen voor een grotere maat
4 okt 2023
Super blij met dit speciale kadootje en lag op mij te wachten want was er nog 1. Super lief geholpen in de winkel, dankjewel en zeker voor herhaling vatbaar🌸