Lucardi Juwelier Ede

189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden291 beoordelingen in totaal

Heb een gouden ring besteld als cadeau voor mijn vrouw, deze zou de volgende dag binnen komen. Kreeg de volgende een mail van lucardi dat door vertraging bij het verzenden 2 dagen extra zou duren (dit terwijl ik alles geregeld had om tijdens ons dag uitje de ring te geven). Heb gelijk gebeld met de lucardi vestiging in Ede en werd perfect geholpen en ze konden mij de zelfde dag de zelfde ring geven zodat ik deze alsnog kon geven aan mijn vrouw. Hartelijk dank aan de 3 dames die er waren Top service.

4 aug 2023
Veel onduidelijkheid betreffende de sieraden waar korting op zit. Op de vitrinekast zit een sticker met 50%korting, in de vitrinekast staat een bordje met de tekst TOT 50% KORTING. Als klant zijnde denk je dan dat alles in de vitrinekast 50% korting heeft. Lokkertje, zijn alleen de sieraden waar nog een minuscuul klein stickertje met 50% korting op zit. Medewerkster vond het ook erg onduidelijk voor de klanten. De kortingen zouden in de vitrinekasten wel duidelijker aangegeven kunnen worden voor de klant.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Ede

Hier ben je nog koning

Ondanks de drukte ivm Moederdag heeft de verkoopster alle tijd en aandacht voor mij! Fantastisch en fijne behandeling. In deze winkel ben je nog steeds koning.
30 apr 2024
Erg aardige en goede hulp, de mevrouw die mij hielp kon fries verstaan wat mij een fijne ervaring gaf
3 mei 2024
Buiten de comfortzone kreeg ik advies met het aanschaffen van ern horloge voor mijn moeder van 95! Prettig en integer. Goed geslaagd en de volgende keer ben ik weer van de party, ook zag ik leuke sieraden voor mijn kleinkinderen! Zij houden van bling, blind.......de foto is van een zeer oude klok. Grapje
18 apr 2024
Het personeel is aardig en behulpzaam. Maar ze kreeg mijn horloge niet open om er een batterij in te doen. Dus moest naar een ander
1 mei 2024
Het is heel goed om te erkennen dat Lucardi een van de beste accessoirewinkels in de regio is en dat hun behandeling zeer goed is
24 apr 2024

Fantastische sieraden!

Hele leuke sieraden voor een leuk prijsje, en van goede kwaliteit! Ook in de winkel fijne medewerkers! Heel erg goed allemaal!
25 apr 2024

Goeie service

Verkoopster heeft veel tijd aan ons besteed en goed meegekeken naar de opties! Uiteindelijk een mooi cadeautje gekocht

Mooi cadeautje

Prachtig zilveren armbandje gescoord in de winkel als cadeautje. Vriendelijk personeel dat mij hielp in mijn keuze.
Fantastisch geholpen bij Lucardi Ede!!! Persoonlijk, behulpzaam en heel vriendelijk. Ik ben blij met Lucardi❣️
30 apr 2024
Super goed geholpen ondanks dat het super druk was,werd netjes verteld en tussendoor geholpen SUPER
Verkoopster was super behulpzaam, gaf informatie waar ze kon en gaf de service en vrolijk tintje!
Vriendelijke, deskundige winkel medewerkster. Dacht goed mee over de wensen die ik had.
28 apr 2024
Een armbandje gekozen en laten graveren. Mooi en snel gedaan !
Goede hulp. Die je meteen helpt met vinden van wat je zoekt
Altijd fijn geholpen daar! Vriendelijke medewerkers.
2 mei 2024
Blij met mijn aankoop! Vriendelijke verkoopster.
20 apr 2024
Vriendelijke medewerkers Goed en eerlijk advies

Goeie

Veel mooie goeie producten en fijn personeel
20 apr 2024
Vriendelijke medewerkers en mooie producten!
Super service ik ben heel fijn geholpen