Lucardi Juwelier Tiel

61 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden102 beoordelingen in totaal

15 sep 2023
Snel geholpen ,kwam 3 dingen voor reparatie brengen en was binnen 10 minuten klaar ! Aardige mensen en goede service
CK
Carola K.
Wadenoijen

1 okt 2023
Een nieuw gekocht horloge moest 3 schakels kleiner. Na een half uur werd gezegd dat het niet lukte. En het was niet meer op voorraad. Andere vond ik niet leuk dus vroeg ik geld terug. De bedrijfsleidster werd vreselijk boos en ging enorm tekeer en dreigde mij de winkel uit te zetten. Kortom een draak van een wijf.Ik ben hier toch de klant. Ik zuchtte een keer en draaide me om, maar zij schreeuwde door de winkel dingen over respect en dat ze zo haar best deed. Waar andere klanten bijwaren. Na veel gedoe kreeg ik eindelijk mijn geld terug. Naar Veenendaal gereden en daar ben ik keurig geholpen en de schakeltjes waren binnen 5 min. Geregeld

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Tiel

13 apr 2024
Vriendelijk personeel en denken fijn met je mee. Heb een heel mooi en uniek Sierraad kunnen samen stellen als cadeau en ben er heel erg blij mee.
Mooie sieraden voor een goede prijs Top geholpen , er werd goed naar ons geluisterd
RO
Wordt altijd netjes en vriendelijk geholpen in de lucardi tiel
30 mrt 2024
Goed , snel en vriendelijk geholpen.
10 feb 2024
We werden geweldig geholpen door een jonge dame . Er hoeft voor mij niets beter gedaan te worden
18 feb 2024
Ik vind het een gezellig winkel om te shoppen, je kan alles bezichtigen wat je wil kopen.
10 feb 2024
Goed geholpen.
Goeie service! Ik had een paar steentjes uit mijn ring. Hebben ze nieuwe ingezet!
3 feb 2024
Leuk geholpen
CK
Carola K.
Wadenoijen
15 sep 2023

Zeg het voort!! Ga naar Lucardi.

Ik was in Veenendaal en Tiel in de winkel .Het was heel druk maar de Dames heel relax naar mij toe. Hebben mij fantastisch geholpen hele mooie sieraden set gekocht Super lieve Dames!
22 nov 2023
Verkoopster was heel erg behulpzaam. Zover ik kon beoordelen stond ze alleen in de zaak. Lijkt mij niet prettig voor haar en moest best even wachten voor dat ik aan de beurt was.
26 sep 2023
Deze week ben ik er weer even geweest ben goed geholpen door de dames heb 2 gaatjes laten schieten en oorbellen voor me dochtertje gekocht ze was er super blij mee
Vind het heel fijn om betaalbare sieraden hier te verkopen. Bij drukte vind ik het heel jammer dat er vaak maar 1 medewerker is.
Medewerker nam de moeite om dingen te laten zien, en wat bijv mooier stond omdat mijn dochter aan het twijfelen was
27 mei 2023
Top service! Mevrouw was zo behulpzaam heeft de helix oorbel die ik kocht in mijn oor gedaan! Eeg vriendelijk.
26 aug 2023
Goed geholpen snel en deskundig Voor iedere portemonnee wat wils 10% korting met lucardi kaart dat is top
1 nov 2023
Je wordt vriendelijk geholpen en je slaagt eigenlijk altijd Het is een leuke winkel met mooie sieraden