pipstudio.nlReviews

1087 HW Amsterdam
Anke van der Endt

Beoordelingen voor pipstudio.nl

1.510 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ai acheté en ligne le panneau melody blue. Achemine rapidement chez moi (2 jourscseulement!) J étais contente de voir que l imprimé correspondait à mes attentes. Mais 3 regrets: Que cette gamme ne soit pas vendue au rouleau alors qu il s agit d un motif qui se répète dans les 2 sens, horizontal et vertical. De plus, ma hauteur sous plafond est de 3.3m et le lé fait 2.8m de haut... Que le prix soit 1/3 plus cher au mètre courant que s il avait été vendu en rouleau Qu'à ce prix, la colle ne soit pas inclue puisqu il s agit d une petite surface. Mais merci pour le professionaliisme de l 'envoi ultra rapide, et la beauté de vos produits!

Ik heb een boeket van 5 kunstbloemen voor €79,95 ontvangen met daarin volgens de beschrijving bloemen van kunstzijde. Uiteraard zijn ze niet 100% van kunstzijde en zijn sommige elementen van van plastic, maar 1 bloem , de paarse sier ui die ik heb ontvangen is van 0 % zijde en 100% plastic. Toen ik hierover in app contact had kreeg ik het bericht dat iemand met mij hierover contact zou opnemen. Dat gebeurde niet, na zelf nabellen zou er een email komen. Hierin kreeg ik een korting van €6 op een volgend boeket, de bloem namen ze niet terug. Wel boden ze excuus aan en beloven de info op de site te veranderen. Ik heb aangegeven dat ik dit weinig vind gezien de prijs van het boeket en vroeg of het volgende boeket dan geen bloemen van 100% plastic bevatten. Hierop krijg ik geen antwoord.....slechte communicatie en service

Beoordelingen voor pipstudio.nl

Zeer goede kwaliteit stof! Heerlijk slapen voor onze gasten in de B en B! Maar ook het design is origineel en creatief. Spannend welke producten en designs er in de toekomst nog worden gerealiseerd. \
Heel mooi servies. Kopjes blijven geweldig qua kleur. Nieuwe kopjes besteld omdat er af en toe één breekt. Goeie reden om weer eens wat nieuws te proberen. Goed verpakt 💪
behulpzaam en aardig! een aanbieding was net afgelopen toen ik wilde bestellen, ik kon toch nog meedoen met de aanbieding. Hartelijk dank daarvoor
fijne website, mooie spullen, snelle versturen van de bestelling en zorgvuldig versturen. Een goede en een vriendelijke klantenservice.
Snelle levering. Goed ingepakt. Misschien kunnen jullie overwegen om voor wat milieuvriendelijke verpakkingsmaterialen te gaan?
Snelle verzending, volgende dag in huis. 1 bordje bleek een beschadiging te hebben. Deze kon meteen omgeruild worden.
Great products and fast delivery. I just haven't received my 5 euro discount when i suscribed to the newslettre.
Snelle levering! En excuses voor een foutje plus een klein cadeautje. Helemaal top
Ik heb er al vaker besteld. Goede kwaliteit en service. Ben heel tevreden!
Hele snelle service. Goed product en fijn dat je achteraf kunt betalen!
Comanda a ajuns foarte repede. Toate produsele erau bine impachetate.
Goed verpakt (porselein) Snel geleverd, persoonlijk kaartje, prima
Prachtige loper, snelle kevering, leuk cadeautje erbij ontvangen!
Mooi serviesgoed, uitstekend verpakt, snel geleverd. Hulde!
Snelle verzending, en kandelaars zijn erg leuk. Blij mee.
Zeer snelle levering en prachtige, eerlijke producten
Aantrekkelijke en inspirerende collectie en website.
Volgende dag geleverd, goede kwaliteit beddengoed
Mooie dessins, mooie kwaliteit, weer zo blij mee.
Super snelle service en prachtige kwaliteit