pipstudio.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
pipstudio.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij pipstudio.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor pipstudio.nl

1.202 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 mei 2022
Snelle levering en de produkten zijn precies als op de foto. Kwaliteit van presentatie op de website is fantastisch.

13 dec. 2021
Retour policy. De retour is op kosten van de klant. Voor Belgische klanten betekent dit al snel een kost van +/- 15 euro want we moeten terugsturen naar een adres in NL ondanks dat de goederen blijkbaar uit een depot in B geleverd werden. Ik heb tot nu toe nog nooit een retour moeten doen maar mijn laatste bestelling wou ik terugsturen maar heb het niet gedaan omdat ik er teveel geld aan verloor, dus ik heb nu iets dat in mijn kast zal blijven liggen en ik zal 2x nadenken voor ik terug PIP bestel, verzendkosten, retourkosten en een Website zoeken waar al deze kosten er niet bijkomen. Eén pluspunt PIP verzendt snel en met BPost, da's al veel beter dan Post NL. Lieve groeten Martine

Beoordelingen voor pipstudio.nl

16 sep. 2022
Een klein extraatje als iets defect is aangekomen. Mijn schoteltje van kop en schotel was in vijf stukken aaangekomen. Ik kreeg keurig een nieuw setje opgestuurd. Maar uit klantvriendelijkheid had het leuk en attent geweest als er een tweede schoteltje bij geleverd was. Zodat ik het kopje waarvan het schoteltje gebroken was, toch kon gebruiken. Een idee?
De artikelen zijn gemakkelijk te bestellen en zien er goed uit. Ze waren ook goed verpakt zonder veel overbodige verpakking. Alleen de bezorging door DHL was minder. Men beweerde aan de deur te zijn geweest, terwijl ik gewoon thuis was. Dat klopt dus gewoon niet.
5 sep. 2022
van RW V.
pakket kon niet volgens afspraak worden geleverd. We werden hierover tijdig van te voren geïnformeerd, zodat we niet onnodig thuis hoeven te wachten. nieuwe leverdatum was het pakket wel keurig en op tijd geleverd.
De verpakking van de bestelling was prima in orde. Wat ik minder goed vind 8s dat je twee keer verzendkosten moet betalen als je een artikel wilt retourneren. Je betaalt voor het toezenden en het terugzenden.
19 sep. 2022
Super schnelle Lieferung und Artikel wie auf dem Foto. Ein toller Bademantel! Ich liebe alles von pip und würde jederzeit wieder etwas bestellen.
15 sep. 2022
De verschillende onderdelen van de bestelling zaten in één doos. Was goed verpakt en het zag er precies uit zoals de foto op de website.
een snelle afhandeling, jammer dat de verzendkosten altijd pas boven €50,00 vervallen; temeer omdat er nauwelijks verkooppunten zijn..
Je mag zelf je leverdag kiezen. Nog nooit foute levering ontvangen. Mooie en duurzame artikelen. Goede kwaliteit en stevig verpakt.
De winterwonderland producten voldeden aan de verwachting wat betreft kleuren en kwaliteit. Misschien kan de verpakking kleiner?!!
14 sep. 2022
Fijne site om te bestellen, snel opgestuurd en geleverd. Maten waren goed omschreven dus ik hoefde niets terug te sturen.
7 sep. 2022
Heb al diverse keren besteld, alles wordt met 1 of 2 dagen geleverd, hele mooie kwaliteit. Je wordt er hebberig van.
2 sep. 2022
Snelle levering en het zag er uit zoals op de foto. Prachtige stof en kleuren. Nog mooier dan verwacht !
Duidelijke website. Snelle levering (maar een paar dagen wachten had ik ook niet erg gevonden).
Mooie site, goede beschrijving en hele mooie, ook kwalitatief, goede produkten. Blij mee!
Leuke site, mooie artikelen, net ff anders, prachtige materialen, snelle levering.
Mooie kwaliteit voor een goede prijs en snel in huis conform afspraak!
3 sep. 2022
Een vraag over een online bestelling werd snel en accuraat beantwoord.
Snelle levering van de bestelling. Mooi servies echt aan te raden .
Het kleed is precies zoals verwacht en hij was er ook nog eens snel
14 sep. 2022
Mooie warme ochtendjas. Alleen DHL maakte er een potje van.