pipstudio.nl- Logo - Beoordelingen

pipstudio.nl

929 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.334 beoordelingen in totaal

Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald. Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop. De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels! Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.

21 jan 2024
1: prijs/kwaliteitverhouding kan beter. Katoenen stof van Tafelloper is erg dun en maakt een goedkope indruk. ‘Theedoek’ kwaliteit; 2: kleuren van de print wijken erg af i.v.t. de afbeelding op de website; 3: service richting de klant kan beter, transparanter, eerlijker en gericht op waardecreatie voor de klant in plaats van zoveel mogelijk marge/winst voor PIP studio. Penny Wise Pound Foolish; 4: ik heb ook een stukje ‘misleiding’ meegemaakt. Een PIP studio giftcard bleek achter de schermen ‘behandeld’ te worden als een kortingscode. Dit zijn echter twee verschillende dingen. Juridisch niet juist en ook mistig en misleidend voor de klant. De website en marketing zijn erg goed. Mooie sfeerbeelden en mooie prints. De klantgerichtheid kan echter veel beter!!

Beoordelingen voor pipstudio.nl

9 okt 2024
Prachtige badjas, mooie zware kwaliteit van echt handdoek materiaal. Droogt dus heel fijn. De kleur was wel blauwer dan het grijsblauw op de foto, dat was een beetje jammer. Ik zocht een heel tenger model voor een volwassene en dat is dit echt. Heel snel bezorgd en zo op tijd voor een verjaardag. Dus heel tevreden.
Van de 6 artikelen waren er 4 kapot. Ik werd zeer vriendelijk aan de telefoon te woord gestaan. En de 4 artikelen werden vlot opnieuw verzonden. Wat beter zou kunnen... misschien sticker met Breekbaar op het pakket plakken zodat de bezorgers er voorzichtiger mee omgaan.
27 sep 2024

Snelle levering en mooi product

Snelle levering, prachtig kleed. Wel anders dan verwacht, dit is een dun kleed, maar wel erg mooi. Antislip op de achterzijde zorgt ervoor dat het kleed goed blijft liggen. Werd geleverd in een doos, netjes verpakt aangevuld met een gebruiksaanwijzing.
Zeer vriendelijke klantenservice. De collecties zijn erg mooi, ik ben fan!! Had alleen geen succes met de vloerkleden, die zijn in het echt héél anders van kleur dan op de website. Ruilen of retourneren is geen probleem
2 okt 2024

Goede kwaliteit en met zorg verpakt!

De kwaliteit van het beddengoed is zeer goed en zelfs na jaren gebruik ziet het er nog steeds prachtig uit! Het komt ook altijd in een mooie verpakking binnen, geweldig dat er zoveel zorg aan besteed wordt!
CK
C.M . K.
Oegstgeest, the Netherlands

Jammer

Ontwerp, afwerking en levering: allemaal bijzonder goed. Eén groot bezwaar: de stoffen verschieten verschrikkelijk. Mijn prachtige dekbedden zijn allemaal aan de raamkant opgebleekt…
8 okt 2024

Kwaliteit

De kwaliteit van de badjas is hoog. Mooi ontwerp en stof. Heb een paar keer contact gehad met de klantenservice; vriendelijk, behulpzaam en snel in hun reactie (dank Donald)
Alles netjes verpakt en toegestuurd.ik belde klantenservice want een dag later was mijn kleed in de korting,ik kreeg gelijk het geld op m'n rekening gestort!
Snel geleverd en toen ik belde dat ik net 2 uur te vroeg besteld had voor de korting van 20% ivm oktober-woonmaand kreeg ik die korting alsnog!
Mooie beeld op het kopje, glazuur kan wat bij betreft gladder. Ziet eruit als porseleinkast maar hier en daar wat korrelig afgewerkt…

Mooie spullen vlot geleverd

Mooie spullen, goede levering, wel wat prijzig..Grootste gedeelte vh servies kan niet in de vaatwasser, wel even rekening mee houden
5 okt 2024

Fijn bedrijf

Gemakkelijke website, goede communicatie, snelle levering. Afbeeldingen kloppen perfect, mooi verpakt. Ons talijt is prachtig. Top!
27 sep 2024
Service ìs altijd heel goed; er wordt meegedacht als er een probleem ontstaat en er wordt gezocht naar een passende oplossing.
Geen bijzonderheden ivm levering. Prima op tijd. Wat ik wel jammer vind is dat het tapijt erg dun is. Verder prima qua kleur
Snelle reactie en oplossing van de klantenservice van Pip, nadat ik een foutje had gemaakt in de bestelling.
6 okt 2024
IK WEET DAT DE prijzen overal omhoog is gegaan wn niet meevalt maar jullie handdoeken zijn super !!!!
Snelle levering, goed verpakt maar niet buitensporig (geen loze doos). Heel blij met het product.
9 okt 2024
Telefonisch heel goed te woord gestaan, en de toilettassen zijn geweldig mooi. En snel geleverd 👍

Pip mooi en bijzonder

Pip producten bijzonder en mooie kwaliteit. Qua kleding bepaalde maten snel niet beschikbaar.
7 okt 2024
De ene dag besteld,de andere dag in huis. Keurig verpakt en mooie kopjes,die ik had besteld!!!