pipstudio.nl- Logo - Beoordelingen

pipstudio.nl

784 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.033 beoordelingen in totaal

20 feb 2024
Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald. Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop. De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels! Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.

13 okt 2023
Wat kunnen jullie doen? Bezorg mijn bestelde producten! Vorig weekend besteld. Ze zouden 10 okt bezorgd worden maar dat is tot nu toe (13 okt 16:30 uur) niet gebeurd. Een e-mail hierover op 11 okt is niet beantwoord. Telefonisch waren jullie vandaag (vrijdagmiddag 16 uur) niet bereikbaar, heb 2e klacht gestuurd. Dus het lijkt mij wel duidelijk wat jullie te doen staat. Met wat korting voor het aangedane leed (tijdsbesteding 2 e-mails en 1 mislukt telefoontje plus ik kan nu dit weekend NIET gaan behangen) zou aardig zijn.

Beoordelingen voor pipstudio.nl

2 jul 2024

Aanbevelen

Pipstudio heeft een kleurrijke en overzichtelijke website met een breed scala aan producten. Het was een plezier om uw website te bezoeken. Als klant heb ik een portemonnee besteld, een zeer mooie portemonnee, maar ik had hem iets kleiner verwacht. Ik zou Pipstudio zeker aanbevelen.
Het voor ons altijd een feestje wanneer we pip artikelen binnenkrijgen. .Mooi verpakt, ook de fraaie dozen bewaren wij om persoonlijke dingen in op te bergen. De kwaliteit is goed. Ik zou zeggen , tot de volgende bestelling.
29 jun 2024
Fijne shop met leuke kleding. Twee dunne zomerbeoeken gekocht, 6 tops en een jasje. Oka, en een zomerduster/badjas. Zo kom ik de zomer wel door. Bedankt Pip Studio!
Ongelooflijk mooie items, kwaliteit goed. Ben altijd zo blij met iets van Pip. Altijd mooi ingepakt met een klein verrassinkje
27 jun 2024

Goede after sales service

Na een fout, een manco, is e.e.a op een heel goede wijze, in orde gebracht. Mijn speciale dank gaat uit naar uw medewerker D.
NV
Nicole v.
Enschede
Tas is erg mooi. Viel niet tegen in het echt. De levering was ook top net als de verpakking van de tas. Kortom, super!
24 jun 2024
Mooi item in de uitverkoop kunnen kopen. Door ervaring wetend dat het kwaliteit is wat ik aanschaf.
DB
Dorien B.
Amersfoort
Mooie website, goede producten en een heel goed klantcontact afdeling. Alleen maar positief

Snel, soepel

Snelle, soepele afhandeling eneuhhh prima badjas met prachtige kleuren!
23 jun 2024
Beautiful products. Love my rug. Super fast shipping. Favorite brand!
24 jun 2024
Gekochte artikel goed verpakt en snelle levering volgens afspraak.
4 jul 2024

Top product

Prachtig product.Suoer sfeervol en fijn in gebruik.Ik hou ervan
Mooie producten en goede klantenservice ook aan de telefoon.
Prachtig kleed, goede kwaliteit en vlotte levering!
Snelle levering, mooie producten en fijn verpakt.
23 jun 2024
Vlotte levering, correcte verpakking en follow up
21 jun 2024
Altijd goed verpakt en netjes op tijd verzonden.
Producten zijn top, met een perfecte levering
Fantastische kwaliteit en prachtig om te zien!
RV
Red v.
Hallum
Alles ging supergoed, precies zoals beloofd!