Lucardi Juwelier Kampen

120 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden232 beoordelingen in totaal

2 mei 2023
Ik was vandaag in Kampen, ik wilde graag een ringetje kopen voor mijn dochter van 5. Samen met me dochter naar binnen en een super lieve ring uitgekozen, met behulp van een hele lieve medewerksters. Meerder ringen mogen passen! Uiteindelijk dik geslaagd! Bedankt voor de super hulp!!!

7 okt 2023
De ene medewerkster hielp mijn vrouw met een ketting om doen. Op dat moment ging haar collega weg. Ze vroeg waar ze de sleutel had gelaten. Vervolgens vond een gesprek plaats tussen de 2 medewerksters, terwijl mijn vrouw stond te wachten. Dit was erg jammer. Het afrekenen deed ik bij een andere medewerkster. Zij gaf mij de indruk dat ze graag wilde dat we zo snel mogelijk weg gingen. Want toen ik zei dat ik een mail met 20% korting had ontvangen, antwoordde ze vrij geïrriteerd dat die niet meer geldig was.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Kampen

31 mrt 2024
We konden rustig rond kijken dat vind ik fijn. Geen gezeur van kan ik helpen of zocht u iets? Pas toen ik vroeg werd ik heel netjes geholpen zonder verkoop praatjes. Helemaal prima
Ik moest een gouden armband voor kado dochter. Die gaat trouwen. Ik werd zo leuk geholpen en geïnformeerd. En ze maakte er iets moois van.

Behulpzame verkoopster

De verkoopster gaf advies welke oorringen te kiezen en hielp daarna met het indoen. Heel fijn, want dat kreeg ikzelf niet voor elkaar.
13 apr 2024
Gaatjes laten schieten bij mijn dochter! Super service ondanks dat ze alleen stond en het druk was nam ze de tijd voor ons!

Mooie ring

Hallo Vandaag mooie ring gekocht Ben er erg blij mee Leuke winkel en veel keuze Voor leuke prijzen

Top service

Vriendelijk en eerlijke mening goed geholpen & advies gehad en kunnen kopen wat we wouden kopen
Super vriendelijk en gezellig personeel, je word snel en goed geholpen
Fijne medewerkster, hielp vriendelijk en geduldig met m’n dochter.
Personeel is altijd vriendelijk en heel behulpzaam.
Vlotte bediening en klantgericht
Goed hulp gekregen in de winkel.
Fijne professionele verkoopster.
31 mrt 2024

satisfied

super service, helpful staff
Het personeel is vriendelijk. Ik werd persoonlijk behandelend
10 mrt 2024

Dikke duim.

Prettig geholpen, veel geduld. Goed advies.
vriendelijk personeel. nemen de tijd voor je met als resultaat dat je met mooie sieraden en een goed gevoel de winkel uitgaat! tip: iets meer keuze uit dames horloges zou fijn zijn.
3 feb 2024
vriendelijke winkelbediende, netjes geholpen, voldoende en duidelijke informatie, nette verzorgde winkel vanbinnen, alleen waren bij veel ringen geen ruime maatassortiment.