VNDX Amsterdam- Logo - Beoordelingen

VNDX Amsterdam

27 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden65 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 mrt 2021
VNDX Amsterdam voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Hele mooie horloge! En fijne service ik was de welkoms korting vergeten toe te voegen. Maar ff een berichtje, en werd dat meteen verrekend.

Komt afspraak niet na

Beoordelingen voor VNDX Amsterdam

Goede klantenservice en pakketje was een kadootje
Komt afspraak niet na
Mooi horloge en prima te doen om het bandje in te korten.
Super snelle levering en kwaliteit
Goede juiste communicatie via de e-mail

Aanrader voor mooie robuuste horloge

Vriendelijke klantenservice en de horloge die ik had besteld voor m’n vrouw is naar tevredenheid ontvangen. Het voelt kwalitatief goed en zwaar aan, een echte aanrader De bezorging heeft op zich laten wachten, hij stond voor de volgende dag aangemeld bij GLS, maar dat heeft nog twee dagen langer geduurd.
16 nov 2023
Wat ging goed? Snelle levering en netjes ingepakt. Nog een persoonlijk kaart toegevoegd. Wat kan beter? Je kan een aparte luxe box erbij kopen, maar er zit ook een “simpele” bij. Wellicht handig om te benoemen dat deze simpele box erbij zit. Anders ben je geneigd om deze er sowieso bij te kopen.
6 okt 2023
Wat een leuk bedrijf! Ik hou van de persoonlijke aanpak met attentie en handgeschreven kaartje. Ik heb nu het 2e horloge aangeschaft. Het eerste horloge was niet netjes behandeld door ons,toch hebben ze dat probleem voor ons opgelost. Super service!
14 jun 2023
Ik ben er erg blij mee.precies wat ik zocht.En het met de hand geschreven kaartje kan ik erg waarderen.zeker tot ziens.Mvg Eric wilmsen
21 jun 2023

Snelle levering...en vooral het…

Snelle levering...en vooral het persoonlijke kaartje wat erbij zit vondt ik super leuk... En beter? Nee! Ga zo door...
21 nov 2023
Echt super leukkkk bedrijf En echt topppp geholpen Zeker een aanrader voor een prachtige horloge
17 dec 2023
Goede communicatie, snelle levering, mooie producten, volgende keer weer
Goede service, website duidelijk, aflevering snel. Tevreden.

Tevreden

Snel geleverd, prima verpakking Ik ben tevreden
11 okt 2023
Snelle bezorging, nette aflevering van hetgeen dat besteld is met een persoonlijke boodschap.
2 mei 2023

Top !!

Snelle levering, leuk een persoonlijke boodschap erbij. Top!
21 nov 2023
Snelle service en een persoonlijk kaartje.