Lucardi Juwelier Gorinchem

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden221 beoordelingen in totaal

Ik werd geholpen door 1 die niet haar dag had, ze was kortaf en heeft niet gekeken of de maat van de ring te verkrijgen was. Er was een maat kleiner geleverd en ik moest opzoek naar een andere omdat die niet paste. De dames die mij toen geholpen hadden waren vriendelijk en behulpzaam, bij het afhalen van de goede ring kreeg ik korting en vertelde de dame dat ik als ik member werd nog meer korting kreeg. Al met al daardoor dus een goede ervaring

Toen we de winkel in kwamen duurde het best even voordat er een medewerker van achteren kwam. Vond ik niet netjes. We werden daarna wel geholpen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Gorinchem

SR
S R.
Gorinchem
20 apr 2024
Zeer goed advies gekregen van de spontane medewerker, en de voordelen verteld over memberchip card.
Goed geholpen
SR
S R.
Gorinchem

Meer voorraad in de winkel !

Meer vooraa
IS
Ingrid S.
Giessenburg
27 apr 2024
Rustig geholpen Geen probleem om nog eens wat anders te laten zien dan eerste keuze . Leuk geslaagd
De hulp van de medewerkers. Heb er niis op aan te merken
7 apr 2024
Snel geholpen.
19 mrt 2024
16 mrt 2024
Erg lang moeten wachten tot iemand ons kon helpen. Wel heel vriendelijk en behulpzaam.
We hebben nieuwe trouwringen gekocht.schandalig gegraveerd
3 feb 2024
De uitstraling van de zaak en sommige persoon mag wat vriendelijker en meer aandacht voor hun klanten.
18 jan 2024

Kan verbetering gebruiken

Mooie, ruime winkel voldoende assortiment. Personeel erg kortaf
4 nov 2023
Vriendelijke medewerkers, erg behulpzaam. Ik zocht iets specifieks, waarbij goed werd meegezocht. Helaas heeft de medewerkster het niet gevonden, maar toen ik zelf nog wat rondkeek heb ik het wel gevonden. Dus als tip, misschien toch in de computer zoeken in het assortiment of bepaalde producten er zijn. Ondanks het laatste heb ik toch een positieve klantervaring! 😃
27 mei 2023

Dit is mijn winkel!!!!, Prachtige sieraden, divers en betaalbaar!

Heel goed geholpen in de winkel in Gorinchem. Mooie sieraden en super geprijsd. Direct een account aangemaakt met de medewerker om in het vervolg ook online te kunnen shoppen bij Lucardi. Erg blij met mijn aankopen….en er volgen er vele malen meer 🤩
12 mei 2023
Ik heb spontaan een 2e gaatje laten schieten. Ik vroeg erom en ze deed het met alle liefde. Ik ben er zo blij mee. Ze heeft me perfect geholpen. Voor ik wist liep ik de winkel met geweldige oorbellen uit.
16 sep 2023
Dat we zo ontzettend goed en vriendelijk geholpen zijn. We waren al kerst inkopen aan het doen en ze was super tof hierin als het ging om het ruilen mocht dit nodig zijn