Lucardi Juwelier Rotterdam Keizerswaard

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden323 beoordelingen in totaal

Hele vriendelijke en aardige dames. Het begon al bij het binnen komen. De warme begroeting. Ze nemen de tijd, zijn geduldig en helemaal niet opdringerig. Ze zijn grappig en altijd met een vriendelijke, uitnodigende blik. Ik heb, ondanks de korte tijd dat ik er was, van begin tot eind een geweldige tijd gehad. Uitstekende service!!!!! Ik heb cadeautjes gehaald voor een jarige, zodoende heb ik helaas geen foto's.

7 apr 2024
Ik vroeg waarom geen korting want de omruil product had dezelfde prijs, maar kreeg de korting niet omdat die actie over was. De medewerkster bood mij niet aan om member te worden waardoor ik alsnog een korting van 10% had kunnen krijgen. Daar moest ik zelf achter zien te komen. Jammer dat er niet goed meegedacht is. En ook jammer dat de actie niet meer toegepast werd waardoor ik 20% korting had kunnen krijgen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Rotterdam Keizerswaard

7 apr 2024
Kan vriendelijker

gouden ring terug…

Ik wou een ongelegen gouden ring terug brengen. Kon niet, kreeg geen geld terug, want hij had een krasje. Ik heb voor bijna 2000 euro in het laatste half jaar gekocht. Bij nadere controle bleek al het goud niks waard te zijn. Was allemaal met een laagje. Ben zeer teleurgesteld. Wat een bedonderij
22 jun 2023
Vriendelijkheid