dreambeads-online.nl- Logo - Beoordelingen

dreambeads-online.nl

570 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.020 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
dreambeads-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn bestelling kwam snel binnen en het assortiment is ruim. Helaas lukte het me niet om na een (zelfgemaakt) foutje in mijn bestelling contact te krijgen met de support van Dreambeads online. Ik heb meerdere e-mails gestuurd, maar nooit meer ergens reactie op gehad. Erg jammer, want in deze tijd met een overvloed aan webshops is goede service en een persoonlijke aanpak erg belangrijk om mij als klant terug te laten komen.

23 jun 2023
Wat ik niet goed vind is dat ik turquoise kralen had besteld die later anders bleken te zijn. Men was vergeten te vermelden dat ze frosted waren en dit was niet te zien op het plaatje. Later is dit aangepast maar ik kon niet mijn kralen omruilen of geld terug krijgen daar je dit zelf moet betalen (de kralen waren net zo duur als de terugzending). Het terugzenden zou gratis moeten zijn.

Beoordelingen voor dreambeads-online.nl

De levering gebeurde vrij snel. De juwelen hadden het verwachte uitzicht en de gehoopte kwaliteit.
Antwoord van dreambeads-online.nl
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Heel fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze producten en onze service. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
Een product was niet wat ik hoopte maar de rest was goed
20 jan 2024
Snel geleverd en een scherpe prijs.
13 jan 2024
Snelle levering.
3 feb 2024
Goed gegaan
4 feb 2024
18 jan 2024

Contact krijgen met klantenservice lukte niet

Antwoord van dreambeads-online.nl
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer om te horen dat u niet tevreden bent over onze klantenservice. Helaas hebben wij geen e-mails van u kunnen vinden. Dagelijks beantwoorden wij veel e-mails van klanten en laten geen bericht onbeantwoord, dat is ons uitgangspunt. Misschien kunt u een van uw e-mails naar ons opsturen, wij zullen nakijken of er iets mis ging en een reactie opsturen. Wij horen het graag. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
24 mei 2023
Alles wordt snel geleverd, de kralen zijn van goede kwaliteit. Ik merk alleen wel dat de kleur van de natuursteenkralen vaak anders is dan op de website lijkt. Ook vind ik het jammer dat je via de website de maat van de kralen slecht kunt inschatten.
26 mei 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Natuursteenkralen zijn natuurproducten die door hun eigenschappen altijd uniek zijn. Onze foto's zijn gemaakt van een streng natuursteenkralen, dus de kleurstructuur kan er anders uitzien bij andere strengen van dezelfde natuursteenkralen. We begrijpen maar al te goed dat het inschatten van de kralenmaat lastig kan zijn. In onze blog MAATTABEL VOOR KRALEN laten we u, door middel van een foto, de verschillende kralenmaten zien van 2 mm tot 16 mm om de pols. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
23 jun 2023

Goed en wat kan beter

Mooi assortiment natuursteen kralen voor een redelijke prijs. De snelheid van levering is echt top. Wat beter kan is een betere omschrijving en niet dat dit steeds aangepast wordt. Ook een betere mogelijkheid voor de terugzending of omruilen zonder kosten in rekening te brengen bij de klant. (toen ik hierom vroeg was dit niet mogelijk!). Goed dat dit achteraf aangepast is.
23 aug 2023
Bij de producten de afmeting in cm zichtbaar maken. Op de foto’s die op de site staan bv verlengketting lijken de schakels groter. Verder qua producten zeker tevreden.
5 sep 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Onze afmetingen worden doorgaans in mm aangegeven, met uitzondering van enkele onderdelen b.v. Sieraden zakjes, opbergdozen, cadeauverpakking, die in cm worden weergegeven. Voor meer informatie kunt u graag contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
24 okt 2023
Het beviel in je site dat je de enigste bent die de ons gewenste maat in huis had dus, al kan het even duren.....komen hiervoor terug.
4 sep 2023
Het assortiment is altijd super mooi en groot en de verzending is snel en zorgvuldig.
21 sep 2023
soms werkt de website niet optimaal met zoeken. Verder mooie spullen.
EB
Els B.
Gorinchem
2 jun 2023
Ze houden je goed op de hoogte. Versturen snel. Goede kwaliteit
12 mei 2023

Goede kwaliteit

Het kwam goed aan en de artikelen waren mooi gemaakt
10 aug 2023
Snelle verzending. Product voldoet aan verwachting.
27 okt 2023
De snelle levering. Helaas verkleuren ze heel snel
Antwoord van dreambeads-online.nl
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Graag willen wij u verder helpen met uw klacht. Daarvoor vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen naar het betreffende artikel kijken en een oplossing na uw tevredenheid aanbieden. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
24 aug 2023
Snelle levering, product nog niet uitgeprobeerd
10 jun 2023

Leuke actuele producten

Snelle levering, mooie producten, reële prijs