bouwsales.nl- Logo - Beoordelingen

bouwsales.nl
Beoordelingen:

126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.086 beoordelingen in totaal  

4,44
Goed

keurmerk
ongeldig

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Deze Nemef Contraveer voor deurslot 549 paste gelukkig ook op mijn hele kleine doorloop deursloten, die niet meer geleverd worden ( > 50 jaar oud). Het plaatsen van de veren was nogal een 'dingetje' omdat het veel kracht vergt om ze op de juiste manier op de juiste plek te krijgen. Maar nu werken de oude deursloten weer als nieuw. Het enige dat Bouwsales misschien beter had kunnen doen, is de verzending. Paar van die veertjes passen makkelijk in een envelop . Ze zouden ook per briefpost verzonden worden, maar ze werden toch in een veel te groot kartonnen doosjes bezorgd.

Meest relevante negatieve beoordeling

24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als ik een specifieke tijdschakelaar bestel van een bepaald merk, dan verwacht ik die specifieke tijdschakelaar ook te ontvangen. In plaats daarvan kreeg ik een ander artikel toegestuurd, die ik op een andere site kon bestellen voor nog niet de helft van het geld. Het kan gebeuren dat iets niet op voorraad is, maar normaal gesproken wordt er dan een mail gestuurd en krijg je je geld terug. In mijn geval kreeg ik een goedkoper alternatief.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bouwsales.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(3)
(10)
Resetten
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zelfs als het product defect is of verkeerd is geleverd, moet jij de retourkosten betalen. Het is heel raar!
Beoordeling melden
Antwoord van bouwsales.nl
23 apr 2024
Beste klant, Wij hebben hierover contact gehad. Dit was een miscommunicatie en wij hebben de retourkosten netjes aan u terugbetaalt.
24 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd. ik moest extra kosten maken omdat jullie veel te laat leverden. Wim Hutmacher
Beoordeling melden
24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als ik een specifieke tijdschakelaar bestel van een bepaald merk, dan verwacht ik die specifieke tijdschakelaar ook te ontvangen. In plaats daarvan kreeg ik een ander artikel toegestuurd, die ik op een andere site kon bestellen voor nog niet de helft van het geld. Het kan gebeuren dat iets niet op voorraad is, maar normaal gesproken wordt er dan een mail gestuurd en krijg je je geld terug. In mijn geval kreeg ik een goedkoper alternatief.
Beoordeling melden
19 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte communicatie en ik heb iets retour gestuurd maar heb mijn geld nog steeds niet ontvangen na 2 weken! Bovendien is de kwaliteit van het product zeer slecht. Zulke webshops moeten verdwijnen en failliet
Beoordeling melden
Antwoord van bouwsales.nl
24 okt 2023
Beste klant, Vervelend om te horen dat het door u bestelde product niet naar wensen was. Het product is van Kunststof en zou kunnen breken als hier niet voorzicht mee opgegaan wordt. Het door u betaalde bedrag is aan u teruggestort. Dit hebben wij via de mail met u opgelost. Wij vinden het daarom jammer dat u zo over onze webshop denk. Wij proberen elke klant zo goed mogelijk te helpen. Soms kan dit helaas door de drukte iets langer duren. Met vriendelijke groet, Team Bouwsales.nl
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Omschrijving klopt niet

Ik bestel een product waarop staat 125 mm, maar dan krijg je iets van totaal geen 125 mm is maar ovaal, kan je weer iets extra gaan bestellen om het weer passend te krijgen en weer verzendkosten betalen
Beoordeling melden
Antwoord van bouwsales.nl
6 sep 2023
Beste, In de tekst bij het door u bestelde artikel staat dat het een halfrond design is. U had het van te voren kunnen weten door de omschrijving te lezen. Met vriendelijke groet, Team Bouwsales
BK
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb de Drain King ontstopper set met koffer Artikelnummer: 1852207 ontvangen alleen het werkt niet poppen spul niet tevreden dichten niet af blazen niet op
Beoordeling melden
Antwoord van bouwsales.nl
7 feb 2024
Beste klant, Wij zien helaas geen mail van u aan onze klantenservice over een niet werkend product. Als wij hier mail van ontvangen hadden had u van ons de bestelling opnieuw ontvangen en hadden wij het defecte product retour laten komen.
MJ
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te lang voordat het eens verzonden werd

Veel te lang wachten voordat het verzonden werd, het is omdat ik mailde. Wel netjes mijn geld terug gehad, maar ruim 1,5week gewacht.
Beoordeling melden
20 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

ik heb iets gekocht en ik krijg sinds spam…

ik heb iets gekocht en ik krijg sinds dien mails en reclame. ik kan mij niet afmelden en ik vind het heel irritant.
Beoordeling melden
Antwoord van bouwsales.nl
25 jul 2023
Beste, Dit is een eenmalige mail. U zult niet meer mailtjes van ons ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Bouwsales.nl
BK
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product werkt niet doet niet wat er beloofd wordt
Beoordeling melden
4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Reageren op email als ik iets wil retourneren.
Beoordeling melden
Antwoord van bouwsales.nl
24 okt 2023
Beste klant, Wij hebben geen mail van u ontvangen. U kunt ons mailen op klantenservice@bouwsales.nl als u vragen heeft over het retourneren van een bestelling. Met vriendelijke groet, Team Bouwsales
BK
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Drain king werkt niet en mis er een de grot
Beoordeling melden
BK
31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product werkt niet
Beoordeling melden
Antwoord van bouwsales.nl
7 feb 2024
Beste klant, Wij zien helaas geen mail van u aan onze klantenservice over een niet werkend product. Als wij hier mail van ontvangen hadden had u van ons de bestelling opnieuw ontvangen en hadden wij het defecte product retour laten komen.
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Reageren op email niet en nog niet bestelde ontvangen

Reageren en
Beoordeling melden
Antwoord van bouwsales.nl
7 feb 2024
Beste klant, Wij hebben geen email van u ontvangen. Heeft u dit naar klantensservice@bouwsales.nl gestuurd?