bouwsales.nl

138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.074 beoordelingen in totaal

ongeldig

bouwsales.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij bouwsales.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Deze Nemef Contraveer voor deurslot 549 paste gelukkig ook op mijn hele kleine doorloop deursloten, die niet meer geleverd worden ( > 50 jaar oud). Het plaatsen van de veren was nogal een 'dingetje' omdat het veel kracht vergt om ze op de juiste manier op de juiste plek te krijgen. Maar nu werken de oude deursloten weer als nieuw. Het enige dat Bouwsales misschien beter had kunnen doen, is de verzending. Paar van die veertjes passen makkelijk in een envelop . Ze zouden ook per briefpost verzonden worden, maar ze werden toch in een veel te groot kartonnen doosjes bezorgd.

10 jun 2023
Niet zozeer het bestelde voldoet niet, ik heb het nog steeds niet in mijn bezit, Echter de bezorging door Post NL is dramatisch te noemen; Woensdag 7 juni heb ik een buva ergo besteld; Op de site stond dat zulks een dag later bezorgd zou worden Donderdag 8 juni, nadat het pakketje onderweg was, werd gemeld dat dit een dag later zou worden Vrijdag 9 juni hetzelfde verhaal, het zou die dag niet meer lukken; Zaterdag 10 juni stond op de Track en trace dat het pakketje bezorgd was bij een Post NL bezorgpunt (dichtsbijzijnde)!! Niet het dichtsbijzijnde punt, (Jan Linders supermarkt, Markt Geleen) maar Trucklab Rijksweg Noord 125 in Geleen (nooit van gehoord!), dat op zaterdag ook maar tot 12.00 uur geopend is!!. Overigens is dit niet de eerste keer dat een pakketje via Post NL niet conform afspraak geleverd wordt, onderhand ben ik niet anders gewend. Onderstaande de historie zoals door PostNL opgetekend Waarom gaat mijn pakket naar dit PostNL-punt? Meestal brengen we je pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Dit lukt helaas niet altijd, bijvoorbeeld wanneer het pakketpunt vol is. De reis van je pakket 1. 10 juni 9:45 Pakket ligt klaar bij PostNL-punt De reis van je pakket Sorry! We hebben helaas wat vertraging. We doen ons best om je pakket vandaag nog te bezorgen (uiterlijk 22:00 uur). 1. 9 juni 9:27 Zending is gesorteerd Bezorgtijd: vandaag tussen 13:15 en 15:45 2. 8 juni 13:43 Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt 3. 8 juni 13:37 Bezorger is onderweg 4. 8 juni 9:11 Zending is gesorteerd 5. 7 juni 20:25 Pakket is ontvangen door PostNL 6. 7 juni 11:45 Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Beoordelingen voor bouwsales.nl

Overzichtelijke website met veel keuze!

Overzichtelijke website met veel keuze. Tevens snelle levering met duidelijke informatie.

Goed, snel en voordelig

Goed telefonisch advies, snelle levering en tegen een scherpe prijs
Snelle levering, goede productinfo

Handvaten steekwagen

Goed produkt en snelle levering
31 mrt 2024

Perfect

Goed verpakt en snel geleverd !
Alles ok
Zelfs als het product defect is of verkeerd is geleverd, moet jij de retourkosten betalen. Het is heel raar!
Antwoord van bouwsales.nl
Beste klant, Wij hebben hierover contact gehad. Dit was een miscommunicatie en wij hebben de retourkosten netjes aan u terugbetaal.

Nemef Contraveer ook voor heel oud doorloop deurslot

Ik had iets verkeerds besteld en was de bon kwijt. Maar dat was geen enkel probleem. Er was een retour aangemaakt en ik kreeg mijn geld terug. Wel minus de verzendkosten maar dat is niet meer dan billijk. Al met al geweldige service
Nooit meer een ander! Super snelle leveringen (1 werkdag), vriendelijke klantenservice en kwalitatieve producten. Gaat altijd goed en helpen je graag met vragen over producten.
Snelle levering, maar veel te hoge verzendkosten voor iets wat in principe door de brievenbus kan
16 mrt 2024
Snel en prima afgeleverd. De verpakking is wel erg groot voor deze twee veren!
pakje was niet compleet helaas maar meteen opgelost zonder gezeur.
MM
Marcel M.
Apeldoorn
Prima geregeld en snel geleverd. Kan nu weer verder met de klus :-)
PB
P B.
Ommen
Duidelijke foto’s en dus het juiste scharnier gevonden! Top!
MH
Mark H.
Utrecht
Snelle en goede levering voor een nette prijs!

Vlotte afhandeling

Ze maken waar wat ze op internet zeggen

Betrouwbaar

Snel verzonden. Goed verpakt. Bedankr