Meisjesvangreven.nl

5 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 nov 2023
Meisjesvangreven.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Meisjesvangreven.nl

19 nov 2023

Netjes

Snelle levering, product zoals beschreven. Toen het toch een maat kleiner moest zijn, kon het zonder problemen geruild worden. En werd alles netjes en vriendelijk afgehandeld.

Vriendelijk en snel

Bij een telefonische vraag over het artikel werd ik heel vriendelijk te woord gestaan. Alles werd snel opgestuurd. Achteraf bleek het toch niet geschikt voor mij. Het retourneren was makke lijk en ik had binnen 1 dag het geld retour. Wat ze onderscheidt van andere webshops is dat we nog even per mail contact hadden en dat ze daarbij meedachten met mijn probleem. Heel prettig!
Goed advies vóór aankoop heeft mij besloten om de Grisport laarzen aan te schaffen en ze zitten geweldig. Bestelling was geheel volgens planning geleverd en goed verpakt. Deze webshop is een echte aanrader!
8 nov 2023
Na de prettige kennismaking op het marktje van het festival Halleheide een paar groene wandelschoenen besteld. Keurige afhandeling. Goed e,daone.
Mooie, makkelijke site en een snelle levering.