Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl

2.176 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.374 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

De levering door dpd kon niet doorgaan wegens niet thuis (er moet af en toe ook gewerkt worden). Ze hebben het pakket dan maar in een depot op ruime afstand van mijn adres gedumpt, dit terwijl er voldoende depots ( 2) vlak bij mijn deur zijn. Het bleek onmogelijk om het pakket dichter te laten brengen. Vandaar dat het terug naar afzender gestuurd werd.Dus: over het artikel dat ik besteld heb kan ik geen beoordeling geven, over de pakjes dienst dpd wel: inefficient en klantontvriendelijk

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

19 mei 2024

Goed product.

Goed product, netjes verpakt en vlotte verzending.
22 mei 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
28 mei 2024
Snelle en zorgvuldige afhandeling en bezorging.
29 mei 2024
RA
23 mei 2024

Product en levering zijn uitstekend

Totaliteit. Product en levering zijn uitstekend
21 mei 2024
Door 5 sterren te geven is de vraag beantwoord.

correct

steeds snel en correct in de juiste verpakking

Top

Meerdere keren wat besteld en nooit problemen!
28 mei 2024
Mooie hoeden, grote keuze (ook in grote maten)
28 mei 2024
Bestelling was goed verpakt en snel geleverd.
24 mei 2024
prima kwaliteit en pasvorm, snelle verzending
18 mei 2024
Snelle levering en kwalitatieve producten.Top
3 jun 2024
Keurige behandeling. Mooie pet,goede prijs.
27 mei 2024

Snelle levering, goed verpakt!

Snelle levering, de hoed is perfect verpakt.
24 mei 2024
snel, kwaliteit en prijs OK, mooi en passend
29 mei 2024
De collectie is ruim en van hoge kwaliteit
GD
20 mei 2024
Zeer tevreden, ideale maat voldoende warmte
22 mei 2024
Snelle en correcte verwerking bestelling.

Betrouwbaar en goede kwaliteit

Uitgebreid assortiment en snelle levering
31 mei 2024
De zeer goede verpakking van de hoed "TOP"
24 mei 2024
Snel geleverd. Kwaliteit ziet er prima uit
28 mei 2024
razendsnel maar helaas paste de hoed niet
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. We zien, dat de hoed al hier terug is. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team