Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl

2.075 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.118 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2013
Hoedshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

25 mei 2023
Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Bailey’s 1922 Acker crème een dag voor Pinksteren besteld. Goede informatie mbt de verzending. Regelmatig en update ontvangen. Uitstekend verpakt. Hoed schoon en nieuw. Binnen een aantal werkdagen binnen. Prima, niet alles hoeft binnen vierentwintig uur geleverd te zijn. Zal zeker opnieuw een bestelling plaatsen. Zeer tevreden.

Fantastisch

Perfecte versturing in een echte hoeden doos In 1woord geweldig
Leuke hoed... snelle service
FH
18 jun 2023
Gewoon top zoals het hoort
18 jun 2023
Keuze is enorm, ook grote maten
18 jun 2023
groot assortiment mooie hoeden voor iedere portemonnee goed verpakt snelle verzending
18 jun 2023
Snelle levering en goed verpakt
18 jun 2023

Betrouwbaar, mooie cap en goede service

Levering ging goed. Mooie groene cap (Seeberger). Op het bankafschrift stond: doorlopende incasso, maar dit was een vertaalfout. De zeer vriendelijke Giulia van Klantenservice heeft dat uitgezocht en bevestigd.
18 jun 2023
Je krijgt wat je bestelt
18 jun 2023
Buff pet voldoen aan verwachting, hij waait niet af tijdens het fietsen.
Grote keuze
17 jun 2023
Moeilijk om te bestellen met korting en betalen. Al mails gestuurd , nog geen oplossing
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, met excuses voor het ongemak, maar uw bestelling 200597614 is binnen en incl. de korting immers. We stuurden u per mail al een bevestiging. Zodra uw betaling binnen is, gaan we verzenden, zodat u uw hoed op tijd binnen krijgt. Uw mails hebben we ook ontvangen, maar gezien de mails van het weekend waren we nog niet hieraan toe gekomen, sorry! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
DU
Denice U.
Rotterdam
17 jun 2023
De hoeden zijn zoals ze op de site eruitzien en de bezorging was snel.
17 jun 2023
Goede service. Product was te groot maar ook retour zenden ging vlot en nakkelijk.
MG
M .A. G.
Folsgare
17 jun 2023
Prijs en levering waren naar tevredenheid.