Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl
Beoordelingen:

1.968 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.948 beoordelingen in totaal  

4,71
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2013
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Hoedshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

de meest kritische beoordeling

25 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
3 dagen geleden
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling, maar mogen we vanwege de 1 x * vragen waaraan het schortte? Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering door dpd kon niet doorgaan wegens niet thuis (er moet af en toe ook gewerkt worden). Ze hebben het pakket dan maar in een depot op ruime afstand van mijn adres gedumpt, dit terwijl er voldoende depots ( 2) vlak bij mijn deur zijn. Het bleek onmogelijk om het pakket dichter te laten brengen. Vandaar dat het terug naar afzender gestuurd werd.Dus: over het artikel dat ik besteld heb kan ik geen beoordeling geven, over de pakjes dienst dpd wel: inefficient en klantontvriendelijk
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
8 apr 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. U stuurde u ons 26 maart een bericht hierover en we hebben geprobeerd e.e.a. te herstellen. Dit is helaas niet gelukt, waardoor het pakket teruggaat naar ons. We sturen u een mail zodra het pakket hier terug is. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Twee petten besteld. Ik heb na 8 dagen nog steeds niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
21 feb 2024
Geachte, bedankt voor uw feedback. Wij bieden onze excuses aan voor de vertraging in de levering. Er is inderdaad al een week geen beweging op de track&trace. We hebben een onderzoek aangevraagd bij de DPD en sturen u desgewenst een vervangend pakket. Wij nemen hierover per e-mail contact met u op. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering is uiteindelijk na 6 dagen door jullie geannuleerd vanwege laadproblemen door DPD. Het enige voordeel was, dat ik mijn geld snel terug ontving.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
22 feb 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Het spijt ons, dat het transport helaas niet vlekkeloos ging. We hebben meteen na uw melding gereageerd en geprobeerd het probleem op te lossen. U wenste geen hernieuwde verzending, maar het bedrag terug. Wij hebben dit gedaan. Het is jammer, dat we u desondanks gezien uw 1 * op geen enkele manier tevreden konden stellen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betalen lukt niet
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
11 jan 2024
Geachte klant, het spijt ons, dat het u met de betaling niet lukt. We hebben er verder momenteel geen klachten over. Mogen we u aanraden het eens met een ander apparaat of andere browser te proberen? Betalen met Ideal is normaliter gewoon mogelijk, u kunt echter ook een ander betaalmiddel kiezen. We nemen nog per mail met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na bestelling en betaling niets meer gehoord
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
4 jan 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak, maar in het PDF-document van de bevestigingsmail staat al, dat we pas 5 januari kunnen verzenden. Deze mail stuurden me u meteen na de bestelling, misschien in de spam? Een van de artikelen is helaas niet op tijd binnen gekomen, dit is oorzaak van de vertraging. Anders had u uw bestelling gisteren, 3 januari in huis gekregen (lang weekend). Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Producten na een week nog niet ontvangen. Bij telefonische navraag blijkt er een fout in de levering te zijn gemaakt. Het vervelende is dat ik niet door de Hoedshop op de hoogte was gebracht, maar dat ik er dus zelf achteraan moest bellen. Er wordt nu een nieuwe order gemaakt, maar inmiddels is 1 pet niet meer leverbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
29 dec 2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak, maar uw bestelling van 22 december kon in de kerstdrukte niet meer op dezelfde dag worden opgehaald door de vervoerder. Daarna kwamen de feestdagen waardoor alles sterk vertraagde. Het spijt ons, maar we hebben daarna geprobeerd het zo goed mogelijk op te lossen. Uw pakket is inmiddels per expresse-zending alsnog vandaag 29/12 bij u binnen gekomen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Presentatie van een product dat achteraf blijkt niet aanwezig te zijn. Tot tweemaal toe wordt dat product mij bezorgd ,ik moet dus tweemaal dat product terugsturen. Weinig professioneel
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
27 dec 2023
Geachte klant, met excuses, door een fout in het magazijn kreeg u inderdaad twee keer de verkeerde pet. Het betrof dezelfde fout, die niet meteen werd ontdekt, omdat veel hier automatisch gaat, en we er eerst vanuit gingen, dat verkeerd was ingepakt. We verkopen al meer dan 15 jaar online met veel succes en hebben gelukkig veel tevreden klanten, maar ook bij ons gaat het af en toe verkeerd. Het spijt ons, met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Laat me met rust

Toen ik mijn bestelling wilde betalen ging het telkens fout. Ik werd naar mn bankapp gestuurd maar de betaling werd niet gestart. Nu heb ik mijn product op bol.com besteld maar krijg ik wel 10 mailtjes binnen een week binnen van jullie. Laat me met rust.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
27 dec 2023
Geachte, het spijt ons, dat het met de bestelling niet gelukt is. We hebben uw mailadres bij ons uit de mailinglijsten laten verwijderen. Het kan zijn, dat er nog iets komt van consumentenplatforms, want daar hebben we geen invloed op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bedrijf met valse beloften

Woensdagochtend een verzendbevestiging ontvangen, met de belofte van 2 tot 3 werkdagen. Nog niets ontvangen. Het is zelfs nog niet eens in het depot van de vervoerder volgens de track and trace. Geeft niet dat het langer duurt, maar misleid je consumenten niet op je website met valse beloften
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
4 dec 2023
Geachte klant, met excuses voor de vertraging, maar hier lijkt iets onderweg vast te lopen. We verzonden uw bestelling van 28/11 na 23.00 uur meteen de volgende ochtend rond half tien. Had er dus inderdaad allang moeten zijn, maar heeft niets met misleiding onzerzijds te maken, waarom zouden we? We nemen per mail met u contact hierover op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
9 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
We verwachtten vandaag voor de tweede maal deze week de levering via DPD. Ondanks een gedetailleerde omschrijving kregen we net het bericht dat de levering mislukt is. Ik heb een uur buiten gestaan om het pakje te ontvangen. 😢
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
9 nov 2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak, maar de DPD kon eerst uw huisnummer niet vinden en nu geven ze vandaag opnieuw aan, dat men het niet kan vinden. We nemen hierover nog per mail met u contact op. In google vinden wij uw huisnummer echter ook niet, maar misschien kijken we niet goed? Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, dus een beoordeling ervan lijkt mij wat prematuur.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
31 okt 2023
Geachte klant, met excuses: in onze bevestigingsemail was als geschatte levertermijn: 31-10-2023 vermeld. We nemen nog een keer per mail met u contact hierover op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
28 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is nog niet geleverd en is wel vreemd.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
30 okt 2023
Geachte klant, met excuses voor de vertraging bij de bezorging. Vanochtend beantwoordden we al uw mail hierover. We hopen dat uw pakket alsnog een der komende dagen bij u aankomt. Met vriendelijke groeten uw Hoedshopteam.
PH
pj H.
Leens
24 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De hele dag thuis gebleven maar geen pakketje ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
25 okt 2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak van de vertraging bij de levering. We zijn hierover al met u in contact en proberen immers zo snel mogelijk het probleem op te lossen. Wij zien ook niet, dat gisteren een bezorging was aangekondigd? Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
21 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
21 jul 2023
Geachte, met dank voor uw mededeling en met excuses voor het ongemak: uw pakket ligt volgens de trackinglink (die wij u ook stuurden) hier ter afhaling sinds 19 juli:To Monadiko LEMIERS-RIJKSWEG 79B 6295AL LEMIERS (NL) Uw Hoedshop team.
17 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Accepteert geen betaling via mijn Ing- IBAN rekening
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
20 jul 2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak, maar we hebben hierover verder geen klachten. Geliever over te maken via een SEPA- / EURO-bankoverschrijving. Hier is bij sommige banken een ander schermpje voor nodig. Vreemd eigenlijk, want u had al eerder op deze manier overgemaakt. We hadden hierover al met u per mail contact over. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
5 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Beter producten Controleren

Controleren
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
7 jul 2023
Wij danken u voor uw beoordeling. Wij betreuren het zeer dat het ontvangen artikel niet in goede staat is. Natuurlijk is dit niet de bedoeling. Wij willen u eraan herinneren dat u bij Hoedshop 100 dagen de tijd heeft om uw artikel te retourneren en dat de verzendkosten voor onze rekening zijn. Wij nemen per e-mail contact met u op voor de retourzending. Met vriendelijke groet, Hoedshop Team
28 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kleinere maten bezorgd dan besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
29 jun 2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak, maar beide artikelen zijn alleen verkrijgbaar in one size voor maten van ca. 55 - 62. Het spijt ons, dat ze beide niet passen. Beide artikelen zijn er ook niet in kleinere maten dan deze, die u had besteld. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
28 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd aanpassen

1-2 werkdagen? Zeg maar gerust 7-8 dagen! Petje is oké, beloftes waarmaken een nee. Niets beloven wat je toch niet kunt waarmaken!
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
28 jun 2023
Geachte klant, met excuses voor de vertraging bij de levering. Dit heeft inderdaad te lang geduurd. Het pakket vertrok wel meteen 14 juni, maar de vervoerder heeft het helaas daarna laten afweten. Door technische storingen ontstonden bij hen grote vertragingen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
27 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verzending vond pas paar dagen na bestelling plaats, terwijl er bij het product stond dat het direct zou gebeuren. Daardoor was het cadeautje niet op tijd binnen. De doos waarin geleverd werd, was helemaal kapot. Nooit meer hoed shop.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
27 jun 2023
Geachte klant, met excuses voor de vertraging bij de levering. Dit heeft inderdaad te lang geduurd. Mocht een product beschadigd zijn, ruilen we uiteraard tegen een nieuw artikel. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.