Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl

1.967 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.940 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2013
Hoedshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

25 mei 2023
Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

De stripjes hoor m’n hoed vind ik erg mooi. Mooie kwaliteit … en kleur. Ik vind de verzendkosten veel voor twee stripjes die in een klein brievendoosjehad kunnen verstuurd worden en het verpakkingsmateriaal overdreven, Duurzaam en t kan goedkoper .
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met excuses, de prijs van de verzendkosten voor deze strookjes is verhoudingsgewijs hoog, maar we kunnen door omstandigheden niet anders verzenden dan in dozen/doosjes die aan de deur afgegeven moeten worden. We nemen echter nog per email met u contact op, want ook wij hebben zeker ook voor duurzaamheid, maar we begijpen uw reactie wel. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
15 jun 2023
Levertijd te lang en niet conform de aangegeven levertijd op de website.Hierdoor is de bestelling bij een parcelshop terecht gekomen terwijl ik inmiddels op vakantie was.Inmiddels is de bestelling door de parcelshop retour gestuurd aan Hoedshop.
27 jun 2023
Geachte klant, met excuses voor de late levering! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Levering geen probleem. Terug sturen wel. Vorige week Retour label gevraagd maar niks gehad. Dus nu zelf maar verstuurd voor 12 euro. Dus bestel niks meer. En de verpakking was kapot. Hoedje erg vies Dus terug en klaar. Gr Tony Haring
8 aug 2023
Geachte klant, met excuses, maar we stuurden u als antwoord op uw mail 3 augustus een kosteloos pakketlabel met nummer 01487012174555. Op uw verzoek ook extra per normale briefpost. Het spijt ons, dat er dan kennelijk iets verkeerd gegaan is, maar u hebt geen contact meer opgenomen, dus was van onze kant geen reactie mogelijk. Het spijt ons, we nemen nog per mail met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
27 jun 2023
Verzending vond pas paar dagen na bestelling plaats, terwijl er bij het product stond dat het direct zou gebeuren. Daardoor was het cadeautje niet op tijd binnen. De doos waarin geleverd werd, was helemaal kapot. Nooit meer hoed shop.
27 jun 2023
Geachte klant, met excuses voor de vertraging bij de levering. Dit heeft inderdaad te lang geduurd. Mocht een product beschadigd zijn, ruilen we uiteraard tegen een nieuw artikel. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
9 nov 2023
We verwachtten vandaag voor de tweede maal deze week de levering via DPD. Ondanks een gedetailleerde omschrijving kregen we net het bericht dat de levering mislukt is. Ik heb een uur buiten gestaan om het pakje te ontvangen. 😢
9 nov 2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak, maar de DPD kon eerst uw huisnummer niet vinden en nu geven ze vandaag opnieuw aan, dat men het niet kan vinden. We nemen hierover nog per mail met u contact op. In google vinden wij uw huisnummer echter ook niet, maar misschien kijken we niet goed? Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
21 okt 2023
Na al enkele jaren een hoed besteld met een goede maat, nu al twee keer dezelfde hoed besteld eerst in mijn maat te groot een kleinere maat besteld ook te groot dit alles van de zelfde leverancier.
24 okt 2023
Geachte,met dank voor uw beoordeling, we stellen uw waardering erg op prijs! Het spijt ons, dat het met de maatvoering dit keer niet optimaal is gegaan. We nemen de maten over van de producenten, en kennelijk is het hier niet 100% geweest. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam
FP
Frans P.
Neerijnen
1 jul 2023
Niets, maar de levering en de hoed is niet buitengewoon. Alles is verlopen zoals verwacht. Als ik naar de Aldi ga en ik kan kopen wat ik nodig heb dan verlaat ik de winkel ook niet luid juichend.
11 jul 2023
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Uw hoedshopteam.
26 jun 2023
Leverdatum niet nagekomen zodat wij op vakantie gaan zonder de hoed. Hebben hierdoor elders een alternatief moeten kopen. Hoedshop.nl is misleidend omdat de werkelijke winkel in het buitenland is.
27 jun 2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak, er is een vertraging van de levering van deze hoeden aan ons. Maar we hebben meteen bij de bevestiging van de bestelling aangegeven, dat er een vertraging zou zijn. We hebben u dit ter illustratie nog eens gestuurd. We geven overigens op de site op meerdere plaatsen aan, dat we in Duitsland zijn gevestigd. Waarom zouden we hier willen misleiden, we wilden juist voor ieder land in eigen taal een site presenteren, zie ook onder het wereldbolletje. Het spijt ons, dat we u desondanks hiermee teleurstellen. We nemen nog per mail met u contact op over de bestelling. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
24 dec 2023
Presentatie van een product dat achteraf blijkt niet aanwezig te zijn. Tot tweemaal toe wordt dat product mij bezorgd ,ik moet dus tweemaal dat product terugsturen. Weinig professioneel
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met excuses, door een fout in het magazijn kreeg u inderdaad twee keer de verkeerde pet. Het betrof dezelfde fout, die niet meteen werd ontdekt, omdat veel hier automatisch gaat, en we er eerst vanuit gingen, dat verkeerd was ingepakt. We verkopen al meer dan 15 jaar online met veel succes en hebben gelukkig veel tevreden klanten, maar ook bij ons gaat het af en toe verkeerd. Het spijt ons, met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
20 jun 2023
zijn hele mooie petten. Maar de levering als je hem nodig hebt met het zonnige weer. we hebben een ruime week op de bestelling moeten wachten. Best lsng ,dat vond ik jammer
8 jun 2023
Gewoon niet dingen beloven die je niet kan waarmaken. Vermeld niet dat het product binnen 1 tot 2 dagen aankomt ! Schrijf dan liever binnen 1 tot 5 werkdagen.
29 jun 2023
Ik vind dat er beter gecommuniceerd moet worden met klanten. Als het ff tegen zit stuur een E-mailtje naar de klant dan weet die er van.
29 jun 2023
Geachte klant, met dank voor uw mededeling en met excuses voor het ongemak: we verzonden meteen 15 juni en stuurden u toen ook een mail met o.a. de trackinglink teneinde het pakket te kunnen volgen. U had hier de vertraging bij de vervoerder kunnen volgen, wij hebben hier helaas nadat een pakket de deur uit is, geen zicht meer op. U had later per mail nagevraagd en mijn collega had ook geantwoord. Met vriendelijke groeten, uw Hoeshopteam.
CD
Cornelis D.
Amsterdam
14 jun 2023
het duurde n week voor ik de pet geleverd kreeg, ze beloofden binnen een tot twee werkdagen! nou dat is niet gelukt! de pet is prima!
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met excuses voor de late bezorging. Het pakket werd 7 juni verzonden, maar was veel te lang onderweg, kwam pas 13 juni aan, wat natuurlijk anders had gemoeten. Helaas weten we niet waardoor dit is gebeurd, nogmaals excuses! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
29 mei 2023
Hoeden niet gekregen en volgens dpd wel bezorgd... https://www.dpdgroup.com/nl/mydpd/my-parcels/incoming?parcelNumber=01487012110448

Levertijd aanpassen

1-2 werkdagen? Zeg maar gerust 7-8 dagen! Petje is oké, beloftes waarmaken een nee. Niets beloven wat je toch niet kunt waarmaken!
28 jun 2023
Geachte klant, met excuses voor de vertraging bij de levering. Dit heeft inderdaad te lang geduurd. Het pakket vertrok wel meteen 14 juni, maar de vervoerder heeft het helaas daarna laten afweten. Door technische storingen ontstonden bij hen grote vertragingen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
23 dec 2023
U kunt een betere bezorger nemen die de pakketjes wel ongeschonden bezorgd. Ik heb de indruk dat er in het pakketje is gekeken.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het eventuele ongemak: dit is natuurlijk niet de bedoeling, maar het kan zijn, dat er tijdens het transport iets gebeurd is, en men wellicht het pakket heeft gecontroleerd, we weten het niet. Of het is op de een of andere manier beschadigd. We nemen hierover nog per mail met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
9 jun 2023
Belachelijk dat je alleen met creditcard kan betalen,, dit houd mij tegen om vaker een aankoop te doen. Heel slecht
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, Wij betreuren het dat u moeilijkheden heeft ondervonden met uw betaling. Hoedshop.nl biedt verschillende betalingsmethoden aan. Naast creditcard kunt u betalen met iDeal, Paypal, bankoverschrijving (vooruitbetaling) en onder rembours. Bij een eventuele volgende bestelling helpen wij u graag per e-mail en telefoon om de betaalwijze van uw bestelling naar wens aan te passen. Met vriendelijke groet, Uw Hoedshop Team
Bij bestellen lees je 1 tot 2 dagen leveren. Maandag 5 juni besteld nu 12 juni en nog niks binnen!
28 jun 2023
Geachte klant, met excuses voor de problemen bij de bezorging. We verstuurden wel meteen op 6 juni, maar daarna liet de vervoerder het afweten en ook kwam het weekend er nog tussen. Natuurlijk heeft dit allemaal veel te lang geduurd, het spijt ons. Met vriendelijke groeten, uw hoedshopteam.
20 okt 2023
Beetje duur en 1€ voor vlugge levering vind ik niet nodig. Hopelijk blijven de producten goed.
24 okt 2023
Geachte,met dank voor uw beoordeling, we stellen uw waardering erg op prijs! De €0,99 is een immers gewoon een optie, hoeft niet. En is zoals erbij staat vermeld, alleen bedoeld voor snellere verwerking binnen ons bedrijf. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam
28 jun 2023
heb de pet retour gestuurd ,zat totaal geen pasvorm in en ik kreeg de pet niet netjes opgezet
28 jun 2023
Geachte klant, het spijt ons, dat de pet niet aan de verwachting voldeed. Het is echter juist wel een hele losse en luchtige zomerpet zonder voering, die naar believen op het hoofd kan worden 'gedrapeerd', zou je kunnen zeggen. In zo'n pet zit ook geen 'vaste' voor-gemodelleerde vorm. Maar doet er niet toe, hij beviel u niet en dus kon hij terug. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.