Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl

1.967 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.940 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2013
Hoedshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

25 mei 2023
Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

22 aug 2023
Heb de hoed nog niet ontvangen en wel betaald
23 aug 2023
Geachte klant, Wij danken u voor uw beoordeling! Met excuses voor het ongemak: het bestelde artikel had een verzenddatum van ongeveer 22 augustus (gisteren) omdat we het uit een ander van onze magazijnen moesten halen. Deze datum werd bij de bestelling vermeld op de productpagina en in het PDF-document dat u heeft ontvangen ter bevestiging van uw bestelling. Misschien had u dit niet gezien? Helaas is er inmiddels een vertraging opgetreden in de levering en we verwachten het artikel binnen een week tot 10 dagen naar u te kunnen verzenden. We hebben u hierover vandaag een e-mail gestuurd. Als u niet op de levering wilt wachten, stellen wij het zeer op prijs als u op onze e-mail zou willen reageren. Wij danken u voor uw begrip! Met vriendelijke groet, Uw Hoedshop Team
4 jun 2023
Ik heb de bestelling nog niet ontvangen
28 jun 2023
Kleinere maten bezorgd dan besteld.
29 jun 2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak, maar beide artikelen zijn alleen verkrijgbaar in one size voor maten van ca. 55 - 62. Het spijt ons, dat ze beide niet passen. Beide artikelen zijn er ook niet in kleinere maten dan deze, die u had besteld. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
18 jul 2023
Trage levering, product valt tegen
20 jul 2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak: u bestelde 3 juli en we verzonden 3 juli. Helaas kon de vervoerder het pakket 6 juli niet bij u kwijt en probeerde het later nog eens, maar toen kwam het weekend er ook tussen en daarom kon uw pakket niet eerder dan 10 juli worden bezorgd. Als u niet tevreden bent over de pet, kunt u het uiteraard ruilen of terugsturen via ons retourportaal. Het is een linnen pet, met opzet zonder voering, omdat het een luchtige en lichte zomerpet is. Linnen heeft een heel eigen weefselstructuur, waardoor het minder glad gestreken kan overkomen. Mayser is een merk dat garant staat voor hoogwaardige producten, maar uiteraard: smaken verschillen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
28-5 besteld, nog niet ontvangen.
27 jun 2023
Geachte klant, met excuses voor de late levering! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
25 jun 2023
Ik heb nog niets mogen ontvangen
27 jun 2023
Geachte klant, met excuses voor de vertraging van uw bestelling, maar we hadden in de bevestiging van de bestelling al aangegeven, dat we pas 29 juni kunnen versturen. In het Pdf-document. We sturen u het nog eens ter illustratie. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
GV
Gerard v.
Amsterdam
Ik heb nog steeds niets ontvangen
21 jun 2023
Geachte klant, met dank voor uw mededeling en met welgemeende excuses voor het ongemak: we zien nu, dat het pakket gisteren is bezorgd, uiteraard veel te laat, maar helaas had de vervoerder te kampen met vertragingen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
NN
Nadine N.
Borgloon
9 jun 2023
Snellere levering zou beter zijn.
24 mei 2023
Na 7 dagen nog niets ontvangen
25 mei 2023
Geachte klant, Wij betreuren de vertraging in de levering van uw pakket via DPD ten zeerste. Er zijn momenteel vertragingen in een aantal zendingen met de DPD vanwege het grote aantal pakketten dat deze dagen wordt verzonden en omdat 18 mei ook hier in Duitsland een feestdag was. Echter wordt uw pakket vandaag bezorgd. Als verontschuldiging voor het ongemak hebben wij de verzendkosten van uw bestelling vergoed. Het bedrag staat binnen 2-3 werkdagen op uw rekening. Wij danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Uw Hoedshop Team
16 mei 2023
Levering is te lang uitgebleven
VK
Vera K.
's Gravenmoer
13 jun 2023
want leveren op verkeerd adres
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met excuses voor het ongemak van de verkeerde adressering, maar wij weten niet hoe dan het ongewenste adres in uw bestelling is terecht gekomen. We nemen hierover nog even extra per mail met u contact op, want het is ons een raadsel. Met vriendelijke groeten, uw hoedshopteam.
Product is nog niet geleverd
27 jun 2023
Geachte klant, met excuses voor de vertraging bij de bezorging, maar u bestelde 12 juni en kennelijk kon men het 15 juni niet bij u kwijt. Daarna ging het naar een pakketpunt, waar u het 20 juni hebt afgehaald. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
21 jul 2023
Ik heb nog niets ontvangen
21 jul 2023
Geachte, met dank voor uw mededeling en met excuses voor het ongemak: uw pakket ligt volgens de trackinglink (die wij u ook stuurden) hier ter afhaling sinds 19 juli:To Monadiko LEMIERS-RIJKSWEG 79B 6295AL LEMIERS (NL) Uw Hoedshop team.
11 jun 2023
Slecht ingepakt verzonden.
19 okt 2023
Geachte, helaas komt dit bericht pas nu bij ons binnen, maar we willen toch even reageren: onze verpakkingen zijn speciaal ontworpen voor het vervoer van onze hoofddeksels en in de regel voldoen ze ook. We weten nu natuurlijk niet meer wat er met het pakket is gebeurd, of dat er bij ons domweg niet goed werd ingepakt. We vonden bij uw bestelling hier ook verder geen klacht van u over die bij onze klantenservice was binnen gekomen. We nemen dus aan, dat uw hoed wel in goede staat is aangekomen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam
Trage verzending via DPD
5 jul 2023

Beter producten Controleren

Controleren
7 jul 2023
Wij danken u voor uw beoordeling. Wij betreuren het zeer dat het ontvangen artikel niet in goede staat is. Natuurlijk is dit niet de bedoeling. Wij willen u eraan herinneren dat u bij Hoedshop 100 dagen de tijd heeft om uw artikel te retourneren en dat de verzendkosten voor onze rekening zijn. Wij nemen per e-mail contact met u op voor de retourzending. Met vriendelijke groet, Hoedshop Team
17 mei 2023
Missend item
19 mei 2023
Geachte klant, Wij betreuren het dat de veer in uw pakket ontbrak. Wij hebben deze nu apart verzonden en u zou deze in de komende dagen moeten ontvangen. Wij danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen met uw bestelling. We wensen u veel plezier met de nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
26 nov 2023
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, met dank voor uw beoordeling. Als het nog aan iets schortte, kunt u graag per mail met ons contact opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
16 okt 2023
16 okt 2023
Geachte, met dank voor uw beoordeling, we stellen uw waardering erg op prijs. U ben gezien het aantal sterren niet tevreden, we nemen per email met u contact op, want we zien bij uw laatste bestelling niet dat u met onze klantenservice had opgenomen, dus weten we niet waaraan het schort. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.