Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl

2.044 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.069 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2013
Hoedshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

25 mei 2023
Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

Staat binnen 1/2 dagen binnen. Ben bijna week verder en heb nog steeds niks ontvangen
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak, maar had u in de trackinglink gezien, dat de vervoerder meldt, dat er problemen met uw adres zijn? We zien nu ook uw mail hierover van vanochtend en gaan deze nu beatnwoorden. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
RV
Rob v.
Emmen
Zoals het hoort
Vlugge levering
De eerste hoed was perfect.De tweede hoed voldeed niet aan de wensen en zoals op de site aangegeven.en is ook retour gestuurd.verder alles prima
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
De bestelling wordt zeer netjes verzorgd en ingepakt. Helaas was het artikel te groot, dus nu retour gestuurd voor omruiling.
Antwoord van Hoedshop.nl
Ik heb nog niets ontvangen.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak: door Hemelvaartsdag is alles iets verschoven in de verzending. Uw bestelling van 8 mei 21:00 Uur werd daarom pas vrijdag verzonden, en door het weekend er tussen werd het nog later. Maar naar verwachting wordt vandaag bezorgd. Met vriendelijke groeten, uw Hoedschopteam.
Jammer dat de betaling achteraf toch wel erg gecompliceerd is. Dit belemmert een eventuele aankoop voor mensen die niet internet bankieren.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Het spijt ons, dat het lastig is voor mensen die niet internet bankieren, maar dit is helaas niet of nauwelijks te veranderen. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Heb nog steeds niets ontvangen
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor de vertraging. Door Hemelvaartsdag is er vertraging, maar het lijkt erop, dat het pakket vandaag nog gaat komen. We sturen u een mail met de trackinglink. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam
WD
Wil D.
Barendrecht
De verzending duurt veel langer dan aangegeven op de website.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. U bestelde 29/4 m 23:00 uur, uw bestelling vertrok hier de volgende ochtend 30/4om 9:42 uur. Het pakket had er dus op zijn vroegst 1 mei kunnen zijn, is nu 2 mei geworden. We doen ons best. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Wordt beoordeeld
Bestelling is tot op heden niet geleverd.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. We hadden u 1 mei al per mail laten weten, dat we de bestelling zouden gaan verzenden, hij ging er 2 mei uit en werd op 3 mei bij u bezorgd. Hoe kan dit? We nemen per mail hierover met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Antwoord van Hoedshop.nl

De cap van BART geeft en rare plooi wanneer je de cap aantrekt voor de juiste maat. Dat is niet mooi

De cap van BARTgeeft een rare plooi bij het verkleinen voor de juiste passende maat. Dat staat niet mooi, vandaar mijn retour. Ik moet kunnen kiezen voor de juiste maat zoals gebruikelijk. Overigens zijn kleur en strepen wel goed gekozen.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. We doen ons best het een en ander nog te verbeteren. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Correcte levering. Goede kwaliteit
Antwoord van Hoedshop.nl
Zoals altijd prima. Jammer alleen dat deze keer iDeal het liet afweten en ik ineens drie petten besteld bleek te hebben. Gelukkig kon dit met een, plezierig, telefonisch contact worden opgelost.

Niet meer

Wat ben je voor webshop als je je betaalsysteem niet op orde hebt?
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Helaas is een technisch probleem niet altijd vermijdbaar, en we kunnen geen ijzer met handen breken. Maar we boden u meteen aan uw bestelling alvast te versturen met een rekening, zodat u het bedrag achteraf kon overmaken. U wenst echter annulering van de bestelling, dit hebben we gedaan. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Antwoord van Hoedshop.nl
Ik heb vrijdag 3 mei een bestelling gedaan en tot nu toe nog niet binnen. En dan krijg ik de vraag al wat ik van jullie vind? De beloofde levertijd van 1-2 dagen gaat al niet op en ik kan ook nog geen reactie geven want ik heb nog niks binnen. Vandaar twee sterren. Hoop het artikel snel te ontvangen.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling, maar we hebben uw bestelling 4 mei meteen verzonden en we stuurden u ook toen een mail met o.a. de trackinglink. Had u deze gezien? Het spijt ons van de vertraging, maar uw pakket komt vandaag. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.

Gewoon goed !!!!

Bugatti en Scippis zijn gewoon goede merken dus dat is prijzig maar dan heb je wel kwaliteit. De verpakking kan wel wat beter. Ik ontving 3 dozen, bij 2 dozen kon je zo naar binnen kijken wat er in zat. Gelukkig miste er niks. En het duurt echt een paar dagen langer als aangegeven voor je het ontvangt.