Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl
Beoordelingen:

2.042 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.062 beoordelingen in totaal  

4,70
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2013
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Hoedshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

de meest kritische beoordeling

25 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(42)
(42)
Resetten
14 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
De eerste hoed was perfect.De tweede hoed voldeed niet aan de wensen en zoals op de site aangegeven.en is ook retour gestuurd.verder alles prima
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
13 uur geleden
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
2 dagen geleden
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak: door Hemelvaartsdag is alles iets verschoven in de verzending. Uw bestelling van 8 mei 21:00 Uur werd daarom pas vrijdag verzonden, en door het weekend er tussen werd het nog later. Maar naar verwachting wordt vandaag bezorgd. Met vriendelijke groeten, uw Hoedschopteam.
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog steeds niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
3 dagen geleden
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor de vertraging. Door Hemelvaartsdag is er vertraging, maar het lijkt erop, dat het pakket vandaag nog gaat komen. We sturen u een mail met de trackinglink. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam
WD
Wil D.
Barendrecht
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De verzending duurt veel langer dan aangegeven op de website.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
13 uur geleden
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. U bestelde 29/4 m 23:00 uur, uw bestelling vertrok hier de volgende ochtend 30/4om 9:42 uur. Het pakket had er dus op zijn vroegst 1 mei kunnen zijn, is nu 2 mei geworden. We doen ons best. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
5 dagen geleden
Wordt beoordeeld
Bestelling is tot op heden niet geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
13 uur geleden
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. We hadden u 1 mei al per mail laten weten, dat we de bestelling zouden gaan verzenden, hij ging er 2 mei uit en werd op 3 mei bij u bezorgd. Hoe kan dit? We nemen per mail hierover met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niet meer

Wat ben je voor webshop als je je betaalsysteem niet op orde hebt?
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
6 dagen geleden
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Helaas is een technisch probleem niet altijd vermijdbaar, en we kunnen geen ijzer met handen breken. Maar we boden u meteen aan uw bestelling alvast te versturen met een rekening, zodat u het bedrag achteraf kon overmaken. U wenst echter annulering van de bestelling, dit hebben we gedaan. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
6 petten van Stenson via deze site. Jammer dat de passing vd maat niet altijd hetzelfde is. Denk je dat je weet wat je koopt maar niet dus. Gelukkig heb ik naald en draad (weer te ruim). Maar dat ligt dus niet aan deze webwinkel. Snelle acurate bezorging.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
8 dagen geleden
Geachte, bedankt voor uw beoordeling. Als een pet te groot is, kan hij natuurlijk geruild worden tegen de passende maat. We nemen de maten over van de producent en hebben geen 'eigen' maten, wordt te verwarrend. Steekproefsgewijs controleren we en dus kan het gebeuren, dat een maat iets anders uitvalt. We raden dan aan, de kleinere maat van dit model te nemen. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Niet in voorraad. In bestelling, maar nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
9 dagen geleden
Geachte klant, met excuses voor het ongemak, maar u bestelde 29 april en we hebben u meteen op 30 april laten weten per mail, dat we helaas de pet onverwacht niet op voorraad is, maar we hem natuurlijk meteen nabesteld hebben en denken het u op 7 mei te kunnen sturen. We hadden hierop geen reactie van u ontvangen. Het spijt ons, maar doen ons best. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Hoe ken ik beantwoorden heb nog niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
10 dagen geleden
Geachte klant, met excuses, maar ondanks door een storing in het betaalverkeer naar ons, hebben we uw bestelling van 30 april 's avonds rond half acht, wel laten doorgaan en u op 1 mei ook bericht gestuurd hierover. Misschien in de spam? We verzonden uw bestelling daarna. Uw bestelling is inmiddels bij u aangekomen en u hebt het al voor retourzending aangemeld. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
2 mei 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling, maar mogen we vanwege de 1 x * vragen waaraan het schortte? Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
24 apr 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een leuke bandala gekocht en op zich ben ik tevreden over het model en de kleur. Maar aan de binnenkant linksboven zat een ijzeren symbool wat prikte en dat had er ebeter niet op kunnen zitten.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
22 apr 2024
Geachte klant, met excuses voor het ongemak, we habben per email hierover contact gehad. Het kan een keer gebeuren, dat zo'n merkembleem niet optimaal is aangebracht en normliter is uiteraard dan ruiling mogelijk. Maar u had het zelf verwijderd en als dan de stof beschadigd is, kunnen we helaas niet meer ruilen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
de bezorging en de communicatie hierover vonden we niet erg goed.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
16 apr 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak bij de bezorging. We nemen nog per mail met u contact op hierover. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prima product te laat en in beschadigde verpakking geleverd

Een cadeau uitgezocht, ook omdat de levertijd goed passend zou zijn. Dus niet: De pet moest uit Duitsland komen en het duurde een aantal dagen voor hij in Nederland aankwam. Dat was van te voren niet aangegeven. Extra teleurstelling: de doos was beschadigd en door de vervoerder met veel tape extra dichtgeplakt. Dus niet meer aantrekkelijk als cadeau.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
11 apr 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. U bestelde woensdag 3 april rond half vijf en uw pakket had er vrijdag 5 april eigenlijk moeten zijn. Maar gezien de staat van de verpakking, gaan we ervan uit dat er tijdens het transport iets verkeerd is gegaan, vandaar ook de dichtgeplakte verpakking. We nemen hierover met u per mail contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
RF
Rudy F.
Amsterdam
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
10 apr 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering door dpd kon niet doorgaan wegens niet thuis (er moet af en toe ook gewerkt worden). Ze hebben het pakket dan maar in een depot op ruime afstand van mijn adres gedumpt, dit terwijl er voldoende depots ( 2) vlak bij mijn deur zijn. Het bleek onmogelijk om het pakket dichter te laten brengen. Vandaar dat het terug naar afzender gestuurd werd.Dus: over het artikel dat ik besteld heb kan ik geen beoordeling geven, over de pakjes dienst dpd wel: inefficient en klantontvriendelijk
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
8 apr 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. U stuurde u ons 26 maart een bericht hierover en we hebben geprobeerd e.e.a. te herstellen. Dit is helaas niet gelukt, waardoor het pakket teruggaat naar ons. We sturen u een mail zodra het pakket hier terug is. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Over de site kan iedereen tevreden zijn omdat het overzichtelijk is en voldoende keus. Ik wacht nu een week en zie nog niet wanneer ik mijn pet kan verwachten. DPD is een onbetrouwbare pakketverzorger.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
8 apr 2024
Geachte klant, Met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het eventuele ongemak: we weten niet waarom het zo lang duur, maar uw pakket is nu in aantocht. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
In tegenstelling tot alle vorige leveringen dit keer krammikege verpakking...doos helemaal gedeukt,rondom hersteld met plakband, resultaat ook strohoed vervormd. Alle vorige keren was dit perfect...
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
2 apr 2024
Geachte klant, met dank voor beoordeling en met excuses voor het ongemak. Maar jammer, dat u niet even met onze klantenservice contact hebt opgenomen. Als een artikel door het vervoer is beschadigd, hoeft u uiteraard niet de dupe daarvan te worden. We nemen nu alsnog hierover met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd

De kwaliteit van de geleverde hoeden is prima, net als het assortiment. Helaas is de levering van wat je bestelt dagen later dan wordt beloofd.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
21 mrt 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, en met excuses voor de vertraging van de levering. Er was een vertraging bij de vervoerder en daarna kwam het weekend er nog tussen. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team