Gospel.nl- Logo - Beoordelingen

Gospel.nl

730 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.831 beoordelingen in totaal

Het boek dat ik bestelde en betaalde, stond een dag later als uitverkocht op de site. Had ik de laatste besteld? In uitgever-taal betekend uitverkocht namelijk dat een boek niet meer wordt herdrukt. Gelukkig zocht de medewerker van Gospel het voor me en verzekerde me dat het niet uitverkocht was (noem dat dan ook niet zo!) maar in herdruk. Als oprichter en voormalig eigenaar van wolwebwinkel Wolhalla (2003-2024) vond ik het storend dat het boek te koop stond zonder nadere info over de uitgestelde levertijd wegens herdruk. Het was fijn om op de hoogte te worden gehouden over de herdruk en toch nog best snel het boek te ontvangen. Vijf sterren dus voor de feedback op mijn opmerkingen en vragen en vanwege de klantvriendelijke service achteraf.
JL
JoAn L.
Ruurlo

Ik kocht een cd. Na een week was die er nog steeds niet. Op de website stond dat bij elk product de gemiddelde levertijd aangegeven stond. Ik keek, maar bij de cd stond 'levertijd onbekend'. Daarna kreeg ik een mailtje dat gospel.nl de cd nog niet verzonden had. Dat wist ik al. Pas na meer dan 1.5 kwam hij aan. Ik vind het niet erg dat er soms vertraging optreed in het verzenden, maar wel dat er duidelijk aangegeven moet worden wat de verwachtte verzendtijd is.

Beoordelingen voor Gospel.nl

28 jan 2024
28 jan 2024
6 jan 2024
Telefonisch contact met medewerker Andrea was zeer prettig. Wel bijzonder jammer dat het credo "vandaag (maandag) voor 12.00 uur besteld, morgen (dinsdag) afgeleverd" in ieder geval dit maal niet heeft gewerkt. De beeldjes zijn woensdagmiddag (tijdens de afscheidsceremonie) pas geleverd. Dat heeft onnodige stress opgeleverd. Voor mij is het niet te achterhalen of de bezorgservice heeft gefaald of anderszins.
8 jun 2023

Goed materiaal

Wat goed bevalt is dat het materiaal echt fantastisch is. Het sluit goed aan bij de kinderen. Het is gratis en dus echt fijn inzetbaar in de klas! Wat beter kan is dat op de website in de winkelwagen kan je alleen het aantal wijzigen door er vaak op te klikken, niet door het getal aan te passen. Hierdoor had ik eerst per ongeluk twee besteld in plaats van 24.
7 okt 2023
De prijs was voor ons aantrekkelijk . Wel graag een mail na de bestelling wanneer er levering zal gaan plaatsvinden. Nu was dat onduidelijk. Ik heb per mail om opheldering gevraagd en kreeg deze enkele uren later ! Dat was wel fijn. Een dag later hebben we idd. het pakketje ontvangen , zoals in de betreffende mail beloofd was .
31 okt 2023
Snelle en duidelijke levering, zoals afgesproken. Wel was het bestellen even een dingetje, elke keer als ik verder wilde winkelen via de site sprong mijn winkelwagen op leeg. Kan evt een fout geweest zijn vh systeem. Verder verliep alles wel soepel.
Helaas blijkt het door mij bestelde artikel vaak geen voorraadproduct te zijn en duurt het soms enkele weken voor ik het bezorgd krijg. Maar op zich is de service over het algemeen wel goed bij Gospel.nl

Nette service,. Klein deukje in het boekje (ook dat kan gebeuren)

Nette service,.. duurde iets langer vanwege niet op voorraad hebben van het boekje,.. Ik had er wat 'haast' mee eigenlijk, vanwege een bijbelstudie, maar al met al heb ik nog tijd genoeg om het te lezen.
TD
Tryntsje d.
Haskerhorne
23 nov 2023
Ik had voldoende besteld om vrij te zijn van verzendkosten. Toen een artikel uitverkocht bleek te zijn kreeg ik dat geld retour minus verzendkosten. Dat vind ik niet correct.

Bestelling is complee, heel snelle bezorging

Snelle bezorging van een complete bestelling in prima nieuwstaatz. Website is wel erg traag. Dus je hebt wel wat geduld nodig bij het vullen van je bestelwagentje.
3 dec 2023
Overzichtelijke en goed werkende website met ruim assortiment. Mijn probleem met een wat te lang durende bestelling, werd heel snel en klantvriendelijk opgelost.
31 aug 2023
Alleen de levering kunnen beoordelen. Het boek dat ik besteld heb, kan ik qua kwaliteit nog niet beoordelen. Levertijd was snel. De volgende dag al in huis👍🏻
17 aug 2023
Alle bestelde spellen waren geleverd. Gelukkig had ik er geen haast mee, want het was niet heel snel. Leuke extra info over nieuwe boeken oa van buddybooks.
AS
Anneke S.
Coevorden
27 mei 2023
De bestelde goederen kwamen keurig op de afgesproken dag binnen, terwijl het toch een drukke tijd is met Pinksteren en de conferentie van Opwekking e.d.
Bijzonder dat hier staat dat bestellen langer duurt dan normaal door de covid pandemie. Zitten jullie in een gebied waar dat nu nog actueel is?
Snelle bereikbaarheid, per telefoon!! Dat is bijzonder. Het even afstemmen over het soort product verliep goed. Verzending etc. waren in orde.
12 okt 2023
Telefonisch goed bereikbaar. Ook via email. Alleen een tip wil ik geven en dat is tel no's nakijken van de mensen die de boeken aanbieden