Gospel.nl- Logo - Beoordelingen

Gospel.nl

730 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.831 beoordelingen in totaal

Het boek dat ik bestelde en betaalde, stond een dag later als uitverkocht op de site. Had ik de laatste besteld? In uitgever-taal betekend uitverkocht namelijk dat een boek niet meer wordt herdrukt. Gelukkig zocht de medewerker van Gospel het voor me en verzekerde me dat het niet uitverkocht was (noem dat dan ook niet zo!) maar in herdruk. Als oprichter en voormalig eigenaar van wolwebwinkel Wolhalla (2003-2024) vond ik het storend dat het boek te koop stond zonder nadere info over de uitgestelde levertijd wegens herdruk. Het was fijn om op de hoogte te worden gehouden over de herdruk en toch nog best snel het boek te ontvangen. Vijf sterren dus voor de feedback op mijn opmerkingen en vragen en vanwege de klantvriendelijke service achteraf.
JL
JoAn L.
Ruurlo

Ik kocht een cd. Na een week was die er nog steeds niet. Op de website stond dat bij elk product de gemiddelde levertijd aangegeven stond. Ik keek, maar bij de cd stond 'levertijd onbekend'. Daarna kreeg ik een mailtje dat gospel.nl de cd nog niet verzonden had. Dat wist ik al. Pas na meer dan 1.5 kwam hij aan. Ik vind het niet erg dat er soms vertraging optreed in het verzenden, maar wel dat er duidelijk aangegeven moet worden wat de verwachtte verzendtijd is.

Beoordelingen voor Gospel.nl

25 nov 2023

Cd van Trinity en Cristiaan Verwoerd

Onze bestelling was iets vertraagt, dat was ons al snel meegedeeld! De communicatie rondom de status van de bestelling was prima!
16 okt 2023

Goed inzichtelijke leverbaarheid

Goed inzichtelijk wanneer je een product kan verwachten. In ons geval was een boek zelfs sneller geleverd dan vooraf aangegeven.
Website is erg traag, te traag om lekker te kunnen zoeken. Dat is jammer. Ass. is 👍, prijzen zijn redelijk tot goed.
8 sep 2023
Bestelling was een dag later dan ik had verwacht. Was verder goed verpakt en de dvd's ook. Bedankt nu lekker genieten
3 aug 2023
De mooie boeken en aanbiedingen die jullie hebben. Wat jullie mogelijk beter kunnen doen is een snellere website.
11 mei 2023
Nauwgezet, snel en vriendelijke software. Hadden liever meer informatie gezien over het door ons gekozen product.
niet alles cd's zijn te beluisteren. Ondanks nieuwe glasvezel is uw site zeer traag, dit opv andere site
26 okt 2023
Zondag besteld en woensdag in huis. Het werd goed aangegeven bij track en trace. Ik ben er blij mee.
26 okt 2023

nieuwe lievelings cd

Maandag de nieuwe lievelings cd van m'n dochter besteld, dinsdag in huis. En wat is ze er blij mee!
15 jul 2023
Er ging iets mis met de bestelling. Het wordt dan persoonlijk door een medewerker opgelost.
30 sep 2023

Ik ben tevreden over de bundel.

Ik ben tevreden over de bundel van Joh de Heer en de correcte verzending. bedankt daarvoor.
2 jun 2023

Laren Daidle- thanks god i do

besteller belt niet,maar wringt pakje in de bus. Gevolg : lichte schade aan plastic hoes cd
BB
Brigit B.
Den Helder
20 mei 2023
Mijn bestelling is voorspoedig gegaan. Ik zou niet weten wat er beter zou moeten gaan!
26 mei 2023

De bestelling was een beetje later

De bestelling was een beetje later , maar ik was heel blij dat ze compleet was
28 okt 2023
Leuke prijzen voor de DVD's in de aanbieding! Helaas duurt het verzenden vrij lang.
2 jun 2023

Snel en goed.

Snelle levering ondanks feestdagen. Netjes afgeleverd Mooie kwaliteit van het boek

Op een avond de bestelling gedaan, 2 dagen later bestelling in huis. Lekker vlot👍
25 sep 2023
Heldere communicatie bij vertraging van levering agv stock levels bij verschaffer
28 jul 2023
De snelle levering van Undercover voor God beviel mij in het bijzonder
28 mei 2023
Vlotte levering, navigatie doorheen de website is soms nogal... traag.