budgetplant.nl

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.508 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jun 2016
budgetplant.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2024
Het lijkt erop dat mijn groene vingers meer geschikt zijn voor duimworstelen dan voor tuinieren! Misschien moet ik mijn planten wat 'groeihormonen' geven in de vorm van een paar motiverende woorden of een beetje extra zonneschijn. Anders zou ik binnenkort een "zoek de plant" spel moeten organiseren in plaats van een tuinfeestje! Mijn vrouw zou vast zeggen dat ik beter ben in het laten groeien van grappen dan van planten! Jammer dat ze niet super groot zijn en de 50 cm nooit bereiken. Mijn vrouw ziet het verschil wel gelijk in ieder geval 😏
TH
Tom H.
Didam

31 mei 2023
Slechte communicatie. Bericht van levering ontvangen. Geen levering. Daarna bleek (na vraag van mijn kant) dat eea niet meer wordt verzonden ivm warme weer. Maar krijg ik wel weer een mail dat eea voor verzending is klaar gemaakt. Vreselijk onduidelijk en allee communicatie na vraag mijnerzijds. Hier valt zeker winst op te behalen. Als het weer niet meer goed is, prima om niet te verzenden, maar laat dit bijtijds weten! Ik had me al suf gegraven voor de aanplant na levering van de 100 bestelde en betaalde stuks. Ik hoop dat de terugbetaling beter verloopt.

Beoordelingen voor budgetplant.nl

28 sep 2023

Koop hier zeker niets!!

Koop hier zeker niets. Had Haag in pot besteld voor bijna 5euro de plant. Kreeg mail dat ze pas over paar weken kunnen leveren want nu willen ze wortelgoed sturen van nog geen 1euro de plant. Natuurlijk meteen gemaild dat ik dan mijn geld terug wil als ze niet kunnen geven wat ik besteld heb en dat ik dit ronduit schandalig vind dat ze dit zonder overleg zo omzetten. Het is nu dag 4 na deze mail en ik krijg gewoon geen reactie. Geen goed woord voor over. Wees gewaarschuwd als je hier wilt bestellen.
29 sep 2023
Goedemorgen, U heeft vandaag een mail ontvangen dat wij per abuis een incorrecte mailing naar u hebben verstuurd. De wortelgoed producten worden later uitgeleverd vanwege de hoge temperaturen op dit moment. U ontvangt potten waardoor u deze mailing niet zou hebben moeten ontvangen. Wij hebben daarbij niet aangegeven dat u wortelgoed producten in plaats van potten ontvangt. U kunt tot 4 werkdagen een reactie ontvangen zoals u in de automatische reply heeft kunnen lezen. Het pakket met de groene beuken wordt na het weekend verzonden zodat u uw planten aan het begin van de week ontvangt. Met bloeiende groet, Lisa
8 sep 2023
Nog niets ontvangen Nog geen goed antwoord op mijn vraag van gisteren. Hopelijk wel binnenkort.
29 sep 2023
Goedemorgen, U heeft op 14-09 een mail ontvangen dat de Lagerstroemia niet meer leverbaar was bij onze leverancier. Daarbij is het door u betaalde bedrag teruggestort. Met bloeiende groet, Lisa
4 sep 2023
Heb nog niets ontvangen
2 sep 2023
De service is heel goed. Vriendelijk personeel, Mooie en goede planten
19 aug 2023
Ons beviel het goede advies en deskundigheid van Paul en de correcte afhandeling. Ook zijn collegae op de werkvloer erg vriendelijk en behulpzaam. De ruime keus wat budgetpĺant heeft is ook super. De chauffeur die kwam leveren kon wel wat vriendelijker zijn. Beetje stugge man. Maar er is natuurlijk niemand hetzelfde. Toch maakt alles het plaatje compleet en daar hoort ook vriendelijkheid bij het leveren bij. Hij lachte wel maar volgens ons omdat het moest.
27 aug 2023
Bedankt voor uw recensie, goed om te horen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u veel plezier van onder andere de schitterende Steeneiken en de Pinus. Met bloeiende groet, Lisa
14 aug 2023

Budgetplant: duidelijke website en vriendelijk…

duidelijke website en vriendelijk personeel
17 aug 2023
Bedankt voor uw mooie recensie. Wij wensen u veel plezier van de Albizia en de Kerspruim. Met bloeiende groet, Lisa
11 aug 2023
Fijn geholpen, en de spullen zijn keurig afgeleverd.
17 aug 2023
Bedankt voor het achterlaten van een 5-sterrenreview, daar doen we het voor! Wij wensen u veel plezier met de Amerboom. Met bloeiende groet, Lisa
5 aug 2023
Fijn en kundig geholpen door Koos.
8 aug 2023
Bedankt voor het achterlaten van een review. Wij wensen jullie veel plezier van de Amberboom Worplesdon. Met bloeiende groet, Lisanne
SN
Vlotte levering en blij met de mooie pot
1 jun 2023
Bestelling geplaatst van een beuk die voorradig was. 10 dagen later maar eens gaan bellen wanneer er geleverd zou worden. Bleek de plant niet voorradig te zijn, foutje op de website. Keurig opgelost door mij dezelfde beuk in pot te leveren tegen een kleine betaling.
31 mei 2023
Na bestelling planten niet ontvangen. Na contact met Budgetplant moest ik zelf contact opnemen met servicedesk. Niet heel klantvriendelijk.
31 mei 2023
Goedemiddag, Zoals wij u geschreven hebben per email heeft u na plaatsing van de bestelling op 21-05 een email ontvangen op 22-05 dat het door u bestelde wortelgoed helaas niet meer gerooid kon worden door de leverancier. Hierbij is de order geannuleerd en hebben wij de terugbetaling direct in gang gezet. Wellicht is u dit ontgaan. Wortelgoed producten hebben met deze temperaturen geen slagingskans waardoor wij genoodzaakt zijn om deze te annuleren. Met bloeiende groet, Lisanne
27 mei 2023
Ge-wel-dig! En budget ondanks hoge kwaliteit, service en stipte bezorging. Hoedje af voor budgetplan! Ik
9 jun 2023
Goedemiddag, Wauw dat zier fantastisch uit. Wij wensen u veel plezier met de prachtige Kornoelje en de Anna Paulonaboom. Met bloeiende groet, Lisanne
Zeer professioneel geholpen.
9 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de review. Wij wensen jullie veel pelzier van de treurberk. Met bloeiende groet, Lisanne
Snelle levering en correct
26 mei 2023
Bestelling prima, late reactie van levertijd en chauffeur was aan het zeuren over zoveel dozen. Maar goed, we hebben er ook veel voor verzending moeten betalen.
25 mei 2023

Meidoornstruikjes

40 Meidoornstruikjes besteld, kreeg er 48 geleverd. Heel correct. Keurig gebundeld met veel wortels. Moesten wel direct in een kuip water om uitdroging te voorkomen, het waren kale wortels. Misschien is het een idee een natte vochtabsorberende lap om de wortels te wikkelen voor het in een vervoerszak gaat.
26 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Deze wortelgoed planten mogen nooit in een bak met water gezet worden. Dit is veel teveel water voor deze planten. Ze zijn voldoende vochtig wanneer ze vertrekken en dienen na inplanting bewaterd te worden. Met bloeiende groet, Lisanne