Certificaat voor budgetplant.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 194 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 307 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Prima service

Prima service
4.00

Leverancier: goed product, goed verpakt.
Transporteur: bezorgtijd wat lastig te achterhalen, in eerste instantie bij verkeerde adres bezorgd..

Bollen goed ontvangen
5.00

Kwalitatief prima planten en super afgeleverd. Thanks
5.00

Dag van de levering nog netjes gebeld. De rest van mijn bestelling zou volgende week komen, omdat nog niet alles binnen was. De bollen zien er verder prima uit. Benieuwd of ze zullen aanslaan

simpel bestellen levering volgens afspraak super dus een 10 voor jullie
5.00

Kan nog geen beoordeling geven. Planten zijn besteld, maar worden pas in november geleverd, omdat de tijd hiervoor nu niet geschikt is. Over de bestelwijze e.d. Zeer tevreden
5.00

Alles zonder problemen geleverd. Mooie boompjes
4.00

Planten van goede kwaliteit, snel bezorgd en planten die niet voorradig waren zijn direct gecrediteerd. Dus top service
5.00

Goede service , goede prijs kwaliteit
5.00

Alles prima geregeld Niks inpakken, vervoeren en uitpakken, hoe handig is dat?
Nu hopen dat de plantjes "aanslaan" anders weet ik u te vinden
Vriendelijke groet, Cécile de Hosson.

Eeertgsffufh

Prima.

zij zijn ok
3.67

Alles prima aangekomen en zag er goed uit. Ook goed op de hoogte gehouden via de mail over de levering.
5.00

Heel fijn geholpen bij de kassa en vond het heel fijn dat mijn planten besteld konden worden

Great service and product
5.00

Planten in goede staat en snel afgeleverd.
4.67

De portugese lauriers zagen er erg goed uit, levering op tijd zoals besproken.
4.33

Planten waar in prima conditie, berichtgeving en afhalen was prettig en goed.

Mooie laurier Correcte levering

Top
5.00

Prima niks op aan te merken
5.00

Nette levering, goede kwaliteit planten
4.00

Plant ziet er goed uit. Prima verpakt.

alles ok.

Super
5.00

Groeitop clematis afgebroken, monarden waren helemaal afgeknipt; ben benieuwd of ze nog gaan uitschieten.
3.67

budgetplant.nl antwoordt: 02-08-2017
Hartelijk dank voor de melding. Vervelend dat deze is afgebroken tijdens transport. Maar dit kan geen kwaad. Normaal gesproken worden de toppen sowieso gesnoeid. De Monardo wordt altijd bij de kweker gesnoeid om er voor te zorgen dat deze beter groeit, als ze geplant worden. Als u nog vragen heeft, neem dan even contact met ons op.

Nvt
4.67

snelle levering en een kwalitatief goed product.
4.00

Bestellen en snelle levering.
Goede planten, zo op het eerste gezicht.
5.00

Goede service, jammer van de lange levertijd

budgetplant.nl antwoordt: 24-07-2017
Hartelijk dank voor uw reactie. Het is inderdaad mogelijk dat u een langere levertijd heeft gehad. Bestellingen die worden gedaan voor zondagavond 24 uur worden, afhankelijk van de transporteur, op woensdag, donderdag, vrijdag of zaterdag geleverd. Het is niet zo dat planten een week onderweg zijn. Ze worden de dag voor levering of op de dag zelf pas geladen.

Levering / Product en Service is uitstekend.

Geleverd op afgesproken datum
Prima verpakking
grootte v/d planten viel wat tegen, i.p.v. 30-40cm heb ik 10-15cm ontvangen.
Ik begrijp dat het hier om levende have gaat, maar het verschil is wel erg groot.
Inmiddels zijn de plantjes gepoot en er is groei waarneembaar, dus uiteindelijk gaat alles wel weer goedkomen.
Nog geen ervaring met de service, daarom niet beoordeeld.

budgetplant.nl antwoordt: 19-07-2017
Hartelijk dank voor uw reactie. Dat planten wat kleiner uitvallen is mogelijk. Zeker in het begin van het groeiseizoen. Maar dat is wel een erg groot verschil. Onze excuses. Wilt u ons een paar foto's mailen? Dan kunnen we deze met de kweker bekijken. We nemen daarna contact met u op. Bij voorbaat dank.

Zes cipressen besteld. Na bestelling wilde ik de bezorgdatum wijzigen. Hierover gebeld, was geen probleem. Ik kreeg keurig een mailtje met nieuwe datum. Bezorging keurig op tijd. Boompjes zien er goed uit.
4.67

Vanaf de website, die vertrouwen uitstraalde, tot de levering alles prima geregeld. Vooraf nog een e-mail dat de bestelling klaar stond. Bedrijf en waren zien er tiptop uit.
5.00

Een deel vd potgrond was uit de kuip gevallen. Volgens mij is het vervoerbedrijf ook niet duidelijk dat het om kwetsbare producten gaat. Staat niets op doos hierover
3.33
Redelijk

budgetplant.nl antwoordt: 12-07-2017
Hartelijk dank voor de melding. Wij zijn al aan het kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Bedankt voor de tip.

budgetplant.nl

budgetplant.nl werd op 10-06-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Landweerweg 12 A
5915pc Venlo
sales@budgetplant.nl
budgetplant.nl

Winkel-exploitant
Tuinplantencentrum Jacobs B.V.
Landweerweg 12 A
5915pc Venlo
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met budgetplant.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen