Certificaat voor budgetplant.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 218 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 361 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

De bomen zijn gemeten met kluit. Daardoor is de feitelijke maat 20 cm kleiner dan gepland. Boom 60-80 cm inclussief kluit van 20 cm is wat anders als 60-80 cm exclussief kluit. Dit had duidelijker vermeld kunnen worden.
Verder goed verpakt en mooie plantjes. Maar veel geld voor klein plantje
4.00

Ik had vijf blauwe bessenstruikjes besteld en ze kwamen heel zorgvuldig verpakt en geheel onbeschadigd aan. Ook vond ik ze niet duur voor zulke mooi struikjes.
Dus bedankt budgetplant.nl
5.00

Prima Sleedoorn voor scherpe prijs. Kan pas volgend jaar wat zeggen over de groei-resultaten van de struiken. Dan pas 6 sterren.
3.00

Gewoon alles top
5.00

De planten zien er top uit
5.00

Super snel geregeld en mooie planten. Staat al in de tuin.
5.00

Alles vlot en netjes verpakt . Goede prijs kwaliteit verhouding. Bestel er in de toekomst vast vaker.

Helemaal top

5.00

Mooie planten en goede levering. Handig nog even een briefje erbij hoe de planten te behandelen. Netjes belletje van de chauffeur dat hij er over een half uurtje zou zijn. Niets op aan te merken

Gewoon netjes
5.00

correcte levering voor een concurrerende prijs
4.67

Perfect, alleen. Het afhalen was even zoeken en wachten

budgetplant.nl antwoordt: 07-11-2017
Bedankt voor uw reactie. Dit is inderdaad een punt waarvan wij zelf ook vinden dat dit verbeterd kan worden.

alles is snel en goed gegaan, zo te zien prima planten
5.00

uitstekend contact en hulpvaardigheid bij koop en aflevering.
product was volgens verwachting.

cijfer: 9

alles prima in orde

Top

alles prima
5.00

De kleine boompjes waren verpakt bij de heg en kwamen wat beschadigd uit de vrachtwagen
3.33

budgetplant.nl antwoordt: 01-11-2017
Hartelijk dank voor de uw reactie. Wilt u ons even een foto sturen van de boompjes die beschadigd zijn? Bij voorbaat dank.

Over alles zeer tevreden. Goede prijs- kwaliteitsverhouding.
5.00

Alles perfect en vriendelijk geregeld
5.00

Geef een melding wanneer de bezorging plaatsvind dan kan je daarop instellen.
3.00

budgetplant.nl antwoordt: 01-11-2017
Hartelijk dank voor uw tip. We zijn het met u eens dat we nog niet altijd kunnen aangeven op welk tijdstip een bestelling geleverd gaat worden. We gaan met onze vervoerspartners kijken we dit traject kunnen verbeteren.

Prima geregeld en de planten zijn Top
5.00

Gewoon goed. Netjes geleverd.
5.00

planten zagen er goed uit .
4.33

gewoon, top
5.00

Alles naar wens en volgens afspraak. Vriendelijke en goede bediening.
5.00

Goede website makkelijk om planten op te zoeken en te bestellen de levering van de planten verliep ook uitstekend.
5.00

Van bestelling tot en met aflevering uitstekend.
5.00

service kunnen wij niet beoordelen omdat dat niet aan de orde is geweest
4.50

planten zijn aan de kleine kant wat betreft lengte. Aangegeven werd 40-60 cm boven de wortelstam. Meer als de helft heeft een totale lengte van net aan 35-40 cm.
3.67

budgetplant.nl antwoordt: 25-10-2017
Hartelijk dank voor uw reactie. Wilt u ons een foto mailen met een meetlat naast de planten? Want het is uiteraard niet de bedoeling te kleine planten te leveren. Bij voorbaat dank.

Over de meeste punten ben ik zeer tevreden Enkel hebben de goederen ( laurier plantjes) afgezien tijdens het vervoer Veel aarde uit potjes geraakt en bladeren afgeknakt Laurier is gelukkig een sterke plant Misschien de potjes van 10 cm in zilverpapier wikkelen om zo in een doos dan te vervoeren
4.33

budgetplant.nl antwoordt: 24-10-2017
Hartelijk dank voor uw feedback en de tip. We zullen bekijken hoe we het nog beter kunnen verpakken, zodat de planten met het transport geen schade oplopen.

goed 8
5.00

Ik had op 3 oktober 60 stuks beukenhaag besteld, eerst beschikbare leverdatum was vrijdag 19/10. Bij thuiskomst op vrijdag bleek de haag niet geleverd. Na telefonisch contact werd mij verzekerd dat de haag op zaterdag 20/10 geleverd zou worden. Helaas bleek ook dit niet waar, de haag is uiteindelijk maandag 23/10 geleverd. Erg jammer, omdat we het weekend vrij hadden gehouden om de haag te planten
2.33
Matig

budgetplant.nl antwoordt: 24-10-2017
Hartelijk dank voor uw bericht. We hebben er alles aan gedaan (door contact op te nemen met de vervoerder) om er voor te zorgen dat uw bestelling dan zaterdag geleverd zou worden. We begrijpen heel goed dat dit voor u heel erg vervelend is. Nogmaals onze excuses en wij zullen contact met de vervoerder opnemen hoe we dit traject kunnen verbeteren.

gewoon goed

Ales super Danke

Alles bestens
5.00

de gehele bestelling was zoals verwacht in prima staat
5.00

De levering liet wat lang op zich wachten, maar arriveerde wel op de afgesproken dag. De plantjes zien er nog niet heel mooi uit, maar ze hebben wel een goede wortelkluit, dus ik neem aan dat ze wel groter en mooier worden. Ik heb ook de juiste planten ontvangen met een goede instructie.

budgetplant.nl antwoordt: 18-10-2017
Hartelijk dank voor uw reactie. Afhankelijk van wanneer u besteld kan het inderdaad zijn dat u iets langer moet worden. Door o.a. transport en het jaargetijde kan het zijn dat planten er even minder mooi uitzien. Maar inderdaad door de goede kluit zal dit zo weer bijtrekken. Veel plezier ervan

ben goed tevreden

budgetplant.nl

budgetplant.nl werd op 10-06-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Landweerweg 12 A

Tuinplantencentrum Jacobs B.V.
Landweerweg 12 A
5915pc Venlo
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met budgetplant.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen