Certificaat voor budgetplant.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 148 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 214 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Levering keurig optijd
4.50

Je moet eerst de hele winkel door naar de kassa om een bon op te halen. Daar verwijzen ze je naar een andere lokatie aan de ventweg. Daar naar toe gereden maar niemand te zien. Na een poosje wachten eindelijk een persoon welke opzoek gaat naar de bestelling. Deze handelde de zaak netjes af. Waarom geen bel om je te melden?
3.00
Redelijk

Website behoeft nog verbetering, bij bestelling geen link ontvangen, waardoor geen bevestiging van order.
Omslachtige procedure bij zelf afhalen.
4.00

Op tijd geleverd volgens afspraak
5.00

Levering precies op aangegeven dag. Plant voldeed aan verwachting, maar had iets geleden onder transport/verpakking. Plant is gepoot en nu afwachten wat hij doet.

geen klachten.
4.67

Prima bedrijf prima planten prima service
Echt een aanrader
4.33

Geen levering tot aan de voordeur jammer genoeg,
duidelijk kwaliteitsverschil tussen de planten
3.33

budgetplant.nl antwoordt: 19-04-2017
Hartelijk dank voor uw melding. Vervelend dat de grote vrachtwagen niet bij uw huis kon komen. Wilt u de groei goed in de gaten houden? Mochten er problemen ontstaan, mail ons dan een aantal foto's. Dan zullen we dit uiteraard oplossen.

Prima zeker een aanrader
5.00

Prima planten en gratis advies van de vakman

Prima product.
Levering op tijd,chauffeur belde,dat hij er aan kwam.
5.00

Makkelijk bestellen, goede prijs en mooie kwaliteit. Ook de bezorging was zorgvuldig, met een chauffeur die precies liet weten wanneer hij aankwam.

keurig verpakt. Planten gezet. Top geregeld
4.00

Perfect budget plant kon het wel leveren maar stond er zelf niet achter dus belde de firma op om een ander soort te leveren perfect
5.00

Planten zijn keurig volgens afspraak geleverd. Nu nog afwachten hoe de planten aanslaan.

Alles prima verlopen.

goede service
4.00

alles goed gegaan. chauffeur heeft zelf nog gebeld. top geregeld en goede gezonde planten
5.00

Mooi op tijd geleverd, goede prijs en goed product.
5.00

Mooie planten, prima levering, exact volgens afspraak

alles prima
4.67

Toen ik de planten uitpakte lag alles door elkaar en planten zagen er niet fris uit.
3.00

budgetplant.nl antwoordt: 14-04-2017
Hartelijk dank voor uw melding dat de planten niet geleverd zijn volgens uw verwachting. Heeft u toevallig een foto gemaakt toen ze geleverd zijn? Zo ja, wilt u deze foto mailen? Als dit niet het geval is en er ontstaan in de toekomst problemen met de planten, horen wij dit graag.

mooie producten en een stipte levering

Alles gegaan zoals verwacht
4.67

Ik had het als prettig ervaren wanneer ik bericht had ontvangen dat mijn bestelling inderdaad geleverd en aanwezig was. Omdat ik 25km verderop woon vond ik het nodig om nu eerst te bellen om deze bevestiging te krijgen voordat ik misscgien voor niks zou rijden.
Mijn bestelling was aanwezig dus daarover geen klacht
4.33

budgetplant.nl antwoordt: 14-04-2017
Hartelijk dank voor uw melding dat u geen bevestiging om af te halen heeft ontvangen. Deze bevestiging is inderdaad niet gemaild. Onze excuses hiervoor.

Planten waren liggend op elkaar gestapeld in een te kleine doos verpakt. Kwamen er gekreukeld uit
3.33

budgetplant.nl antwoordt: 14-04-2017

Keurige planten, snelle levering en een goede communicatie aan de telefoon.
4.00

planten zijn goed aangekomen, zien er ook goed uit
nu nog even afwachten hoe ze aanslaan

Snelle levering, goed be wortelde planten, 8.5
5.00

Prima verpakt. Alleen de aflevering was een week later afgesproken en toen was het lastig met het in ontvangst nemen, jammer.
4.67

De bestelde struiken zijn perfect geleverd, alleen jammer dat er van Budgetplant geen order bevestiging via de mail krijgen.

budgetplant.nl antwoordt: 14-04-2017
Hartelijk dank voor uw melding dat u geen bevestiging heeft ontvangen. Er zijn inderdaad problemen geweest met het mailen van bevestigingen vanuit onze webshop. Dit probleem is nu verholpen. Mocht u een volgende keer weer geen bevestiging ontvangen in uw mailbox? Mail of bel ons. U ontvangt alsnog uw bevestiging en u helpt ons onze website te verbeteren.

Gewoon netjes geleverd
4.00

levering netjes volgens afspraak en de chauffeur belde een half uur voor aankomst . Mooie planten met goede wortels . uitstekend
5.00

Levering in goede orde en op tijd ontvangen. De planten zijn in goede conditie aangekomen en de service was goed. Pakket netjes binnen gezet. Score 4 op 5.
4.00

Alles is perfect geleverd. Nu afwachten.
5.00

Een heel goede service en mooie kwalitatieve plantjes.. Bedankt
5.00

Levering correct. Nu afwachten als de bomen gaan groeien.
4.00

Je bent altijd bang dat de planten tegenvallen; dat ze ieler zijn dan je verwacht of dat ze er gewoon niet goed verzorgt uit zien (eerder meegemaakt met ander internetsite). Zeker omdat ik hier de helft betaalde voor wat een struik op een andere site vroeg was ik hier wel huiverig voor. Nou dat was onterecht Ze zien er heel mooi vol uit, exact zoals ik hoopte. Dus zeer aan te raden.
5.00

Planten keurig op de afgesproken dag geleverd. In de webshop staat dat de planten 20 a 25 cm zouden zijn dit is echter niet het geval eerder 10 a 15 cm. Voor de rest afwachten hoe de planten aan gaan slaan.

budgetplant.nl antwoordt: 14-04-2017
Hartelijk dank voor de melding dat de planten kleiner uitvallen dan u besteld heeft. Het blijft een natuurproduct, welke vers vanuit de kweker bij u geleverd wordt. De maten kunnen dus iets afwijken, maar dit is wel groot verschil. Onze excuses hiervoor. Heeft u een foto gemaakt en kunt u deze mailen? Mochten er in de toekomst problemen ontstaan met de planten horen wij dit graag.

Goed advies en goede service bij het afhalen van de bomen

budgetplant.nl

budgetplant.nl werd op 10-06-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Landweerweg 12

Tuinplantencentrum Jacobs B.V.
Landweerweg 12
5915pc Venlo
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met budgetplant.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen