Certificaat voor budgetplant.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 154 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 239 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ik ontving slechts een deel van de bestelling zonder dat dit vooraf gecommuniceerd was. Toen ik mailde kreeg ik wel snel een reactie. Bepaalde planten waren kennelijk niet leverbaar. Later ontving ik een gedeeltelijke nalevering. Ook toen bleek weer een deel niet leverbaar. Ik kreeg geld teruggestort. De kwaliteit van de planten lijkt redelijk. Al met al een matige eerste ervaring.
2.67

budgetplant.nl antwoordt: 24-05-2017
Hartelijk dank voor uw reactie. Bij uw bestelling was het inderdaad zo dat een aantal bestelde planten niet meer leverbaar waren of pas later leverbaar waren. We hebben hierover vanaf het begin met u per mail contact gehad. We zullen er een volgende keer alles aan doen om van uw 'matige' een 'goede' ervaring te maken. Als er zich nog problemen met de planten voordoen horen wij dit graag.

Goed product,keurig verpakt en precies volgens afspraak bezorgd.
4.33

levering wordt de dag van levering nog telefonisch aangekondigd;

.pppl

Top
4.67

Prima service, op tijd geleverd, mooie producten
4.00

Ben echt tevreden planten goed en netjes verpakt ontvangen zal in de toekomst zeker meer gaan bestelen

Top

1 week later geleverd dan gevraagd

budgetplant.nl antwoordt: 15-05-2017
Hartelijk dank voor de melding. We zien nu pas dat wij hier een fout hebben gemaakt en een week te laat geleverd hebben. Onze excuses voor de te late levering en het ongemak.

Vlotte afhandeling van de bestelling. Correct geleverde zending van goede kwaliteit.
4.00

vlotte levering,goede kwaliteit frambozen struikjes,service ook goed.
4.00

Maagdenpalm- en longkruidplantjes zijn op de aangegeven datum en tijd geleverd en waren goed verpakt. Enkele hebben helaas geleden onder het lange transport, gezien enkele geknakte en bruine blaadjes, maar we zullen zien of die opknappen zodra ik ze in de volle grond heb gezet. Kwetsbaardere planten zou ik op deze wijze niet vervoeren.

budgetplant.nl antwoordt: 15-05-2017
Hartelijk dank voor uw reactie. Vervelend dat een aantal planten geleden hebben door het transport. Wilt u alvast een paar foto's maken? Als ze niet goed gaan groeien horen wij dit graag. Stuur ons dan een e-mail met een aantal (recente) foto's.

Website is perfect opgebouwd. Overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Levering en service fantastisch. Bedankt

bezorging was slecht
3.33

budgetplant.nl antwoordt: 12-05-2017
Hartelijk dank voor u bericht. Kunt u aangeven wat u slecht vond aan de bezorging?

Helaas alle planten door elkaar geschud in de doos. Plantjes uit de potten. Grote grassoorten gevouwen in de doos. Komt vast wel goed...2e dag...ze trekken al aardig bij...
2.50

budgetplant.nl antwoordt: 12-05-2017
Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de planten door elkaar geschud bij u aankwamen. Met het versturen kijken we altijd goed hoe de planten het beste kunnen verpakken, zodat ze zo netjes mogelijk aankomen, maar ook goed groeien en mooi blijven wanneer ze geplant zijn. Mochten er zich nog problemen voordoen, mail ons dan een foto

Alles wat ik had besteld en gekregen is in uitstekend Staat Tot Mij Toegekomen. Daar voor mijn Dank..............M.v.G........Gerrit
5.00

Het verzenden per pdp is verre van ideaal, komt te laat en dat is voor de planten funest.
Voor de rest perfecte bestelling site en zeer goede service

correct ,conform bestelling.
4.33

Jammer dat levering redelijk lang duurt. Daarnaast is een afleveringskost van 50 EUR niet gering. Daar staat dan weer prima kwaliteit materiaal tegenover

budgetplant.nl antwoordt: 01-05-2017
Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben een aantal dagen nodig voor het verwerken van orders. Afhankelijk van wanneer er besteld wordt kan dit een paar dagen tot ruim een week duren inderdaad. Dit laatste was helaas bij u het geval. De bezorgkosten zijn bij u inderdaad wat hoger dan normaal doordat het 2 dozen waren. Deze kosten zijn sterk afhankelijk van de hoeveelheid en soort planten.

Planten waren door elkaar gelegd waardoor ze onder het zand zaten.
Allemaal al uitgebloeid helaas maar het was wel het eind van de bloeiperiode.
2.67

budgetplant.nl antwoordt: 01-05-2017
Hartelijk dank voor uw reactie. Per bestelling bekijken we goed hoe de planten verpakt kunnen worden. De planten kunnen hier tegen en het heeft geen invloed op de aangroei van de planten. De planten zouden niet onder de zand moeten zitten. Heeft u toevallig een foto gemaakt van hoe ze geleverd zijn? Dan kunnen wij deze met de transporteur bekijken. De planten zijn inderdaad uitgebloeid.

Goede kwaliteit voor een goede prijs.
4.33

Mooie planten en goede levering

Prima Tuincenter
5.00

De kwaliteit van de planten is droevig, jammer van mijn bestelling.

budgetplant.nl antwoordt: 01-05-2017
Hartelijk dank voor uw reactie. Heel erg jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. U geeft aan dat de kwaliteit van de planten droevig is. Heeft u foto's gemaakt? De planten zijn namelijk op dit moment uitgebloeid. Dit geeft misschien een vertekend beeld.

geen commentaar

Levering keurig optijd
4.50

Je moet eerst de hele winkel door naar de kassa om een bon op te halen. Daar verwijzen ze je naar een andere lokatie aan de ventweg. Daar naar toe gereden maar niemand te zien. Na een poosje wachten eindelijk een persoon welke opzoek gaat naar de bestelling. Deze handelde de zaak netjes af. Waarom geen bel om je te melden?

budgetplant.nl antwoordt: 26-04-2017
Hartelijk dank voor uw reactie en de tip om de procedure van afhalen te verbeteren. We zijn het met u eens dat deze procedure verbeterd kan worden en zijn er dan ook mee bezig.

Website behoeft nog verbetering, bij bestelling geen link ontvangen, waardoor geen bevestiging van order.
Omslachtige procedure bij zelf afhalen.

budgetplant.nl antwoordt: 26-04-2017
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben inderdaad technische problemen gehad met het verzenden van de automatische bevestiging. We zijn bezig om de procedure voor het afhalen te verbeteren.

Op tijd geleverd volgens afspraak
5.00

Levering precies op aangegeven dag. Plant voldeed aan verwachting, maar had iets geleden onder transport/verpakking. Plant is gepoot en nu afwachten wat hij doet.

geen klachten.
4.67

Prima bedrijf prima planten prima service
Echt een aanrader
4.33

Geen levering tot aan de voordeur jammer genoeg,
duidelijk kwaliteitsverschil tussen de planten
3.33

budgetplant.nl antwoordt: 19-04-2017
Hartelijk dank voor uw melding. Vervelend dat de grote vrachtwagen niet bij uw huis kon komen. Wilt u de groei goed in de gaten houden? Mochten er problemen ontstaan, mail ons dan een aantal foto's. Dan zullen we dit uiteraard oplossen.

Prima zeker een aanrader
5.00

Prima planten en gratis advies van de vakman

Prima product.
Levering op tijd,chauffeur belde,dat hij er aan kwam.
5.00

Makkelijk bestellen, goede prijs en mooie kwaliteit. Ook de bezorging was zorgvuldig, met een chauffeur die precies liet weten wanneer hij aankwam.

keurig verpakt. Planten gezet. Top geregeld
4.00

Perfect budget plant kon het wel leveren maar stond er zelf niet achter dus belde de firma op om een ander soort te leveren perfect
5.00

Planten zijn keurig volgens afspraak geleverd. Nu nog afwachten hoe de planten aanslaan.

budgetplant.nl

budgetplant.nl werd op 10-06-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Landweerweg 12 A

Tuinplantencentrum Jacobs B.V.
Landweerweg 12 A
5915pc Venlo
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met budgetplant.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen