Certificaat voor budgetplant.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 120 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 150 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Door goed advies veel geld bespaard
5.00

Zeer tevreden, want we kregen prachtige planten toegezonden die mooi verpakt waren.
Met dank.

5.00

ja, goed overleg over verzending en keurig aan afspraak gehouden.

zeer tevreden
5.00

Wij zijn zeer tevreden over onze bestelling. Ook onze vraag over het planten met vorst werd netjes en tot volle tevredenheid beantwoord
5.00

De levering gebeurde door twee leveranciers, dit is wellicht goedkoper maar voor de klant wat onhandiger.
De producten zagen er goed uit, maar de liguster viel wat ieler uit als de plaatjes tonen. Ook de laurierkers komt bij geen enkele plant tot 180 cm, de marge 160-180, is dus aan de ruime kant.
Verder is het afwachten of een en ander goed gaat aanslaan

Ja zeer tevreden
4.67

Zeer duidelijke website. Ruim aanbod. Goed telefonisch bereikbaar. Reageren snel op een e-mail. Duidelijke communicatie. Snelle en vriendelijke levering. En dat allemaal voor een goede prijs. Haagplanten zitten er nog niet allemaal in, maar tot nu toe kan ik budgetplant absoluut aanraden.
5.00

snelle levering, prima prijs kwaliteit verhouding
5.00

De hele afhandeling verliep vlekkeloos. Met de hulp van een winkelmedewerker konden we in de zaak zelf de bestelling plaatsen en de levering bespreken. Bij het afhalen verliepen de betaling en de daadwerkelijke levering zeer goed. Een minpuntje: het ontbreken van een bevestigingsmail, waarmee dan de bestelling afgehaald kon worden. Ook de toegang tot de afleverhal was wat modderig.

budgetplant.nl antwoordt: 10-11-2016
fijn dat alles vlekkeloos is verlopen en bedankt voor het aangeven van de minpuntjes, dit nemen we mee. mvg. Team Jacobs Budgetplant.

Tevreden
3.67

Zeer tevreden over de afhandeling en het product
Cijfer 10

zeer tevreden
4.67

ja erg tevreden. Maar kunnen jullie ons nog een mail sturen over de verzorging en snoeien van deze rozen.

vr.groeten,

jjw van gameren

budgetplant.nl antwoordt: 14-11-2016
deze hebben wij inmiddels verstuurd. mvg. Team Jacobs Budgetplant.

zeer goed ga zo door

Heel tevreden
5.00

Prima communicatie, snelle levering, aardige en behulpzame vervoerder, prima kwaliteit tot nu maar ze staan nu een week
5.00

Flexibel, goedkoop, snel en goed .
wat wil je nog meer?

tevreden
4.00

Prima service, snelle bevestiging, snelle levering, aardige en behulpzame chauffeur. Top
5.00

zeer tevreden uitstekend plantgoed prima levering uitstekend advise een aan rader als U plantgoed nodig heeft
5.00

Prima verzorgde producten en goede service bij aflevering. Levering een dag te laat en zelf een nieuwe afspraak hiervoor moeten regelen.
4.33

Je wordt er geweldig geholpen.
5.00

Ik ben tevreden over de producten tot nu toe.
Was goed verpakt en geleverd volgens de opgegeven data.
Cijfer is een 8
4.00

Fijn dat alles op korte termijn zo efficiënt door jullie geregeld kon worden
4.67

De planten zijn conform afspraak geleverd met een correcte tijdsindicatie.
Goed verpakt. En nu volgende jaar genieten van onze mini-kiwi's
4.00

Ja De coniferen in uitstekende conditie ontvangen op het afgesproken tijdstip.
4.00

Zeer tevreden , vriendelijk personeel met verstand van zaken ( aanrader )

Correcte afhandeling, goed product
5.00

Bestelling is nauwelijks te controleren op aantal. Verder zag het er prima uit.
3.67

Ich besuche das Pflanzencenter fast jede Woche und mir gefällt die Auswahl dort sehr. Alles ist übersichtlich und in einem sehr sauberen Ambiente. Ebenso ein hervorragendes, freundliches und sachkundiges Team. Habe dort schon sehr viele Pflanzen und Bäume gekauft und darf sagen, alles hat wunderbar angeschlagen.
4.33

Snelle levering en mooie planten.
5.00

vlotte levering en goede kwaliteit
5.00

Het ophalen van de levering in een verderop gelegen loods is wat ongemakkelijk.
4.67

IIk wil eerst bekijken of alle planten goed aanstaan.
4.00

Bestelling en levering van de planten is naar tevredenheid afgewikkeld

ja ik ben tevreden.
4.00

van de bezorgdienst geen mail of sms ontvangen. Ik heb gebeld naar Venlo en er werd meteen aktie ondernomen. Werd meteen teruggebeld hoe laat de planten afgeleverd zouden worden. Uitstekende service. Planten in prima staat ontvangen.
Goede kwaliteit. Een aanrader dus

top

budgetplant.nl

budgetplant.nl werd op 10-06-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Landweerweg 12

Tuinplantencentrum Jacobs B.V.
Landweerweg 12
5915pc Venlo
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met budgetplant.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen