budgetplant.nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.494 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jun 2016
budgetplant.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 mei 2023
Prijs is goed. Prijs kwaliteit weet ik nog niet, maar de planten zagen er netjes uit. Wel een groot nadeel is de eindeloze rij bij het afrekenen. Trek daar zomaar 15 minuten of meer voor uit. Levering waren we minder gelukkig mee. We konden geen voorkeursdag opgeven, toen werd er een tijd gemeld de avond tevoren. Wij vanalles geregeld met werk. 5 minuten voor de betreffende tijd werd de levertijd ineens met een halve dag verschoven. We moesten dus vanalles regelen met iemand uit de buurt die open kon doen of zelf alsnog een halve dag extra vrij nemen. Wel alles netjes geleverd en binnen in de garage gezet, maar we waren niet echt happy met de communicatie vooraf. En ook jammer dat als je 700 euro besteed je toch nog verzending moet betalen. Was leuk geweest als ze dat niet hadden gerekend.

31 mei 2023
Slechte communicatie. Bericht van levering ontvangen. Geen levering. Daarna bleek (na vraag van mijn kant) dat eea niet meer wordt verzonden ivm warme weer. Maar krijg ik wel weer een mail dat eea voor verzending is klaar gemaakt. Vreselijk onduidelijk en allee communicatie na vraag mijnerzijds. Hier valt zeker winst op te behalen. Als het weer niet meer goed is, prima om niet te verzenden, maar laat dit bijtijds weten! Ik had me al suf gegraven voor de aanplant na levering van de 100 bestelde en betaalde stuks. Ik hoop dat de terugbetaling beter verloopt.

Beoordelingen voor budgetplant.nl

JJ
Jurgen J.
Sweikhuizen
De eerste bestelling kon meteen geleverd worden en verliep vlotjes. Nu een 2de bestelling gedaan, voorraad planten, en nu duurt het al 2 weken en er is ons te kennen gegeven dat het nog wel een week kon duren. Teleurgesteld in dit soort absurde levertijden. De levering kost niet veel, maar is ook niet iets om trots op te zijn. Verder heel tevreden over de planten tegen een redelijke prijs en zeer vriendelijk personeel.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemorgen, Dit komt doordat de collega die u geholpen heeft de leverdatum in de winkel op een week later heeft gezet. Wanneer dit gebeurd in onze winkel gaan wij ervan uit dat de klant de producten liever later ontvangt dan een week erna. Wij begrepen van u dat dit niet de wens was. Daar heeft onze collega helaas een fout gemaakt. Vanwege de feestdagen (goede vrijdag en pasen) hadden wij een kortere leverweek dan normaal en konden wij uw bestelling op donderdag toen wij hier achter kwamen helaas niet meer er tussen voegen daar wij geen extra leverdagen hadden. Uw levering wordt deze week dan ook normaal bezorgd. Nogmaals onze excuses hiervoor. Met bloeiende groet, Lisa
AW
Andreas W.
Velden (NL)
Goed maar niet uitstekend. + Goede kwaliteit planten + Scherpe prijzen. - Beperkt assortiment. - Ik had gekozen voor ophalen in de winkel, maar bestelling werd toch verzonden. - Planten matig verpakt en beschadigd tijdens transport Komt misschien doordat het nu hoogseizoen is.
Tevreden klant, Portugese laurierkers 140 - 160 cm zag er goed uit, met een mooie grote kluit. Verder had ik al rekening gehouden met ongeveer twee weken levertijd. Bezorging keurig verpakt, netjes op tijd afgeleverd.
De bezorging vond netjes op tijd plaats door een vriendelijke man die de bomen achter het huis zette.
Deskundig advies, kwaliteit en goede bezorging van boom.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier met de Rode Meidoorn boom. Met bloeiende groet, Lisa
De snelle leverservice en communicatie over de aankoop.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemorgen, Bedankt voor het achterlaten van een review. Daar worden we blij van. Wij wensen u veel plezier van de Rode Beuk. Met bloeiende groet, Lisa
LM
tijdig geleverd en vriendelijke chauffeur
AG

Aardige medewerkers

Aardige medewerkers Goede uitleg
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemorgen, Wat leuk dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Bedankt voor de gegeven 5 sterren. Met bloeiende groet, Lisa
JJ
De prijzen
slechte levering: ander adres in de straat. planten uiteindelijk teruggevonden: in slechte staat: inmiddels is een kwart van de planten dood en de rest staat et slecht bij. klantenservice meermalen gevraagd om hulp, maar er gebeurt niets

Communicatie slecht

Slecht moment om te vragen voor een beoordeling. Planten : Besteld en betaald een week geleden. Planten waren op voorraad…maar al die tijd niets gehoord. Kan nog niets zeggen over de planten…ze zijn er niet

Slechte feedback

Na mijn bestelling totaal geen geedback en nog niets ontvangen, alleen nu een vraag om een feedback over Budgetplant!
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemorgen, De mail vanuit Trusted Shops is geautomatiseerd en kunnen wij helaas niet gelijktijdig met de levering uitsturen. Deze wordt automatisch verstuurd na een x aantal dagen na bestelling. Wij hebben van u via de klantenservice geen vraag mogen ontvangen zie ik. U heeft als het goed is een mail vanuit onze planning ontvangen dat uw levering deze week leveren per pakketdienst. Zodra deze is opgehaald ontvangt u een track & trace mail. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Met bloeiende groet, Lisa
Bestelling gedaan zou bezorgd worden waar blijf dat
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemorgen, Wij hebben u tevens geantwoord op uw email van gisteren. De levering bestelling volgt deze week zoals u ook heeft aangegeven. Wij leveren niet eerder uit dan de gekozen leverweek van de klant. Met bloeiende groet, Lisa

zeker voor herhaling vatbaar

prijs-kwaliteit, mooie verse planten goed verpakt en verzorgd in kartonnen dozen, snelle en accurate levering, goed advies, vriendelijke medewerkers
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Daar zijn we heel blij mee. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met bloeiende groet, Lisa

mensen zijn vriendelijk( welke…

De mensen zijn vriendelijk( welke afdeling dan ook). De service is heel goed, gaat er " wel" eens wat mis wordt het zo snel mogelijk opgelost.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Fijn dat we dit hebben kunnen oplossen. Met bloeiende groet, Lisa
Vorige beoordeling wil ik rechtzetten. Was mijn eigen fout!!! TOP bedrijf. Prachtig product geleverd.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, Vriendelijk bedankt daarvoor! Wij wensen u veel plezier van de Rode beuken. Met bloeiende groet, Lisa