Certificaat voor budgetplant.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 123 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 165 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Bij product ophalen werd ik van het kasje naar de muur gestuurd.
Personeel wist niet hoe en wat ondanks bestel formulier.
4.33

Bestelling stond klaar en ontving wat mondelinge tips voor het planten
5.00

Hele goede afhandeling,de bezorger was heel behulpzaam.
Ik ben zeer tevreden.

keurig
4.33

Zelf de bestelde producten opgehaald. Deze waren redelijk van kwaliteit. Andere producten in de winkel kon ik zelf de mooiste planten uitzoeken en dat was prettiger omdat je dan uit diverse exemplaren kunt kiezen hetgeen bij producten die Budgetplant zelf niet op voorraad heeft en zelf moet bestellen natuurlijk niet het geval is. Deze producten waren wat minder van kwaliteit (redelijk dus)
4.00

Plantjes zien er goed uit, af te halen op het juiste tijdstip
4.00

Bestelling tijdig en naar wens geleverd.
4.00

Planten zijn goed maar niet uitstekend. We zullen nog moeten zien hoe ze groeid maar ben er blij mee.
4.33

Hele mooie planten en keurig volgens afspraak aan huis afgeleverd

prima
4.33

Goede advisering mbt mengen grond.
Levering van ruim 1 week is iets minder.
4.67

Zeer tevreden Planten zagen er nog mooier uit dan ik verwacht had. Goed verpakt ook. Goedkoper dan het tuincentrum ook. Zeker voor herhaling vatbaar.
5.00

Ik had de avond van tevoren, volgens tekst van budgetplant, gebeld over het afleveren, door verzendbedrijf. Moest toch pas de volgende ochtend bellen over hoe laat de levering was. Jonge dame zei: "dat doen we tegenwoordig zo". Zet er dan niet bij dat je avond van tevoren daarover kunt bellen.
De aankomst/afleveren vd planten was in orde.
3.67

Het is duidelijk en netjes goed is goed 8
4.00

Prima producten voor een goede prijs.
5.00

Door goed advies veel geld bespaard
5.00

Zeer tevreden, want we kregen prachtige planten toegezonden die mooi verpakt waren.
Met dank.

5.00

ja, goed overleg over verzending en keurig aan afspraak gehouden.

zeer tevreden
5.00

Wij zijn zeer tevreden over onze bestelling. Ook onze vraag over het planten met vorst werd netjes en tot volle tevredenheid beantwoord
5.00

De levering gebeurde door twee leveranciers, dit is wellicht goedkoper maar voor de klant wat onhandiger.
De producten zagen er goed uit, maar de liguster viel wat ieler uit als de plaatjes tonen. Ook de laurierkers komt bij geen enkele plant tot 180 cm, de marge 160-180, is dus aan de ruime kant.
Verder is het afwachten of een en ander goed gaat aanslaan

Ja zeer tevreden
4.67

Zeer duidelijke website. Ruim aanbod. Goed telefonisch bereikbaar. Reageren snel op een e-mail. Duidelijke communicatie. Snelle en vriendelijke levering. En dat allemaal voor een goede prijs. Haagplanten zitten er nog niet allemaal in, maar tot nu toe kan ik budgetplant absoluut aanraden.
5.00

snelle levering, prima prijs kwaliteit verhouding
5.00

De hele afhandeling verliep vlekkeloos. Met de hulp van een winkelmedewerker konden we in de zaak zelf de bestelling plaatsen en de levering bespreken. Bij het afhalen verliepen de betaling en de daadwerkelijke levering zeer goed. Een minpuntje: het ontbreken van een bevestigingsmail, waarmee dan de bestelling afgehaald kon worden. Ook de toegang tot de afleverhal was wat modderig.

budgetplant.nl antwoordt: 10-11-2016
fijn dat alles vlekkeloos is verlopen en bedankt voor het aangeven van de minpuntjes, dit nemen we mee. mvg. Team Jacobs Budgetplant.

Tevreden
3.67

Zeer tevreden over de afhandeling en het product
Cijfer 10

zeer tevreden
4.67

ja erg tevreden. Maar kunnen jullie ons nog een mail sturen over de verzorging en snoeien van deze rozen.

vr.groeten,

jjw van gameren

budgetplant.nl antwoordt: 14-11-2016
deze hebben wij inmiddels verstuurd. mvg. Team Jacobs Budgetplant.

zeer goed ga zo door

Heel tevreden
5.00

Prima communicatie, snelle levering, aardige en behulpzame vervoerder, prima kwaliteit tot nu maar ze staan nu een week
5.00

Flexibel, goedkoop, snel en goed .
wat wil je nog meer?

tevreden
4.00

Prima service, snelle bevestiging, snelle levering, aardige en behulpzame chauffeur. Top
5.00

zeer tevreden uitstekend plantgoed prima levering uitstekend advise een aan rader als U plantgoed nodig heeft
5.00

Prima verzorgde producten en goede service bij aflevering. Levering een dag te laat en zelf een nieuwe afspraak hiervoor moeten regelen.
4.33

Je wordt er geweldig geholpen.
5.00

Ik ben tevreden over de producten tot nu toe.
Was goed verpakt en geleverd volgens de opgegeven data.
Cijfer is een 8

budgetplant.nl

budgetplant.nl werd op 10-06-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Landweerweg 12

Tuinplantencentrum Jacobs B.V.
Landweerweg 12
5915pc Venlo
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met budgetplant.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen