Certificaat voor budgetplant.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 181 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 274 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Bestellen en snelle levering.
Goede planten, zo op het eerste gezicht.
5.00

Goede service, jammer van de lange levertijd

budgetplant.nl antwoordt: 24-07-2017
Hartelijk dank voor uw reactie. Het is inderdaad mogelijk dat u een langere levertijd heeft gehad. Bestellingen die worden gedaan voor zondagavond 24 uur worden, afhankelijk van de transporteur, op woensdag, donderdag, vrijdag of zaterdag geleverd. Het is niet zo dat planten een week onderweg zijn. Ze worden de dag voor levering of op de dag zelf pas geladen.

Levering / Product en Service is uitstekend.

Geleverd op afgesproken datum
Prima verpakking
grootte v/d planten viel wat tegen, i.p.v. 30-40cm heb ik 10-15cm ontvangen.
Ik begrijp dat het hier om levende have gaat, maar het verschil is wel erg groot.
Inmiddels zijn de plantjes gepoot en er is groei waarneembaar, dus uiteindelijk gaat alles wel weer goedkomen.
Nog geen ervaring met de service, daarom niet beoordeeld.

budgetplant.nl antwoordt: 19-07-2017
Hartelijk dank voor uw reactie. Dat planten wat kleiner uitvallen is mogelijk. Zeker in het begin van het groeiseizoen. Maar dat is wel een erg groot verschil. Onze excuses. Wilt u ons een paar foto's mailen? Dan kunnen we deze met de kweker bekijken. We nemen daarna contact met u op. Bij voorbaat dank.

Zes cipressen besteld. Na bestelling wilde ik de bezorgdatum wijzigen. Hierover gebeld, was geen probleem. Ik kreeg keurig een mailtje met nieuwe datum. Bezorging keurig op tijd. Boompjes zien er goed uit.
4.67

Vanaf de website, die vertrouwen uitstraalde, tot de levering alles prima geregeld. Vooraf nog een e-mail dat de bestelling klaar stond. Bedrijf en waren zien er tiptop uit.
5.00

Een deel vd potgrond was uit de kuip gevallen. Volgens mij is het vervoerbedrijf ook niet duidelijk dat het om kwetsbare producten gaat. Staat niets op doos hierover
3.33

budgetplant.nl antwoordt: 12-07-2017
Hartelijk dank voor de melding. Wij zijn al aan het kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Bedankt voor de tip.

goed verzorgde planten aanwezig voor een scherpe prijs.
5.00

Levering op afgesproken datum en goed verpakt.
5.00

Alles in een keer volgens afspraak :)
5.00

Op tijd geleverd, planten waren vers, personeel behulpzaam.
5.00

Bericht ontvangen dat planten op 4 juli zijn afgeleverd bij DPD.
Zou worden bezorgd op 7 juli. Op 8 juli nog steeds niet ontvangen. Vrees dat dit de kwaliteint niet ten goede komt.
Het pakket is bovendien niet te traceren door een "error".
Verder geen info ontvangen.
1.00
Slecht

budgetplant.nl antwoordt: 10-07-2017
Hartelijk dank voor uw bericht. We hebben u een mail hierover gestuurd. Deze is waarschijnlijk bij uw 'ongewenste' mail terecht gekomen. Onze excuses daarvoor. Wij nemen vandaag even contact met u op.

Hoewel de levering volledig verliep zoals was aangegeven vond ik het toch wel lang duren. Het heeft een precies een week geduurd. Het product was wel van goede kwaliteit en goed ingepakt.

budgetplant.nl antwoordt: 03-07-2017
Hartelijk dank voor uw reactie. Het is inderdaad mogelijk dat u uw bestelling pas een week later gekregen heeft. Bestellingen die worden gedaan voor zondagavond 24 uur worden, afhankelijk van de transporteur, op woensdag, donderdag, vrijdag of zaterdag geleverd. Het is niet zo dat planten een week onderweg zijn. Ze worden de dag voor levering of op de dag zelf pas geladen.

alles goed ontvangen. Alleen de vaste plantjes plat op de bodem van de verzenddoos vind ik geen succes.

budgetplant.nl antwoordt: 03-07-2017
Hartelijk dank voor uw melding. We bekijken altijd wat planten aankunnen en hoe we ze dan zo kunnen verpakken dat ze zo min mogelijk gaan schuiven tijdens het transport. Wilt u een volgende keer een foto maken en naar ons mailen? Dan kunnen we samen met de transporteur kijken hoe we dit nog beter kunnen doen.

Jammer dat de planten door de doos heen lagen en onder de potgrond zaten

budgetplant.nl antwoordt: 03-07-2017
Hartelijk dank voor uw melding. Dat is vervelend om te horen. Heeft u toevallig een foto gemaakt? Wilt u deze naar ons mailen? Dan kunnen we samen met de transporteur bekijken we de planten nog beter kunnen verpakken.

Mooie planten/bomen keurige aflevering
5.00

Alles uitstekend omdat het gewoon zo is. Verder heb ik echt niks meer hieraan toe te voegen.
5.00

De bestelde planten zijn in uitstekende staat De levering zou tussen de middag zijn en is uiteindelijk om drie uur in de middag bezorgd maar we werden hier wel keurig van op de hoogte gesteld. Het moment van bestelling en levering lagen wel anderhalve week uit elkaar dat vonden we best lang duren.
4.33

budgetplant.nl antwoordt: 03-07-2017
Bedankt voor uw bericht. Gelukkig gebeurd het niet vaak, maar helaas kan een zending ietwat vertraagd zijn door onvoorziene omstandigheden. Het is inderdaad zo dat, afhankelijk van wanneer u bestelt er 1,5 week tussen bestelling en levering kan zitten. Het is niet zo dat planten zolang onderweg zijn. Ze worden de dag voor levering of op de dag zelf pas geladen.

Snel en goed geleverd
5.00

als mijn plantjes het net zo goed doen ais die van mijn broer ben ik dik tevreden levertijd kan iets vlugger
4.00

Prachtige volle grote planten van een goede kwaliteit

De Planten zijn goed aangekomen

Met vriendelijke groet
5.00

Dpd is niet bij ons aan de deur geweest maar heeft het gelijk tegenover in de schoonheidssalon afgegeven en wilde een briefje in de bus doen, toen mijn man hem aansprak. Dit ligt meer aan dpd dan aan uw service. De rest was zoals we verwacht hadden.
2.67

budgetplant.nl antwoordt: 03-07-2017
Hartelijk dank voor de melding. Wij gaan dit doorgeven aan DPD, want dit is uiteraard niet de bedoeling.

Goede en snelle bestelling en levering, volgende keer weer.

goed afgeleverd prima
4.00

ik ben zeer tevreden over de hele gang van zaken,
vanaf de bestelling tot aan de levering
gewoon perfect.
en ook nog een vriendelijke chaufeur die mijn plantjes netjes voor mijn deur zetten
5.00

alles netjes verpakt en verzonden en de producten zijn van uitstekende kwaliteit
een aanrader
5.00

levering was prima, plantjes zagen er goed verzorgd uit
4.00

De doos is denk ik tijdens het transport alle kanten op gedraaid en geschud, want het was een beetje een slagveld toen ik 'm openmaakte.
Wel zijn de planten volgens mij van goede kwaliteit, want (de clematissen wacht ik nog even af, want die zijn over het algemeen kwetsbaarder) ze leken zich onmiddellijk te herstellen toen ik ze eruit gehaald had.

budgetplant.nl antwoordt: 07-06-2017
Hartelijk dank voor uw reactie. Helaas komt het wel eens voor dat planten, door transport, lichte schade oplopen (zoals het verliezen van bladeren en takjes die zijn afgebroken). Zoals u al zegt herstelt zich dit meestal. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op

Makkelijk bestellen, goede communicatie, perfecte levering
5.00

Er is waarschijnlijk door de chauffeur van dpd niet zorgvuldig met de doos om gegaan want de plantjes lagen overal in de doos, misschien een idee om op de doos te noteren wat er in zit misschien doen ze er dan voorzichtiger mee, verder top

budgetplant.nl antwoordt: 05-06-2017
Hartelijk dank voor de melding en de goede tip

Communicatie goed, service redelijk
3.33
Redelijk

Prima planten, snelle service.

Prima bezorging
5.00

kwaliteit goed en verpakking goed levertermijn snel
4.00

Ik ontving slechts een deel van de bestelling zonder dat dit vooraf gecommuniceerd was. Toen ik mailde kreeg ik wel snel een reactie. Bepaalde planten waren kennelijk niet leverbaar. Later ontving ik een gedeeltelijke nalevering. Ook toen bleek weer een deel niet leverbaar. Ik kreeg geld teruggestort. De kwaliteit van de planten lijkt redelijk. Al met al een matige eerste ervaring.
2.67

budgetplant.nl antwoordt: 24-05-2017
Hartelijk dank voor uw reactie. Bij uw bestelling was het inderdaad zo dat een aantal bestelde planten niet meer leverbaar waren of pas later leverbaar waren. We hebben hierover vanaf het begin met u per mail contact gehad. We zullen er een volgende keer alles aan doen om van uw 'matige' een 'goede' ervaring te maken. Als er zich nog problemen met de planten voordoen horen wij dit graag.

Goed product,keurig verpakt en precies volgens afspraak bezorgd.
4.33

levering wordt de dag van levering nog telefonisch aangekondigd;

.pppl

Top

budgetplant.nl

budgetplant.nl werd op 10-06-2016 gecertificeerd door Trusted Shops.

Landweerweg 12 A
5915pc Venlo
sales@budgetplant.nl
budgetplant.nl

Winkel-exploitant
Tuinplantencentrum Jacobs B.V.
Landweerweg 12 A
5915pc Venlo
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met budgetplant.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen