budgetplant.nl

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.506 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jun 2016
budgetplant.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 mei 2023
Prijs is goed. Prijs kwaliteit weet ik nog niet, maar de planten zagen er netjes uit. Wel een groot nadeel is de eindeloze rij bij het afrekenen. Trek daar zomaar 15 minuten of meer voor uit. Levering waren we minder gelukkig mee. We konden geen voorkeursdag opgeven, toen werd er een tijd gemeld de avond tevoren. Wij vanalles geregeld met werk. 5 minuten voor de betreffende tijd werd de levertijd ineens met een halve dag verschoven. We moesten dus vanalles regelen met iemand uit de buurt die open kon doen of zelf alsnog een halve dag extra vrij nemen. Wel alles netjes geleverd en binnen in de garage gezet, maar we waren niet echt happy met de communicatie vooraf. En ook jammer dat als je 700 euro besteed je toch nog verzending moet betalen. Was leuk geweest als ze dat niet hadden gerekend.

31 mei 2023
Slechte communicatie. Bericht van levering ontvangen. Geen levering. Daarna bleek (na vraag van mijn kant) dat eea niet meer wordt verzonden ivm warme weer. Maar krijg ik wel weer een mail dat eea voor verzending is klaar gemaakt. Vreselijk onduidelijk en allee communicatie na vraag mijnerzijds. Hier valt zeker winst op te behalen. Als het weer niet meer goed is, prima om niet te verzenden, maar laat dit bijtijds weten! Ik had me al suf gegraven voor de aanplant na levering van de 100 bestelde en betaalde stuks. Ik hoop dat de terugbetaling beter verloopt.

Beoordelingen voor budgetplant.nl

Zeer professioneel geholpen.
9 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de review. Wij wensen jullie veel pelzier van de treurberk. Met bloeiende groet, Lisanne
Snelle levering en correct
14 okt 2023
SN
28 sep 2023

Koop hier zeker niets!!

Koop hier zeker niets. Had Haag in pot besteld voor bijna 5euro de plant. Kreeg mail dat ze pas over paar weken kunnen leveren want nu willen ze wortelgoed sturen van nog geen 1euro de plant. Natuurlijk meteen gemaild dat ik dan mijn geld terug wil als ze niet kunnen geven wat ik besteld heb en dat ik dit ronduit schandalig vind dat ze dit zonder overleg zo omzetten. Het is nu dag 4 na deze mail en ik krijg gewoon geen reactie. Geen goed woord voor over. Wees gewaarschuwd als je hier wilt bestellen.
29 sep 2023
Goedemorgen, U heeft vandaag een mail ontvangen dat wij per abuis een incorrecte mailing naar u hebben verstuurd. De wortelgoed producten worden later uitgeleverd vanwege de hoge temperaturen op dit moment. U ontvangt potten waardoor u deze mailing niet zou hebben moeten ontvangen. Wij hebben daarbij niet aangegeven dat u wortelgoed producten in plaats van potten ontvangt. U kunt tot 4 werkdagen een reactie ontvangen zoals u in de automatische reply heeft kunnen lezen. Het pakket met de groene beuken wordt na het weekend verzonden zodat u uw planten aan het begin van de week ontvangt. Met bloeiende groet, Lisa
28 okt 2023
Kan niet een beoordeling geven daar mijn bestelling nog niet binnen. Wat men zegt dat je in 5 - 7 dgn je bestelling kan verwachten klopt niet. Daarnaast is er geen feedback over de levering. Positief dat men snel reageerde op mijn aangeven dat per ongeluk tweemaal de zelfde bestelling had gedaan in een paar dagen had ik mijn geld weer op mijn rekening staan. I
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag meneer, U heeft zelf een bestelling geplaatst voor week 44. Wij leveren altijd enkel in de gekozen leverweek door de klant en nooit eerder uit om problemen met deze levende producten te voorkomen. Met bloeiende groet, Lisa
Bestelling gedaan. En netjes een mail gekregen dat deze bij de bezorgservice was aan gekomen en de volgende dag bezorgt zou worden. Toen kreeg ik 2 dagen later een bericht dat de bestelling geannuleerd was en ik me geld terug kreeg. Vond het een beetje raar dat het pakketje eerst al onder weg is en dan opeens geannuleerd wordt.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, U ontvangt deze mail omdat het pakket wordt aangemeld binnen een geautomatiseerd systeem. Wanneer blijkt dat het artikel toch niet voorradig is annuleren wij deze aanmelding. Het artikel was hiermee nog niet onderweg. Nogmaals onze excuses hiervoor. Met bloeiende groet, Lisa
31 mei 2023
Na bestelling planten niet ontvangen. Na contact met Budgetplant moest ik zelf contact opnemen met servicedesk. Niet heel klantvriendelijk.
31 mei 2023
Goedemiddag, Zoals wij u geschreven hebben per email heeft u na plaatsing van de bestelling op 21-05 een email ontvangen op 22-05 dat het door u bestelde wortelgoed helaas niet meer gerooid kon worden door de leverancier. Hierbij is de order geannuleerd en hebben wij de terugbetaling direct in gang gezet. Wellicht is u dit ontgaan. Wortelgoed producten hebben met deze temperaturen geen slagingskans waardoor wij genoodzaakt zijn om deze te annuleren. Met bloeiende groet, Lisanne
Niet ontvangen wat ik besteld had, erg jammer, mijn kleindochter had zich erg verheugd op de eenhoornkerstballen
Antwoord van budgetplant.nl
Beste, Het artikel bleek zoals uitgelegd per mail niet voorradig. Om deze reden heeft u het artikel niet kunnen ontvangen en hebben wij direct de terugbetaling in gang gezet. Met bloeiende groet, Lisa

Niks leverbaar

Ik had van alles besteld. Ik kreeg na een week bericht dat er niks leverbaar was, dus is m’n geld terug gestort.
Antwoord van budgetplant.nl
Goedemiddag, Dit komt helaas af en toe voor met kerstartikelen aan het einde van het seizoen. Wanneer dit het geval is zorgen wij direct voor de terugbetaling. Met bloeiende groet, Lisa
8 sep 2023
Nog niets ontvangen Nog geen goed antwoord op mijn vraag van gisteren. Hopelijk wel binnenkort.
29 sep 2023
Goedemorgen, U heeft op 14-09 een mail ontvangen dat de Lagerstroemia niet meer leverbaar was bij onze leverancier. Daarbij is het door u betaalde bedrag teruggestort. Met bloeiende groet, Lisa
7 nov 2023
Betere communicatie over de levering. De track and trace klopt niet. Nog geen levering.
Artikelen bleken niet op voorraad. Order werd eenzijdig geannuleerd door budgetplant.
Antwoord van budgetplant.nl
Beste, u bent per email geïnformeerd over het ontbreken van de producten in onze voorraad. Wij kunnen niet uitleveren wat er niet meer is en willen om die reden dat een klant zo snel mogelijk zijn of haar terugbetaling ontvangt. Met bloeiende groet, Lisa